Şimdi Ara

13TL zam, Gigabit paketler, altyapı çalışmaları 'Türknet'e sorduk' (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
0
Favori
5.663
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 aya yakın zamanda bir nakil işlemini tamamlayamadılar bende iptal ettirdim. Her nakil olayında aynı sorun, nakil tamamlandı diyorlar ama telefoncu bilmemneci çağırıp kabloyu hatların dağıtıldığı reglet kutusuna çaktırmak gerekiyor. Bu işlemi yapacak adamları yok kendi imkanlarınla çözemezsen internetsiz kalırsın.

    Kurulum ekibi diye bir yalanla seni oyalıyorlar sürekli. Öyle bir ekip yok hayal, rüya yani o ekip. İptal ettirdim kurtuldum.
  • Bu firmadan çok zor kurtuldum, madem ki bu kadar yazışmalar ve teknoloji ilerledi hattımın iptali için neden benden fax göndermemi istiyorsunuz? 1 ay hattımı kapatmak için peşinizden koştum. Neden hat iptali için aynı hızda tepki vermiyorsunuz?

  • umutavcı kullanıcısına yanıt
    BTK şartıymış fax. Yakında e-devlet'ten hallolacak sanırım iptal işleri.
  • Metal-Gear kullanıcısına yanıt
    Hangi iss'ye geçtiniz, şu an memnunmusunuz?
  • Sürekli int kopuyor çoğu zaman ön görülen hızı göremiyorum ping çok yüksek daha eksilerini sayayim mi birde utanmadan zam yapıyorlar herkesin maaşına zam geldi diyor tn yetkilisi benim maaşıma gelmedi pandemi yüzünden geçen seneki maaş ile çalışıyorum bilip bilmeden konuşuyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Şu anda destek ekiplerinde çalışan yüzlerce ekibimiz var. Dijital müşteri deneyimi telefonu açmakla olmuyor. Ne kadar sürede size cevap verdiğimizi, arızaları ne kadar sürede çözdüğümüzü karnemizde görebilirsiniz. Bunu bu kadar açık yapan başka firma yok.
    Eminim ki bu soruyu cevaplamayacaksınız

    Müşterilere neden CGNAT'dan çıkmak istediğinde bunun mümkün olmadığını (?) ve statik ip satın almaları gerektiğini söylüyorsunuz? Rakipleriniz hiç diretmeden çıkartırken?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elsa -- 16 Haziran 2020; 8:0:34 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Eminim ki bu soruyu cevaplamayacaksınız

    Müşterilere neden CGNAT'dan çıkmak istediğinde bunun mümkün olmadığını (?) ve statik ip satın almaları gerektiğini söylüyorsunuz? Rakipleriniz hiç diretmeden çıkartırken?

    Alıntıları Göster
    Türk Telekom'un elinde 11,602,688 IP adresi var, TurkNet'in ise 149,504.

    IPv6 geçsek de her İSS bol keseden IP dağıtsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Starlink gelsin de bu kalitesiz, ilgisiz firmalardan kurtulsak

  • Sürekli zam geliyor 24 ay taahhütlü internet almış olsam 65 liraya kullanıyordum şuanda 95 lira veriyorum iptal ettireceğim olmaz olsun

  • Bağlantı sorunlarımın 6 ay boyunca savsaklanması üzerine saha ekipleri kontrole geldiler. Kapağı açtılar geri kapattılar ve düzeldi diyerek 100tl ücret yansıttılar. Düzeldi mi :) 10 dk da bir değilde 2 saatte bir kopuyor artık.

  • Yaklaşık üç yıldır üyeliğim var. Anlatan arkadaş sanırım size reklam ödemesi yapmış. Bu kadar büyük bir zammı ne de güzel baglamissiniz tebrikler. Benzine 20 kuruş zam gelse b nce bu kadar olumlu karsilamazdiniz. Ben net bir dille yeni bir iss arıyorum. İlk fırsatta ayrılacağım. Piyasaya göre de ucuz değil verdikleri hizmet. Neredeyse sıfır personel desteği ile bu kadar maliyet arttirmalari akıl karı değil. DH yi ve TURK.NET'i kınıyorum. Fırsatçılık değil diyorlar mis gibi fırsatçılık yaptılar 13 TL ne demek ya neredeyse %25 zam yaptılar ya. Ne kadar güzel anlatiyorsunuz. Tabi adamın keyfi hoş olur bu sıkıntılı günlerde gelirlerini %25 arttırmanın yolundalar. İlk kez DH min de bu kadar taraflı olduğunu gördüm.<br /><br /><br /><br />Saygılarımla

  • Turknet başlı başına bir rezalet, bir ay önce başvurdum ama Ankara'nın göbeğinde bağlanamadı,saçma sapan bahaneler üretip ısrarla hat bağlamadıkları gibi iptal etmekte de sıkıntı yaşıyorum...başvuru aşamasındayım ve malesef iptal olmadığı için başka operatörede geçemiyorum...eğer türknet düşünen varsa sakın ama sakın o hataya düşmeyin uzak durun...birde size şöyle bir yalan söylüyorlar,mevcut operatörünüzü iptal ettirmenize gerek yok o tür işlemleri biz gerçekleştiriyoruz diyorlar fakat kullandığım operatöre hiçbir talepte bulunulmamış o yüzden kullanmadığım halde 141 tl keyfi fatura ödeyeceğim.. TURKNET =REZAKET

  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, her ne kadar istemesek ve şu süreçte elimizden geldiğince ertelesek de, yatırımlarımızın maliyetini etkileyen döviz kurları ve enflasyon bizi de etkiledi. Bu nedenle fiyat değişikliğine gitmek zorunda kaldık. Tüm müşterilerimize yüksek hız sunabilmek için her gün gece gündüz canla başla buna uğraşıyoruz ve veriyoruz. Aynı şekilde taahhütsüzlük, şeffaflık, internette ezber bozmaya çalışan bir firma bulabilirseniz tabii ki sizin için en uygun olan sağlayıcıya geçmenizi biz de isteriz.
  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu konuda www.turk.net/oim sayfamızdan şikayet kaydı açarak iletmeniz durumunda çözüm uzmanlarımız inceleyerek bilgi verecektir. Ayrıca kopma sorunu devam ediyorsa tekrar sık sık kopma sorunu statüsünde destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • enders01 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızı arkadaşlarımın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan sık sık kopuyor statüsünde destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • Beni Tanıyanlar Sözümün Eri Olduğumu Bilirler. Doğruya Doğru Yanlışa da Yanlış Derim. 3 Kuruş İçin Kimseyi Kayırmam ve Yalandan Destek Olmam.

    Gelelim Mevzuya. 2 Yıldır Türknet VDSL Kullanıyorum. Yine Adana İçinde Farklı bir Eve Taşındım. Daha Evi Taşımadan Nakil Başvurusu Yaptım Aynı Anda İnternet Hizmetim Kesildi. Tabi Hoşuma Gitmedi Ama Prosedürün Böyle İşlediğini ve Yeni Adresimde En Kısa Sürede Hizmetimin Hazır Olacağını Belirttiler. Tabi İşlemler Sırasında Defalarca Arandım ve Gerçekten Her Adımda Bilgilendirildim. Önce Telekom Ekipleri Gelip Yeni Adresimde Kablolama Yaptı. Sonra Türknet Adına Saha İşlerine Bakan Taşeron Firma Personeli Tarafından Arandım ve Adresimde Modem Kurulumu ve Tesis Kontrolü İçin Ziyaret Edildim. Modem Sinyal Almıyordu ve Kurulum İçin Gelen Arkadaş Anında Telekom İle İletişime Geçip Hat Kontrolümün İvedi Şekilde Yapılmasını İstedi. Ekipler Geldi Hat Düzeltildi ve İnternet Hizmet Naklim Sorunsuzca Yapıldı. Bütün İşlemler 2.5 Gün Sürdü.

    Fiyat Artışı Benimde Hoşuma Gitmedi ve Mantıklı Bir Tarafıda YOK. Genelde 35MBit Sorunsuz Hız Aldığım İçin 3-5 Kuruş İçinde Düzenimi Bozmak İstemiyorum Şimdilik Aynen Devam.





  • "taahhütsüzlük, şeffaflık, internette ezber bozmaya çalışan bir firma bulabilirseniz tabii ki sizin için en uygun olan sağlayıcıya geçmenizi biz de isteriz."

    Bu kelimeleri kullanırken içinin doldurulması gerek. Aşağıda direk sitelerinden aldığım yazıyı paylaşıyorum. Her firma gibi ince ayrıntılar küçük yazılarla, buda Turkne' i diğer firmalardan farklı yapmaz.
    Yazdıklarını da yapmıyorlar malesef. 10 TL fark verip ADSL olan YAPA altyapıdan VDSL altyapı olan VAE altyapıya geçmek için talep geçiyorum, ADLS hattım üzerinden bana 6 mbit alabilirsiniz diye ısrarla cevap dönüyorlar. Sonra aboneliğimi iptal edip başka bir ISS' e geçiyorum 80 mbit alıyorum. Aboneliğimi iptal ederken yine şeffaflıklarını gösteriyorlar ve YAPA' ya dahil olanların devre numaraları direk başka bir ISS' e geçiş için uygun değil, mecbur aboneliğini iptal ediyorsun ve sonra diğer ISS' e yeni abonelik açıyorsun. Tabi bu aşamada en az 1-2 hafta internetsiz kalıyorsun, abonelik iptalinde bile mağdur ediliyor insan :) Hani deniyorya bütün kullanıcıların maliyeti bize aynı ve her kullanıcımızın yüksek hız almasını bizde isteriz, ozaman YAPA' dan VAE' e geçirmemek için neden bu kadar ısrar ediliyor. VAE' ye geçince adam VDSL' e geçecek ve yüksek hız alacak. Ama her şey lafta :)

    100 MBPS'E KADAR HIZLI, KOTASIZ, TAAHHÜTSÜZ İNTERNET 85 TL
    * Özgür İletişim Paketi kapsamında, TurkNet aktif altyapı bölgelerinde 100 Mbps’e kadar, aktif altyapı olmayan bölgelerde 35 Mbps’e kadar download hızı alınabilir. Alınabilecek maksimum hız santrale olan mesafeye ve hattın kalitesine göre değişkenlik gösterir. Aktif altyapı olmayan bölgelerde, 35 Mbps’ten yüksek hızlar, ayda 10 TL farkla sunulmaktadır.

    Ben yazdıklarım ve sitelerindeki yazdıklarında bir şeffaflık göremiyorum. Diğer firmalardan hiçbir farkı yok.

    Müşteri Hizmetleri konusunda bir şey demiyorum, çünkü bütün firmaların MH leri bilgisiz insanlar, işi sadece arızayı aktarmak. O kadar yetkin adamı telefon başında tutamazsın zaten o saçma olur.

    Şu aşamada Türknet' in yapacağı tek iş ADSL ve VDSL kullanıcılarını ayıracak, bütün bu tartışma bitecek. Gereksiz uzamış bir durum.


    Kısacası nerede ucuzsa oradan alın hizmeti, hepsi hikaye :)

    Aşağıda gelip bana yaşadığınız bu üzücü deneyimden dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek isterim gibi teselli saçmalıklarını yazmayınız sayın Türknet :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ar3th -- 16 Haziran 2020; 21:24:58 >




  • Elsa kullanıcısına yanıt
    solnette öyle bir durum yok statik ip satmaya çalışıyorlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: detanaoq

    solnette öyle bir durum yok statik ip satmaya çalışıyorlar...
    Superonline kullanıyorum ilk aramamda statik ipden bile söz etmeden çıkardılar CGNAT'dan. Siz sol mu kullanıyorsunuz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.