Şimdi Ara

2 ay önce aldığım monster bu akşam kapandı ve hiç açılmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.146
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, başlıkta belirttiğim gibi Avea a7 v5.3 bilgisayarım bir anda kapandı ve hiç açılmıyor. Büyük bir şaşkınlık içindeyim .o kadar para verip paramızla rezil olmak insanı çok üzüyor.Bilgisayardan çok soğudum. İade işlemleri Nasıl oluyor bilgi verebilirmisiniz? Teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • JawCrusher J kullanıcısına yanıt
    İçiniz rahat olsun Fokus bilgisayar iade işlemlerinde sıkıntı çıkarmıyor. İstanbuldaysaniz elden teslim edebilirsiniz.Sehir dışından ise iletisime gecip,anlaşmalı kargo firmasiyla ile yollayabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizin aldığınız pc bozuk geldiğiyle niye soğuyorsunuz olamaz mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuscleTower

    Sizin aldığınız pc bozuk geldiğiyle niye soğuyorsunuz olamaz mı

    Arkadaşım bozuk gelmedi 2 ay sorunsuz kullandım. Ama bugün aniden kapandı ki bilgisayarı ısıtacak bir işlemde yapmıyordum. Bu zamana kadar böyle bir notebook sorunu ne duydum ne de başıma geldi. Bilgisayar açılsa format vb. İşlemler yaparak durumu kurtarmaya çalışırım fakat bu durumda hiçbir şey yapamıyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuscleTower

    Sizin aldığınız pc bozuk geldiğiyle niye soğuyorsunuz olamaz mı

    Arkadaşım o öyle olmuyor , bende ilk aldım 2 ay sonra mavi ekranlar gelmeye başladı bilgisayarı açasım gelmiyordu üzerimdeki o bilgisayara olan alerji atana kadar piskolojim bozuldu . ne zaman mavi ekran verecek diye bekler oldum cs go rekabetçi giremiyordum korkudan .

    Size gelicen hocam , Monster ile iletişime geçin sizi mağdur etmeyeceklerdir . Bana her türlü çözüm sundular . sorunum halloldu fakat bu cumartesi ısınmadan dolayı götüreceğim . İstanbuldaysanız beraber gidebiliriz .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARTHUR. -- 17 Mayıs 2016; 20:32:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARTHUR.

    quote:

    Orijinalden alıntı: MuscleTower

    Sizin aldığınız pc bozuk geldiğiyle niye soğuyorsunuz olamaz mı

    Arkadaşım o öyle olmuyor , bende ilk aldım 2 ay sonra mavi ekranlar gelmeye başladı bilgisayarı açasım gelmiyordu üzerimdeki o bilgisayara olan alerji atana kadar piskolojim bozuldu . ne zaman mavi ekran verecek diye bekler oldum cs go rekabetçi giremiyordum korkudan .

    Size gelicen hocam , Monster ile iletişime geçin sizi mağdur etmeyeceklerdir . Bana her türlü çözüm sundular . sorunum halloldu fakat bu cumartesi ısınmadan dolayı götüreceğim . İstanbuldaysanız beraber gidebiliriz .

    Hocam ben ankaradayım sorun bugün akşama doğru oldu mesai saatini geçtiği için iletişime geçemedim. Yarın arayıp kargoyla yollarım diyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bundan sonra Laptop alırken markaya önem verin. Asus, MSI gibi markalardan şaşmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoodNightKiss

    Bundan sonra Laptop alırken markaya önem verin. Asus, MSI gibi markalardan şaşmayın.

    Şimdi adamları kötülemek istemem sorunsuz yıllarca kullananlar var lakin bu 2015 sonrası abra serileri tamamen sorunlu olduğuna kanaat getirdim .

    Sürekli bilgisayar hakkında kafamda sorular var , anakartım 90 derece oluyor oyun oynarken , fark etmesem yazın bana sorun çıkaracak veya garantisi bittikten sonra bu sıcaklıkla o anakart ne kadar dayanır bilemem Garantisi bittikten sonra büyük arıza verirse artık çöpe atıcaz .

    Yani şu son zmanlarda forumda o kadar çok tamir şikayeti geldiki bilgisayarımı kullanırken tedirgin vaziyetteyim

    Neyse en azından firma yardımcı oluyor .




  • JawCrusher J kullanıcısına yanıt
    Sn. JawCrusher;

    444 26 04 numaralı müşteri destek hattımızı aramanızı rica ediyoruz. Arkadaşlarımıza problemi iletin lütfen arkadaşlarımıza sizi yönlendireceklerdir.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri
  • JawCrusher J kullanıcısına yanıt
    hocam soğumana hiç gerek yok, ben 1 aydır kullanıyorum sıfır sıkıntı çok şükür. sen eğer monster la irtibata geçince olayların nasıl geliştiğinden bizi de haberdar eder misin? gerçekten sorunsuz şekilde halledecekler mi merak ediyoruz..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.