Şimdi Ara

2011 Model 1.2 Easytronic 111.Yıl arabalar SORUNLU !!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
161
Cevap
7
Favori
15.836
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MURATTAVCI

    ARAÇTA YAZILIM DEĞİŞİMİ YAPILDI.ŞU ANDA SORUN GÖZÜKMÜYOR.

    Akü ye bir kardeşim yeni kablo çıkışı varmı.Bizede yazılım degişimi dediler ama klimanın gücünü azaltıp fren sistemine veren bir değişim yapmışlar.Sorunu gideremiyorlar bizim aracın önce freni yoktu şimdi şimdi fren yine kötü birde klimadan olduk durduk yere :) ,klima düşük hızlarda dur kalklı trafikte soğutmuyor yani sorun birdi iki oldu
  • Arkadaşlar selamlar,

    Merak ettiğim bir durum var. Merak ettiğim durumdan önce bir tez ortaya sürmek istiyorum. Sorun easytronik vites olan araçlardan kaynaklanan bir sıkıntı gibi gözüküyor fakat olmayada bilir. Bildiğiniz gibi corsaların motoru küçük. 1.2 . bu araçlarda bir de klima kullandığınız zaman arabanın güç toplaması için sanki daha yüksek bir devire ihtiyaç var çünkü düşük devirde güç üretemiyor. Bu durumda da aracın hareket edebilmesi için motorun tüm ürettiği güç tekerleklere aktarılmıyor gibi bir durum söz konusu sanırım. sanki yarım debriyaj gibi araç çalışıyor gibi. Biliyorsunuz ki yarım debriyaj yaptığınız araç motorun tüm gücünü iletmez. Debriyaj tam baskı yapmaz.

    diyeceksiniz ki motor devrinin konu ile ilgisi nedir. Zaten motor devri konumuz değil, konumuz motorun gücünü iletmesini engelleyen mekanizmada. Önce Başıma gelen ilginç olay ile ilgili bilgi verdikten sonra da merak ettiğim konuya geri döneceğim. 1998 model 1.2 düz vites ford fiesta aracım vardı. 2008 yılında tam da yokuş aşağı giderken vites geçireceğim esnada (allahtan fazla hızlı değildim) debriyajı hidrolik idi ve debriyaj hidrolik patlattı. Ne oldu dersiniz. Ne fren tuttu ne de vites geçti. zar zor elfreni ile durmuştum. O günden sonra öğrendim ki DEBRİYAJ HİDROLİĞİ İLE FREN HİDROLİĞİ ORTAK'mış. Aynı yerden basınçlarını alıyorlarmış. Debriyaj pedalının hidrolik ile basıncı paylaşması, debriyajın ayırıcı kaldıracının hidroliği patlatması durumunda frenin tutmaması ile sonuçlanıyormuş. Birçok araçta da bu fren ve debriyajın aynı tip sistem ile çalıştığını öğrendim. Yani ortakmış ve her iki taraf ta debriyaj da fren de wrestinghouse üzerinden basıncını alıyormuş.Bunu da yaşayarak öğreniyor insan.

    Bu bilgiler ışığında 1.2 düz vites aracı olanlara biraz iş düşüyor. merak ettiğim husus bu noktada zaten. Tezim, düz vites araç, klima açıkken daha yüksek devirde güç toplayabileceğinden yarım debriyaj ile kalkarken, normalde debriyaj tam baskıda olmadığında eğer frene basılarak aynı test yapılır ve fren tutmaz ise bunun kaynağı fren tertibatı ile debriyajın ortak noktadan basınç alması ve fren tertibatının da aynı anda kullanılması durumunda istenilen basıncı tam olarak frenlere iletememesi olabilir. Muhtemelen easytronik şanzımanın sorunlu yazılımı, 1. viteste şanzımanı tamamen devredışı bırakmıyor ve wrestinghouse basıncının bir kısmını absorbe ediyor olabilir. Başka bir deyiş ile güç toplamaya çalışırken motor devrini yüksek tutan easytronik şanzıman, bu işlemi frenin de basıncını aldığı wrestinghouse ile ortak bir mekanizmadan alıyor ise 1. viteste iken frenin tutmama olasılığı mevcuttur.

    Eğer böyle bir durum mevcut ise bunun birkaç çözümü mevcuttur.
    1- basınç kaynağının yani wrestinghouse'dan iki tane araca bağlamak. birini frenlere birini de şanzımana basınç verecek şekilde bağlamak. ( tabi mekanikçi olmadığım için belki bunun yapılabilmesi için opel'in arge bölümünün yeni bir dizayn yapması gerekebilir. yani varolan parçalar ile direkt bağlanmayabilir).
    2- 1. viteste ve kilometre hızı 30 km nin altında ve araç hareket ediyor ise klimayı devre dışı bırakmak. böylece debriyaj mekanizmasının tam baskıya geçiş sürecini kısaltmış ve araç duruyorken de klimanın çalışması sağlamış olur. (bunu aracın ecu su takip edecek. yazılımsal değişiklik gerektirir)
    3- 1. viteste iken klimayı çalıştırmayacaksınız! çünkü klima çalışıyorken devir yükselir. devir 800 den 1000 e çıkar. Bu durum da motorun sistemden ayrı tutulması gerekiyor. Bu da debriyaja basılı tutma ya da easytronik şanzımanın wrestinghouse için yük olması demek oluyor. (kullanıcı tarafından kontrol edilebilir)
    4- sisteme uyum sağlayacak daha büyük bir wresting house takılması. Bu durumda aracınızın benzin sarfiyatı biraz daha artabilir. çünkü sürekli olarak çalışacak ve basınç üretecek bir sisteminiz değişmiş olur. bu durumda basınç sisteminin wrestinghouse haricindeki parçalarının da daha güçlü wrestinghouse ile uyumlu olması ve basıncın fazlalalığından zarar görmeyeceğinden emin olunması gerekir. (mekanik bir işlem olup uzman kişilerce bu sisteme karar verilmeli ve uygulanmalıdır.)

    Sonuç olarak bu tezini ileri sürdüğüm ve ispatlamamış olduğum bu durum siz opel kullanıcıları tarafından ispatlanır ise mahkemeye veren arkadaşlar bu konunun üzerine odaklanıp araçların şanzıman ve fren sisteminde maliyeti düşürmek için tasarım hatası yapılmıştır diye rapor alırsanız araçları iade yolu açılır ya da fren ve şanzıman sistemini ayırıcı bir tasarım ile parça değişikliği ile sorun çözülebilir. Zaten bu tasarım hatası ispat edilir ise opel o zaman bunu yapacaktır. yapmak zorunda kalacaktır.

    benim aracıma gelince bende de opel var . 1.4 classic2 astra. bunlarda da debriyaj ile fren hidroliği ortak ancak motor gücü ile wrestinghouse basıncı yeterli olduğu için sorun oluşmuyor. sanırım bu sistemi 1.4 ve daha büyük motorlu araçlara uygun tasarlamışlar. 1.2 motorlu araçlarda uyarlamışlar ama sorunu geç farketmişler gibime geliyor.
    Sonucu merak ile bekliyorum. tezim ispatlanacak mı yoksa çürütülecek mi.

    İyi günler.




  • Ben manuel 1.2 kullanıyorum, bazen 20 dakika boyunca klima açık dur kalk yol alıyorum ama böyle bir sorunla karşılaşmadım.

    Bilindiği gibi easytranic vitesler hidrolik bir sistem yardımı ile vites geçişini sağlarlar. Bu basınç fren sistemi ile ortak bir pompadan sağlanıyor olabilir. Bu durumda frenlerde basıç düşmesini getiriyor olabilir ama klima sistemi tamamen farklı bir yapıda. Klima gücünü kranktan alır. Yani hidrolik basıncına ihtiyacı yoktur. Burada sorun klima devrede olduğunda aracın çektiği elektriğin hidrolik pompasına ulaşan voltajı düşürmesi olabilir. Benim yorumum bu.
  • önemli olan dur kalk olayını yaparken easytronik vites sisteminin ne kadar basınç tükettiğini bilmememiz. Ben de zaten bir örnek olarak durumu izah etmek için anlatmıştım. Klima gücünü V kayışından yani krank üzerinden alıyor bunu biliyorum. Benim demek istediğim easytronik şanzıman öyle basınç kullanıyor ki frenlere yeterli gücü bırakmıyor. sorun klimanın 1. viteste iken iyi soğutabilmesi ön planda tutularak frenlerin gözardı edilmiş olması.

    Sizin dediğiniz de mantıklı. Basıncı üreten wrestinghouse eğer elektrikli bir motor kullanıyor ise o zaman onun voltajı düşüyor yorumu olabilir. Bunu anlamak kolay. İlgili kısmın girişine avometre konulur. yolda durkalk yapılır. bu sırada voltaj değişimi gözlenir. düşme var ise teoriniz doğrudur. Bunu destekleyici bir yorum da elektrik düşmüyor ancak wrestinghouse'ın gücü uzun süre yetmiyor olabilir. vites değişimi ya da wrestinghouse ın sürekli olarak kullanımı 30 saniyeye ya da 1 dakikaya endekslenmiş ise yani bu sürenin ötesinde wrestinghouse kullanılmaz diye bir tasarım yapmışlarsa sürekli basıncı desteklemiyor da olabilir.

    sonuç şu, klimaya güç aktarılabilinmesi için 1. viteste motor tam olarak kalkış sonrası dahil tekerleklere güç aktarılmıyor(klima motor gücünü harcadığı için kalkışa düşük devirde güç kalmayacağından dolayı kalkış devirini yükseltmek için) ki vites sistemi basıncın çoğunu kullandığı için frenlerin basıncı azalıyor. Ya da wrestinghouse sürekli olarak hem vites hem de fren sistemine basınç sağlayamıyor.

    Neticede konuya wrestinghouse ve basınç yetmezliği noktasından yola çıkmakta fayda var. Sorun Klima değil, klima devrede iken vites sisteminin fazla basınca ihtiyacı olması. işgüzar bir yazılımcı motorun gücünü arabanın kalkışında zayıflık olmasın diye güçlendirmeye çalışırken fren basıncını devre dışı bırakmış olması gibi gözüküyor.




  • Herhangi bir değişiklik yok,sadece yazılım.Bahsi geçen düzeltme şeklini yazılımdan gelmeden önce geçici olarak yapıyorlarmış.(frene basınca klima devre dışı kalıyor ).
    Şu an yapılanda soruna rastlamadım henüz..
  • sorunu anlamak için klimanızı açın. sonuna kadar. sonrasında easytronik şanzımanlı aracınızı geri vitese takın. çok yavaş geri geri hareket ettirirken firene basıp bırakın birkaç defa. tabi araç 1.2 benzinli olacak. O zaman sorun oluyormuş. fren tutmaz hale geliyormuş. en çabuk anlamanın yolunun bu olduğu söyleniyor. bende corsa olmadığı için bilemiyorum
  • opel yada gm nin mail adresi varmı elinizde web sitelerinde iletişim formu 800 karaktere kadar yazdırıyor... sağlam döşeneceğim.6 adet a4 ü doldurdum yardımlarınız
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guvenc73 -- 9 Ekim 2012; 23:13:14 >
  • Bir ilginç tespitte ben yapayım;
    aracım 2010 model 1.2 eastronic 1 seneyi aşkındır LPG ile kullanıyorum, araç benzin konumunda iken bu sorunu yaparken , LPG konumunda 1 kere bile bu sorunu yaşamadım. Sırf bunu denemek için bizzat test ettim. aman yanlış anlaşılmasın Şimdi gitsin tüm 1.2'ler LPG montajı yapsın imajı da doğmasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MURATTAVCI

    Herhangi bir değişiklik yok,sadece yazılım.Bahsi geçen düzeltme şeklini yazılımdan gelmeden önce geçici olarak yapıyorlarmış.(frene basınca klima devre dışı kalıyor ).
    Şu an yapılanda soruna rastlamadım henüz..

    Ey arkadaşlar bu gün resmen öndeki arabaya çarptım ben böyle ahmakça bir hata görmedim
    Aynı sorun ben de de var ve ne yapacağımı bilmiyorum ilk arabanın garantisi henüz bitmedi daha mart ayında aldık arabayı.
    Sanırım garanti uzatma hakkımızda var ben ne yapsam önce garanti uzatıp sonra mı gitsem servise
    ne tavsiye edersiniz ?
  • Fren problemim yok fakat klimam bazen üst devirlere doğru ılık üflüyor sonra soğuk üflüyor. Araç 2012 dizel onda da sıkıntı olabilir mi
  • Arkadaşlar ,,

    arkadaşımız yazmış, almanya servis müdürünü aradım böyle bir sorun yok bilmiyoruz felan dediler diye yazmış..
    KOCAMAN BİR YALAN!. BİLMEMELERİ İMKANSIZ.

    İngilterenin araçların geri çağırıldığı recalluk.com sitesinde (orada opel değil avrupadaki ismi vauxhall olarak geçer) corsa D model araçların 2006-2011 aralığında frenlerinde sorun olduğu yazıyor! 405bin aracın bu sorun ile karşılaştığında servise en kısa zamanda gelmeleri not edilmiş.

    linki :http://www.recalluk.com/recalls/cars/vauxhall-corsa-d-brake-recall-2011.aspx

    isteyen girip bakabilir. hangi aracın hangi modelinin neden geri çağırıldığını ve kaç aracı etkilediği belirtiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: agcicek

    Arkadaşlar ,,

    arkadaşımız yazmış, almanya servis müdürünü aradım böyle bir sorun yok bilmiyoruz felan dediler diye yazmış..
    KOCAMAN BİR YALAN!. BİLMEMELERİ İMKANSIZ.

    İngilterenin araçların geri çağırıldığı recalluk.com sitesinde (orada opel değil avrupadaki ismi vauxhall olarak geçer) corsa D model araçların 2006-2011 aralığında frenlerinde sorun olduğu yazıyor! 405bin aracın bu sorun ile karşılaştığında servise en kısa zamanda gelmeleri not edilmiş.

    linki :http://www.recalluk.com/recalls/cars/vauxhall-corsa-d-brake-recall-2011.aspx

    isteyen girip bakabilir. hangi aracın hangi modelinin neden geri çağırıldığını ve kaç aracı etkilediği belirtiliyor.

    araçlardaki sorun fren pedalında değil fren merkezindedir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiFoSi_BJK -- 10 Ağustos 2012; 18:15:37 >




  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guvenc73 -- 9 Ekim 2012; 23:13:55 >
  • herkese selamlar,

    almanca bilmiyorum ancak google çeviriye bunu koyduğumda anladığım o ki easytronik şanzıman, wrestinghouse basıncının çoğunu emdiği için frene hava basıncı kalmıyor gibi bir şey yazıyor burada. Bu durum olursa klimanızı hemen kapatın gibi bir durumdan bahsediliyor.

    Bu yazı nerden alındı bilmiyorum ama bildiğim o ki önceden ileri sürdüğüm tezim güçleniyor.

    Tezim şuydu, işgüzar bir yazılımcı klimanın devrede olması durumunda aracın hareket kabiliyetini sağlamaya yönelik motorun daha fazla güç toplayabilmesi ve motorun zorlanmaması için easytronik şanzımanı tam baskıya almayıp ayrık tutuyor. bu nedenile de wrestinghouse basıncının çoğunu tüketiyor demiştim. Tezin doğruluğu güçleniyor.

    eğer sorun bu tezimde bahsettiğim sorun ise bunun iki çözümü var.. biri daha güçlü bir wrestinghouse takmak, diğeri de yazıllımdan klima devrede iken easytronik şanzımanın ayırmasına neden olan ilgili komutları iptal etmek. klima çalışsın çalışmasın easytronik şanzımanın çalışmasını değiştirmeyecek şekilde yazılım güncellenmelidir.

    sorun tezimizde bahsettiğimiz gibi ise umarım bu mesajı bir şekilde opel ecu sunu hazırlayan mühendis okur da sorun çözülür.




  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guvenc73 -- 9 Ekim 2012; 23:14:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MURATTAVCI

    Herhangi bir değişiklik yok,sadece yazılım.Bahsi geçen düzeltme şeklini yazılımdan gelmeden önce geçici olarak yapıyorlarmış.(frene basınca klima devre dışı kalıyor ).
    Şu an yapılanda soruna rastlamadım henüz..

    Murat bey selam hangi serviste bu guncellemeyi yaptirdiniz ben arkasa gittim ama onlatin bu konudan haberi bile yok ben de bilen bir yere giideyim istiyorum

    Çok teşekürler h.a.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • opele hitaben yazılmıştır kendimce bişeyler yazıp gönderdim bakalım ne olacak

    Merhaba ;
    Öncelikle opel markasına sahip olmadan evvel markanızın bende çocukluğumdan beri yaratığı o müthiş etkiyi kısaca sizlere tarif etmek isterim.benim için opel denince aklıma en başımda güven geliyordu tabii..sağlam arabaydı babam öyle derdi hep..pahalıydı ama verilen paranın hakkını verirdi.Opelin varsa yolda bırakmazdı seni..Çember ve içerisindeki o şimşek GÜCÜN VE GÜVENLİĞİN simgeleri bildiğim kadarıyla..
    Ben bir işçi çocuğuydum opel arabasına sahip olmak -bırak sahip olmayı! binmek bile hayalden öte bir durumdu.acitasyon yapmıyorum yanlış anlaşılmasın sakın! samimiyetimi ifade etmeye çalışıyorum. .Bizim hep 2. el araçlarımız oldu ve hiç bir zaman sıfır kilometre bir araca sahip olamadık. Ama yıllar geçti büyüdük,okuduk yuva kurduk maddi imkanlarımız el verdi .Ve bizde sıfır kilometre bir araç alma durumuna gelebildik çok şükür.Aracı almaya karar verdik.en başında aklımıza OPEL geldi tabii..başta dediğim gibi pahalıydı ama sağlam arabaydı.sıfırını almak bizim için zordu.Bir çok marka araç baktık benzer yada daha alt sınıflarda...Ama bir türlü içimize sinmedi.Aklımız OPEL deydi tabii..ve ölçtük tartık zor bir karar verdik.çekiceğimiz krediyi bir miktar daha arttırıp .Yani daha fazla borçlanıp,daha fazla risk alıp bir OPEL CORSA almaya karar verdik.Koştuk bayiye temsilci arkadaş opel corsa 1.2 essentıa easytronıc aracı önerdi.bizde bu araç üzerine yoğunlaştık.Çünkü daha önceki aracımız manuel vitesti ve eşim kullanmakta zorlanıyordu.işi icabı eşimin gün içerisinde firma ziyaretleri yapması gerekiyordu.satış temsilcisi arkadaşda bende aynı vitesli araçtan kullanıyorum.çok memnunum dedi.Bu bizim karar vermemiz için çok iyi bir sebepti...bizde gittik bankamıza çektik kredimizi ,gönderdik bayiye paramızı ve sonunda OPEL imize kavuştuk NİHAYET..
    Şimdi size aracı aldığım ilk günden bahsetmek istiyorum.3 ağustos 2012 cuma günü..kızım ogün küçük bir operasyon geçirdi.Onları öğleden sonra hastaneden alıp eve bıraktım.Daha sonra koştum doğru bayiye..Aracımın hazırlanma aşamasında olduğunu ve az sonra teslim edileceğini söylediler.Kısa bir süre bekledim.Aracı getirdiler ve teslim aldım.Eve doğru yola çıktım.Araba çok güzeldi Tarifi mümkün olamayan bir duyguydu benim için..Ogün çok sıcak bir gündüü..Eee araç klimalıydı kapadım camları açtım klimayı başta çok güzel oldu aracın içi ..serin serin üflüyorduBenim için yeterliydi.ama az sonra o serinlik gitmeye başlayıp ara ara nem ve sıcak üflemeye başladığını hissettim..Araç yeni dedim daha motoru açılacak zamanla düzelir..Kendi kendime..Neyse eve geldim arabayı parkedeceğim yer biraz meğilli ve dar bir yerdi.önümde arkamda araçlar vardı. dolayısıyla bir kaç hamlede parketmem gerekiyordu.Geriye doğru bir manevra yaptım.bir kez frene bastım.arabayı birazda saldım.ODA NEE!! fren tutmuyor şişmiş taş gibi olmuş.Arkamdaki araca çarpmamakiçin el frenini son anda çektim..yine dedim kendi kendime zaman düzelir araç daha yeni..Ama akşama kadar aynı şey 4-5 kez nüksetti.ertesi gün hemen bayiye gittim.frenlerin tutmadğının söyledim..AAA!! OLURMU ÖYLE ŞEY DEDİLER..HEMEN BAKALIM..Ustalardan biri direksiyona geçti ve beraber bir tur attık.araç hiç bir sorun yok düz yolda gayet iyi gidiyor frenleri tutyordu.Usta bir sorun yok dedi..BÖYLE BİR DURUMLA İLK DEFA KARŞILAŞIYORUM dedi.(acaba ?)ama dedi bak bakalım klima açıkken mi yapıyor bunu kapalı ikenmi ?neyse beni bir şey yok deyip gönderdiler...
    İçime çokkktaaan kocaman bir kurt düşmüştü bile...Eee devir teknoloji devri.. açttım interneti .Sordum GOOGLE BABAYA...opel corsa easytronıc fren arızası... ODA NEEE!! FORUMLAR YIKILIYOR.bendeki AYNI ARIZA !!!YAZMIŞ ADAMLAR BELKİ 50 KİŞİ.bende de var ..bende de var bendende de aynısı ..vs Ortak noktaları KLİMA AÇIKKEN frenin tutmaması koştum arabaya..açtım klimayı 3.konumda frene 1 bastım 2 bastım 3 te taş.şişmiş.Aynı tarif edilen sorun ayvayı yedik dedim.zar zor kredi çek o kadar riski al araç kusurlu çıksın iyimi...Bayiye çektirdim aracı hemen düşünsenize ufak çocuğum var acemi eşim direksiyonda...icap ederse frene bin kere basar.. bu neticede son model donanımlı absli bir araç ..1980 model 131 değil...ya tutmazsa fren kim vericek hesabını!!!Bayii aracı kabul etti.ben isyan ettim tabii haklı olarak ,sıfır araç fren tutmuyor,üstelik bir tek bende de değil (BAYİİ İLK KEZ KARŞILAŞMIŞ YİNE :)) dipnot 3 farklı ildeki bayileri arayıp servis müdürlerine delikanlı gibi varmı bu sorun diye sordum.adamlar var dedi.OK
    Aracı bıraktım gittim.Ertesi gün servis müdür beni aradı.aracınızda bir yazılım güncellemesi yapacağız dedifrenler tutacak dedi.OK tamam dedim.ertesi gün aracı almaya gittim yarım saat aracı dendeim.fren bir derce düzelmiş ama klima performansı eskisinden beter.Müdürü aradım 1.2 Araç dedi normal dedi(BANANE KARDEŞİM KLİMA BU 1.2 YADA 3000 MOTOR SEN OPELSİN O ZAMAN KOYMA BU ARACA KLİMA)Yinede araştıracağım dedi.Adamcağız ne yapsın kurumsal olmaya çalışıyor HATA ONDA DEĞİLKİ HATA ARACI ÜRETENLERDE...ARIZA GENEL ANLAMDA KABUL ETMİŞ DEĞİLSİNİZ...

    Böyle oluşu beni hepten şüphelendirdi onca işin arasında deli gibi araştırmaya başladım herkese sormaya başladım.sahibinden coma koymuş insanlar ilanlarını 2011 2012 model benim araçtan açtım sordum .6-7 kişiye .bende de var bu araçtan bu sorun varmı satmak için nedenin bumu inanın çoğu bu ve benzeri sebeplerden aracı satıyor.arıza farketmeyenler klimayı tam anlamıyla kullanmayanlar......elden çıkarmaya çalışıyorlar arabalarını...AMA SİZ HALA KUSURU RESMEN KABUL ETMİŞ DEĞİLSİNİZ!!
    yine bir dipnot sizin kadar dünya devi bir narka kronik bir fren arızası tespit edilmişti.Adamlar hatasını kabul edip 100 binlerce aracı geri çağırmışlardı.bence KURUMSALLIK BÜYÜKLÜK BU...BİZİM SERVİS MÜDÜRÜ 5-6 YIL BU ARAÇLARIN PİYASAYA SUNULMADAN ÖNCE DENENDİĞİNİ SÖYLEDİ.BENİM ÜSTÜMDE NİYE DENEMEKTESİNİZ?
    Neyse müdür beni bir daha radı hakkını yiyemem.ilgilenmeye çalışıyor adamcağız..EVET DEDİ .BU YAZILIM GÜNCELLENMESİNDEN SONRA KLİMANIN PERFORMANSI BİRAZ DÜŞEBİLİYORMUŞŞ :) YENİ BİR YAZILIM BEKLİYORLARMIŞ.2-3 AYA KADAR GELİR TEKRAR GÜNCELLERİZ DEDİ....bilgisayar programı gibi boyuna adobe reader ı güncelle....NİYE GÜNCELLEYİP SATMIYORSUNUZ OZAMAN ..TRAJİ KOMİK KAPALI BİR DÖNGÜ...
    TOPARLAYAYIM ARTIK.ÇOK ÜZÜLDÜM YIPRANDIM. VE BU ARAÇTAN KESİNLİKLE SOĞUMUŞ BULUNMAKTAYIM.SATMAYI YADA BAŞKA NE YOLLAR VARSA YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM.NETİCEDE TÜKETİCİYİM....
    UMARIM BU BAHSETTİKLERİM SİZDE BİR ŞEYLER UYANDIRIR.YAKIŞANI YAPARSINIZ ELALEMİN DANDİRİK MARKALARI ARABAYI SATIYORLAR.SONRA 5 KERE ARIYORLAR EFENDİM ARACIMIZDAN MEMNUNMUSUNUZ ,Bİ SIKINTI VARMI.YİNE BİZDEN ALMAK İSTERMİSNİZ ? FALANFİLAN...BENİ DAHA MEMNUNMUSUN DEĞİLMİSİN DİYE ARAYAN OLMADI.HA BU SÖYLEDİM DİYE BAYİNİN MÜDÜR SERVİS MÜDÜR Ü FALAN BENİ ARAMASIN.ARAYACAKLARSA GENERAL MOTORDAN ARAYIP BİR HATIRIMI SORSUNLAR.GERÇİ HİÇ BEKLEMEYECEĞİMM BU KURUMSALLIĞI..




  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guvenc73 -- 9 Ekim 2012; 23:15:17 >
  • Arkadaşlar merhaba .

    Yeni yazılımdan sonra olanlar ŞUDUR..

    Klimaya giden elektriği kesip frene aktarmışlar.Frene basınca klima çalışmıyor.
    Opel Türkiyeden arayıp tekrar servise çağırdılar.Almanyadan parça geleceğini söyleyip, Bana bir araç gönderdiler,Bizimkini servise çektiler ne zaman yapılacağı aşikar.Denilen 15 gün...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.