Şimdi Ara

1986 Model Gd300 Tadilatı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ölümüne çArşı ulan

    Etiler polis okulunun orada toplayan biri vardı oda hataydan aldı İstanbul'da topladı. Gd300 kısa kasa arazi için iyi ama motoru zayıf içi çok kötü kalas gibi araba. Aynı yerde şu an iki tane daha ,g300d var

    Hatay-Dörtyol Botaş'ta ve Adana-Ceyhan Botaş'ta bu araçlardan çok kullanılıp ihaleylle satıldığı için bu bölgeden dağıldı çoğu Mercedes G'ler Türkiye'ye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Otomobilgini

    Bu aracı 4 kapılı yapmak için çok ciddi para lazım.

    Ayrıca kaliteli usta lazım.

    O işi unutun bence.

    Komple döşeme, tampon, far, çamurluk, tente, boya 50 bin civarı tutar.

    Bence mantıklı değil ama seviyorsanız uğraşılır.

    Dediğiniz gibi maliyeti biraz yüksek ve orjinali gibi olmama riski de var. Biraz zevk işi olacak garaj aracı gibi 2. aracım yapıcam asıl kullandığım aracım cla ama bu kadar riske girmetense 80-100 civarına orjinal alırım onu Amg yapmak daha mantıklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aracı 4 kapılı hale getirmek tahmin ettiğinizden de zor ve pahalı bir iş, hatta mümkün bile olmayabilir. Onu unutun bence.

    2 kapılı olacak şekilde bir modifikasyon düşünün.
  • Bu arabayı yapsa yapsa tayfun usta yapar
  • bu aracı 4 kapı yapmak bizim ülkede çok zor olur. normal halini bile toplayacak usta bile sayılıdır. aracın şasisi çok sağlamdır. siz bu şasiye dışarıdan müdahale ederseniz. aracın tüm mukavemeti zayıflar. ben yaparım ederim diyen ustaya da inanmayın derim.

    gidebilirseniz bulgaristan veya polonya gibi ülkelerde yaptırın hem ucuza gelir hem de iyi işçilik çıkar. yaptığınız yol masrafına da değecektir.
  • Evet biraz riskli bir iş gibi duruyor. Bugün özel bir mercedes servisiyle görüştüm g serisi de dahil olmak üzere birçok aracın bakımını servisini ve kaporta boya vs yapıyorlar. Profesyonel gibi duruyorlar yaparız diyorlar ama burda yazılanlar da kafamı kurcalıyor biraz. Bakalım yarın aşağı yukarı yaklaşık bir maliyet çıkartacaklar.



    Arkadaşlar bide sormak istediğim eski model G serisinde en çok tercih edilen motor tipi hangisi? Kronik sorunu olan motorları var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Bu aracı 4 kapılı hale getirmek tahmin ettiğinizden de zor ve pahalı bir iş, hatta mümkün bile olmayabilir. Onu unutun bence.

    2 kapılı olacak şekilde bir modifikasyon düşünün.

    Evet dediğiniz gibi 4 kapılı hale getirmek oldukça zor ve maliyetli. Eğer alırsam 2 kapılı hardtop arkaya koltuk koymayı düşünüyorum.

    Gd300 lerin bildiğiniz kronik bir arızası var mı arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkrcp


    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Bu aracı 4 kapılı hale getirmek tahmin ettiğinizden de zor ve pahalı bir iş, hatta mümkün bile olmayabilir. Onu unutun bence.

    2 kapılı olacak şekilde bir modifikasyon düşünün.

    Evet dediğiniz gibi 4 kapılı hale getirmek oldukça zor ve maliyetli. Eğer alırsam 2 kapılı hardtop arkaya koltuk koymayı düşünüyorum.

    Gd300 lerin bildiğiniz kronik bir arızası var mı arkadaşlar?

    Hocam yapan cikar isini layigiyla. Ama faturasi ne cikar o belirsiz. Turkiyede oto sanayi gayet iyi isliyor. Ustasini buldun mu her turlu isi yaptirirsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Bu arabayı yapsa yapsa tayfun usta yapar

    Tayfun Usta kim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de geçen hafta eski foça yolu üzerinde bulunan makine kimya enstitüsü’nün alanında gördüm.



    Çok beğendim fakat nato aracı olduğundan satılık değilmiş.





    1986 Model Gd300 Tadilatı

    1986 Model Gd300 Tadilatı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • brkrcp B kullanıcısına yanıt
    Dm den yazarsaniz bilgi veririm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoctorEconomy

    Sorması ayıp fiyatı ne kadar ?

    Sizce bu araçın değeri ne kadar? 50 bin istiyor araç sahibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Ben de geçen hafta eski foça yolu üzerinde bulunan makine kimya enstitüsü’nün alanında gördüm.



    Çok beğendim fakat nato aracı olduğundan satılık değilmiş.





    1986 Model Gd300 Tadilatı

    1986 Model Gd300 Tadilatı

    Bu araç muhtemelen w460 kasa kısa şase gd240 cabrio. Bildiğim kadarıyla w460 kasalar avrupadaki bazı ülkelerin ordularının ihtiyacı için üretilmiş daha sonra sivillere satışı da olmuş.



    Benim baktığım w460 gd300 uzun şase olduğu için acaba arkaya kapı ve koltuk koyabilir miyim diye düşünmüştüm ama biraz zor görünüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • brkrcp B kullanıcısına yanıt
    yahu özel mesaj yazamıyorum facebooktan ekleyin tayfun akarsu ben soyleyeceğim
  • Araca almanyadan çıkma tavan ve kapı buldum fakat muayeneden geçemiyormuş arkaya kapı ve koltuk attığımızda. 2011'den sonra böyle bi yönetmelik çıkmış. Bilgisi olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkrcp


    quote:

    Orijinalden alıntı: DoctorEconomy

    Sorması ayıp fiyatı ne kadar ?

    Sizce bu araçın değeri ne kadar? 50 bin istiyor araç sahibi

    Yıllardır forumdayım çok yazım tarzı okudum, sende Moueson’sun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.