Şimdi Ara

10/60 MOBİL YAĞ MUCİZESİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
233
Cevap
9
Favori
193.832
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aracım 238000 de lpg li 1.6 1999 terre 10/40 yagı 5000 km de yaklaşık1750 gr eksiltiyordu. 10/60 yağ kullandım ve şu an aracımda yağ koyalı 5000 km oldu eksiltme yok.bunun yanında 10000 km önce de bor power koymuştum motora ancak pek sonuç alamamıştım.yağ eksilten araçalara tavsiye ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpcanmehmet -- 11 Eylül 2009; 15:10:18 >



  • Yukarıda "Yağlarda zerre kadar anlamıyorsun" diyen arkadaş gibi davranmadığın için sana cevap yazıyorum.
    Evet dediğin gibi 0-30 , çok soğuk yerlerde iyi yağdır. Ama aracın çok km yaptıysa ve yağ kaçakları çok ise
    yine yüksek değerlisine yönelmeli.

    Eski otomobillerde silindir ile piston arasında %3 pay bırakılırmış.
    Yeni otomobillerde ise yüksek teknoloji sayesinde bu pay çok daha az.
    Bu yüzden eskiden 0-30 gibi yağlar yoktu. Yeni yeni çıktı.

    Türkiye'deki Yağlar hakkında en bilgili Tribolojist olan, ve Amerka Triboloji Derneği üyesi olan kişiyle 1 saat konuştuk.

    Arabana göre yağ alacaksın. Km düşükse, hiç yağ kaçırmıyorsa vs. hepsi fark ettiriyor.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    10/60 Mobil Yağ Mucizesi

    10/60 Mobil yağ, yüksek performanslı araçların motorlarını korumak için tasarlanmış sentetik bir motor yağıdır. Aracınızın kullanım amacına ve iklim koşullarına bağlı olarak uygun bir seçim olabilir.

    10/60 Motor Yağı Hangi Araçlarda Kullanılır?

    10/60 Mobil yağ, özellikle yüksek güçlü motorlara sahip spor araçlar, lüks araçlar ve kamyonetler gibi araçlarda kullanılır.

    Mobil 10/60 Yağ Yorumları

    Mobil 10/60 yağ, kullanıcılar arasında genellikle olumlu yorumlar alır. Kullanıcılar, yağın motorlarının performansına ve ömrüne olumlu etki ettiğini bildirmektedir.

    10/60 Yağ Faydaları

    • Yüksek sıcaklıklarda koruma
    • Çamur ve tortu oluşumunu önleme
    • Motor ömrünün uzatılması

    Castrol 10/60 Yağ Yorumları

    Castrol 10/60 yağ da yüksek performanslı araçlar için popüler bir seçenektir. Kullanıcı yorumları, yağın motor gürültüsünü azalttığını ve sürüş deneyimini iyileştirdiğini belirtmektedir.

    10W-60 Motor Yağı Hangi Araçlarda Kullanılır?

    10W-60 motor yağı, 10/60 Mobil yağa benzer şekilde, yüksek performanslı araçlar için tasarlanmıştır. Ancak, "W" harfi kışın düşük sıcaklıklarda daha kolay akışkanlığını gösterir.

    10/60 Mobil yağ ve diğer yüksek performanslı motor yağları hakkında daha fazla bilgi için aracınızın kullanım kılavuzuna başvurmalı veya yetkili bir tamirciye danışmalısınız. Aracınızın özel ihtiyaçlarına en uygun yağı seçmek önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Aracın çekişinde, sesinde ve yakıt tüketiminde bir farklılık oldu mu?
    10 w- 60 yağın 4 lt v4 1 lt fiyatları ne kadar?
    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: medvet

    Aracın çekişinde, sesinde ve yakıt tüketiminde bir farklılık oldu mu?
    10 w- 60 yağın 4 lt v4 1 lt fiyatları ne kadar?
    Teşekkürler.
    çekiş arttı yakıt şehir içi 160 10/60 yağ 4litresi 90 tl sakın motor açtırmayın bu yağı deneyin.nt power de iyi yönde etkisi olduğunu düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpcanmehmet

    çekiş arttı yakıt şehir içi 160 10/60 yağ 4litresi 90 tl sakın motor açtırmayın bu yağı deneyin.nt power de iyi yönde etkisi olduğunu düşünüyorum

    Alıntıları Göster
    yağın markası nedir?
  • sence ne?
    quote:

    Orijinalden alıntı: komador

    yağın markası nedir?

  • Bilsem sormazdım herhalde
    quote:

    Orijinalden alıntı: UML

    sence ne?
    quote:

    Orijinalden alıntı: komador

    yağın markası nedir?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: komador

    Bilsem sormazdım herhalde
    quote:

    Orijinalden alıntı: UML

    sence ne?
    quote:

    Orijinalden alıntı: komador

    yağın markası nedir?





    Alıntıları Göster
    Arabaya daha önce bor da koymuşsun.Ben ce bu bor dan.Bor katkısı etkisini araba belli bir km çevirdikden sonra gösteriyor.Yağdan olacağını sanmıyorum.

    Ayrıca yağın markasını falan ayrıntılı olrak yazarsan iyi olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuStafA.A

    Arabaya daha önce bor da koymuşsun.Ben ce bu bor dan.Bor katkısı etkisini araba belli bir km çevirdikden sonra gösteriyor.Yağdan olacağını sanmıyorum.

    Ayrıca yağın markasını falan ayrıntılı olrak yazarsan iyi olur.

    Alıntıları Göster
    yağ 10/60 mobil marka yağ.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpcanmehmet

    yağ 10/60 mobil marka yağ.

    Alıntıları Göster
    Mobil ne zaman üretti bu 10w60 yağı? Ben sadece Castrol.de biliyordum.

    10w60 yağın eksiltmemesi normal. Daha kalın yağ segmanlardan sızıntı yapmıyor. Daha kalın film tabakası oluşturuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz

    Mobil ne zaman üretti bu 10w60 yağı? Ben sadece Castrol.de biliyordum.

    10w60 yağın eksiltmemesi normal. Daha kalın yağ segmanlardan sızıntı yapmıyor. Daha kalın film tabakası oluşturuyor.

    Alıntıları Göster
    20/50-10/40 hepsini denedim yalnız son 15 depom hep aygaz lpg oldu bor power kullandım yaklaşık 10000 km oldu.10/60 mobil şu an 6000 klm oldu yağ eksiltmiyor.önceki yağların kıvamı ve rengi çok çabuk değişiyordu .10/60 yağda kıvam ve renk değişikliği diğerlerine göre çok az vede lpg nin verdiği sıcaklıktan etkilnemiyor diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpcanmehmet

    20/50-10/40 hepsini denedim yalnız son 15 depom hep aygaz lpg oldu bor power kullandım yaklaşık 10000 km oldu.10/60 mobil şu an 6000 klm oldu yağ eksiltmiyor.önceki yağların kıvamı ve rengi çok çabuk değişiyordu .10/60 yağda kıvam ve renk değişikliği diğerlerine göre çok az vede lpg nin verdiği sıcaklıktan etkilnemiyor diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    10/60 mobil marka yağ kartal oto sanayide mobil yağ satan bir yer var.hemen bosc car ilerisinde.yalnız 50 tl ye kıy nt bor power ,filtre değişimi ile beraber aynı anda yapmalısınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpcanmehmet

    10/60 mobil marka yağ kartal oto sanayide mobil yağ satan bir yer var.hemen bosc car ilerisinde.yalnız 50 tl ye kıy nt bor power ,filtre değişimi ile beraber aynı anda yapmalısınız.

    Alıntıları Göster
    arkadaşım sakın ukalalık olarak algılama ama 238,000 km de olan bir araca tam sentetik yağ koymak çok risklidir.ilk başta performansın artmış gibi olsa de kısa vadede motoru eline alabilirsin.çünkü bu kmde bir motor belli bir oranda aşınmıştır ve biraz daha kalın bir yağa ihtiyaç duyar.


    benden sana sadece bir öneri yarı sentetik kullanmaya devam et...


    ama gene de son karar senin ne de olsa araç da senin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg

    arkadaşım sakın ukalalık olarak algılama ama 238,000 km de olan bir araca tam sentetik yağ koymak çok risklidir.ilk başta performansın artmış gibi olsa de kısa vadede motoru eline alabilirsin.çünkü bu kmde bir motor belli bir oranda aşınmıştır ve biraz daha kalın bir yağa ihtiyaç duyar.


    benden sana sadece bir öneri yarı sentetik kullanmaya devam et...


    ama gene de son karar senin ne de olsa araç da senin..

    Alıntıları Göster
    Bence de okadar yuksek km de ki bir araca tam sentetık yağ koymak rısklı olabılır.
    Bahsedılen olay bor powerdan kaynaklanıyordur. Yoksa Bu yağ 10/40 tan daha ince oldugu için daha çok eksiltme yapması beklenır normal şartlarda..
    Bir de tam sentetık yağların kutularını okursanız 2003 ve ustu model araçlarda kullanılması tavsıye edılır yazar.İlla ki bir nedenı var dır bu uyarının.
    Yağ konusunda uzman bir arkadaşın dediği şuydu:
    "100000 km ustunde kı araçlarda tam sentetık yağ kullanmayın"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umera

    Bence de okadar yuksek km de ki bir araca tam sentetık yağ koymak rısklı olabılır.
    Bahsedılen olay bor powerdan kaynaklanıyordur. Yoksa Bu yağ 10/40 tan daha ince oldugu için daha çok eksiltme yapması beklenır normal şartlarda..
    Bir de tam sentetık yağların kutularını okursanız 2003 ve ustu model araçlarda kullanılması tavsıye edılır yazar.İlla ki bir nedenı var dır bu uyarının.
    Yağ konusunda uzman bir arkadaşın dediği şuydu:
    "100000 km ustunde kı araçlarda tam sentetık yağ kullanmayın"

    Alıntıları Göster
    Bor Power'ın etkisindendir.Bu ürün silindir içindeki küçük kanalları tıkayarak yağ eksiltmesini önlerken sabah aracı çalıştırdığınızda motorun belli bir süre yağsız çalışarak aynı zamanda zarar görmesine de neden olur.Bunları internette Castrol firmasında çalışan bir yetkilinin anlattığı videodan duymuştum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desci

    Bor Power'ın etkisindendir.Bu ürün silindir içindeki küçük kanalları tıkayarak yağ eksiltmesini önlerken sabah aracı çalıştırdığınızda motorun belli bir süre yağsız çalışarak aynı zamanda zarar görmesine de neden olur.Bunları internette Castrol firmasında çalışan bir yetkilinin anlattığı videodan duymuştum.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar benim aracım da 230000 km'de 10000 km'de 025-050 lt civarı eksiltiyor. Şu ana kadar Castrol Magnatec 10w-40 kullandım. Ve UMERA ve METEG arkadaşların da söylediği gibi tam sentetik yağların yüksek km'li araçlarda eksiltmeyi artıracağını bildiğim için hep 10w-40 kullandım. Fakat geçenlerde Mobil'in sitesinde Alpcanmehmet arkadaşın kullandığı 10w-60 yağın teknik bülteninde:
    "Mobil 1 Extended Life 10W-60 Eski araçların özel gereksinimlerine göre tasarlandı. Mobil 1 Extended Life 10W-60, aracınızın daha uzun ömürlü olabilmesi için yüksek kilometredeki motorlara daha uzun süre koruma sağlamak üzere tasarlandı.
    Yağ sızıntılarını önlemek için ek conta onarıcılar içerir
    Motoru daha temiz tutmak ve aşınmayı azaltmak için çamur oluşumunu azaltır
    Eski motorları daha iyi korumak ve yağ tüketimini azaltmak için daha yüksek viskoziteye ve daha fazla fosfora sahiptir"
    yazıyor.
    Hatta bu yazıyı okuyunca forumdaki otomobil uzmanlarından Sn VEZİR'e bahsedilen yağı kullanmamı tavsiye edip etmediğini sordum o da yine aynı firmanın tam sentetik bir yağı olan 5w-50'yi tavsiye etti.
    Ayrıca Alpcanmehmet arkadaşın eski kullandığı yağ olan 10w-40 ile şimdi kullandığı 10w-60'ın ilk numaraları 10 yani aynı olduğuna göre baz yağ kalınlığı aynı, kalından inceye geçme durumu yok. Sıcakta ise sonu 60'la biten yağ sıcağa daha dayanıklı olduğu için yanma ihtimali de daha düşük olmaz mı?
    Ama Castrol'deki 10w-60 yağın teknik bülteninde ise:
    "Castrol Edge Sport 10W-60, yüksek performanslı yarış araçlarında kullanılmak üzere özel olarak geliştirilmiş, motor limitlerinin zorlandığı koşullara karşı üstün dayanıklılığa sahip, şu ana kadar ürettiğimiz en iyi tam sentetik motor yağımızdır.
    Castrol Edge Sport 10W-60’ın koruma özelliği, Castrol Mühendisleri tarafından yarış motorlarının en zorlu koşulları ve yüksek sıcaklık dereceleri oluşturularak defalarca test edilmiştir. Castrol Edge Sport 10W-60, yüksek performanslı ve/veya modifiye edilmiş araçların yağ ihtiyacını en iyi şekilde karşılar. "
    yazıyor.
    Ayrıca Castrol merkeze telefonla danıştığımda da bana 10w-60 ın benim aracıma uygun olmadığı 10w-40 hatta 15w-40 kullanmamı tavsiye ettiler.
    Aynı numara yağı bir firma eski motorlar için tavsiye ederken diğer firma sadece yeni nesil performans araçlarına tavsiye ediyor. Bu iki yağ arasında sadece katkı farkı yok mu?
    Ben bir dahaki değişimde 10w-60 veya 5w-40 kullanmayı düşünüyordum . Ne tavsiye edersiniz?






  • quote:

    Orijinalden alıntı: medvet

    Arkadaşlar benim aracım da 230000 km'de 10000 km'de 025-050 lt civarı eksiltiyor. Şu ana kadar Castrol Magnatec 10w-40 kullandım. Ve UMERA ve METEG arkadaşların da söylediği gibi tam sentetik yağların yüksek km'li araçlarda eksiltmeyi artıracağını bildiğim için hep 10w-40 kullandım. Fakat geçenlerde Mobil'in sitesinde Alpcanmehmet arkadaşın kullandığı 10w-60 yağın teknik bülteninde:
    "Mobil 1 Extended Life 10W-60 Eski araçların özel gereksinimlerine göre tasarlandı. Mobil 1 Extended Life 10W-60, aracınızın daha uzun ömürlü olabilmesi için yüksek kilometredeki motorlara daha uzun süre koruma sağlamak üzere tasarlandı.
    Yağ sızıntılarını önlemek için ek conta onarıcılar içerir
    Motoru daha temiz tutmak ve aşınmayı azaltmak için çamur oluşumunu azaltır
    Eski motorları daha iyi korumak ve yağ tüketimini azaltmak için daha yüksek viskoziteye ve daha fazla fosfora sahiptir"
    yazıyor.
    Hatta bu yazıyı okuyunca forumdaki otomobil uzmanlarından Sn VEZİR'e bahsedilen yağı kullanmamı tavsiye edip etmediğini sordum o da yine aynı firmanın tam sentetik bir yağı olan 5w-50'yi tavsiye etti.
    Ayrıca Alpcanmehmet arkadaşın eski kullandığı yağ olan 10w-40 ile şimdi kullandığı 10w-60'ın ilk numaraları 10 yani aynı olduğuna göre baz yağ kalınlığı aynı, kalından inceye geçme durumu yok. Sıcakta ise sonu 60'la biten yağ sıcağa daha dayanıklı olduğu için yanma ihtimali de daha düşük olmaz mı?
    Ama Castrol'deki 10w-60 yağın teknik bülteninde ise:
    "Castrol Edge Sport 10W-60, yüksek performanslı yarış araçlarında kullanılmak üzere özel olarak geliştirilmiş, motor limitlerinin zorlandığı koşullara karşı üstün dayanıklılığa sahip, şu ana kadar ürettiğimiz en iyi tam sentetik motor yağımızdır.
    Castrol Edge Sport 10W-60’ın koruma özelliği, Castrol Mühendisleri tarafından yarış motorlarının en zorlu koşulları ve yüksek sıcaklık dereceleri oluşturularak defalarca test edilmiştir. Castrol Edge Sport 10W-60, yüksek performanslı ve/veya modifiye edilmiş araçların yağ ihtiyacını en iyi şekilde karşılar. "
    yazıyor.
    Ayrıca Castrol merkeze telefonla danıştığımda da bana 10w-60 ın benim aracıma uygun olmadığı 10w-40 hatta 15w-40 kullanmamı tavsiye ettiler.
    Aynı numara yağı bir firma eski motorlar için tavsiye ederken diğer firma sadece yeni nesil performans araçlarına tavsiye ediyor. Bu iki yağ arasında sadece katkı farkı yok mu?
    Ben bir dahaki değişimde 10w-60 veya 5w-40 kullanmayı düşünüyordum . Ne tavsiye edersiniz?




    Alıntıları Göster
    sentetik yağlar adı üzerinde 'sentetik' diğer bir ifade ile suni,yapay yağlardır.ve kimyaları gereği eksilme yaparlar. ama akışkanlık açısından üstünlükleri diğer yağlardan daha fazladır.sıcaklığın çok düştüğü iklimlerde mesela doğu anadolu da kışın sıcaklıkları eksi 30 ları görebilmekte bu gibi durumlarda faydalıdırlar. ama sıcaklığın kışın eksi 5-6 ya kadar nadiren inebilen yerlerde örnek olarak İstanbul gibi 10-40 yağ fazlası ile yeterlidir.

    motoru sağlıklı yeni ve belli bir km yapmış bir araç sentetik yağ ile 1000 kmde 0.50gr ile 400 gr arası sürüşe bağlı olarak eksilme yapar.bu motorda kaçak var veya motor yağ yakıyor demek değildir.tamamen normal bir durumdur ve yapılması gereken motora eksilen yağın aynı özelliklerde ve mümkünse aynı marka olanını koyarak tamamlamaktır.

    benim 100,000 km üzeri motorlara sentetik yağ konmasını sakıncalı bulmam ise bu motorların biraz aşınmış olmaları nedeniyle sentetik yağın aşınan yerleri dolduramaması sonucu motorun aşınmasının daha da hızlanması ve hatta yetersiz yağlanma nedeniyle hasar görmesi sonuç olarak kompresyon düşmesi ve diğer arızalara sebep olmasıdır.

    100,000 km üstü tüm araçlarda tercih edilmesi gereken yağ 10-40 veya 15-40 olmalıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg

    sentetik yağlar adı üzerinde 'sentetik' diğer bir ifade ile suni,yapay yağlardır.ve kimyaları gereği eksilme yaparlar. ama akışkanlık açısından üstünlükleri diğer yağlardan daha fazladır.sıcaklığın çok düştüğü iklimlerde mesela doğu anadolu da kışın sıcaklıkları eksi 30 ları görebilmekte bu gibi durumlarda faydalıdırlar. ama sıcaklığın kışın eksi 5-6 ya kadar nadiren inebilen yerlerde örnek olarak İstanbul gibi 10-40 yağ fazlası ile yeterlidir.

    motoru sağlıklı yeni ve belli bir km yapmış bir araç sentetik yağ ile 1000 kmde 0.50gr ile 400 gr arası sürüşe bağlı olarak eksilme yapar.bu motorda kaçak var veya motor yağ yakıyor demek değildir.tamamen normal bir durumdur ve yapılması gereken motora eksilen yağın aynı özelliklerde ve mümkünse aynı marka olanını koyarak tamamlamaktır.

    benim 100,000 km üzeri motorlara sentetik yağ konmasını sakıncalı bulmam ise bu motorların biraz aşınmış olmaları nedeniyle sentetik yağın aşınan yerleri dolduramaması sonucu motorun aşınmasının daha da hızlanması ve hatta yetersiz yağlanma nedeniyle hasar görmesi sonuç olarak kompresyon düşmesi ve diğer arızalara sebep olmasıdır.

    100,000 km üstü tüm araçlarda tercih edilmesi gereken yağ 10-40 veya 15-40 olmalıdır.

    Alıntıları Göster
    bakın arkadaşlar benim aracım 173000 km kadar servis bakımlı idi.hala öyle.1730000 de lpg sıralı taktırdım.geçen yaz çeşme otobanında aracı yüksek devirde klima açık uzun süre kullandım.vede 10000 km olan yağ değişimini 2500 km geçmişti.ve benim araç sibop lastiklerini yedi.aracımda mavi siyah vb renk siyah duman kesinlikle çıkmyor sibop lastikleri aşındığı için bana gör lpg den,yağı içeri alıyor vede ordan eksiltiyor.sorun sibop lastiklerinden aracım rektefiye istemiyordur.bu yağın özelliği yüksek lpg yanmasında kıvam değiştirmiyor ince veya kalın olmuyor.çekiş ve yakıt problemi yok.mobilin sitesine girerseniz benimki gibi yüksek km deki araçlar için üretilğini görürüsünüz. 6500 km de değiştirdim.max 6500 km de 250 ml eksiltmiş.25 yıılık şöförüm.kar kış ist trafiği her ortamda araç kullandım.ben üçlü bir kombinasyon yaptım oda bor power. aygaz lpg(bana göre en iyi lpg),vede 10/60 yağ belki bu durum bana özeldir.bir arkadaş bahsetmiş daha fazla sorun çıkarırı diye ama biz o soruna hazırlıklı idik.aracı satmayı düşünüyordum veya 3,4 bin tl verrip motor yaptırmaya.lpg li araç kullananlar için son olarak tavsiye yağ 10000 km siz 7500 de yağ 5000 siz 4000 kmde birde bor power kullanın 50 tl çok büyük para değil .bu ürün ithal olsa emin olun 500 tl de aşağı alamazdık .selamlar.ha birde orjinal yağ filtresi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpcanmehmet

    bakın arkadaşlar benim aracım 173000 km kadar servis bakımlı idi.hala öyle.1730000 de lpg sıralı taktırdım.geçen yaz çeşme otobanında aracı yüksek devirde klima açık uzun süre kullandım.vede 10000 km olan yağ değişimini 2500 km geçmişti.ve benim araç sibop lastiklerini yedi.aracımda mavi siyah vb renk siyah duman kesinlikle çıkmyor sibop lastikleri aşındığı için bana gör lpg den,yağı içeri alıyor vede ordan eksiltiyor.sorun sibop lastiklerinden aracım rektefiye istemiyordur.bu yağın özelliği yüksek lpg yanmasında kıvam değiştirmiyor ince veya kalın olmuyor.çekiş ve yakıt problemi yok.mobilin sitesine girerseniz benimki gibi yüksek km deki araçlar için üretilğini görürüsünüz. 6500 km de değiştirdim.max 6500 km de 250 ml eksiltmiş.25 yıılık şöförüm.kar kış ist trafiği her ortamda araç kullandım.ben üçlü bir kombinasyon yaptım oda bor power. aygaz lpg(bana göre en iyi lpg),vede 10/60 yağ belki bu durum bana özeldir.bir arkadaş bahsetmiş daha fazla sorun çıkarırı diye ama biz o soruna hazırlıklı idik.aracı satmayı düşünüyordum veya 3,4 bin tl verrip motor yaptırmaya.lpg li araç kullananlar için son olarak tavsiye yağ 10000 km siz 7500 de yağ 5000 siz 4000 kmde birde bor power kullanın 50 tl çok büyük para değil .bu ürün ithal olsa emin olun 500 tl de aşağı alamazdık .selamlar.ha birde orjinal yağ filtresi.

    Alıntıları Göster
    10 yazlık 60 kıslık wıskozıteyı verıyo yanı suan 10/40 ıle aynı kalınlıkta kullanıyosun yagı degısıklık yagdan deyıl tavsıye etmeden once kısıda bu yag ıle gecır bakalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nazır -- 14 Eylül 2009; 2:24:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nazır

    10 yazlık 60 kıslık wıskozıteyı verıyo yanı suan 10/40 ıle aynı kalınlıkta kullanıyosun yagı degısıklık yagdan deyıl tavsıye etmeden once kısıda bu yag ıle gecır bakalım

    Alıntıları Göster
    kullanmakta ne zarar varar zaten motor gitmiş.yaz kış her cins yağı denedim sonuç sıfır.bu yağ ile sonuç aldım.tercih sizin.yağın mobil sitesinde kullanımı okursananız yüksek km deki sorunlu araçlar içim üretildiğini görürsünüz.birçok usta ve yağ satan gelişmeyi takip etmediği için olaydan bi haber.bu yağdan önce yaklaşık 3000 tl gözden çıkarmıştım.belki bu para yine çıkacak ama azami sürede.en fazla 90 tl niz çöpe gider .veya bu ekonomi belirsizliğinde gidip 40000 tl yeni araca vermek iş değil gibi geliyor bana.selamlar




  • Benim aracıma da 10-40 castrol kullanıyorduk. Her 1000-1500kmde yarım liltre eksiltmesinden bıkmıştım. Son serviste servisin tavsiyesi ile 10-60 mobil konuldu. Yağ yakmayacağı iddia edildi. Bakalı artık. Araç 150.000 de vectra

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpcanmehmet

    kullanmakta ne zarar varar zaten motor gitmiş.yaz kış her cins yağı denedim sonuç sıfır.bu yağ ile sonuç aldım.tercih sizin.yağın mobil sitesinde kullanımı okursananız yüksek km deki sorunlu araçlar içim üretildiğini görürsünüz.birçok usta ve yağ satan gelişmeyi takip etmediği için olaydan bi haber.bu yağdan önce yaklaşık 3000 tl gözden çıkarmıştım.belki bu para yine çıkacak ama azami sürede.en fazla 90 tl niz çöpe gider .veya bu ekonomi belirsizliğinde gidip 40000 tl yeni araca vermek iş değil gibi geliyor bana.selamlar




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.