Egr valfini iptal ettirin direk. Hem po402 yi çözer hem de emmede artık daha fazla kurum birikmez
quote:
Orijinalden alıntı: a3l4i
P0402 EGR valfi yukarıda yazdım sebeplerini.
P1351 ön kızdırma buji hatası, sorun kaybolana kadar bujileri değiştirin. b.ihtimal sadece 1 tanesi bozuktur ama 1 i bozulduysa diğerleri de o yoldadır, o yüzden 4 ünün de değişmesi faydalı olur. işçiliği düzgün bir yer bulun ve yaptırın çok basit ve kolay iş.
diğer sebebi de kızdırma bujisine ait röledir, multimetre ile test ettirin elektrikçi anlar zaten bozuksa. bu daha da basit ve ucuzdur ancak pek görülen bir sebep değildir.
geçmiş olsun.
Eyvallah dostlar ilginiz için teşekkür. Anlamadığım daha önce defalarca yakıt basıncı çok düşük hatası verdiği ve silmekten başka işlem yapmadığımız halde bu sefer hata kodunun olmaması bu hataları anlamsızLaştırmaya başladı. Sorun Devam ediyor ama o hatakodu yok. Ona dayanarak müdahalede bulunsaydık. Boşuna mı olurdu yani? Egr valfını iptal etsek başka nedenden sorun devam edebilir mi? Kızdırma bujilerden bir tanesinden çalışmamazlık yapar mı?(ki motor ısındıktan sonra da çalışmamazlık ediyor bazen, çalıştıktan sonra da hiç bir tekleme olmuyor)
omerkaraman04
kullanıcısına yanıt
egr valfini iptal etmen emisyonunu arttırır, çok az performans ve verim kazanırsın; öte yandan egzost filtre sistemine çok fazla hasar verirsin.
eğer motor gerçekten çalışma sıcaklığına ulaşmışsa kızdırma bujileri etkisizdir, ama soğuksa evet yapabilir. sebebi röle de olabilir ki duruma bakılırsa röle gibi.
kod için 1 ay daha bekleyin, defalarca sildiğiniz için sistemin kendini toplamasına izin verin. geçmiş olsun.
quote:
Orijinalden alıntı: a3l4i
egr valfini iptal etmen emisyonunu arttırır, çok az performans ve verim kazanırsın; öte yandan egzost filtre sistemine çok fazla hasar verirsin.
eğer motor gerçekten çalışma sıcaklığına ulaşmışsa kızdırma bujileri etkisizdir, ama soğuksa evet yapabilir. sebebi röle de olabilir ki duruma bakılırsa röle gibi.
kod için 1 ay daha bekleyin, defalarca sildiğiniz için sistemin kendini toplamasına izin verin. geçmiş olsun.
Mantıklı
omerkaraman04
kullanıcısına yanıt
Merhaba Arkadaşlar, 1.4 HDİ arabanız geç çalışıyor ise ne mazot filtresi, ne egr valfi, ne de enjeksiyonlar ile çözemediyseniz sorun hemen hava filtresinin altında yer alan mazot hortumlarında oluyor. Ufacık biryerde patlıyorlar araba hava çekiyor hem sallıyor hem de sabahları geç çalışıyor veya çalışmıyor. Bu mazot hortumları krnoik sorunu bu motorların. Bilginize.
Oksijen sensörüne bir bak derim metal olan sensör kısmı katalizöre girer diğeri ise dişi uçtur
1 ay önce kontak termiği olasılığını düşündük. Kontağı kurcaladık,kontğın içindeki mekanizmayı açıp temizledik. O günden beri sorun tekrarlamadı. Galiba sorunu çözdük.
Merhaba. Sorun tamamen duzeldi mi? 2005 peugeot 206 benzinli aracimda ayni sorunu yasiyorum.