Şimdi Ara

1.5 crdi 110hp - 1.6 hdi 92hp (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
4.127
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • herkes hp den bahsediyor ama yukarda belirttiğim gibi era nın aktarma berbat , motor istedigi kadar güçlü olsun yere adam akıllı veremedikten sora hp de tork da boşa,
  • selam
    ben aracımı alırken arkadaşımdaki dizel era dan etkilenerek almıştım
    bir kaç kez kullandım gerçi benim era benzinli
    kullanmayan bilemez dizel eranın şoforu istesin yeter
    yukarıda bi arkadaş söylemiş neredeyse 140 lık golfe kafa tutacak
    her türlü era alır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selim82

    herkes hp den bahsediyor ama yukarda belirttiğim gibi era nın aktarma berbat , motor istedigi kadar güçlü olsun yere adam akıllı veremedikten sora hp de tork da boşa,


    selim hadi o zaman madem yere aktaramıyor niye bu araba diğerlerini geçebiliyor

    veya tamam aktaramadı diyelim 90 beygir aktardı yine nasıl geçiyor bunu açıkla o zaman ?

    mantıklı bir açıklaman olursa faydalı olacak
  • Tşkler arkadaşlar..
    Aynı şeyleri bnde söledim arkadaşa ama inanmamştı..
    Bi ara eranın passat 2.0 tdı geçtiğini duymuştum forumda o doğru mu peki?
  • era her şekilde alır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4rm4n

    Tşkler arkadaşlar..
    Aynı şeyleri bnde söledim arkadaşa ama inanmamştı..
    Bi ara eranın passat 2.0 tdı geçtiğini duymuştum forumda o doğru mu peki?


    kesinlikle doğru ne kalkış, ne de ara hızlanmada birşey yapamaz 140'lık dizel passat crdi karşısında

    sadece otobanda son hızda geçer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: 4rm4n

    Tşkler arkadaşlar..
    Aynı şeyleri bnde söledim arkadaşa ama inanmamştı..
    Bi ara eranın passat 2.0 tdı geçtiğini duymuştum forumda o doğru mu peki?


    kesinlikle doğru ne kalkış, ne de ara hızlanmada birşey yapamaz 140'lık dizel passat crdi karşısında

    sadece otobanda son hızda geçer


  • quote:

    Orijinalden alıntı: Little F.K


    quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    Era 200km rahat deviriyor her türlü rampa aşağı yukarı pek farketmiyor. 90hp lik C3 yapsa yapsa en son 180 yapar. Nedense bazılarında bir ezeklik var bu konuda adamlar era tarafından geçilince hızlanıp yetişmeye falan çalışıyorlar yada dikiz aynasında era görünce yol vermiyorlar falan tamam araba ahım şahım bir şey değil belik ama motor gidiyor kardeşim.


    ne eraymış bu kardesim yaw..

    c180kompressor bile rahat deviremiyorr 200km yyi..

    utandım bizim arabadan şimdi gercekten..



    Siz kendiniz mi yaptınız bu denemeleri?

    hayır niye sordunuz?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yadigar.

    110 luk era ucar ama konabilir mi bilmiyorum.

    Frenler vasatın üzerine cıkamıyor.


    o zaman volvo s40 ve passat'ın frenleri de berbat

    birisi 39 diğeri 38 metrede durabiliyor

    era 39 metrede duruyor




    quote:

    Orijinalden alıntı: şahinler

    c3
    son hız 180
    0-100 10.8

    accent
    son hız 176
    0-100 11.5

    bunlar fabrika verileri görüldüğü üzere c3 gayet net tokatlıyor. accent beygirin hakkını veremiyor.


    Ünal'ın dediği gibi aynen kalkışta benzinli accent dizel accente geçiliyor ona ne dersin peki ikisi de 110 beygir hatta benzinli olan çok daha hafif

    Liste verilerine bakacak olsan benzinli era 0-100 10.2 sn



    1163 kg mış c3 ..

    ve 0-100

    era toz yutar ..son nokta budur..dahası yk 0-100de de gecilmiş haen era tzunu artırır diyenler var sadece guuyrum

    ayrıca benzinli NE alaka?







    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: 4rm4n

    Tşkler arkadaşlar..
    Aynı şeyleri bnde söledim arkadaşa ama inanmamştı..
    Bi ara eranın passat 2.0 tdı geçtiğini duymuştum forumda o doğru mu peki?


    kesinlikle doğru ne kalkış, ne de ara hızlanmada birşey yapamaz 140'lık dizel passat crdi karşısında

    sadece otobanda son hızda geçer




    YOK ARTIK!!

    oda bişimi

    2.0tsi yı son hız hariç ara hız vs hepsinde tokat manyağı yapıyor..era karsısında hiçbir sansı yok..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HoLY.oNE -- 22 Ocak 2010; 12:37:41 >




  • @Hollyone Şu alaka benzinli;

    Benzinlinin 0-100 değeri 10.2 sn, dizelin ise 11.5 sn...

    Ama reel'de dizel benzinliyi kalkışta götürüyor... (Ben denemedim doktor'un yalancısıyım)

    Ve c3'ün 0*100'ü de 10.8 sn... E doğal olarak crdi daha peformanslı denebilir... Fakat şuda var, kilo'dan c3 kurtarsa bile ilk kalkışta burun kaldırır, ama sonra era alır... Toz falan yok yani çok takılmışın bu toz işine...

    Ben bizzat kendiniz mi denediniz diye sordum, çünkü bu araç 1.6 156 bg bir araç yani zaten kapasitesi belli üstelik çokta ağır bir araç 200'ü zor devirmesi gayet normal...

    Ben 2.0 tfsi 200bg ile 230'u zor deviriyordum, sizin aldığınız değerler normal yani...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    Yaw arkadaşlar hangisi gecer bilmemde bu era crdi bayaa ii gidiyor, ben golfümle( tsi dsg 140 hp) sol şeritten giderken 80 km gibi bi hızla arkama geldi sellektor sellektor bende ne oluyo deip kökledim 180 oldum baktım hala birass ara açılsada takip ediyo , yol veriim dedim ve bastı geçti eleman , ben gazı kesmesem gecemezdi tabii orası kesin ama fena gidiyo yani bu era crdi


    kardeş senin golf, era'yı her türlü tokatlar.
    ister benzinlisi olsun, isterse dizeli olsun.
    çünkü boru değil, senin altındaki makine tsi 140 hp...

    ama c3'ün, era'yı geçmesi için baya bir modifiye yemesi lazım, yoksa stock halde imkansız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kritios -- 22 Ocak 2010; 13:24:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yadigar.

    110 luk era ucar ama konabilir mi bilmiyorum.

    Frenler vasatın üzerine cıkamıyor.


    o zaman volvo s40 ve passat'ın frenleri de berbat

    birisi 39 diğeri 38 metrede durabiliyor

    era 39 metrede duruyor




    quote:

    Orijinalden alıntı: şahinler

    c3
    son hız 180
    0-100 10.8

    accent
    son hız 176
    0-100 11.5

    bunlar fabrika verileri görüldüğü üzere c3 gayet net tokatlıyor. accent beygirin hakkını veremiyor.


    Ünal'ın dediği gibi aynen kalkışta benzinli accent dizel accente geçiliyor ona ne dersin peki ikisi de 110 beygir hatta benzinli olan çok daha hafif

    Liste verilerine bakacak olsan benzinli era 0-100 10.2 sn



    1163 kg mış c3 ..

    ve 0-100

    era toz yutar ..son nokta budur..dahası yk 0-100de de gecilmiş haen era tzunu artırır diyenler var sadece guuyrum

    ayrıca benzinli NE alaka?







    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: 4rm4n

    Tşkler arkadaşlar..
    Aynı şeyleri bnde söledim arkadaşa ama inanmamştı..
    Bi ara eranın passat 2.0 tdı geçtiğini duymuştum forumda o doğru mu peki?


    kesinlikle doğru ne kalkış, ne de ara hızlanmada birşey yapamaz 140'lık dizel passat crdi karşısında

    sadece otobanda son hızda geçer




    YOK ARTIK!!

    oda bişimi

    2.0tsi yı son hız hariç ara hız vs hepsinde tokat manyağı yapıyor..era karsısında hiçbir sansı yok..




    abisi getir babanın mercedesini koy anahatarı ortaya ben varım iddiaya 0-400 metre

    forumda aksini iddia eden bir sen varsın

    o da arabalara yabancı olduğundan ve kullanmadıkların hakkında yorum yapmayı alışkanlık haline getirdiğinden




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: selim82

    herkes hp den bahsediyor ama yukarda belirttiğim gibi era nın aktarma berbat , motor istedigi kadar güçlü olsun yere adam akıllı veremedikten sora hp de tork da boşa,


    selim hadi o zaman madem yere aktaramıyor niye bu araba diğerlerini geçebiliyor

    veya tamam aktaramadı diyelim 90 beygir aktardı yine nasıl geçiyor bunu açıkla o zaman ?

    mantıklı bir açıklaman olursa faydalı olacak


    diğerlerini geçebiliyor derken diğerleri ne cok önemli, motorun kac hp oldugu önemli ama asıl olan asfalta ne kadarı aktarılıyor , 90 lık citroen den 0-100 yavas olmasının tek sebebi aktarma organlarıdır . şimdi sen inan diye dyno cıkarma şansım yok hyundai yı , ben defalarca 2009 model 1.5 kullandım , gaza bastığın zaman cok net anlasılıyor zaten , teknik verilerde citroen in daha hızlı 100 e cıkmasının tek sebebi aktarmanın daha iyi olmasıdır ,





  • era 1.6 benzinli 0-160 28 sn

    era dizel 0-160 26 sn

    passat 0-160 ise 29 sn

    madem bilmiyorsun holyone kardeş biraz araştırma yap
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selim82


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: selim82

    herkes hp den bahsediyor ama yukarda belirttiğim gibi era nın aktarma berbat , motor istedigi kadar güçlü olsun yere adam akıllı veremedikten sora hp de tork da boşa,


    selim hadi o zaman madem yere aktaramıyor niye bu araba diğerlerini geçebiliyor

    veya tamam aktaramadı diyelim 90 beygir aktardı yine nasıl geçiyor bunu açıkla o zaman ?

    mantıklı bir açıklaman olursa faydalı olacak


    diğerlerini geçebiliyor derken diğerleri ne cok önemli, motorun kac hp oldugu önemli ama asıl olan asfalta ne kadarı aktarılıyor , 90 lık citroen den 0-100 yavas olmasının tek sebebi aktarma organlarıdır . şimdi sen inan diye dyno cıkarma şansım yok hyundai yı , ben defalarca 2009 model 1.5 kullandım , gaza bastığın zaman cok net anlasılıyor zaten , teknik verilerde citroen in daha hızlı 100 e cıkmasının tek sebebi aktarmanın daha iyi olmasıdır ,


    era için fabrika verileri kötü değil ki o zaman passat v.b. dizelleri de kötü

    hepsinin aktarımı berbat demek ki

    senin öncelikle C3'ün ağırlığından haberin yok sanırım C3 yaklaşık 150kg daha hafif yahu




  • 0-100km verisindeki iki değişken "zaman" ve "hız" 'dır.
    Yan yana kaldırdığınızda hangisinin geçeceğini yani daha daha fazla yol alacağını görmek için zaman-hız grafiğinin ikinci fonksiyonuna bakacaksınız, yani grafiğin altında kalan alana.

    Bakın, 0-100km hızlanması aynı olan iki araçtan biri diğerini nasıl geride bırakabilir;
     1.5 crdi 110hp - 1.6 hdi 92hp

    a ve b araçları aynı sürede 100 km/s hıza ulaşıyorlar. A aracının bu sürede aldığı yolu, mavi ile işaretlenmiş alan temsil ediyor. Öte yandan b aracının aldığı yol mavi + kırmızı alanların toplamı kadar. Yani yan yana kaldırsaydık bu iki aracı, b aracı a aracını oldukça geride bırakacaktı bu grafiğe göre. Ancak 0-100 hızlanmaları eşit görünecek...

    Benzer şekilde, duran konumdan 100km/s hıza diğer araca göre daha yavaş çıkan bir aracın bu sürede aldığı yol daha fazla olabilir; yan yana kaldırdığınızda 0-100' ü daha kötü olan geçebilir. Bakın geçer demiyorum, geçebilir diyorum.

    Bu yüzden bence en mantıklı performans verisi 0-250m ya da 0-400m verileridir. 0-100 hızlanma verisi yanıltıcı olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 22 Ocak 2010; 13:46:41 >




  • Diyelim era passatı tokatladı diyelim ki c3 erayı tokatladı nolacak ondan sonra bu kavga ne için.
    -Benim babam senin babanı döver.
    -Hayır benim ki senin kini döver.
    -Benimki 2metre boyunda 110 kg
    -benimki 180cm 90 kilo daha seri ve çevik.
  • Edit:Yanlış bilgi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Derin Mavi -- 22 Ocak 2010; 14:14:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    era 1.6 benzinli 0-160 28 sn

    era dizel 0-160 26 sn

    passat 0-160 ise 29 sn

    madem bilmiyorsun holyone kardeş biraz araştırma yap



    uğraşmaya gerek yok böyleleriyle bırak yorma kendini anlatamazsın c3 kalkışta son hızda her şey de alır haklısınız. zaten bütün amerika citroen diye tutturuyor hyundaiye bakan yok orda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redevil4


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    era 1.6 benzinli 0-160 28 sn

    era dizel 0-160 26 sn

    passat 0-160 ise 29 sn

    madem bilmiyorsun holyone kardeş biraz araştırma yap



    uğraşmaya gerek yok böyleleriyle bırak yorma kendini anlatamazsın c3 kalkışta son hızda her şey de alır haklısınız. zaten bütün amerika citroen diye tutturuyor hyundaiye bakan yok orda

    kardeş kusura bakma tamam era alır da şu dediğin ne alaka ya amerikayla 0-100 ün ne alakası var




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.