Şimdi Ara

1.6 dizel motor en performanslı olanı hangisi (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
153
Cevap
1
Favori
16.727
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sirrüs

    Blue iyi güzel de pek bir kalitesiz. Öyle ki arabadan yol tutuş, konfor, malzeme vs almışlar sadece motora yüklenmişler.



    128'lik Blue bile 136'lık I30'dan daha seri. Bu durumda 1,5 Tonluk I30 136 PS olsa ne olmasa ne.

    Evet hocam, i30'un beygirleri ağırlıktan dolayı gerçekte pek varlık gösteremiyor





    Konu hakkında yorumum ise, c segmentinde en performanslı araç 136lık astra k. 120lik Egea'da iyi gidiyor, 120lik 308'ler Allure 18 jant ve cam tavanın ağırlığından dolayı o kadar abartıldığı kadar gitmiyor, fakat yine de 1.6 tdi, 1.5 dCi'lardan daha iyi gidiyor. Active olanlar teneke tavan ve 16 jant ile daha iyi gidiyor

    1.6 multijet egea'nın 240 yaptığına inanırım, yokuş aşağı gayet mümkün, ben 1.6 tdi 105 bg octavia ile yokuş aşağı 233 yaptım, egeadan 15 bg ve 70 nm daha düşük güçte. Videosu da var:





    Videolardan da anlaşıldığı üzere 105 lik octavia 136 lık ile başabaş hatta geçiyor bile , zaten herkesin bildiği birşey ki bu 1.6 tdi 105 bg ler piyasadaki birçok dizelden daha iyi gidiyor ve daha güçlü hissettriyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zczz22

    Beygir kadar aktarma da önemlidir. O beygiri tekerlere güzel iletemedikten sonra bi espirisi yok diye düşünüyorum. Mesela;

    1.6TDi 105hp'lik bir Golf'ün aktarmasının iyi olması sebebiyle 1.6CRDi 136hp'lik Blue ile aynı hissayatı yaşattığını düşünüyorum. Yeni motorlar arasından seçim yapmak çok zor ama. HDi,TDCi,CRDi,CDTi,Multijet,DCi hepsi de başarılı

    Ağam bizimle eğlenirsen. Hele Blue nire 105 lik golf nire.
  • AO A kullanıcısına yanıt
    Ağam bizimle eylenir valla hocam ben öyle sezdim ikisini de kullandım blue alt devirlerde daha canlıydı ama genel olarak aynı hissiyatı yaşadım. Yoksa bende CRDi hastasıyım yani, 1.5CRDi VGT 110'luk Era olsa da sürsek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zczz22

    Ağam bizimle eylenir valla hocam ben öyle sezdim ikisini de kullandım blue alt devirlerde daha canlıydı ama genel olarak aynı hissiyatı yaşadım. Yoksa bende CRDi hastasıyım yani, 1.5CRDi VGT 110'luk Era olsa da sürsek

    Ben o 105 liklerin alayını çok kullandım ne öldürür ne süründürür hatta Aydın otobanında 1.3 Linea zorlanarakta olsa geçmişti benim Kiralık Golf ü düşün ne kadar performans verebildiğini. Hafta sonu otomatik Elentra test ettim otobanda, Blue kadar performans vermedi Blue kadar keskin hızlanma ve vites değiştirme yapmıyor, mesela vites düşürmelerde Blue pat pat atıyor aşağıya bastınmıda pat pat yükseltiyor Elentra da bu yok daha geç yükseltip daha geç düşürüyor kasayı sallamıyor süzüle süzüle gidiyor dolayısıyla çok performans tadı vermedi mesela.




  • Aynı güçte daha az yakan hdi varken neden multijet savunulur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerem1000

    Tabiki , Fluence 1.6 dCi 130 PS / Megane (3/4) 1.6 dCi 130 PS Diyorum. 70-90 arası bütçeniz var iken , gidip b sınıfı accent almayın kesinlikle.

    Bu aracın motoru ile ilgili birşeyler yapıp 170 ps veya daha üstüne çıkarabiliyorsunuz, ondan sonra geçemeyeceği araç olmaz.
    170 ps 500 nm torklu araç görmüştüm.



    Fluence ve 170 Hp....
    İntihar Makinası....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: kerem1000

    Tabiki , Fluence 1.6 dCi 130 PS / Megane (3/4) 1.6 dCi 130 PS Diyorum. 70-90 arası bütçeniz var iken , gidip b sınıfı accent almayın kesinlikle.

    Bu aracın motoru ile ilgili birşeyler yapıp 170 ps veya daha üstüne çıkarabiliyorsunuz, ondan sonra geçemeyeceği araç olmaz.
    170 ps 500 nm torklu araç görmüştüm.



    Fluence ve 170 Hp....
    İntihar Makinası....

    Aynısı 136 lık Accent Blue içinde geçerli
    Kullanan bir tanıdığım, bir araba bu kadar performanslı ve bu kadar güvensiz olabilir demişti




  • Renault 1.6 130 beygir olani da pek fazla piyasada göremedim. Zaten ilk fırsatta Fluence kiralayip bakacağım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevozgur

    Renault 1.6 130 beygir olani da pek fazla piyasada göremedim. Zaten ilk fırsatta Fluence kiralayip bakacağım

    Kiralık olarak 90 lık veya 110 luk bulursunuz. Fluence olmasa bile Renault bayiinden Megane 4 1.6 dCi 130 ps deneyebilirsiniz.



    110 luğu da sizi tatmin edecektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    En iyi 1,6dizel mjettir..

    120hp 320nm, yetmezse 1,6mjet2 180hp 450nm var 1,2yıl içinde piyasaya çıkacaktır.

    1.3 için mjet2 gelecek mi? Varsa kaç beygir ve tork olur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • renault megane'a 160 dci koysa ortalıkta araç kalmaz ama onlarda güvenemez tabi...

    şuan en çılgını blue crdi dir. illa c segmenti isteniyorsa bilemicem... stok halde astra golfü geçiyor ama stage ler uçuşursa neler olur bende merak ediyorum

    yani bende astra 136 diyorum...
  • Crdi az bi hafif kasa bulsa uçurur ve az yakar.
    Ehdi man. ile dün klima açık kısa mesafelerde 9 litre civarı yaktım. Keza uzun yolda zorlayınca da fazla yakıyor. Manuel Crdi'da makas daha dar. Performanslı kullanım testi yapılsa baya cimri çıkar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asta k dizel manuel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silverusta -- 30 Temmuz 2017; 10:49:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni lider fiesta 1.5 120hp. 9.0 sn de 100km.



    Yeni corsa 136lık motorla gelirse liderliği alabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle dci motorlar rakipsiz 1.6dci 130 bg ve 1.5dci 110 bg ikiside çok atik motorlar . Ben qashqai de kullanmama rağmen çok atik motorlar özellikle 1.6dci 130bg 320nm tork . Ha birde 1.6dci 160bg 380nm torklu motor kullanılıyor talisman da.Onu kullanmak nasip olmadı ama oda rakipsizdir.


    Ha bu arada crdi motor gibi çok yakma olayıda yok . 1.6dci 130 bg kaşkay 6.5 litre yakıyor o performansa rağmen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HümanistAdam -- 30 Temmuz 2017; 11:43:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24. Y kullanıcısına yanıt
    O motor çok güzel olcak gibi ama ufacık arabaya 90 bin isterler. Bu motor çok pahalı olacaktır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yusuf24. Y kullanıcısına yanıt
    Fiesta dizel motorlar da 120 beygir göremedim. Yanlış olmasın?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ilk performansta, kalkışta crdi, bir anda hızlanıyor göbel virajda yavaşlatır.

    Devamında...cdti, araba ağır olunca yüksek hızda saglam yol tutuşu sağlıyor...kalkışta atik değil....



    Tavsiyem ikisini de sürdüm (accent, insignia, astra) , ikisini de alabilirsin.. Bu ikisinde önceliğin donanım olsun... Derim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu başlığı açarken çok araştırdım ve Astra ve egea nin motorları çok başarılı. Ama şu An gittim qashqai 1.5 dizel aldım 110 bg 270 tork. Diğerleri kadar atık değil ama kasayı çok rahat kaldırıyor ve performansı beni mutlu ediyor. 1380 kg kasa olmasına rağmen motor 1750 devir üstünde çok yeterli. Araba da sadece motor değil bu arac egea ve Astra dan çok daha konforlu ve sürüşü keyifli.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Megane 4 GT 1.6 DCİ ENERGY 165 HP 380 NM Tork



    Gaynah:

    https://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=22556

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.