Şimdi Ara

1 yıl içinde 4. arıza 1 servis fişi verilmedi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar aralık 2013 de aldığım cihazım 2015 baharından beri 4 kez arızalandı.
    1-Batarya değiştirildi.
    2-Cpu ayağı onarıldı.
    3-soğutucu fan değiştirildi.
    4-Gpu çalışmıyor(Daha göndermedim)

    Artık casperdan kurtulma vaktimin geldiğini düşünüyorum ve para iadesi isteyeceğim ancak bataryamın değişiminde bana servis fişi vermediler. Ne yapmalıyım ? Nisan'da batarya değişmişti onun fişini tekrar talep edebilir miyim sizce ?



  • Klasik casper mağdurları.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Edebilirsin. Ancak şöyle bir durum var bunu unutma. Yasada ki madde şu şekildedir.

    Ürün alındığı tarihten itibaren 1 yıl içinde 4 defa garanti süresi boyunca 6 defa arıza yapar ve parça değişimi olursa para iadesi, ürünü birebir değişim veya arıza oranında indirim talep edebilirsin. Arızaların aynı veya farklı olması önemli değil. Önemli olan parça değişimi yapılmış olmasıdır!

    Şimdi bu çerçeveden baktığımızda 2013 te almışsın. Buda demek oluyor ki 1 yılı geçmiş o zaman sen yasada yer alan garanti süresinde 6 defa arızalanması maddesinden yararlanabilirsin ancak!
  • şimdi 175 i aradım sizin seçimlilik hakkınız için 6 kez arızalanması ve her seferinde serviste garanti dahilinde işlem yapılması gerekiyor dedi. Eksik evrakları da temin etme hakkınız bulunuyor dedi.. Bu pc garanti bitmeden 6 yı görür zaten eminim sıkıntı yok o konuda :D
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.