Şimdi Ara

1.6 Multijet Bravo 200hp by Megachips... Detaylar ilk mesajda. Araç kaza yaptı pert olabilir.. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
140
Cevap
2
Favori
24.882
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Araç 6 ileri ama son hız beklentimin altında kaldı. Ankaraya dönerken şoför hariç 400 kg yük ile düzlükte 230 gördü. Boş haliyle denemeye fırsatım olmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • direct port nos taktırın bence; basınca dumanı da kesiyor
    tam gazda duman atıyor sadece yanılmıyorsam günlük sakin kullanımda pek tütmez,zaten duman olunca tüketim de çıldırıyor,yol bilgisayarı da tam ölçemiyor
    güle güle kullanın..




  • herşey iyi güzel de o jantlar nedir öyle acilen ofsetli ve daha büyük bir janta ihtiyacınız var..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    Araç 6 ileri ama son hız beklentimin altında kaldı. Ankaraya dönerken şoför hariç 400 kg yük ile düzlükte 230 gördü. Boş haliyle denemeye fırsatım olmadı

    Hocam bencede 230 az. 1.6 Focus TDCI sadece Chip Tuning ile 230 yapıyor ki; aracınız 6 ileri. Bizim Focuslar gibi 5 ileri olsa anlayacağımda Peki 230 km süratteyken motor kaç bin devir çeviriyor?
  • Çok zevkli olmuş aracınız. Jant konusunda gereken açıklamayı yapmışsınız fakat ben yinede görsellik adına bir jant takardım.
  • Enkei rp06lar da çok hafif ve sağlam jantlardır aslında,alışveriş yaptığınız lastikçide olmaması veya 4 bijona uygun olmamasına bağlıyorum durumu.. ben jant takacak olsam bunu tek geçerdim..neyse artık çiziksizce güle güle kullanın.. Gazihan'ın draglarda kullandığı bi lastik vardı potenza mı ne,o nasıl acaba?
    Konuya uğrarsınız inşallah angara underground meetinglerini bitirip
  • konuya işi yapan olarak bikaç ekleme yapayım

    1_ Araçlar Dinamometre Ölçümü yapılırken yoldakinden çok daha fazla duman atarlar, Bunun biçok sebebi var.. Bu araç yolda bu kadar duman atmıyor..
    2_ Araca Elektronik yakıt basınc regülatoru baglandı, günlük kullanımda kolayca iptal edip dumanı ortadan kaldırabiliyorsunuz..

    Dizelde Güç Dumandan gelir.. Tüm dünyada bu böyle..

     1.6 Multijet Bravo 200hp by Megachips... Detaylar ilk mesajda. Araç kaza yaptı pert olabilir..

     1.6 Multijet Bravo 200hp by Megachips... Detaylar ilk mesajda. Araç kaza yaptı pert olabilir..

     1.6 Multijet Bravo 200hp by Megachips... Detaylar ilk mesajda. Araç kaza yaptı pert olabilir..




  • sayın

    ChipTuning Uzmanı

    hocam bu chip tuning olayı sadece turbolu değil elektronik kontrol ünitesi olan tüm araçlara uygulanabiliyor diye biliyorum

    imzamdaki 2004 c-max için chip yapma durumumuz ne olur acaba stock olarak 100ps 154tork

    chip yapma ile nasıl bir sonuç elde edilir +20hp gibi bir değer almamız mümkün olur mu

    birde bunun maliyeti ne olur tam olarak

    bilgilendirme yapabilirseniz memnun olurum.

    saygılar..
  • hocam herşey iyi güzelde şu diesel herşeyi mahvetmiş.Çok köylü işi duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    sayın

    ChipTuning Uzmanı

    hocam bu chip tuning olayı sadece turbolu değil elektronik kontrol ünitesi olan tüm araçlara uygulanabiliyor diye biliyorum

    imzamdaki 2004 c-max için chip yapma durumumuz ne olur acaba stock olarak 100ps 154tork

    chip yapma ile nasıl bir sonuç elde edilir +20hp gibi bir değer almamız mümkün olur mu

    birde bunun maliyeti ne olur tam olarak

    bilgilendirme yapabilirseniz memnun olurum.

    saygılar..

    atmosferikte 3-5 hp ancak fark eder
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arjen553

    hocam herşey iyi güzelde şu diesel herşeyi mahvetmiş.Çok köylü işi duruyor.

    hocam bence çok iştah kabartıcı olmuş o diesel yazısı

    arkadan gelen 200hp e kadar olan bir araç

    hee bravoya bak hemde dizel dur şunu bir makaslıyım ifadesini alıyım dediği anda

    yada arkadan selektör felan geldiğinde

    gaz pedalını pas pasla öpüştürdün mü eksoz dan gelen gara dumanla ortadan kaybolması süper olur die düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    konuya işi yapan olarak bikaç ekleme yapayım

    1_ Araçlar Dinamometre Ölçümü yapılırken yoldakinden çok daha fazla duman atarlar, Bunun biçok sebebi var.. Bu araç yolda bu kadar duman atmıyor..
    2_ Araca Elektronik yakıt basınc regülatoru baglandı, günlük kullanımda kolayca iptal edip dumanı ortadan kaldırabiliyorsunuz..

    Dizelde Güç Dumandan gelir.. Tüm dünyada bu böyle..

     1.6 Multijet Bravo 200hp by Megachips... Detaylar ilk mesajda. Araç kaza yaptı pert olabilir..

     1.6 Multijet Bravo 200hp by Megachips... Detaylar ilk mesajda. Araç kaza yaptı pert olabilir..

     1.6 Multijet Bravo 200hp by Megachips... Detaylar ilk mesajda. Araç kaza yaptı pert olabilir..



    Hocam Elektronik yakıt basınc regülatoru iptal edilince, araç kaç hp oluyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    Hocam Elektronik yakıt basınc regülatoru iptal edilince, araç kaç hp oluyor?

    Ölçmedik denemedik hem ne önemi varki,

    Ben turbosuz benzinli otomobiller ile ilgilenmiyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    Hocam Elektronik yakıt basınc regülatoru iptal edilince, araç kaç hp oluyor?

    Ölçmedik denemedik hem ne önemi varki,

    Ben turbosuz benzinli otomobiller ile ilgilenmiyorum..

    Tabiki hocam ama merak işte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    Araç 6 ileri ama son hız beklentimin altında kaldı. Ankaraya dönerken şoför hariç 400 kg yük ile düzlükte 230 gördü. Boş haliyle denemeye fırsatım olmadı

    Hocam bencede 230 az. 1.6 Focus TDCI sadece Chip Tuning ile 230 yapıyor ki; aracınız 6 ileri. Bizim Focuslar gibi 5 ileri olsa anlayacağımda Peki 230 km süratteyken motor kaç bin devir çeviriyor?

    eleştirmekten ziyade bir şey soracağım, araçlarda 6. vites (hele ki böyle ekonomik yada aile araçlarında) benzin tasarrufu için değilmidir? yani 5.vites de daha iyi bir performans sergilemez mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CMRMURAT

    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    Araç 6 ileri ama son hız beklentimin altında kaldı. Ankaraya dönerken şoför hariç 400 kg yük ile düzlükte 230 gördü. Boş haliyle denemeye fırsatım olmadı

    Hocam bencede 230 az. 1.6 Focus TDCI sadece Chip Tuning ile 230 yapıyor ki; aracınız 6 ileri. Bizim Focuslar gibi 5 ileri olsa anlayacağımda Peki 230 km süratteyken motor kaç bin devir çeviriyor?

    eleştirmekten ziyade bir şey soracağım, araçlarda 6. vites (hele ki böyle ekonomik yada aile araçlarında) benzin tasarrufu için değilmidir? yani 5.vites de daha iyi bir performans sergilemez mi?

    Normal şartlar altında evet. Fakat motoru modifiye ettikten sonra, 5. vites ile motorun çevirebileceği devirden sonra, 6. viteste de biraz daha yüksek hıza çıkılabilir.




  • Ankara'dasınız sanırım, uygun vaktinizde gelin birde ben ölçeyim motoru dyno'da. Pm'den iletişime geçebilirsiniz :)
    hayırlı gazlamalar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    quote:

    Orijinalden alıntı: CMRMURAT

    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    Araç 6 ileri ama son hız beklentimin altında kaldı. Ankaraya dönerken şoför hariç 400 kg yük ile düzlükte 230 gördü. Boş haliyle denemeye fırsatım olmadı

    Hocam bencede 230 az. 1.6 Focus TDCI sadece Chip Tuning ile 230 yapıyor ki; aracınız 6 ileri. Bizim Focuslar gibi 5 ileri olsa anlayacağımda Peki 230 km süratteyken motor kaç bin devir çeviriyor?

    eleştirmekten ziyade bir şey soracağım, araçlarda 6. vites (hele ki böyle ekonomik yada aile araçlarında) benzin tasarrufu için değilmidir? yani 5.vites de daha iyi bir performans sergilemez mi?

    Normal şartlar altında evet. Fakat motoru modifiye ettikten sonra, 5. vites ile motorun çevirebileceği devirden sonra, 6. viteste de biraz daha yüksek hıza çıkılabilir.

    anladım,teşekkürler




  • rezalet umarım polis bağlar arabanızı
  • chip tuning ve modifikasyonu severim, ve karsi degilim.

    ama bu olmamis, tam apache isi olmus, muzik sistemi kotu gorunuyor, kesilern yerler ozenle kesilmemis, jant cok kotu, keske orijinal sport style janti kullansaydin bari, ama arac senin mukemmel bir rakam, fiatida kutlamak lazim boyle bir motor icin.

    mehmet bey ve ekibide mukemmel is cikarmis.

    arkanda giden araclara simdiden sabir diliyorum , ve dua ediyorum, o dumanla cok kisiyi tehlikiye atiyorsun farkindaysan.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.