yakıt-performans olarak mazda 2 bir hayli önde, 105 hp ve şehiriçi 7.5 yakıt tüketimi bir hayli iyi değerler.
renault motoru hem 100hp hem 8.7 tüketimi var.
renault 1.4 motora göre %20 az tüketen 1.2 turbo 100 hplik motorunu türkiyeye getirmeyerek türk insanını afedersiniz ama .şek yerine koyuyor.
1.5 mazda2 25-26 bine alınır (ama herhangibir bayide bulunacağını sanmıyorum), ama 1.5 spor paket 30 bin tl verip almam şahsen.
Ben bile atmosferik motorlu aracımda benzin kalitesizliğinden dolayı egr sorunu yaşıyorum. Renault turbo motoru niye getirsin
Mazda 2 demek istiyorum ama ben bayide incelemiştim, oldukça dar bi araç ben boğuldum içinde. Ama dinamik sürüşlerde cliodan daha iyidir mutlaka. Clio ile vergileri de aynı yakıt tüketimleri de birbirine yakın (mazda2 biraz daha az yakar) olduğuna göre clio da mantıklı. Hissiz direksiyon olmasa bence tercih edilir.
yorum yapmış olmak için yorum yapmışsın.
1. si artık ülkemizde yakıt kalitesi sorunu rafineri bazlı genel bir sorun olmaktan çıktı, tamamen istasyon sahiplerinin ahlaksızlığı boyutuna indi.
2. mesele turbo ise dizel araçları ta en başından beri getirmekte sakınca duymuyor, eğer benzinli+turbo ise vw getiriyor, fiat getiriyor, bmw getiriyor, opel getiriyor, peugeot getiriyor, mitsubishi getiriyor hepsinin ötesinde renault da lagunada kaleosda, laguna coupede 2.0 turbo motor getiriyor.
renault'un elindeki 1.4 benzinli motor başka hiçbir avrupa ülkesinde alıcı bulamayacağı için ve türkiye'deki tüketiciler de servis-yedek parça-2. el gibi konular dolayısı ile renault'dan vazgeçemyeceği için türkiyeye kakalıyor, mesele bu kadar basit.
eğer yakıttan sorun yaşıyorsan bence istasyonunu değiştir.
Ben reno ile ilgili bi eleştiri yapmışım sizin turbo niye getirmiyor lafınıza bişey dememişim. Benim yorumlarımı okursanız yorum yapmış olmak için iki satır bile yazı yazmayacağımı anlarsınız.
1 ncisi markalar dizel modelleri mecburen Türkiye'ye getiriyor. Eurodizel kavramı da bu dizeller geldikten sonra ortaya çıktı. Daha önce eurodizel mi vardı. Zaten ben ülkemin yakıtına laf söylemedim. Sonuçta istasyondan yakıt alıyoruz ve bi şekilde bize sunulan yakıt bazen kaliteli bazen değil. Toyota bile dizel getirmeye ilk başta yanaşmazken mecbur kaldı getirmeye.
2 ncisi benzinli turboyu vw getirmese rekabet oluşturmasa benzinli turbo mu gelirdi bu ülkeye. Zaten o da elle sayılır, vw fiat. Opelin benzinli turbo motorları opc serisindeki performans modelleri. Linea gibi astraya 1.6 t motor koyup satmıyor. Çünkü egr sistemi atmosferik motorda bile sorun çıkarıyor. E tabi rekabet oluşunca diğer markalar da yavaş yavaş getirmeye başlayacak benzinli turboları.
3 ncüsü olur değiştiririm istasyonu
açıklayıcı ve değerli cevaplarınız için teşekkürler arkdaşlar. bu iki güzeli test etmeden alamıcaz anlaşılan =) ilk arabam olacağı için yedek parça ve servis olarak mazda düşündürüyor ancak clionun da parça fiyatlarının aşağı kalmayacağını sanıyorum ama nispeten daha ucuzdur tabi..
Birde bu sonuçları inceleyin belki yardımcı olur.
ben senin yerinde olsam mazda2. tercih ederim ama eğer otomatik alırsan biraz fazla yakıyor bunu unutma alıcağın mazda2 2008. yılın arabası seçilmiş bir araç
yok otomatik düşünmüyorum zaten.şu mazda baya bi hoş gelmeye başladı, yakıtı da iyiyse dediğinize göre güzell olur..
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme