Şimdi Ara

120KM de Direksiyon TIR TIR TITRIYOR (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
0
Favori
40.137
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Kiş lastiklerinde serisine baglı olarak limitleri var T serisi 190, V serisi 210 benim araba için
  • BALANS YAPILACAK...

    quote:

    Orjinalden alıntı: Wolverine

    Beyler, benim araç da 120 ile 130km hızları arasında titreme yapıyor, 130a doğru titreme kesiliyor, sonrasında 150-160 çık çıkabildiğin kadar ama hiç olmuyor ama her 120ye geldiğimde bu sorun oluyor. Ardından az daha hızlanınca kesiliyor. Sorun nerden kaynaklanıyor olabilir? araç 2001 accent 1.5 gls.
  • benim polodada aylardır 100 den sonra titreme başlıyor. Lastikler lassa impetus 2. Sertleşmiş ve çatlamaya başlamış. Ondandır muhtemelen degil mi?
    Yeni lastik almalıyım ama michelin istiyorum ama 185/55/14 du sanırım benimki, bu çaptakiler cok pahalı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: trapezoid


    quote:

    Orjinalden alıntı: aRm

    7 gün ceza almıs


    Allah kurtarsın ne diyelim



    niye ki acaba
  • Balans ayarı yapılmıştı, yine mi baktırmamı öneriyorsun?
    quote:

    Orjinalden alıntı: roverci

    BALANS YAPILACAK...

    quote:

    Orjinalden alıntı: Wolverine

    Beyler, benim araç da 120 ile 130km hızları arasında titreme yapıyor, 130a doğru titreme kesiliyor, sonrasında 150-160 çık çıkabildiğin kadar ama hiç olmuyor ama her 120ye geldiğimde bu sorun oluyor. Ardından az daha hızlanınca kesiliyor. Sorun nerden kaynaklanıyor olabilir? araç 2001 accent 1.5 gls.


  • sürüş esnasında direksiyon titremesinin sebepleri..(bizim gördüğümüz sıklıklara göre)
    1)balans ayarı bozukluğu
    2)lastiklerin balon yapmış olması
    3)jantlarda olan eğrilikler
    4)ön takım ayarlarında(özellikle aks keçelerinde) olan boşluklar
    5)tekerlek bijon takımının doğru torkta sıkılmış olmaması
    eğer titreme ile beraber sağa veya sola da çekme oluyorsa
    1)balans bozukluğuna rot ayarı bozukluğunun da eşlik etmesi
    2)lastik hava basınçlarının eşit olmaması veya lastik diş derinliğinin aynı olmaması
    3)rot başları ve rotillerde boşluklar,hasarlar
    4)amortisör problemleri

    sonuç olarak bu sorunların hepsi bilgisayarlı bir rot-balans servisinde çözülür



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi türbülans -- 9 Şubat 2007; 20:19:33 >
  • Rahmetli titreme yüzünden bi yere girdi herhalde.7 gün yok
  • Bir balans ayarı şart demek ki.. Gitmişken bir de şu arka sağ lastikteki zamanla oluşan lastiğin kaçırmasını da soracam. teşekkürler..
    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    sürüş esnasında direksiyon titremesinin sebepleri..(bizim gördüğümüz sıklıklara göre)
    1)balans ayarı bozukluğu
    2)lastiklerin balon yapmış olması
    3)jantlarda olan eğrilikler
    4)ön takım ayarlarında(özellikle aks keçelerinde) olan boşluklar
    5)tekerlek bijon takımının doğru torkta sıkılmış olmaması
    eğer titreme ile beraber sağa veya sola da çekme oluyorsa
    1)balans bozukluğuna rot ayarı bozukluğunun da eşlik etmesi
    2)lastik hava basınçlarının eşit olmaması veya lastik diş derinliğinin aynı olmaması
    3)rot başları ve rotillerde boşluklar,hasarlar
    4)amortisör problemleri

    sonuç olarak bu sorunların hepsi bilgisayarlı bir rot-balans servisinde çözülür




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.