Şimdi Ara

1.4 Urban Egea'yı satıp 1.6 Opel Astra Sedan alınır mı ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
0
Favori
4.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Performanstan ne beklendiğine bağlı. 1.4 atmosferik megane kullanıyordum gerçekten yetmiyordu. 1.6 düz motor golf kullanıyorum şu anda bana yetiyor. Aynı zamanda 1.4 tfsi audi a3 kullanıyorum 1.6 atmosferik ile kıyaslanamaz bile muhteşem. Tercih meselesi tamamen. C segmenti araca 1.4 atmosferik çok yavan oluyor. Performans öncelikse turbolu küçük hacimli motorları tercih edin. 1.6 atmosferik 1.4 e göre fark eder ama o kadar zahmete girdikten sonra turbolu araç bakmakta fayda var.

    Bir süre deneyin, gerekirse araç kiralayıp deneyin.
  • 1.6 Benzinli Astra da yurumez,bence gerek yok degistirmenize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı motor olan Punto kullanıyorum. İkiside 6 ileri sanırım bu sebepten memnun değilsiniz. Punto için bu motor çok ideal Ağırlık farkı sanırım vardır. Bence 6 ileri yaparak uzun yolda ekonomi şehir içinde ortalama performans hedeflemişler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mfd538

    Astra yerine zamanında egea önerenler aynı sınıf olduğunu iddia edenler nerede konuya bekleniyorsunuz

    Fiat'ın Egea için sunduğu rakipler/muadiller 301, Rapid, C-Elysee, Toledo vs. şeklinde gidiyor. 301 ve Rapid'i Fiat kendisi belirtmiş bir röportajda, diğerlerini de ben ekledim. Ki yine Fiat'a göre Linea'nın yerine gelmiş bir otomobilden fazlasını beklemek haksızlık olur.

    Astra yerine Egea önerenler gönül rahatlığı ile yukarıdaki modelleri de önerebilir yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 9 Haziran 2016; 17:08:19 >




  • mesajynyza göre performans aryyorsunuz en azyndan orta seviyede bu durumda aegea yy satyp 115 astra da sizi kesmez çünkü hp yüksek bile olsa 115 lik astra 200 kilo daha agyr - e?er aegea dan soguduysanyz artyk geri dönü?te pek mümkün de?ilse - 150 hp lik astra hb benzin turbo 245nm ile size istedi?ini performansy verir sanyrym . 125 hp lik golf te seçenekler arasynda olabilir ama ben tarafsyz degilim opelden yanayym . 150 lik astrada ön frenler hava sogutmaly dics ama arka frenleri bilmiyorum. ayryca sedan olarak 1,34 140hp / 200 nm astra sedanda olabilir. seçenekleri linki a?a?yda .

    http://www.epey.com/araba/karsilastir/43554-43568-45221-45454/2016-volkswagen-golf-1-2-tsi-bmt-110-ps-midline-plus_2016-volkswagen-golf-1-4-tsi-bmt-125-ps-comfortline_2016-opel-astra-hb-1-4-150-hp-enjoy_2016-opel-astra-sedan-1-4-140-hp-sport/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sansi Salvo

    Egea'nın performansını beğenmediğimiz için satmayı düşünüyoruz. 2016 Astra Sedan 1.6 Benzinli Edition Plus'a baktık bugün. Ön panelin dokusunun kalitesi, akıllı ekran, kol dayama vs. olarak egea önde benim gözümde. Sizce performans farkı için değiştirmeye değer mi ?

    http://www.epey.com/araba/karsilastir/31618-45444/2015-fiat-egea-1-4-fire-95-hp-easy_2016-opel-astra-sedan-1-6-115-hp-edition-plus/

    Karşılaştırma burada, siz olsanız hangisini seçerdiniz ?

    işte b sınıfı ile c sınıfı arasındaki farkı anlamış bir b sınıfı egea kullanıcısı daha.

    neyse hocam atmosferik 1.6 olacaksa astra değil focus alın derim sıfırını bayiler şu anda 58 bine kadar bırakıyorlar. Ha performans lazımsa TSI motorlu baz donanım octavia 60 bin, jetta 64 bin bunlardan birini alın mis gibi binin.




  • Fiat Egea'yı üretip satan adam toledo, rapid, 301 gibi modellere rakip diyor ama üstün bilgilere sahip bir üyemiz daha üstüne basarak egeanın c segmenti olduğunu söylüyor.

    Büyük üstad ben superbdeki genişliği mercedes e serisinde göremedim. Sizce superb e sınıfı mı ?
  • egea b ciler gelmis

    hele biri performans icin 1.6 focusu onermis


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 115 hp astra j hb kullaniyorum.gitmez diyenlere bakma gidiyor ama öyle roll yapabileceğin bir araç değil.üst devirlerde yeterli seviyede performans sunuyor.yol tutuş seviyesi çok iyi.iç hacimin öyle geniş oldugu soylenemez ama ferah.arka taraf idare eder.diz mesafesi iyi.ısınma konusunda üstüne yok marşa bas 3 dk rölantide çalışsın hemen 90 dereceye geliyor.

    eksileri

    -çok yakiyor yaktigi performansi verse dicem onuda veremiyor meret (sakin kullanimda (8-9lt performansli kullanimda (12-13lt)
    -pek performans bekleme basicam dersen 3500dd ve üzerlerinde gezmen lazım asıl torku bu devirlerde veriyor.yakıt tüketimin iki katına çıkar.
    -çok ağır asıl sebep bu.
    -işe gidip gelemezsin ocağına incir ağacı diker.şehiriçinden ziyade uzun yol arabasıdır (uzun yolda tüketim 120kmh 8 litre, 160-180 kmh 10-11 litre

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Fiat Egea'yı üretip satan adam toledo, rapid, 301 gibi modellere rakip diyor ama üstün bilgilere sahip bir üyemiz daha üstüne basarak egeanın c segmenti olduğunu söylüyor.

    Büyük üstad ben superbdeki genişliği mercedes e serisinde göremedim. Sizce superb e sınıfı mı ?

    Ben hiçbir zaman Mercedes'in BMW'den pay kapmak için E Serisi'ni 3 Serisi'ne rakip olarak gösterdiğini görmedim. Dünyanın hiçbir yerinde pazardan pay kapmak için bi üst segment bi alt segmente rakip gösterilmez.

    Ama arkadaşlar Egea için tam olarak bunu söyleyecekler birazdan. "Egea, 301'den Rapid'den pay kapmak için öyle lanse edildi aslında bi üst segment" diyecekler.

    Zaten Linea'nın yerine gelen bir modeli tartışmanın anlamı yok.

    İster B olsun ister C ister D olsun, sonuçta hangi segmentte ise 301 ve Rapid de onunla beraber o segmentte ve direkt rakibi olarak yer alacak. Egea, Astra ve Focus gibi modellere rakip olarak sunulmadığından dolayı hem bu açıdan hem de çok şükür gözümüz görüyor ve inceleme yapabiliyoruz, sonuç olarak Astra ve Focus her zaman bir adım öndedir.

    Kim neye binerse binsin tabi orası herkesin kendi tercihi. Bi modeli gömme niyetimiz olmadığı gibi şişirilmesine de karşıyız hepsi bu. Aynı geçenki "Superb vs. E segmentleri" muhabbeti gibi. Millete kalsa Superb'i de E segmentine koyacaklar. Bu durum da aynısının laciverti işte.




  • shifisitert S kullanıcısına yanıt
    Ne bu herhangi bir markaya olan düşmanlık anlamadım şirket sahibi sizi mi dolandırdı Aracımdan memnunum performans olarak tatmin etmedi sadece. Neyse



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sansi Salvo -- 9 Haziran 2016; 18:21:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sansi Salvo

    Ne bu herhangi bir markaya olan düşmanlık anlamadım şirket sahibi sizi mi dolandırdı Aracımdan memnunum performans olarak tatmin etmedi sadece. Neyse

    Markaya dusmanlik mi? Anlayışıniza hayran kaldim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C-Elysee'nin genişliğini de Astra ve Focus sunamıyor arkadaşlar. Ayrıca aynı Egea gibi C-Elysee de Avrupa'da C segmentinde satılıyor.

    Egea, C-Elysee, 301, Rapid, Toledo hep beraber "budget compact" denen giriş C segmentidir. Egea'nın daha uzun cart curt olması Egea'yı bu 301 vs. modellerin üzerine taşımaz.

    5 Serisi GT modeli de 7 Serisi ile aynı dingil mesafesi ve iç hacmi sunmasına rağmen kendisi E segmentidir ve olması gereken de budur. A6'dan veya E Serisi'nden daha büyük diye kimse kendisine F segmenti demiyor :)

    5 GT sadece boyut olarak değil, platform olarak da 7 Serisi ile aynı platformu paylaşıyor. Teknik olarak da neredeyse yarıya yakın ortak parça kullanımı vardır 7 Serisi ile.

    Ama BMW dahil kimse bu aracı üst segmente ittirmeye çalışmaz :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 9 Haziran 2016; 18:35:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shifisitert S kullanıcısına yanıt
    Bir sürü mesaj atıp, konu açmışsın aracı yermek için. Buraya da gelmişsin yeme bizi sadece performans mı filan diyorsun. Terbiyeni bozma konuyu terket.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sansi Salvo -- 9 Haziran 2016; 18:48:07 >
  • beyazakbil B kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler öneriniz için ancak şu an biraz performans için borca harca girmek filan gereksiz olucak gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sansi Salvo

    Bir sürü mesaj atıp, konu açmışsın aracı yermek için. Buraya da gelmişsin yeme bizi sadece performans mı filan diyorsun. Terbiyeni bozma konuyu terket.

    Yanı sen şimdi mesaja Cvp yazamayinca benip profilini mi araştırdin? Tebrikler cok zekisin :) yav kardeşim ciddi ciddi bu egea alanların psikolojisi bozulmuş araç içeri duman mı veriyo napiyo nasil bir kafa yaşıyorsunuz? Benlik bisey yok işte nedense hep egeacilara denk geliyor bak anladın mı şimdi durumun ciddiyetini. Madem zekisin bunuda anlarsın şimdi dimi? Ayrıca sana sorupta konulara Cvp yazmayacagimizi biliyorsun dimi? Terbiyesi olmayanlardan terbiye ogrenemeyiz kusur bakma. Arkadaşlarınızı da alıp forumu terk etmenizi tavsiye ederim. Yoksa benim gibi biri gelir hepinizin payini verir böylede rezil eder

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alt sınıf C segmenti diye bir sınıf yok yalnız tüm yazınızın özet bu cümle.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alt sınıf C niye?Neden Üst sınıf B Değil meselaBu arada konu sahibine tavsiyem 1 yaş felan daha büyük 1.4 Turbo astra
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Alt sınıf C niye?Neden Üst sınıf B Değil meselaBu arada konu sahibine tavsiyem 1 yaş felan daha büyük 1.4 Turbo astra

    misal C3 bangır bangır B segmenti ya
    C3 elysse den daha kaliteli bir araç
    tartışılması bile abes
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Alt sınıf C niye?Neden Üst sınıf B Değil meselaBu arada konu sahibine tavsiyem 1 yaş felan daha büyük 1.4 Turbo astra

    Üzerine kafa yorulması gereken bir konu. Cidden neden üst sınıf B değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.