2 sene önce Amerika’dan 1.500 dolara satın aldığım 2019 macbook pro 13 inç cihazımı 1 senesi dolmadan açılmama sorunuyla yetkili servise verdim. Anakart ve touch id değişmesi gerekiyor dediler(herhangi bir kullanıcı hatası yok) ve garanti kapsamında ücretsiz değiştirdiler. Değişimden 1 sene sonra yine aynı şekilde açılmama sorunu yaşadı ve yine yekili servise götürdüğümde aynı şekilde anakart ve touch id’nin değişmesi gerektiğini(kullanıcı hatası yok yine) ve garanti kapsamı dışında olduğu için(yurtdışı cihazları 1 yıl garantili) 11.000 tl ödemem gerektiğini söylediler. Ben ise bu parçaların kendileri tarafından 1 sene önce değiştirildiğini ve kısa bir sürede ikinci kez aynı sorunu yaşadığım için mağduriyetimin olduğunu ve parçaları ücretsiz değiştirmelerini talep ettim ve red edildim. 1 sene sonra yine aynı hatayı vermesinden korktugum anakart ve touch id ye tabiki 11.000 tl ödemeyi düşünmüyorum. 2 sene içerisinde cihaz benim için çöp oldu. Bu durumda yapabileceğim başka bir şey var mı diye sizlere sormak istedim. Teşekkürler.