Şimdi Ara

2002 - 2007 Corolla kullanıcıları burada toplanalım (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.202
Cevap
57
Favori
162.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    Arkadaşlar aracın kasasında 1-2 sorun var belirtmek istiyorum ve çözüm arıyorum..

    Aracımız birçok kere uzun yolda kullanıldı. Yollar yapımdaydı o zamanda ve hep arabanın kenarlarına altlarına taş geldi. Alttakiler birkaç küçük parça boyayla çözülmüştü ama kaputa kadar gelen taşlar resmen ezdi kaputu. Yani böyle onlarca küçük küçük ezikler var. Babam da parça değiştirme taraftarı değil çünkü değer kaybedebiliyor araç bu yüzden ben de şöyle bir fikir yürüttüm. Bu ezilen yerleri dolguyla doldursak ve güzel bir boyayla düzelir mi diye düşünüyorum. Siz ne diyorsunuz?

    Diğer bir sorunum ise öncekinde olduğu gibi şanssızlık üzerine oldu. Ankara'da oturuyoruz, İstanbul yolunda alt geçitten çıkarken önümüzdeki kamyonun kasasından fırlayan taş aracımızın ilk ön camına çarptı daha sonra tavana.. Camda bir şey olmadı neyse ki ama tavanda resmen ezik oluştu. Boya kaybı yok ama böyle bir yamukluk oluştu. Düzeltmek için tavanın sökülüp vakumlanarak düzeltilebileceğini söyledi servis biz de daha sonraya attırdık.. Zaten çok az görünüyor satış zamanı yaptıracağız.

    Bu arabada oldukça talihsizlik yaşadık ki hat safası yok. Ama buna rağmen 8 yıldır satmadık ve onu çok özenle kullanmaya çalıştık. Zaten 130bindeki bir aracın hala disklerinin değişmemesini ve sorun çıkartmamasından anlayabilirsiniz.



    o ufak ufak göçükleri de vakumlayabiliyorlar. ama bana sorarsanız değer kaybı olayını bu kadar abartmaya gerek yok, yapılması 500 tl tl tutuyorsa 500 tl ucuza verirsiniz. elimizden çok araç geçmiş olarak birisi diyorum, böyle şeyler için can sıkmaya, ya da arabayı sakınmaya hiç gerek yok. hor kullanırım, eşek gibi kullanırım tabi oraya buraya vurmam, ama senden 1000 tl ucuza satarım sadece. çünkü araçlarımız her ne kadar 2, elde kıymetli olsa da 8 yıllık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    Arkadaşlar aracın kasasında 1-2 sorun var belirtmek istiyorum ve çözüm arıyorum..

    Aracımız birçok kere uzun yolda kullanıldı. Yollar yapımdaydı o zamanda ve hep arabanın kenarlarına altlarına taş geldi. Alttakiler birkaç küçük parça boyayla çözülmüştü ama kaputa kadar gelen taşlar resmen ezdi kaputu. Yani böyle onlarca küçük küçük ezikler var. Babam da parça değiştirme taraftarı değil çünkü değer kaybedebiliyor araç bu yüzden ben de şöyle bir fikir yürüttüm. Bu ezilen yerleri dolguyla doldursak ve güzel bir boyayla düzelir mi diye düşünüyorum. Siz ne diyorsunuz?

    Diğer bir sorunum ise öncekinde olduğu gibi şanssızlık üzerine oldu. Ankara'da oturuyoruz, İstanbul yolunda alt geçitten çıkarken önümüzdeki kamyonun kasasından fırlayan taş aracımızın ilk ön camına çarptı daha sonra tavana.. Camda bir şey olmadı neyse ki ama tavanda resmen ezik oluştu. Boya kaybı yok ama böyle bir yamukluk oluştu. Düzeltmek için tavanın sökülüp vakumlanarak düzeltilebileceğini söyledi servis biz de daha sonraya attırdık.. Zaten çok az görünüyor satış zamanı yaptıracağız.

    Bu arabada oldukça talihsizlik yaşadık ki hat safası yok. Ama buna rağmen 8 yıldır satmadık ve onu çok özenle kullanmaya çalıştık. Zaten 130bindeki bir aracın hala disklerinin değişmemesini ve sorun çıkartmamasından anlayabilirsiniz.



    o ufak ufak göçükleri de vakumlayabiliyorlar. ama bana sorarsanız değer kaybı olayını bu kadar abartmaya gerek yok, yapılması 500 tl tl tutuyorsa 500 tl ucuza verirsiniz. elimizden çok araç geçmiş olarak birisi diyorum, böyle şeyler için can sıkmaya, ya da arabayı sakınmaya hiç gerek yok. hor kullanırım, eşek gibi kullanırım tabi oraya buraya vurmam, ama senden 1000 tl ucuza satarım sadece. çünkü araçlarımız her ne kadar 2, elde kıymetli olsa da 8 yıllık

    kasko değeri 21bin tl ama brc kiti filan var, jant takmayı düşünüyorum 24bine satmayı düşünüyoruz. seneye bu aylarda..

    tüp vs yok, herhangi bir ekleme yok, ön tampon 2-3 defa değişti arka da öyle, her yerinde boyalar çizikler var ama ona rağmen servis 22,000 e saymayı teklif etti. demek ki boyasak vs biz de 24 e zorlanmadan satacağız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    Arkadaşlar aracın kasasında 1-2 sorun var belirtmek istiyorum ve çözüm arıyorum..

    Aracımız birçok kere uzun yolda kullanıldı. Yollar yapımdaydı o zamanda ve hep arabanın kenarlarına altlarına taş geldi. Alttakiler birkaç küçük parça boyayla çözülmüştü ama kaputa kadar gelen taşlar resmen ezdi kaputu. Yani böyle onlarca küçük küçük ezikler var. Babam da parça değiştirme taraftarı değil çünkü değer kaybedebiliyor araç bu yüzden ben de şöyle bir fikir yürüttüm. Bu ezilen yerleri dolguyla doldursak ve güzel bir boyayla düzelir mi diye düşünüyorum. Siz ne diyorsunuz?

    Diğer bir sorunum ise öncekinde olduğu gibi şanssızlık üzerine oldu. Ankara'da oturuyoruz, İstanbul yolunda alt geçitten çıkarken önümüzdeki kamyonun kasasından fırlayan taş aracımızın ilk ön camına çarptı daha sonra tavana.. Camda bir şey olmadı neyse ki ama tavanda resmen ezik oluştu. Boya kaybı yok ama böyle bir yamukluk oluştu. Düzeltmek için tavanın sökülüp vakumlanarak düzeltilebileceğini söyledi servis biz de daha sonraya attırdık.. Zaten çok az görünüyor satış zamanı yaptıracağız.

    Bu arabada oldukça talihsizlik yaşadık ki hat safası yok. Ama buna rağmen 8 yıldır satmadık ve onu çok özenle kullanmaya çalıştık. Zaten 130bindeki bir aracın hala disklerinin değişmemesini ve sorun çıkartmamasından anlayabilirsiniz.



    o ufak ufak göçükleri de vakumlayabiliyorlar. ama bana sorarsanız değer kaybı olayını bu kadar abartmaya gerek yok, yapılması 500 tl tl tutuyorsa 500 tl ucuza verirsiniz. elimizden çok araç geçmiş olarak birisi diyorum, böyle şeyler için can sıkmaya, ya da arabayı sakınmaya hiç gerek yok. hor kullanırım, eşek gibi kullanırım tabi oraya buraya vurmam, ama senden 1000 tl ucuza satarım sadece. çünkü araçlarımız her ne kadar 2, elde kıymetli olsa da 8 yıllık

    kasko değeri 21bin tl ama brc kiti filan var, jant takmayı düşünüyorum 24bine satmayı düşünüyoruz. seneye bu aylarda..

    tüp vs yok, herhangi bir ekleme yok, ön tampon 2-3 defa değişti arka da öyle, her yerinde boyalar çizikler var ama ona rağmen servis 22,000 e saymayı teklif etti. demek ki boyasak vs biz de 24 e zorlanmadan satacağız.

    öyle valla. babam fazla iyimser 25-26 yaparım diyor da abartma dedim parçalarınız değiştiyse bence birraz düşürün bazıları takılabiliyor bu değişimlere. kaç km? yılı?

    bazılarına da mantıklı gelen o. mesela benim kapım zarar gördüyse kapıyı değiştirmeyi tercih ederim. sıfır parça ile dğeiştirmek varken onarmak niye? o değişen tamponlar da onarılabilirdi ama ben sıfırı ile değiştirttim.




  • 1 den 2 ye geçerken, devir dusunce(debriyajı bırakırken), 1000 1500 civarı, camlar açıkken duyulabilir, aşağılardan bir şangırtı geliyor, egzozmu sallanıyor yoksa baskıdanmı geliyor, bir tek bendenmi geliyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-1E1FC651D -- 17 Temmuz 2012; 0:27:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    Arkadaşlar aracın kasasında 1-2 sorun var belirtmek istiyorum ve çözüm arıyorum..

    Aracımız birçok kere uzun yolda kullanıldı. Yollar yapımdaydı o zamanda ve hep arabanın kenarlarına altlarına taş geldi. Alttakiler birkaç küçük parça boyayla çözülmüştü ama kaputa kadar gelen taşlar resmen ezdi kaputu. Yani böyle onlarca küçük küçük ezikler var. Babam da parça değiştirme taraftarı değil çünkü değer kaybedebiliyor araç bu yüzden ben de şöyle bir fikir yürüttüm. Bu ezilen yerleri dolguyla doldursak ve güzel bir boyayla düzelir mi diye düşünüyorum. Siz ne diyorsunuz?

    Diğer bir sorunum ise öncekinde olduğu gibi şanssızlık üzerine oldu. Ankara'da oturuyoruz, İstanbul yolunda alt geçitten çıkarken önümüzdeki kamyonun kasasından fırlayan taş aracımızın ilk ön camına çarptı daha sonra tavana.. Camda bir şey olmadı neyse ki ama tavanda resmen ezik oluştu. Boya kaybı yok ama böyle bir yamukluk oluştu. Düzeltmek için tavanın sökülüp vakumlanarak düzeltilebileceğini söyledi servis biz de daha sonraya attırdık.. Zaten çok az görünüyor satış zamanı yaptıracağız.

    Bu arabada oldukça talihsizlik yaşadık ki hat safası yok. Ama buna rağmen 8 yıldır satmadık ve onu çok özenle kullanmaya çalıştık. Zaten 130bindeki bir aracın hala disklerinin değişmemesini ve sorun çıkartmamasından anlayabilirsiniz.



    o ufak ufak göçükleri de vakumlayabiliyorlar. ama bana sorarsanız değer kaybı olayını bu kadar abartmaya gerek yok, yapılması 500 tl tl tutuyorsa 500 tl ucuza verirsiniz. elimizden çok araç geçmiş olarak birisi diyorum, böyle şeyler için can sıkmaya, ya da arabayı sakınmaya hiç gerek yok. hor kullanırım, eşek gibi kullanırım tabi oraya buraya vurmam, ama senden 1000 tl ucuza satarım sadece. çünkü araçlarımız her ne kadar 2, elde kıymetli olsa da 8 yıllık

    kasko değeri 21bin tl ama brc kiti filan var, jant takmayı düşünüyorum 24bine satmayı düşünüyoruz. seneye bu aylarda..

    tüp vs yok, herhangi bir ekleme yok, ön tampon 2-3 defa değişti arka da öyle, her yerinde boyalar çizikler var ama ona rağmen servis 22,000 e saymayı teklif etti. demek ki boyasak vs biz de 24 e zorlanmadan satacağız.

    öyle valla. babam fazla iyimser 25-26 yaparım diyor da abartma dedim parçalarınız değiştiyse bence birraz düşürün bazıları takılabiliyor bu değişimlere. kaç km? yılı?

    bazılarına da mantıklı gelen o. mesela benim kapım zarar gördüyse kapıyı değiştirmeyi tercih ederim. sıfır parça ile dğeiştirmek varken onarmak niye? o değişen tamponlar da onarılabilirdi ama ben sıfırı ile değiştirttim.

    tabi bu konuda herkes bir ayrım yaşıyor ama aslında küçük çökme vb şeyler için parça değiştirmek daha masraflı olur. Şuana kadar bir kere parça değişti o da ön kaput. O da büyük bir kazaydı yarın detaylarıyla anlatmak istiyorum sizlere. Onun dışında küçük kazalar oldu hep o yüzden ustaların da bizim dd fikrimiz düzeltme yönündeydi.. Bir de arkadaşlar sizde de vardır tavan döşemesi haliyle kirlendi. Bir keresinde nemli bezle sildim ama pek işe yaramadı. Siz ne kullanıyorsunuz? İzmire gitmeden bu işlemi yapmak istiyorum. Bir de sonradan jant alanlar ne aldı? Biz hala kapak kullanıyoruz şu yeni kasalardaki 5 kollu mu 10 kollu jantlardan takmayı düşünüyoruz fiyatlar nedir?

    Tavan döşemesini siz temizlemeyin derim. Bazı arabalardaki gibi keçe gibi bir şey olsa temizle derim de corollada gayet kaliteli bezden döşeme kullanmışlar. Silerken fazla ıslanırsa, ya da fazla zorlanırsa şeklini kaybeder, sarkma yapar. En güzeli profesyonel bir yere yaptırmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    Arkadaşlar aracın kasasında 1-2 sorun var belirtmek istiyorum ve çözüm arıyorum..

    Aracımız birçok kere uzun yolda kullanıldı. Yollar yapımdaydı o zamanda ve hep arabanın kenarlarına altlarına taş geldi. Alttakiler birkaç küçük parça boyayla çözülmüştü ama kaputa kadar gelen taşlar resmen ezdi kaputu. Yani böyle onlarca küçük küçük ezikler var. Babam da parça değiştirme taraftarı değil çünkü değer kaybedebiliyor araç bu yüzden ben de şöyle bir fikir yürüttüm. Bu ezilen yerleri dolguyla doldursak ve güzel bir boyayla düzelir mi diye düşünüyorum. Siz ne diyorsunuz?

    Diğer bir sorunum ise öncekinde olduğu gibi şanssızlık üzerine oldu. Ankara'da oturuyoruz, İstanbul yolunda alt geçitten çıkarken önümüzdeki kamyonun kasasından fırlayan taş aracımızın ilk ön camına çarptı daha sonra tavana.. Camda bir şey olmadı neyse ki ama tavanda resmen ezik oluştu. Boya kaybı yok ama böyle bir yamukluk oluştu. Düzeltmek için tavanın sökülüp vakumlanarak düzeltilebileceğini söyledi servis biz de daha sonraya attırdık.. Zaten çok az görünüyor satış zamanı yaptıracağız.

    Bu arabada oldukça talihsizlik yaşadık ki hat safası yok. Ama buna rağmen 8 yıldır satmadık ve onu çok özenle kullanmaya çalıştık. Zaten 130bindeki bir aracın hala disklerinin değişmemesini ve sorun çıkartmamasından anlayabilirsiniz.



    o ufak ufak göçükleri de vakumlayabiliyorlar. ama bana sorarsanız değer kaybı olayını bu kadar abartmaya gerek yok, yapılması 500 tl tl tutuyorsa 500 tl ucuza verirsiniz. elimizden çok araç geçmiş olarak birisi diyorum, böyle şeyler için can sıkmaya, ya da arabayı sakınmaya hiç gerek yok. hor kullanırım, eşek gibi kullanırım tabi oraya buraya vurmam, ama senden 1000 tl ucuza satarım sadece. çünkü araçlarımız her ne kadar 2, elde kıymetli olsa da 8 yıllık

    kasko değeri 21bin tl ama brc kiti filan var, jant takmayı düşünüyorum 24bine satmayı düşünüyoruz. seneye bu aylarda..

    tüp vs yok, herhangi bir ekleme yok, ön tampon 2-3 defa değişti arka da öyle, her yerinde boyalar çizikler var ama ona rağmen servis 22,000 e saymayı teklif etti. demek ki boyasak vs biz de 24 e zorlanmadan satacağız.

    öyle valla. babam fazla iyimser 25-26 yaparım diyor da abartma dedim parçalarınız değiştiyse bence birraz düşürün bazıları takılabiliyor bu değişimlere. kaç km? yılı?

    bazılarına da mantıklı gelen o. mesela benim kapım zarar gördüyse kapıyı değiştirmeyi tercih ederim. sıfır parça ile dğeiştirmek varken onarmak niye? o değişen tamponlar da onarılabilirdi ama ben sıfırı ile değiştirttim.

    tabi bu konuda herkes bir ayrım yaşıyor ama aslında küçük çökme vb şeyler için parça değiştirmek daha masraflı olur. Şuana kadar bir kere parça değişti o da ön kaput. O da büyük bir kazaydı yarın detaylarıyla anlatmak istiyorum sizlere. Onun dışında küçük kazalar oldu hep o yüzden ustaların da bizim dd fikrimiz düzeltme yönündeydi.. Bir de arkadaşlar sizde de vardır tavan döşemesi haliyle kirlendi. Bir keresinde nemli bezle sildim ama pek işe yaramadı. Siz ne kullanıyorsunuz? İzmire gitmeden bu işlemi yapmak istiyorum. Bir de sonradan jant alanlar ne aldı? Biz hala kapak kullanıyoruz şu yeni kasalardaki 5 kollu mu 10 kollu jantlardan takmayı düşünüyoruz fiyatlar nedir?

    Tavan döşemesini siz temizlemeyin derim. Bazı arabalardaki gibi keçe gibi bir şey olsa temizle derim de corollada gayet kaliteli bezden döşeme kullanmışlar. Silerken fazla ıslanırsa, ya da fazla zorlanırsa şeklini kaybeder, sarkma yapar. En güzeli profesyonel bir yere yaptırmak.

    Tamam uygun bir yer bulursam Ankara'da bu işlemi yaptıracağım. Farlarınız eski parlaklığını kaybetti mi? Yani camından bahsediyorum. Zamanla kullanımdan sararıyor matlaşıyorlar, serviste cam değişimine 200 TL, temizlemesine 100 TL verdiler. Oldukça fazla geldi. Sonuçta cam başı bu fiyat. Siz yaptırdınız mı? Nasıl?

    farların camlarının niteliğini kaybetmesi malesef yeni nesil arabalarda çok sık olan bir şey. bende de sararmaya başladı, ben de seneye, hatta vakit bulursam bu sıralar bir şey yapmayı düşünüyorum.

    http://forum.donanimhaber.com/m_36451894/tm.htm

    konudaki anlatımla kendin de yapabilirsin, bir de gördüğüm kadarı ile sanayiden 40-50 tl fiyat alanlar da var. servisi ara temizleme için hangi işlemleri yapacaklarını öğren aynısını sanayide yaptır derim.




  • arkadaşlar beni de ekleyin. 2007 corolla sol hb 30bin km düz vites



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qotsa -- 19 Temmuz 2012; 4:13:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar arabaya tüp taktırdık. Yaklaşık bir hafta oldu. Landi Renzo taktırdık. Aracını tüplü kullanan var mı? Yakıtlarınız ne durumda? Tüpün takıldığı gün aracı fulledik. Her gün biniyorum ancak 150 KM civarında yol yaptım. Araba 85 Liraya fullendi. 40 Litre simit tüp var. Ama velakin şuan tırsıyorum çünkü daha 150 km yol yaptım, lpg göstergesinin ışığı sadece tek yeşil ışık kaldı yakında kırmızı yanacak. Taş çatlasın 200 km yol yapmış olacağım. 80 TL parayı da 200 km ye bölünce km'de 40 kuruş gibi uçuk bir rakam çıkıyor. Araba benzinliyken daha az yakıyordu :) Yol bilgisayarı avaraj olarak 10,2 litre gösteriyor 100 km de ama bilmiyorum eğer 200 km de biterse büyük bir hayar kırılığına uğrayacağım... İşte ilk zamanlar alışır malışır gibi laflar edilebilir ama alışma süreci için bile çok fazla bu yakıt bana göre...
  • Bizim araçlara uygun açık tip hava filtresi onerecek varmı?
  • Bu günden itibaren ben de 2004 Toyota Corolla Sol HB kullanicisiyim.
  • arkadaşlar bende galiba aranıza katılacağım:) 2002 model sol otomotik sedan LPG li araç almak üzereyim. araç 160.000 Km de fiyatı 18.000 Tl bir tanıdığımdan alıcam fyat sizce nasıl araçta kaza yok ufak tefek boya ve bir değişini var. yorumlarınız nedir. daha önceki aracım 2000 model 1.4 terra idi yağ yakıyordu ama rahatsız etmiyordu. yeni kasalarda aynı problem varmıdır. alırken nelere dikkat etmem gerekir herkese selamlar
  • arkadaşlar ,aracım hb,arka taraftan arada sadece arkada oturanların duyabileceği tıkırtı geliyor,bagaj dolu ise hiç gelmiyor,neden olabilir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hgezgin

    arkadaşlar bende galiba aranıza katılacağım:) 2002 model sol otomotik sedan LPG li araç almak üzereyim. araç 160.000 Km de fiyatı 18.000 Tl bir tanıdığımdan alıcam fyat sizce nasıl araçta kaza yok ufak tefek boya ve bir değişini var. yorumlarınız nedir. daha önceki aracım 2000 model 1.4 terra idi yağ yakıyordu ama rahatsız etmiyordu. yeni kasalarda aynı problem varmıdır. alırken nelere dikkat etmem gerekir herkese selamlar

    Bahsettiğiniz kasada yağ yakma problemi var fakat bu kasalarda o problem yok, en azından e12 kasa kullanıcıları forumlarında duymadım, görmedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qotsa

    arkadaşlar ,aracım hb,arka taraftan arada sadece arkada oturanların duyabileceği tıkırtı geliyor,bagaj dolu ise hiç gelmiyor,neden olabilir?

    bagaj perdesi birazcık oynak, bir bakın yerinde sabit duruyor mu, sonra stepnenin yanında kutu gibi bir şey var, o kutu yerinde sabit duruyor mu?
  • Arkadaşlar merhaba,

    Uzun süredir sizleri takip etmeme rağmen siteye henüz üye olmuş bulunmaktayım.

    öncelikle şunu belirtmeliyim ki doğuştan bir toyota kullanıcısıyım.

    önceki araçlarım - 1998 starlet 1.3 otomatik benzinli,

    -2001 corolla terra 1.6 benzinli sedan (bu aracı sıfır almıştım ve tam 10 yıl sadece yağ ve su değişimi yaptım)

    - ve şu an 2008 corolla d4-d comfort modeli kullanıyorum.

    eşim için 2006 corolla hb d4-d sol otomatik bir araç alacağım ve siz değerli arkadaşların görüşlerine ihtiyacım var.

    hasarsız araçlara oldukça yüksek fiyatlar istiyorlar, hasarlı olanlarından en az 5 hasarda 10.000 TL den aşağı hasarı olan araç yok:)

    sizce 2006 corolla hb d4-d sol otomatik ve km si 100.000 nin altında olan bir araç ne kadar eder???

    eğer aranızda satan varsa ilgilenebilirim.

    teşekkürler saygılar,




  • çok teşekkürler ama illa dizel diyorum.

    mmt şanzıman konusunda her ne kadar çekincelerim olsa da!!!

    kullanan arakadaşların tavsiyelerini alabilir miyim...?
  • Merhaba
    2004 Terra otomatik kullanıyorum. Sadece bu modeli anlatan bir kitapçık var mıdır? Bir de senelerdir kullanmama rağmen hiç denemediğim viteslerdeki 1 ve 2'yi anlatabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex


    quote:

    Orijinalden alıntı: spydy_

    çok teşekkürler ama illa dizel diyorum.

    mmt şanzıman konusunda her ne kadar çekincelerim olsa da!!!

    kullanan arakadaşların tavsiyelerini alabilir miyim...?

    hocam bizim kasaların hepsinde mmt yok sanırım. Ama mmtlerin yenilerinde sorun var dikkat ettiyseniz..


    Araştırmalarıma göre sorun olduğunu söylüyorlar ama sanki biraz da abartılıyor gibi geldi bana.?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    quote:

    Orijinalden alıntı: spydy_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex


    quote:

    Orijinalden alıntı: spydy_

    çok teşekkürler ama illa dizel diyorum.

    mmt şanzıman konusunda her ne kadar çekincelerim olsa da!!!

    kullanan arakadaşların tavsiyelerini alabilir miyim...?

    hocam bizim kasaların hepsinde mmt yok sanırım. Ama mmtlerin yenilerinde sorun var dikkat ettiyseniz..


    Araştırmalarıma göre sorun olduğunu söylüyorlar ama sanki biraz da abartılıyor gibi geldi bana.?



    hocam kullanıma göre değişir ve her otomatik sorun çıkarır sonuçta manuelle karşılaştırırsak sürekli debriyaja basmak gibi bir şey oluyor, uzun süre binilecekse (10yıl+) ve düz vitesi de başarıyla kullanılıyorsa kesinlikle düz vitesi tercih etmek daha mantıklı olur ve bakım masrafları daha azalır. çünkü otomatikte ortalama 60binde değişen baskı balatası bizim 2004 corolla 0 almıştık daha 110binde değiştirdik. 500 liralık bir parçaydı..

    siz istanbul trafiğinde takılıyorsanız ve otomatik istiyorsanız bu modelde 1-2 takarsınız keyfinize bakarsınız çünkü dur kalkta vitesi değiştirmiyorsunuz ya 1desiniz isterseniz ya da 2. ayrıca istanbulda değilseniz ve çok trafik sıkıntınız yoksa kesinlikle alabilirsiniz, ama düz vitese göre yakıt masrafları değişir şehiriçinde. kullanım alanınıza göre belirleyin hocam. çok uzun yol yapıyorsanız ikisi de olur. şehiriçinde 2. vitesi geçmeyecek hızlarda seyir ediyorsanız (50-60 km) mmtde bu modları kullanabilirsiniz..

    kesinlikle abartılıyor bu sorun. biraz da forumdaki dsg-mmt kavgalarında dsgcilerin çoğunluğundan böyle diyor. adam dsgye alışmış gidip 1 kere mmt kullanıyor sonra yok böyle şöyle diyor aynısı mmtci için de geçerli..

    karar sizin.


    almayı düşündüğüm bu aracı 10 yıl ve üzeri gibi kullanma niyetim yok. eşim için bir geçiş aşaması olacak:) belki ileride manuel araç kullanmayı da sevdirebiliirim kendisine. şu an için çekinceleri var.

    istanbul trafiğinde olduğumuzdan işe gidiş ve dönüş saatlerimizde dur-kalk durumundan pek de ileri gidemiyoruz .

    tespitleriniz çok doğru cevaplarınız için teşekkürler.




  • Mmt vites abartirmis bir vites degil, bilirkisi tarafindan ayipli oldugu da kabul edildi.

    Arabayi satin aldiginizda trafikte isinmasin diye manuel moda almanizi istiyorlar, sik sik kavrama ayari yapilmasi gerekiyor, vites gecisleri cok sert internet mmt ile sorun yasayanlarla dolu, benim yakinim da dahil olmak uzere.

    Tam tersi mmt abartirmamis bir vites, mesela bu forumda her gun dsg yuzunden vw ye tas atarlar, halbuki mmt cok daha sorunlu bir sanzuman, surekli sorun cikariyor.

    Sakin mmt sanzumanli arac almayin. Yeni auriste va mmt kullanilmayacak dedikodulari var, cvt ye gecilecek deniyor.

    Eski model araclarda en iyi tercih her ne kadar cok yaktirsa da klasik otomatik vites.

    Ben sehir icinde viteslerle oynayacaksam neden otomatik aliyorum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jvcjvc -- 25 Ağustos 2012; 8:51:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.