Şimdi Ara

2012 BMW F10 İnceleme. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
56
Cevap
1
Favori
20.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mekanikizm

    Hayırlı olsun güle güle kullanın.. Video da isteriz.

    Musait bir zamanda 0-100 km videosu çekmek istiyorum zaten. Teşekkurler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Comfort modda yol tutuşunda bariz bir şekilde düşüş olduğu özellikle ön tarafını virajlarda çabuk bıraktığını duymuştum. Doğru mu?

    Kim demişse quattro'ya biniyor herhalde.

    E60'da böyle bir olay var. Gaza az yüklendiğinizde , virajda kıç atıyor. Ama F10'da böyle bir olay yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardesim oncelikle araciniz hayirli olsun.Ayni aracin 2011 modelinden bende var.Egerki sizin aracta adaptif suspansiyon kontrolu yoksa E60dan daha fazla arkasini birakiyor tespitin yanlis.E60ta cok kullandim inan F10la o aracin girdigi sekilde virajlara giremiyorum cokca aracim yoldan cikti kac kere kazadan kurtuldum.Bunun nedeni E60in spor alt yapisi.F10 biraz daha agirbasli ve yumusak suspansiyonlu.Oto testlerindede zaten skidpad degerleri benim soylediklerimi destekler nitenikte.Biraz yuksek hizlara ciktiginda direksiyonun ani tepkilere nasil cevap verdigini goreceksin.Yanlis anlasilmasin aracin yol tutusu kotu demiyorum iyi yeterli fakat E60a gore geride.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda gördüğüm en iyi en detaylı incelemelerden biri teşekkürler deneyimlerinizi paylaştığınız için gerçekten faydalı bilgiler.Paylaşımlarınızın devamını bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the best or nothing

    Samimiyetine teşekkürler, sizler gibi üyeler konu açsa keşke herzaman.

    5 Serisinin tüm özelliklerini yazdığın mesajların aşırı minimalist olduğu kanaatindeyim, fazla mütevazisiniz, forum alışık değildir buna. Ballandıra ballandıra anlatılacak okadar özellik mevcut ki F10'da :)

    Geçen hafta 525d xDrive 218HP Twinturbo kullandım, performans mükemmel ötesi. 3.0 TDI motorlar hikaye kalıyor yanında. BMW 2000cc motordan Twinturbo teknolojisi ile 218 beygir ve 450 nm tork elde ediyor, ne istenebilir ki. 0-100'ü 7 saniye bu arada belirteyim, abarttığımı düşünmeyin.

    Yazıların devamını okuyacağım, iyi akşamlar.

    Aymı şeyleri düşünüyorum tarafsız bir yazı. Gerçekten forum alışık değil böyle anlatıma. Özellikle vw ve bmw konularında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: F10


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Comfort modda yol tutuşunda bariz bir şekilde düşüş olduğu özellikle ön tarafını virajlarda çabuk bıraktığını duymuştum. Doğru mu?

    Kim demişse quattro'ya biniyor herhalde.

    E60'da böyle bir olay var. Gaza az yüklendiğinizde , virajda kıç atıyor. Ama F10'da böyle bir olay yok.

    adaptif suspansiyonlu araclarda olan birsey o.. comfort pakette sadece sanziman ve gaz tepkisiyle ilgili islem yapiyor o tus.. dolayisiyla arkadasin verecegi bilgi sagliksiz bu konuda..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    Kardesim oncelikle araciniz hayirli olsun.Ayni aracin 2011 modelinden bende var.Egerki sizin aracta adaptif suspansiyon kontrolu yoksa E60dan daha fazla arkasini birakiyor tespitin yanlis.E60ta cok kullandim inan F10la o aracin girdigi sekilde virajlara giremiyorum cokca aracim yoldan cikti kac kere kazadan kurtuldum.Bunun nedeni E60in spor alt yapisi.F10 biraz daha agirbasli ve yumusak suspansiyonlu.Oto testlerindede zaten skidpad degerleri benim soylediklerimi destekler nitenikte.Biraz yuksek hizlara ciktiginda direksiyonun ani tepkilere nasil cevap verdigini goreceksin.Yanlis anlasilmasin aracin yol tutusu kotu demiyorum iyi yeterli fakat E60a gore geride.

    Oncelikle tesekkurler. Amacım bilmediğim bir şeyi iddia etmek değil , eğer testler varsa zaten sonuç bellidir. Ama ben hala F10'dan yanayim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Forumda gördüğüm en iyi en detaylı incelemelerden biri teşekkürler deneyimlerinizi paylaştığınız için gerçekten faydalı bilgiler.Paylaşımlarınızın devamını bekliyorum.

    Rica ederim , teşekkürler güzel yorumunuz için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: F10


    quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    Kardesim oncelikle araciniz hayirli olsun.Ayni aracin 2011 modelinden bende var.Egerki sizin aracta adaptif suspansiyon kontrolu yoksa E60dan daha fazla arkasini birakiyor tespitin yanlis.E60ta cok kullandim inan F10la o aracin girdigi sekilde virajlara giremiyorum cokca aracim yoldan cikti kac kere kazadan kurtuldum.Bunun nedeni E60in spor alt yapisi.F10 biraz daha agirbasli ve yumusak suspansiyonlu.Oto testlerindede zaten skidpad degerleri benim soylediklerimi destekler nitenikte.Biraz yuksek hizlara ciktiginda direksiyonun ani tepkilere nasil cevap verdigini goreceksin.Yanlis anlasilmasin aracin yol tutusu kotu demiyorum iyi yeterli fakat E60a gore geride.

    Oncelikle tesekkurler. Amacım bilmediğim bir şeyi iddia etmek değil , eğer testler varsa zaten sonuç bellidir. Ama ben hala F10'dan yanayim.

    Rica ederim keyfini çıkar aracın yavaş gitmek en iyisi.Şunuda bil aracın DSC sistemi mükemmel ötesi çalışıyor yoldan çıktığın an biraz kontra verirsen çok yüksek hızlarda bile çizgisine sokmayı biliyor.Nazara inanıyormusun bilmiyorum ama ben aracın resimlerini foruma koyduktan 1hafta sonra kaza yaptım Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin ama resimleri kaldırmalısın bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    quote:

    Orijinalden alıntı: F10


    quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    Kardesim oncelikle araciniz hayirli olsun.Ayni aracin 2011 modelinden bende var.Egerki sizin aracta adaptif suspansiyon kontrolu yoksa E60dan daha fazla arkasini birakiyor tespitin yanlis.E60ta cok kullandim inan F10la o aracin girdigi sekilde virajlara giremiyorum cokca aracim yoldan cikti kac kere kazadan kurtuldum.Bunun nedeni E60in spor alt yapisi.F10 biraz daha agirbasli ve yumusak suspansiyonlu.Oto testlerindede zaten skidpad degerleri benim soylediklerimi destekler nitenikte.Biraz yuksek hizlara ciktiginda direksiyonun ani tepkilere nasil cevap verdigini goreceksin.Yanlis anlasilmasin aracin yol tutusu kotu demiyorum iyi yeterli fakat E60a gore geride.

    Oncelikle tesekkurler. Amacım bilmediğim bir şeyi iddia etmek değil , eğer testler varsa zaten sonuç bellidir. Ama ben hala F10'dan yanayim.

    Rica ederim keyfini çıkar aracın yavaş gitmek en iyisi.Şunuda bil aracın DSC sistemi mükemmel ötesi çalışıyor yoldan çıktığın an biraz kontra verirsen çok yüksek hızlarda bile çizgisine sokmayı biliyor.Nazara inanıyormusun bilmiyorum ama ben aracın resimlerini foruma koyduktan 1hafta sonra kaza yaptım Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin ama resimleri kaldırmalısın bence

    Bak bu adamın yorumlarını takip ederim

    Neden ?

    Nicki yeter :) BMW nin tuning lerini cok iyi yapıyor hamann :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    quote:

    Orijinalden alıntı: F10


    quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    Kardesim oncelikle araciniz hayirli olsun.Ayni aracin 2011 modelinden bende var.Egerki sizin aracta adaptif suspansiyon kontrolu yoksa E60dan daha fazla arkasini birakiyor tespitin yanlis.E60ta cok kullandim inan F10la o aracin girdigi sekilde virajlara giremiyorum cokca aracim yoldan cikti kac kere kazadan kurtuldum.Bunun nedeni E60in spor alt yapisi.F10 biraz daha agirbasli ve yumusak suspansiyonlu.Oto testlerindede zaten skidpad degerleri benim soylediklerimi destekler nitenikte.Biraz yuksek hizlara ciktiginda direksiyonun ani tepkilere nasil cevap verdigini goreceksin.Yanlis anlasilmasin aracin yol tutusu kotu demiyorum iyi yeterli fakat E60a gore geride.

    Oncelikle tesekkurler. Amacım bilmediğim bir şeyi iddia etmek değil , eğer testler varsa zaten sonuç bellidir. Ama ben hala F10'dan yanayim.

    Rica ederim keyfini çıkar aracın yavaş gitmek en iyisi.Şunuda bil aracın DSC sistemi mükemmel ötesi çalışıyor yoldan çıktığın an biraz kontra verirsen çok yüksek hızlarda bile çizgisine sokmayı biliyor.Nazara inanıyormusun bilmiyorum ama ben aracın resimlerini foruma koyduktan 1hafta sonra kaza yaptım Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin ama resimleri kaldırmalısın bence

    İnanci olan biri değilim , teşekkürler tekrardan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thecaliph16


    quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    quote:

    Orijinalden alıntı: F10


    quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    Kardesim oncelikle araciniz hayirli olsun.Ayni aracin 2011 modelinden bende var.Egerki sizin aracta adaptif suspansiyon kontrolu yoksa E60dan daha fazla arkasini birakiyor tespitin yanlis.E60ta cok kullandim inan F10la o aracin girdigi sekilde virajlara giremiyorum cokca aracim yoldan cikti kac kere kazadan kurtuldum.Bunun nedeni E60in spor alt yapisi.F10 biraz daha agirbasli ve yumusak suspansiyonlu.Oto testlerindede zaten skidpad degerleri benim soylediklerimi destekler nitenikte.Biraz yuksek hizlara ciktiginda direksiyonun ani tepkilere nasil cevap verdigini goreceksin.Yanlis anlasilmasin aracin yol tutusu kotu demiyorum iyi yeterli fakat E60a gore geride.

    Oncelikle tesekkurler. Amacım bilmediğim bir şeyi iddia etmek değil , eğer testler varsa zaten sonuç bellidir. Ama ben hala F10'dan yanayim.

    Rica ederim keyfini çıkar aracın yavaş gitmek en iyisi.Şunuda bil aracın DSC sistemi mükemmel ötesi çalışıyor yoldan çıktığın an biraz kontra verirsen çok yüksek hızlarda bile çizgisine sokmayı biliyor.Nazara inanıyormusun bilmiyorum ama ben aracın resimlerini foruma koyduktan 1hafta sonra kaza yaptım Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin ama resimleri kaldırmalısın bence

    Bak bu adamın yorumlarını takip ederim

    Neden ?

    Nicki yeter :) BMW nin tuning lerini cok iyi yapıyor hamann :)


    Bilimsel dayanaklarla tartışan , konuşan herkese sonsuz saygım var.




  • Aaaa benim babamda da aynından yok :) Ama ben 2000 modelinden düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hada

    Aaaa benim babamda da aynından yok :) Ama ben 2000 modelinden düşünüyorum.

    .. :)
  • Selam arkadaslar Almanyada yasiyorum ve 10. ay ile 12. ay arasi bende Bmw f10 almayi düsünüyorum simdilik 520d 525d lere bakiyorum ve büyük ihtimal M paket alicam sizce alacagim aracda mutlaka olmasi gereken seyler nedir cok abartili olmucak sekilde mesela ben ufak ekranlilari ve manuel viteslileri direk eliyorum baska ne gibi özelliklere bakmam gerek ve her yerde arastiroyrum su süspansiyon olayini ve hala aklima yatan bi bilgi alamadim hangi türünü ve neden tercih etmeliyiz aracin neresine bakarak anlayabiliriz bu zamana kadar hep mercedes kullandigim icin bmw hakkinda cok az bi bilgiye sahibim bu yuzden bilgilerinizi paylasirsaniz sevinirim
  • 15-Aynalar

    Yazılıcak bir şey yok klasik ayna. Kapanmasını istiyorsanız ya cam açma kapama yerinde tuşu var. Ya da BMW logosuna basılı tutun kendisi kapanıyor.


    bunu yazmışınız. hangi bmw logosu? kumandadakini kastediyorsan kapanmıyor? sadece düğmeye basılarak kapanıyor. bunu araç her kilitlendiğinde kapanır hale nasıl getirebiliriz???
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.