Şimdi Ara

2004-2005 Megane II Dynamiqe BVA kaça alınır? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
4.142
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: atakangrbz

    yha hocam hala meganı övüyorsunuz yha megane iyice artık şansa kaldı.ben sağdan soldan duyumlada yorum yapmıyorum arabayla ayda ikikere sanayiye ve çetaşa gittiğimizi hatırlarım.zaten iç mekanın kalitesine baksan vasat hala verdiğiniz paraya acıdığınız için böle yorumlar yapıyorsunuz yada siz hakikaten çok şanslısınız göztepedeki renault bayiğini bilen bilir içerisi megane ve clilarla dolu nerdeyse müdavinleri olanlar var gerçeği sölemek gerekirse meganede artık tipinden kurtarmıyor şahin gibi her sokakda var zaten renaulttunda amacıy buydu dandik donanım dolu aracı aşırı donanımlı die satıp markayı düzeltmek.bide bi arkadaş vardı kliması iyi soğutan meganeden iyi soğutan felan falan varsa sölyesin bizde gidip alalım buyursun söylüyorum corolla cıvıc lancer astra focus daha istiyormu hala anlaöış değilim bir çok megane kazasına şağit oldum bütün meganeler perte çıkmıştı.nasıl olmuşta euroncap geçmiş reno onada bi ayar çekmiştir heralde


    Hımm. evet evet.

    Virgül diye bir noktalama işareti var bilir misin?




  • Arkadaşlar konuyu açan kişi olarak burada aracın arızalarının değil sadece fiyatının piyasasının konuşulması gerektiğini düşünüyorum. Yoksa arıza konuları zaten forumda değişik başlıklar altında toplanmış. Ve ben kusurlarına rağmen megane istediğim için megane fiyatı sordum hem ben hemde benim gibi almak isteyen kişiler için. Sonuçta da 19.500 TL ye kaportasında boya değişen çizik dahi olmaya ama bakımı yapılmamış içi pis bir araç aldım. Bu arada araç İzmir de ben İstanbyuldaydım; kontrollerini k.birader yaptırdı enişte al dedi aldım

    Ben baksam araca direkt belki almazdım neyse,

    Olumsuz yorum yapan arkadaşları da kınamıyorum onlar d bizleri bu konuda bilinçlendirmeye çalışıyorlar diye düşünüyorum. Onlar da sağolsunlar. Eski aracım 2004 Corsa 1.3 cdti essentia idi. Araca yağı suyu dışında sadece silgeç ve Opelteam in azizliği yüzünden Z rot taktırdım. + te lastik. Bunun dışında beni ne yolda bıraktı ne masraf çıkardı.

    Açıkçası megane dan aynı performansı beklemiyorum. Çünkü bu araçta corsa da olmayan herşey var, çıkan bir sürü gıcırtıya rağmen daha sessiz

    Ve corsayı 16.000 e sattım megane bakımla 20.000 e maloldu. arada fiyat farkı ile elde ettiğim konfor kıyaslanamaz.

    Reno babağım oğlu değil hatta fransızları hiç sevmem; bize karşı çok şerefsizler ama bu paraya bana bu konforu ve donanımı verecek başka marka yoktu; yada ben bulamadım arkadaşlar.

    2 akrabamda var megane. 2004 yılından beri kullanıyorlar. Biri dizel diğeri benzinli otomatik. Sadece servise gider kösülürler
    Ama bunun dışında hiç masraf yapmadılar. Enişte geçen ay balata değiştirdi serviste o kadar (oto.vit.)

    Askeri personelim. Birliğimin özelliği nedeniyle sivil megane 2 lerimiz var. Kiralık extreme lerimiz var. Polislerle sürekli beraberiz. Polisler memnun değil, biz memnun değiliz. Sıfır otomatik dizeller alındı, daha 9.000 km.de otomatik şanzuman arızası verdi. Ama biz babasının eşşek vermediği adama sıfır megane veriyoruz. Her zaman da içinde olamıyoruz asker bu 20 yaşında anasını ağlatıyor tabii.
    Ama şu bir gerçek biz araçları hep zorlayarak sert ve sürekli bu şekilde kullanıyoruz. Polis araçları da sürekli yoğun trafikte ve kendi aracı olmadığı için daha özensiz kullanılıyor. Eğer aracı hor kullanmazsanız, yada hor kullanılmazsa bir araç alırsak arıza yönünden daha az sorunlu oluruz gibi geliyor. İstisnalar olabilir.Arabanın kronik sorunları da muhakkak vardır. Sonuçta bir araç 50.000 yada 60.000 parçadan oluşuyor. hata çıkabilir.
    Megane ın yollarda en çok dolaşan ve en donanımlılarından olduğu düşünülürse hata oranı yüksek çıkabilir. Şahsi yorumumdur.

    edit ile eklenen kısım:

    Bu arada benim şahsi kanaatim aracın kaportası, saç kalınlığı değil; yaşam kafesi denilen yolcuların olduğu kısmın sağlamlığıdır. Araç kazada varsın perte çıksın benim ve ailemin yaşamından, canından daha önemli değil çalışır, biriktirir yine alırız. Önemli olan şase dayanıklılığıdır. Araçların dağılması için ise, çarpmanın şiddetini azaltmak, absorbe etmek için olduğuna dair birşey okumuştum mantıklı gelmişti. Sonuçta bir tanka çarpan levye kadar sabot mermisi içindekileri çarpmanın kinetik enerjisi ile kanamadan öldürebilir. aynı şey araçta da geçerli araç tank gibi olsun kazadan tek parça çıksın ama içindekiler yaralansın ölsün neye yarar? Ben öldükten sonra al o aracı sergile sapasağlam diye ne fayda?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kanmet -- 1 Mart 2009; 13:42:05 >




  • şirkette var 2008 dizel 100 bg. Geniş rahat, bagajı büyük atak bir araç ama diğer yandan 6. ayında klima kompresörü bozuldu, ilk senesi içinde perdesi bozuldu ve direksiyon sisteminde arıza çıktı. Şirkette 25 den fazla araç var çeşitli markalardan. Şimdi şans deniyorda diğer araçlarda böyle sorunlar çıkmaması karşısında filomozdaki 3 renault araçta sorunların çıkması bizi bu markaya karşı soğuttu.
  • ben şahsen elimden geldiğince sizi bilgilendirme çalıştım ama ben megane almak isterim derseniz siz bilirsini bence biraz daha bekleyin meganenin son kasalarıda piyasaya çıksın fiyatları bence dahada düşece iyi fotumlar
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.