27.07.2021 tarihinde üst kasasının ve menteşesinin değişimi için Monster Notebook'a yurtiçi kargo aracılığıyla gönderim sağladım. 29.07 Tarihinde kendilerine ulaştı. 6 iş günü boyunca beni serviste beklettiler. Sıra ile alınıyormuş ve sıram daha gelmemiş. Konuyu Şikayetvar sitesine ilettim. İlettiğim gün beni arayıp cihaza öncelik vereceklerini karşılığında şikayetvar sitesindeki şikayetimi değerlendirmemi (yani kapatmamı) istediler. Gün içerisinde ücretlendirme çıktı ve saniyesinde ödeme sağladım. Beni aradıkları zaman 'bugün içerisinde onarım yapılır yarın gönderim sağlanır' denmişti. Bu geçen çarşamba yani ayın 4'nde oldu. Her gün bir sonraki güne atıldı. Çarşamba günü perşembe, perşembe günü cuma, cuma günü pazartesi verilir dendi. Dün yine şikayetvara şikayet ilettim gün içerisinde aradılar yarın (yani bugün) kargolanacağı söylendi ama bugünde kargoya verilmedi ve kargo takip numarası iletilmiyor. Merak ediyorum 14 gündür serviste olan laptop neden çıkmıyor? Ücretlendirmeyi saniyesinde ödedim. Ben geciktirsem amenna anlarım ama üniversite öğrencisi olarak tezlerim ve yapmam gereken çeviriler var. Hem kazancımı hem de eğitimimi kötü etkiliyorlar. |
Bildirim