Şimdi Ara

20 KM/Hız ile takla atan CİVİC

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  • chrissrathfield C kullanıcısına yanıt
    çok değil az bişi kafan çalışsa bunları yazmazsın.
    bak bakalım aracın neresine nerden çarpıyor.
  • sol ön teker vurmayla beraber lastik top gibi arabayı zıplatıyor. normal yani
  • hadi küfür de edin hakaret zaten serbest.

    çok doğal bir olay diyenler güldüm size yala

    kanada da dalga konusu olmuş bi konu bizde doğal karşılanıyor. Burası türkiye vw nin emisyon sıkandalına da doğal gözle baktınız zaten.

    japonun tofaşı honda için kendinizi helak etmeyin.

    bu paylşımım henüz civic almamış olanlara uyarı. ne yazıkki almış olanlar için de dikkat edilmesi gereken bi durumdur. mazallah ışıklarda kalkarken falan taklaya gelmeyin
  • kardes video dakı durumun hondanın vsa özellıgıyle alakası yok.
    ön tekerın hareketlı kısmı dırek carpıyor.yanı aynı sekılde hangı arac carpsa gene aynı sonuc olurdu bence.

    kanadalılarla aynı dusunecegız diye bir sey yok ayrıca onların farklı dusunmesı onlarınkının dogru oldugunu göstermez.

    gelelım hondadakı vsa viraj denge özellıgıne

    honda civic hb isift var 2010 model bır turlu vitese alısamadım.satmaya nıyetlendım takki bayram tatılınde tokat ıle sıvas arasındakı yolda viraja hızlı gırmem sonucu aracın arkası savruldu anında aracın vsa ozellıgı devreye gırdı kendını toparladı.

    bu olaydan sonra aracı satmaktan vazgectım
  • yusufyulaa Y kullanıcısına yanıt
    iyi de esp devreye girince aracın toparlaması aracın kalitesini göstermez. siz bir de skodaları deneyin. normalde tutuş denen bişey yok. virajda esp bi giriyor devreye sanki birisi aracı tutmuş gibi oluyor.
    bmw dnerseniz de sanki esp yokmuş gibi hissedersiniz. esp kolay kolay devreye girmez. kademeli olarak devreye girer. araçta esp yok sanarsınız.


    konuya gelirsek. bir aracın çamurluğuna yandan çarpan her araç takla atmıyor. araç 30 derece açıya kadar direniyor sonra hop bırakıyor. benim dikkat çektiğim nokta budur.
  • chrissrathfield C kullanıcısına yanıt
    Oynatma hızını 0.25 yaparsanız Civic'in önündeki aracın sağ arka tekerine kendi ön tekeriyle vurduğu için lastiklerin dönüş yönü hareketinden dolayı takla attığını farkedersiniz. Bunun şasi dengesiyle alakası yok aynı yükseklikte aynı noktadan teması hangi araç yaparsa aynı sonuç olacaktır. Bu aracı kullandım hatta güncel kasasını pert de ettim, gayet dengeli bir araç. Kullanmadığınız arabalar hakkında bilip bilmeden sallayarak gülünç duruma düşmeyin, buyrun aynı durumdaki bir Octavia'nın videosu;



    https://www.youtube.com/watch?v=lGPOXkNfImA




  • Hatta ek olarak şunları da koyayım ki benzer noktadan vurunca her arabanın aynı duruma düştüğünü görün;



    https://www.youtube.com/watch?v=gl17XQd7mJ0




    https://www.youtube.com/watch?v=sJ2LyYqpTX4




  • talhadogdu T kullanıcısına yanıt
    şimdi skodayı geç. videoyu izlemedim bile. araba yerine koymadığım bir marka.

    2. si güncel jetta olsaydı onu da geç diyecektim. ama bu kasa jetta kalite olarak daha yüksekti. burada jetta gayet yüksek bir hızla demirin üstüne çıkıyor. videoda çarpmış gibi gözüküyor.

    3. mondeo 60 derece bir eğimden sonra devrilmeye başlıyor. ve arajın ön ve arkası aynı anda yükseğe çıktığı için araç kendini dengeleyemiyor.

    kusura bakma örneklerin denk değil. basit bi tampon tampona çıkma veya çamurluk sürtmesinden dolayı takla atma değil. üstelik 15-20 km gibi bir hızla bırakmıyor civic gibi.

    emin ol o videoda accord olsaydı öyle kaplumbağa pozisyonuna girmezdi.

    gülünç veya komik olan durum neyi savunduğunuzu bilmeden sataşmaya çalışmanız. attığım videodan bir ders çıkarmamanız.

    ben dersi özet geçeyim size: civic kullanırken aman taklaya gelmeyin.




  • öncede mutlaka yazan olmuştur,
    öncelikle kanada da ya da dünyanın herhangi başka bir yerinde çok sayıda insanın herhangi bir konuyla dalga geçmesi ya da doğru kabul etmesi ya da her neyse o, o şeyin öyle olduğu anlamına gelmez.

    araç, videoda da çok net görüldüğü, üzere lastik lastiğe çarpıyor. ileri hareket etmek için, saatte 1 km hızla bile olsa, üstten ileri doğru dönmesi gereken lastik öndeki aracında o an ileri hareket etmesi dolayısıyla üstten ileri doğru dönenen lastiğine bildiğin tırmanıyor. şoförün ne kadar şoför olduğu da videoda belli, direksiyonu yükselen tarafa kırmış ki takla tam gerçekleşsin.

    neyse saçmalamak parayla değil herkesin hakkı sonuçta...
  • erinde E kullanıcısına yanıt
    ya arkadaşım neyin ne olduğunu herkes görüyor da. neden kusuru kapatma üzerine bu kadar çırpınıyorsunuz.

    araç lasitiğin üstüne de çıksa aracın yatayda kazandığı açı 40 dereyi geçmiyor. yüksek bi hız olsa 40 derece kesinlikle her aracı takla attırır. ama bu hızlarda teker o yüksekliği geçince araç kendini toplaması gerekirken bırakmayı tercih etmiş. siz de eminsiniz ki her araç bu civicin yaptığı gibi yuvarlanmaz orada. ama tercih tabi.

    sizinki de tercih sonuçta. hondanızla mutluluklar.
  • chrissrathfield C kullanıcısına yanıt
    Millet sana anlatıyor da, dik kafalılıktan kabul edemiyorsun veya etmek zoruna gidiyor.

    Burda aşağı yukarı bu ağırlıkta hangi araba olsa sonuç bu olur, bunun Civiği miviği yok. İstisnası ağır bir otomobil olması olabilir, o vakit lastikten darbe alınca süspansiyon kapanıp açılıp sektirmek istese bile arabayı, ağırlık fazla olduğu için belli bir yere kadar yükselip geri otururdu araba. Üzülme işte konun patladı, başka bişey denersin sonra.
  • chrissrathfield C kullanıcısına yanıt
    Bilmiyorum hangi meslekle uğraşıyorsun ama azıcık fizik bilgin olsa zaten mantıksız bir sekilde cirpindiginin farkinda olursun. Evet bir zamanlar Civic kullanicisiydim ancak su an Honda ile alakam yok ama yine de diyebilirim ki C segmentinde standart hal ve yukseklikteki her arac o pozisyondaki kazada öyle davranirdi, benzer videolar da sundum üstelik.

    Umarim direksiyonuna bir kez dahi oturmadigin arac icin bu kadar bilmis bir sekilde sallamaya devam etmezsin. Ya da sana tavsiyem git bir Honda bayisine araci test et. Sınıfının yol tutuş referansı demiyorum ama kesinlikle dengesiz bir arac da değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    bahsedilen şey ağır olması değil. denge meselesi.

    açın bakın haberin kaynağını da okuyun. gördüğünüz 360p görüntüden bilir kişi gibi sonuçlar çıkarıyorsunuz.
    konu patlasın siz patlamayın. dikkatli kullanın
  • Bu honda ya özgü bir sorun değil mercedes te olsa benzer sonuç çıkardı F1 araçlarında bile teker tekere temas olduğunda sonuçları felaket olabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmet3976 kullanıcısına yanıt
    doğru söylüyorsunuz. ama 200 km hızla oluyor. ayrıca mercedes çok da sağlam bir şasi dengesi olan bi marka değil:
  • hocam öndeki arabanın tekeri arkadaki arabanın tekerini yukarı doğru kaldırıyo arkadaşlar onu demek istiyo.Hani teker donuyo ya yukarı doğru çekiyo arkadaki arabayı da,sonuç olarak bu şekilde başka c sınıfı aaraçta çarpsa aynı şeyler gerçekleşir bence de
  • seco4 kullanıcısına yanıt
    işte keşke öyle olsa. öndeki aracın tekerinin üst kısmına değiyor sadece. bu da yukarı doğru düşük güçte ileri doğru yüksek güçte vektörel kuvvet uygular. iki teker arasında oluşan kuvvet aktarımı yaklaşık yatayla en fazla 20 derece. bu kuvvet aracı yukarı doğru değil daha çok öne doğru iter. araçlarında hızı yaklaşık 20 km olduğundan. öyle yukarılara zıplatacak bir güç uygulamaz. lastikler yüksek hızla taban tabana çarpışmış olsalar yukarıda yazan herkes haklı olurdu ancak taban tabana bir temas yok. köşeden ve üstten temas var.
  • bir de gözünüzde canlansın diye basit bi şekil oluşturdum. bu kadar itiraz gelince mecbur kaldım. buyrun



    ilk görsel aracı öne iten vektörü göstermekte,

    ikinci görsel aracı yana iten vektörü göstermektedir

     20 KM/Hız ile takla atan CİVİC



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chrissrathfield -- 29 Eylül 2016; 16:10:34 >
  • chrissrathfield C kullanıcısına yanıt
    Skodalara yol tutturamıyorsanız ehliyeti en yakın bakkala bırakın. Her turlu yolda, her hızda 250 bin km kullandım, bir kere bile araç kaymadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayhani -- 29 Eylül 2016; 17:35:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.