Şimdi Ara

1.4 milyar euro yatırımla 150bin adet araç üretilebiliyor peki Turkıye'nin yıllık borç dışı faiziyle (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
2
Favori
1.520
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Önemli olan yapmak değil...Parayı basıp yatırımı yapıp üretirsin satmak marifet..Alıcı bulmak , MARKA OLUŞTURMAK marifet..Bu ay çıkan yeni TOYOTA COROLLA yı gördüm...HTUNDAİ AYNI ARABANIN ÇOK ÇOK BENZERİNİ bir yıldır satıyor...Modelleri yan yana koyup bakın..MARKA ve ona duyulan güven arabayı sattırıyor..Asıl konu bir yıl üç yıl değil...DEVAMLI O MARKA ARABA ÜRETİP SEVİLİP SATABİLMEK..Biz yaparız..Ancak Türkiye dışında kim alır ? Kaça alır ?..nİYE ALIR ?.... Saygılarımla..

    Çinliler bile 7 yıl garantili araba satabiliyorlar. Hintliler bile elektrikli araclar urettiler. Bence bizde bunu yapabilcek kapasitedeyiz ancak birileri engelliyor. Bkz İran bile otomobil üretiyor ulkede o kadar ambargo varken




  • Biz fabrika kursak sadece polis aracı ve resmi arac olarak kullansak bile çok buyuk satış adetleri demek olur bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    Türkiyenin şuan en çok yatırım yapan şirketi hangisi ?

    Türkiyenın en fazla reklam veren şirketi hangisi sorarım?Tv - bilbord - radyo A 'dan Z 'ye .

    Malum iktidar partisinin en faydalı işi T.telekomu satması olmuştur.

    Keşke 3.Köprüyü yollar falan da yabancılara satılsa.

    Sistem böyle işliyor.Giydiniz don bile yabancı. Sonra vay efendin T.telekom yabancılara uygun satılmış.Paran varsa sen al kardeşim.Engel olan mı var.

    Kar zarar hesabı mı yapalım burda. Peki yapalım.

    2005 yılı 1.717.325.000 tl kâr
    2006 yılı 2.208.349.000 tl kâr
    2007 yılı 2.508.197.000 tl kâr
    2008 yılı 1.752.212.000 tl kâr

    bu verilere göre türk telekom 3 yıllık değil, 4 yıllık kârına karşılık gelen bir rakama satılmış.

    2005 yılında %55 hisse 6,5 milyar dolara satıldığında türk telekom'a 12 mlr $ değer biçilmiş ve yıl 2012... şu anda piyasa tarafından imkb'de belirlenmiş değer ise 13,3 mlr $ (hem de 7 yıl sonrasında). bu da satış sürecinde vatana ihanetlik bir durum olmadığını gösteriyor.

    Türkiye gibi gelişmekte olan ülkelere zengin yatırım yapacak adam lazım.



    kardeş senin sıkıntın mı var? bir de rakamları dökmüşsün ortaya hala neyi anlamıyorsun? baksana adam 3 yılda çıkarmış şirketin parasını. koskoca türk telekom'un parası 3 yılda çıktı, 3 yılda parası çıkan şeyi 21 yıllığına sattın sen. sonrada gelmiş rakamlarla konuşuyorsun, az önündekini oku. 500 liralık şeyi 100 liraya satıyorlar ondan sonra sen buna karlı iş diyorsun, ve hala altın yumurtlayan köprüyü tavuğu sırf yem masrafları yüzünden satmak istiyorsun. seni alkışlıyorum bravo bravo

    ulan bu yaşımda soğuttunuz beni hayattan, gelmiş burada rakamlarla konuşuyorsun ama boşa bakıyorsun. vallahi alın kalsın ülkeniz size. inşallah basar giderim buralardan, sizde ne yaparsanız yapın. yok paraya her boku satın. cumhuriyet tarihinin en büyük özelleştirmeleri yapılıyor ama halâ adam gibi bir b*ka yatırım yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isiciter150

    Biz fabrika kursak sadece polis aracı ve resmi arac olarak kullansak bile çok buyuk satış adetleri demek olur bu

    aynen öyle, ford transit, fiat ducato alacağına yerli bişeyler alırlar. uygun fiyat olduğundan şirketler arabaları alır, taksiler zaten 5 yılda bir değişecek onlarda fiat linea alacağına bizimkini alır. alınır da alınır, yeterki güven verilsin, bu ülkede herşeyin servisinde garantisinde katakulli döndüğü için tüketicilerin çoğunun üreticiye güveni yok. asıl mesele o güveni sağlamak. illaki olur satılır, olmadı elektrikli arabaya yönel
  • 2012 yılında devlet tasıt alımına 1.3 milyar tl harcamış. Her yıl en az 50 bin adetlik üretim yapan bir fabrika kurulabilir bu parayla.
  • Bu ulkede araba uretmek o kadar basitki. Koy 1.6 lpg secenekli bir motor üret sedan araba. Hiç satmasan sadece polis arabası yap, asker arabası yap, taksicilere dagıt bu kadar basit yani. Ama iyi bir araba yap. Bak bugun koreye gitsen hindistana gitsen adamların kamuda her aracı kendi markaları. Otobusler minubusler keza oyle. Sen ürettiğin zaman zaten marka değeri kendiliğinde olusacaktır. Kimse dunyanın en iyi arabasını üret demiyorki. Şöyle linea tarzı benzer bir arac uret oldu bitti...

    Son 3 yılda fiyatlara bakarsak linea dizel 30'dan 35'e cıkmıs. Ford focus dizel 40'dan 55e çıkmış. Demekki yerli araç üretirsen fiyatlarda ucuzlayacak bu kadar basit.
  • Çinli Geely 1.8 milyar dolara Volvo'yu satın aldı. Biz her yıl faize ödediğimiz parayla 30 tane Volvo muadili markayı satın alabilirdik.
  • Hintli Tata 2.3 milyar dolara Jaguar ve Land Rover'ı satın aldı. Biz her yıl 25 tane Jaguar ve Land Rover markalarını çöpe atıyoruz.
  • Yeni zamlar herkese hayırlı olsun
  • Bu ülkenin tek sorunu ne ekonomi, ne araba üretme ne özelleştirmeler arkadaşlar.
    Bu ülkenin en büyük sorunu ADALET dir. Sonrasında da DEMOKRASİ gelir. Bunlar bir ülkede sağlam olduğu sürece siz her zaman yükselirsiniz.

    Malum tipler yüzünden ülkenin ADALETİ de, DEMOKRASİ de muz cumhuriyetlerine döndü.

    Siz isterseniz uçan araba yapın, 1.2 litre 1200 bg motor üreten teknolojiye sahip olun, bu değerlere sahip değilseniz, zerre fayda sağlayamazsınız.
  • hocam zaten adalete girersek avrupa insan hakları mahkemesine kadar gideriz orda da en çok basvurunun türkiyeden yapıldıgını ve hukumetin basvuruları engellemek için 4-5 asamalı mahkemeler ve yuksek meblaglar para yatırılmasını zorunlu tuttugunu göruruz.. O zamanda cılkı cıkıyor sonra...
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.