Şimdi Ara

115 hp İnsignia Çekiş Problemi İçin Mahkeme Açtım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
0
Favori
21.542
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arjen10

    bu insigniadan çoğu kişi şikayetçi sanırım, yokuşta böyle bir aracın kalması şaka gibi bir şey..

    kim şikayetçi?
  • Onca zamanda Opelde pek birşey değişmemiş demek ki ben 1.6 motorlu astra ile yokuşta kaldığım oluyor, 1.5 tonluk insignia'nın da kalmasına şaşırmadım doğrusu
  • yukarda arkadasında dediği gibi 1.6 102 bg passat kaldırıyorsa 1.6 115 hp insignia her türlü kaldırır..! sonuc aracta bir hata var yaLnız söyliyeyim cok uğrasırsın general motor arabayı satana kadar opel servislerini arastırırsanız gidenlerin cooğu şikayetçi
  • nasıl yokuşta kalıyorsunuz anlamıyorum ya :D
    bizde 1.6 kullandık, 1.6 105 hp Vectra C ile nerden baksanız 30-35 derece olan rampadan geri geri çıkabildik. hiçbir sorunda olmadı?
  • [Deleted by Admins]
  • alın geçin bir passat insigniadan daha kaliteli işçiliğe sahip arac navigasyon var fuarda inceledim biraz navigasyona basıyorum oda ney ? navigasyon dvd sini takın diyor şakamıdır bu teknoloji :) dahili bellek koyup oradan alamamıs veriyi cok yazık onca para veriyorsunuz heybetli bir görünüme sahip arac rampada kalıyor atmosferik motorun hazin bi sonumudur bilemem ama 1.4 tsi motor insignianın hakkından her türlü gelir 160 hp ile :)
  • fuara getirdikleri aracın haritasını yüklememişler, haritayı yükledikten sonra birdaha dvd istemiyor. yani Opel mühendisleri sizden daha akıllı, bunu düşünebiliyorlar.
    1.4müş, 160 hp'ymiş birşey dememe gerek yok, öküzün dünyası gördüğü otlar kadarmış.
  • hocam insiglianın yokuşta boğulmasını ilk defa duydum. eğer dediğiniz gibi bir sorun var ise mahkemede umarım sizi tatmin edecek bir çözüm çıkar.
  • Sonuç ne oldu ?
  • Arkadaşlar ben bu yazınızı başan sna okudum ama bu işte bir yanlışlıkolmasın tamam bu kasada b motor ağır kalıyor ama böylede olmaması gerekir.
    bu problem hepsinde nasıl olur anlamadım yzıklar olsun insanları ne hale sokuyolar.
  • emin ol yokuşta stop ediyor diye aracını değiştirirler.. ne içtinde böyle kafa yaptı?

    birde mahkeme açmak yerine keşke dava açsaydın, daha mantıklı olurdu
  • Tabi bana "be adam aklını kendine sakla" der misiniz bilmiyorum. Size 3 şey söyleyeceğim.

    1) Sizi işi sonuna kadar götürme azminizden dolayı kutluyorum. Herkesin "bana ne" dedği bir ortamda "dava yolu" tebrik edilecek bir şey.

    2) Kusuruma bakmayın ama 115 bg'de olsa çekmeyen ve bunca sıkıntı yaratan bir arabanın 180 bg'ini almaya niyetlenmek yanlış bence. Ben insignia'nın kullanıcı yorumlarını okudum. Bu kadar kısa süre içinde bu kadar sorun ki bir kısmı geri geri yokuş çıkamamak ve arka disklerin çizilmesi gibi (samimi söylüyorum olacak şey değil). 180 bg'i aldınız ve olmaz belki ama bu kadar şikayet sizin de başınıza geldi, içiniz sıkılmaz mı niye yaptım diye?

    3) Şimdi bir çok opel kullanıcısı bana kızacak belki. (aslında ben de uzun yıllar astra kullandım ve bedelini de çok ödedim) Aynı tip araba değiller tabi ama ben bir araca 60binden fazla verecek olsam gider ix35 alırdım. 2 .0 crdi 186 bg 400 tork. 5 yıl garanti... Ve iyi bir yakıt tüketimi. Ve şunu söyleyeyim. Kesinlikle bu tip sorun çıkarmaz. Aslına bakarsanız ben i30 dizel kullanıyorum ve yokuşları çıkmıyor değil kanat takmış bir kuş gibi uçuyor. İnsan yokuşta ayağını gazdan çekip frene basar mı. Düşünün benimkinin torku 400 torkla mukayese edilmez. Bir de Cr-box takılır ve torku 500, gücü de 210'a çıkar. Yakıt ortalama 2 lt daha azalır.

    Bu da benim fikrim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EaglesWing


    3) Şimdi bir çok opel kullanıcısı bana kızacak belki. (aslında ben de uzun yıllar astra kullandım ve bedelini de çok ödedim) Aynı tip araba değiller tabi ama ben bir araca 60binden fazla verecek olsam gider ix35 alırdım. 2 .0 crdi 186 bg 400 tork. 5 yıl garanti... Ve iyi bir yakıt tüketimi. Ve şunu söyleyeyim. Kesinlikle bu tip sorun çıkarmaz. Aslına bakarsanız ben i30 dizel kullanıyorum ve yokuşları çıkmıyor değil kanat takmış bir kuş gibi uçuyor. İnsan yokuşta ayağını gazdan çekip frene basar mı. Düşünün benimkinin torku 400 torkla mukayese edilmez. Bir de Cr-box takılır ve torku 500, gücü de 210'a çıkar. Yakıt ortalama 2 lt daha azalır.

    Bu da benim fikrim.

    Örneğin;
    ix35 2.0 crdi 184 bg 400nm ---------------------0-100=10.1 sn.. 86.500TL Peki bu ne demek spor bir b sınıfı (110+ bg diyelim) aracın hızlanma değeri..
    BMW X1 2.0 d 177bg 350nm---------------------0-100=8.6 sn 94.761 TL Daha güçsüz ama daha seri...Peki bu ne? BMW farkı..
    Ne esprisi kaldı 184 beygirin?Arada tam 1.5 saniye var.. İşte bu yüzden bu markalar (mercedes, bmw,vs) premium..
    Konu biraz dağıldı ama kısaca..
    Ben bir hyundai a 40.000 den fazla para vermem. Hele ki bu ülkede
    He bu parayı verene de saygım sonsuzdur..


    Son olarak..
    X1 in 2.0 çift turbolu versiyonunu..
    BMW X1 2.3 d 204bg 400nm---------------------0-100=7.3sn (araç artık ithal edilmiyor)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frk96 -- 20 Kasım 2010; 21:52:39 >




  • Ben ix-35 4x4 style'ı kastetmiştim. Onun fiyatı 78.000TL. Bayilerden de liste fiyatı üzerinden indirim alınıyor. Tabi X-1'de fevkalade özellikte. Ne şüphe.. Güzel de bir araç. Arada fiyat farkı var ama. 95.000 civarı...Tabi işte aslında önerileri şöyle de genişletebiliriz tabi: BMW3.20d mi yoksa insignia 180 bg mi? Ya da sizin dediğiniz gibi x-1 mi insignia 180 bg mi diye? Hepsi mümkün.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EagleWing -- 21 Kasım 2010; 3:36:12 >



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EagleWing -- 21 Kasım 2010; 3:35:00 >
  • Vectra C kullaniyorduk 1.6 101 HP kilo olarak bilmiyorum ama 1300 den asa degil.

    Oyle bir stop falan gormedim duymadim.Birde sizinki 14 HP daha fazla.

    O aracta problem vardir veya kullanis tarzinizla alakali olabilir.
  • araba yokuşta ağlıyorsa yokuş kalkış desteği ne işe yarıyor.?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lJok3R

    araba yokuşta ağlıyorsa yokuş kalkış desteği ne işe yarıyor.?


    Geri viteste giderken yokuş yukarı hallerde oluyor bu sorun. Tabi niye geri geri yokuş yukarı gidilsin denilebilir ama istanbul yedi tepe. Park ediyorsun bilmem ne oluyor. Geri geri biraz yokuş çıkmak gerekebiliyor
  • Hocam sonuç nedir
  • sıfır elde var sıfır
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.