Şimdi Ara

1000 tl civarı düşük desibel değerli buzdolabı tavsiyesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
7.891
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu konu altında yukarıda verdiğim örnek başlığa tam uyduğu halde mesajım admin tarafından silinmiştir.

    ilgili samsung buzdolabı , samsung bayilerinde 999 TL dır. Dolayısı ile konu ile birebir alakalıdır. Ayrıca 42 desibeldir. Hem sessiz hem, lineer motorlu, hem 1000 TL altıdır. Silinmesini gerektiren hiçbir gerekçe doğru değildir. Bunu yapan admin'in , bu vasıftan uzak biri olduğu aşikardır. Okuduğunu dahi anlamayan birinin admin olması son derece üzücüdür.

    Bunun dışında bana başka konu açmam tavsiye edilmiştir. 1000 TL ya kadar tavsiye buzdolabı istedim ve 4 seçeneğim var dedim. Ama az önce o konum da silinmiş.

    Bunu yapan adminin ciddiyetten uzak olduğunu düşünüyorum. Kanıtı da yukarıda mevcuttur. Donanimhaber yönetimini bu konuda hassas olmaya davet ediyorum. Lütfen bu admin ne için bunu yapmıştır benimle paylaşınız. Benim kanıtım yukarıda ki buzdolabı modelidir. Konumun silinmesi ise zaten en ufak anlam taşımıyor. Buzdolabı sekmesinde, tavsiye istemişim ve bunu forum kurallarına göre yapmışım. 9 yıllık üyeyim, sanırım pek çok adminden daha eskiyim ve nerede ise cezam yok. (sanırım yıllardır 1 kez ceza yedim, o da çok kısa süreli) .

    Yazdıklarımda haksız bir yer var ise lütfen bana yazınız kendimi düzelteyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cem_hakan -- 7 Kasım 2012; 19:53:55 >




  • Ne alırsan al ama bence samsung dan uzak dur.Hem traktör gibi çalışıyor hem de merkez+servis çokberbat,yeni buzdolabındaki arızayı kabul ediyorlar ama değiştirme-ürün talebini kabul etmiyorlar.Bana tüketici mahkemesi yolu gözüktü,sonucu yazacağım...
  • Ariston no-frost buzdolabım hiç bir sorunu yokken sadece gürültülü çalışıyor diye samsung rq59bpn aldım,42 db gürültü yazıyordu ama traktörden farksız bir ses düzeyi ile çalışıyor.Benim 10 yıllık ariston ile neredeyse aynı seste,servis çağırdık,elemanlar bu sesin normal olduğunu ama yinede fanını değiştirerek biraz daha sesi azaltabileceklerini söylediler,bu arada fan değişimi için 55 gün (pazarlar ve resmi tatiller dahil) sonra geldiler.İş günü olarak da 30-35 gün gibi bir süre.Bunun üzerine Samsung müş hiz lerini arayıp,üründeki tamirat için 20 işgününden fazla beklediğimi,bu ürünü iade etmek istediğimi söylediğimde ,bana verdikleri cevap"ürün serviste değilde benim evimde tamiratı beklediği için bu kural geçerli değilmiş,iade veya değişim için ürünün serviste 20 günden fazla beklemesi gerekirmiş".Böyle saçmalık olur mu??Ben yeni aldığım üründen mağdursam,ha evde beklemiş ha serviste,buzdolabı bu,telefon yada kamera değilki al götür diyesin,yada bana bu süre için başka bir buzdolabı ver,al cehennemin dibine kadar yolun var.Pes diyorum,bu kadar da olmaz yani ,insanları aldatmak için yasadaki boşlukları değerlendirmek koskoca SAMSUNG firmasına bir şey kazandırmaz,bir buzdolabı parası ödemez belki ama bu forumlar sayesinde 1000 tane müşteri kaybeder.
    Ayrıca tüketici hakem heyetinede gittim zaten,sonucu buradan sizlerle paylaşacağım,inanıyorum o bbuzdolabının parasını da onlara yedirmeyeceğim yani.Hakkınızı yedirmeyin arakadaşlar ve bence yerli markalardan şaşmayın(en azından 55 gün fan tamiri beklemezsiniz...)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_hakan

    İndesit TAAN 6L FNF buzdolabi 1100 tl ve ariston nmtm 1922 f bu da 1100 tl. Teknosada. Carrefourda da ayni fiyat ama bugun %5 puan veriyor kartiniza. Tercih edilebilir mi bu fiyatlarda daha iyi si yok gibi.

    merhaba ben samsung teknolojisini bir çok cihazda sorunsuz bir şekilde kullanıyorum fakat forumdaki arkadaşlar beyaz eşyada samsunga fazla şans vermiyorlar bunun sebepleri nelerdir bu kadar sorunlumu beyez eşyada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: v_efecan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cem_hakan

    İndesit TAAN 6L FNF buzdolabi 1100 tl ve ariston nmtm 1922 f bu da 1100 tl. Teknosada. Carrefourda da ayni fiyat ama bugun %5 puan veriyor kartiniza. Tercih edilebilir mi bu fiyatlarda daha iyi si yok gibi.

    merhaba ben samsung teknolojisini bir çok cihazda sorunsuz bir şekilde kullanıyorum fakat forumdaki arkadaşlar beyaz eşyada samsunga fazla şans vermiyorlar bunun sebepleri nelerdir bu kadar sorunlumu beyez eşyada

    Ablama aldım hem sessiz hem sorunsuz , teknolojisi çok iyi. İnverter motor. Aslanlar gibi. O fiyata daha iyisi yoktu. Ariston falan filan bile hem daha pahalı hem asla Samsung ayarında değiller.
  • Enerji etiketlerinin üzerinde yazılan bütün değerler laboratuvar ortamında test edilen değerlerdir. Yani buzdolabı kapağının her açılıp kapanması enerji tüketimini değiştirir. Buzdolabının içine koyacağınız her malzeme eşya motorun çalışmasını etkiler. Anlayacağınız etiketteki değerleri sabit değer gibi görmemeniz gerekir, sessiz buzdolabı için ise 40db altına bakacaksın, ama hiç bir buzdolabı o ses düzeyini statik olarak tutturamaz. No-Frost buzdolabı buz kırar iken ses çıkarır, gece vakti evdeki ses düzeyi düştüğü için rahatsız edebilir o ses. (gerçi yeni buzdolabında bu sıkıntılar pek yaşanmıyor, nispeten eski ve yaşlı modellerde karşı karşıya kalınıyor.)
  • 10.10.12 de aldığım buzdolabımın 12.10.12 de çok gürültülü çalıştığı gerekçeşiyle servis çağırdım.Gelen ekip,gürültünün fandan kaynaklandığını söyleyip fan değişikliği için tamir kaydı açtı ancak 55 gün sonra fan ı getirip(stokta fan olmadığı için) takabildiler.Ben 20 iş gününde tamirim tamamlanmadığı için hakem heyetinize başvurmama rağmen beni haksız buldular,çünkü Samsung dan savunma istemişler,gelen cevabı dikkate alıp beni şikayetime bakmamışlar bile.Sanki Hakem heyetleri biraz firmaların tahakkümü altına girmiş gibi...Neyse pes etmek yok,tekrar hakem heyetine başvurdum,elimde gürültü ile ilgili çağrılmış 4 adet servis var ama benim gürültü problemim devam ediyor.İşin kötü tarafı,adamlar gürültülü çalıştığını kabul etmiyor,derdimi nasıl ve kime anlatacağım bilemiyorum..




  • bu arada buzdolabımın markası Samsung RT59qbpn dir.
  • ,Samsung RTQ59BPn alıp kullanan biri olarak sana şiddetle uzak durmanı öneririm,çünkü gürültüsü bildiğin traktör çalışması gibi.Buna karşın Samsung beyaz eşya konusunda(diğer elektoronik eşyalara yaklaşımını bilmediğim için günahlarını almayayım..) çok duyarsız ve salağa yatan cinsten.Gürültü şikayetime sürekli "bunun sesi normal,problem yok" diye rapor vermelerine rağmen biz yada eve gelen misafrirm filan olursa , gürültüsünden mutfağın kapısını kapatmadan yatamıyoruz.Kısacası ucuz diye aldık ama elimizde patladı,şimdi 2. el olarak satmayı planlıyorum,eğer gürültüden rahatsız olmam dersen başka problemi yok,uygun fiyata sana satabilirm((:::..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dvtkara

    ,Samsung RTQ59BPn alıp kullanan biri olarak sana şiddetle uzak durmanı öneririm,çünkü gürültüsü bildiğin traktör çalışması gibi.Buna karşın Samsung beyaz eşya konusunda(diğer elektoronik eşyalara yaklaşımını bilmediğim için günahlarını almayayım..) çok duyarsız ve salağa yatan cinsten.Gürültü şikayetime sürekli "bunun sesi normal,problem yok" diye rapor vermelerine rağmen biz yada eve gelen misafrirm filan olursa , gürültüsünden mutfağın kapısını kapatmadan yatamıyoruz.Kısacası ucuz diye aldık ama elimizde patladı,şimdi 2. el olarak satmayı planlıyorum,eğer gürültüden rahatsız olmam dersen başka problemi yok,uygun fiyata sana satabilirm((:::..

    Hakem heyetine yaptığım 2. başvurum lehime sonuçlandı,samsung merkez ile görüştüm,tutar 1191 tl nin üzerinde olduğundan bu karar bizi bağlamaz,sana yardımcı olamayız dediler,dün itibariyle çağlayan adliyesi tüketici mahkemesinde samsung a dava açtım,gelişmeleri yazmaya devam edeceğim,edeceğimki milletin gözü açılsın,insanları aptal yerine koyamasınlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dvtkara

    quote:

    Orijinalden alıntı: dvtkara

    ,Samsung RTQ59BPn alıp kullanan biri olarak sana şiddetle uzak durmanı öneririm,çünkü gürültüsü bildiğin traktör çalışması gibi.Buna karşın Samsung beyaz eşya konusunda(diğer elektoronik eşyalara yaklaşımını bilmediğim için günahlarını almayayım..) çok duyarsız ve salağa yatan cinsten.Gürültü şikayetime sürekli "bunun sesi normal,problem yok" diye rapor vermelerine rağmen biz yada eve gelen misafrirm filan olursa , gürültüsünden mutfağın kapısını kapatmadan yatamıyoruz.Kısacası ucuz diye aldık ama elimizde patladı,şimdi 2. el olarak satmayı planlıyorum,eğer gürültüden rahatsız olmam dersen başka problemi yok,uygun fiyata sana satabilirm((:::..

    Hakem heyetine yaptığım 2. başvurum lehime sonuçlandı,samsung merkez ile görüştüm,tutar 1191 tl nin üzerinde olduğundan bu karar bizi bağlamaz,sana yardımcı olamayız dediler,dün itibariyle çağlayan adliyesi tüketici mahkemesinde samsung a dava açtım,gelişmeleri yazmaya devam edeceğim,edeceğimki milletin gözü açılsın,insanları aptal yerine koyamasınlar...


    Hocam son durum nedir bilgi verebilirmisin? Merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sonunda dün davam sonuclandı,tüketici mahkemesi defalarca samsung a buzdolabımın ses olcümü icin istedikleri farklı bir ortamda olcum yapma imkanı tanıdı ama samsung bu hakkını kullanmak istemdi,ozetle 1327 tl yi odemeyen samsung şimdi mahkeme masrafları ve ürün bedeli icin 3200 tl odemek zorunda kaldı,gec oldu ama temiz oldu,size tavsiyem,yanlarına bırakmayın sonuna kadar hakkınızı arayın...
  • dvtkara D kullanıcısına yanıt
    Hakkınızı 1.5 senede almanız çok üzücü , bunun yanında bu zaman zarfı içersinde yaşadığınız sinir-stres vs de cabası.

    Ancak geçte olsa sonuna dek vazgeçmeyip hakkınızı almanız sevindirici , geçmiş olsun.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.