Şimdi Ara

2010 corsa 1.2 easytronic, enjoy sport (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
5.535
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • biz aracı bu hafta aldığımız için söyleyeyim

    artık hiçbir opel bayisinin liste fiyatı üzerinden pazarlık yapma esnekliğinin olmadığını söylediler.distribütörden belirlenen fiyat ne ise o olacakmış bundan böyle,bende onların yalancısıyım.ancak pazarlıkla ne koparırsanız kar diyebilirim.karter koruma,park sensörü ne ileyim cam filmi için en azından indirim baskısı yapın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mindfreak

    Hocam bendede ehliyet yok yaş 17 babam arada verir kullanırım böle ondan meraklıyım bu işlere.
    Arabada denediğim ama yapamadığım şeyleri size aktarıyım belki bi fikir oluşur.
    1)Easytronic dolayısıyla hiç patinaj çekemedim boş viteste abanıyorum gaza sonra tak a ya alıyorum ama devir düşmeden takmıyo a ya ve haliyle patinaj falan olmuyo.Gerçi patinaj da lastiklere zarar ama bi deneyimd edim işte böle bu iş :D

    şu ana kadar hiç otomatik kullanmadım ama merak etmiyor değilim.Peki easytronic te doğru düzgün patinaj çekilmiyormu?Easytronic mi Yoksa tam otomatik mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal


    quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    quote:

    Orijinalden alıntı: burtycan

    işte pedalı yorma tuşu kullan demeye getirmişler heralde
    bi de otomatikte giderken vitesi küçültebiliyoruz dimi.manuele geçmeden


    otomatikte giderken kolu kendinize doğru çekerseniz vites küçülüyor ama manuele de geçmiş oluyor

    s ye basmak işte bu işe yarıyor olabilir.otomatikteyken vites küçültmek için.bence çokta matah bir olay değil

    pedala biraz daha basarım "s" yi aramak yerine ya da manuele geçiş yaparım.

    Kick down'a kadar pek vites küçültmez ama Easytronic hocam. Ancak şanzuman motorun boğulduğunu anlayacak o zaman vites küçültüyor.


    Doğrudur Ünal.

    Bende aracı Perşembe gününden beridir kullanıyorum ve neredeyse tamamını manuel modda kullandım,sen daha iyi bilirisin.

    Ünal birde bir gözlemim var.Corsa'daki easytronik Astraya göre daha az sarsıyor daha başarılı gibi geldi bana ya da ben artık sakin kullanmayı öğrendim

    Yani diyeceğim o ki easytronic şanzıman belkide daha düşük güçte daha verimli olabiliyordur.

    Corsa hafif olduğu için belki daha az sarsıyor olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal


    quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal


    quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    quote:

    Orijinalden alıntı: burtycan

    işte pedalı yorma tuşu kullan demeye getirmişler heralde
    bi de otomatikte giderken vitesi küçültebiliyoruz dimi.manuele geçmeden


    otomatikte giderken kolu kendinize doğru çekerseniz vites küçülüyor ama manuele de geçmiş oluyor

    s ye basmak işte bu işe yarıyor olabilir.otomatikteyken vites küçültmek için.bence çokta matah bir olay değil

    pedala biraz daha basarım "s" yi aramak yerine ya da manuele geçiş yaparım.

    Kick down'a kadar pek vites küçültmez ama Easytronic hocam. Ancak şanzuman motorun boğulduğunu anlayacak o zaman vites küçültüyor.


    Doğrudur Ünal.

    Bende aracı Perşembe gününden beridir kullanıyorum ve neredeyse tamamını manuel modda kullandım,sen daha iyi bilirisin.

    Ünal birde bir gözlemim var.Corsa'daki easytronik Astraya göre daha az sarsıyor daha başarılı gibi geldi bana ya da ben artık sakin kullanmayı öğrendim

    Yani diyeceğim o ki easytronic şanzıman belkide daha düşük güçte daha verimli olabiliyordur.

    Corsa hafif olduğu için belki daha az sarsıyor olabilir.

    Valla 1 ton a yaklaşan astra sedanla bile pati çekiliyor.1 ay önce köyde arabayı kaldırdım yerler taş döşeli normal giderken gazı kökledim devir 4 bine geldı o anda lastikler öttü. corsada böyle bişey olur mu?




  • 1-2 hafta önce düz vites metalik boya için 29.800 TL fiyat aldık. Sonra bizimle fazla da ilgilenmediler benim de kafam attı 2. ellere bakmaya başladım bence fiyat iyi. Sanırım Aralık diye


    Değişim: Fiyat listesine baktım da enjoy spor paket 27.900 gibi bir şey. 2 hafta önce alsam kafamı duvarlara vururdum sanırım :/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Seka_1905 -- 4 Aralık 2009; 1:15:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mindfreak

    araba patinaj çok rahat çekiyor yanlış bilgi verdim pardon.

    önemli değil ama sevindim
  • Arkadaşlar opel bayisinde en donanimsiz model için fiyatı şu an 26000 diyor. Sizce bu fiyat daha düşer mi, yada nasıl indirim yaptırtabiliriz ?
  • valla bugün bizde bir tane aldık 1.2 eastronic ve 1.3 cdti hayırlı olsun herkese . kazasız belasız sürmek nasip etsin. ben yakıttan endişeliyiydim ama bunları okudukça endişelirim azaldı. peki şöyle bir bakınca 1.2 easytronic için eksi diyebileceğiniz ne var. ya da artıları neler.

    teşekkürler.
  • bende de 2004 modeli vardı.yakıt tasarrufu dersen umduğunu bulamassın.kış geldi km de 300 kuruşdan fazla yakıyor yazın da ortalama 250 kuruş gibi.birde bir arkadaş bahsetmiş.devirsiz kullandığı oluyor.birde bazen gaza basıyorsun araba gitmiyor gibi hissedersin.benim kasa eski kasa idi.arkadaşda manuel 2009 modeli vardı.benim arabamın daha performanslı olduğunu söylüyordu.yeni kasalar biraz ağır sanırım.kaldırmıyor kasayı.alan arkadaş çok dertli idi.

    ben yerinde olsam 1 milyar daha koyardım manuel 1.3 cdti 75 beygir esentia cmon alırdım.sıkı bir pazarlıkla alırsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meliihh23 -- 23 Aralık 2009; 22:35:04 >
  • bence o kadar çok yakmaz.belki performans yönünden umduğunu bulamaz ama yakıt olarak o kadar çok tüketeceğini sanmıyoruım...
    birde arkadaşlar,1.2 easytronik alıp tüp taktıran oldu mu??
    tüplü performansı nasıl???
    sizce düşük motor kapasiteli aracın tüp performansı çok mu kötü olur?
    şehir içi kullanım için easytronik iyi bir seçim mi??
  • dostlar

    şimdi bu easytronic 1.2 'nin yokuşda tutunma geri kaymama gibi olayı yok demeyin sakın bana . sonuçta otomatik değilmi az da olsa tutunur 3-5 saniye kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkamilturan

    dostlar

    şimdi bu easytronic 1.2 'nin yokuşda tutunma geri kaymama gibi olayı yok demeyin sakın bana . sonuçta otomatik değilmi az da olsa tutunur 3-5 saniye kadar.

    esp paketi yoksa tutunmaz:)
  • o zaman benim anlamadığım, otomatik olmasının ne anlamı kaldı ki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burtycan

    arkadaşlar metalik boya dahil ve birkaç tane hediye de alarak 29500 fiyat aldık.öğrenci arabası olucağını göz önünde bulundurursak;
    aracın fiyatı,özellikleri,yakıtı,performansı ve aklınıza gelebilicek herhangi bir konuda bilgilerinizi ve
    tavsiyelerinizi verirseniz hem ben hem de bu aracı düşünücek olan arkadaşlara yardım etmiş oluruz.
    şimdiden teşekkür ederim


    burtycan kardeş, ehliyeti yeni alacakmışsın.. öncelikle ehliyetin hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmanı dilerim..
    nacizane bikaç tavsiyede bulunmak istedim..

    1- ehliyeti yeni alacağın için ikinci el bi araçla başlasan daha iyi olur düşüncesindeyim. 1-2 yıl trafiğe ve araç kullanmaya iyice alışınca sıfır bişey alırsın..

    2- daha yolun başında otomatik vitese alışma derim.. gerektiğinde manuel vitesli bir aracı da rahatlıkla kullanabilmen için önce bir süre manuel kullan, sonra istersen otomatik modellere bakabilirsin..

    3- "yok, ben manuel kullanmakta sıkıntı çekmem, yeterli tecrübem var, ama otomatik istiyorum" dersen sürüş konforu açısından otomatikleştirilmiş (yarı-otomatik) değil de tam otomatik almanı tavsiye ederim. yarı-otomatik kullanan birçok kişi vites geçişlerindeki sarsıntıdan şikayetçi. bu konuda hiç kimse "hiç sarsıntı olmuyor" diyemez.. şanzımanın karakterine alışmış, "ustaca" kullanabilen arkadaşlar bu sarsıntıyı en aza indirgemiş olabilr ama dediğim gibi "sarsıntısız" olması mümkün değil.. (çift debryajlı yarı otomatikler sarsıntısız geçiş konusunda çok daha iyi ancak şu an pek yaygın değil.. önümüzdeki yıllarda yaygınlaşmasını bekliyorum)

    4- yakıt tüketimine önem verdiğin anlaşılıyor ekonomik olması açısından küçük hacimli motor tercih edeceksin sanırım. ancak bu noktada corsanın küçük motoru emsalleri arasında en çok yakan ve buna karşılık en az performans sunan motor ben de aracımı (i20 1,2) alırken ekonomik olmasına dikkat ettim ve B segmentinde incelemediğim araç kalmadı. aracımı 7-8 aydır kullanıyorum; hem performans olarak hem de yakıt tüketimi bakımından son derece memnunum ve tavsiye ederim. ikinci olarak Fiestanın küçük motorlu versiyonunu tavsiye edebilirim. (i20, ÖTV indirimi dönemine yetişmeseydi Fiesta alacaktım)
    *** ancak bahsettiğim bu iki aracın da küçük motorlu versiyonlarında otomatik ya da yarı-otomatik şanzıman mevcut değil.. bu açıdan tercih etmeyebilirsin o da ayrı bi konu..

    5- tüm bu yazdıklarımdan sonra "illa ki otomatik olsun" düşüncesindeysen ikinci el fazla km yapmamış CVT şanzımanlı Honda JAZZ tavsiye ederim.

    ehliyetin ve alacak olduğun aracın hayırlı olsun kardeş..




  • ehhalil kardeş ayrıntılı bilgilendirmen ve iyi dileklerin için teşekkür ederim.
    tecrübe konusunda sıkıntı olucağını pek düşünmüyorum.
    sarsıntı konusunda, aracımın karakterini iyice tanıdığımda zamanla bunu çok aza indireceğimi düşünüyorum.
    tabiki yakıt da çok önemli ama arabanın tipi içine sinmediği takdir de 3 kuruş az yakmış, bunun beni mutlu ediceğini düşünmüyorum.
    tekrar teşekkür ederim ilgin için.
    bu arada aracı aldık.ocağın ilk haftası teslim.
  • aldığınız fiyat kredili fiyatımı yoksa peşin mi
  • peşin fiyatı.
  • burtycan bu fiyata , ekstra olarak esp ve görüş paketinin herhangi birisi dahil mi? Bu konuda bilgi verebilirsen sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anafor

    burtycan bu fiyata , ekstra olarak esp ve görüş paketinin herhangi birisi dahil mi? Bu konuda bilgi verebilirsen sevinirim.


    ekstralar küçük hediyeler. herhangi bir opsiyon dahil değil.
  • Merak ettiğim için soruyorum, ikinci el bir araç alıp sonradan bu opsiyonlar taktırılabilir mi? Yoksa bu tarz opsiyonlar üretim sırasında mı takılır?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.