Merhaba. yazılanları okudum bence almayı düşündüğünüz araç Chevrolet Aveo olmalı,sınıfında en çok özellik onda var, diğer marka araçların donanımı Aveo ya göre daha az. bence aveo.
biraz araştırma yaptım bir yazı buldum belki bi fikir edinebilirsin.
abicim 6 saat önce samsun opel reisteydim chevroletle aynı yerde satılıyor opel merivamız mevcut 1.3 cdti essentia 2005 model..orda gözüme ilk önce corsa kestirdim 37600 liraya en baz modelini..sonra aveoya kaydı gözüm...gittim satış danışmanından önce ön bilgi aldım ve çıktık test sürüşüne 4 kişiydik arabada ve 1.3 75 bygir dizel kullandım lt modeliydi galıba 3 cesitmiş bunlar ls lt ltz orta donanımlı modelını kullandım sedan sürdüm..normal trafige cıktım gayet oturaklı çekişi bizim arabaya bin basar tarzda vites dişli aralıkları gayet iyi tork gübü güzel...donanımlar zaten orta en boş modelinde bile o paraya güzel donanımlar var en dolusuda 42 bin lira zaten yokyok onda...bende şahsen göz ucuyla bakıyodum aveoya ama bindikten sonra harbiden araba yani bian arabamızdan soğudum bizde düşünoyoruz bir tane aveo ama hatcback değil sedan tavsiye ederim..bagaj inanılmaz büyük açınca yuh dedim yarısını arka koltuklara verseler tadından yenmez vallahi..içi ön arka gayet rahat oturması kalkması kendim 187 boyundayım sıkıntı yook benım ıcın öyle diyeyim... tercih senin tabi lineaya söyle bi yorum yapayım evet üst konulardan bırı yorum yapmış... linea şuanın doğanı şahini oldu gibi bişey... ben gene korede olsa yabancı ülke üretim derim...en azından teknolojileri iyi.. bizim bi akraba 2004 te connect aldı torpidoda ışıklandırma yoktu halamlarda 1975 taunus vardı 20m alman üretimiydi galiba ordan almışlardı onda vardı buna ne diceksiniz bakalaım..lineayı savunanlar...
not:yanlış anlamayın beni kavga yada tartışmaya gelmedım bastan aşa okudum konuyu kore gm..bursa karşılaştırılması yapılmış ona takıldım ben sadece hadi hayırlısı olsun
quote:
Orijinalden alıntı: samed61
abicim 6 saat önce samsun opel reisteydim chevroletle aynı yerde satılıyor opel merivamız mevcut 1.3 cdti essentia 2005 model..orda gözüme ilk önce corsa kestirdim 37600 liraya en baz modelini..sonra aveoya kaydı gözüm...gittim satış danışmanından önce ön bilgi aldım ve çıktık test sürüşüne 4 kişiydik arabada ve 1.3 75 bygir dizel kullandım lt modeliydi galıba 3 cesitmiş bunlar ls lt ltz orta donanımlı modelını kullandım sedan sürdüm..normal trafige cıktım gayet oturaklı çekişi bizim arabaya bin basar tarzda vites dişli aralıkları gayet iyi tork gübü güzel...donanımlar zaten orta en boş modelinde bile o paraya güzel donanımlar var en dolusuda 42 bin lira zaten yokyok onda...bende şahsen göz ucuyla bakıyodum aveoya ama bindikten sonra harbiden araba yani bian arabamızdan soğudum bizde düşünoyoruz bir tane aveo ama hatcback değil sedan tavsiye ederim..bagaj inanılmaz büyük açınca yuh dedim yarısını arka koltuklara verseler tadından yenmez vallahi..içi ön arka gayet rahat oturması kalkması kendim 187 boyundayım sıkıntı yook benım ıcın öyle diyeyim... tercih senin tabi lineaya söyle bi yorum yapayım evet üst konulardan bırı yorum yapmış... linea şuanın doğanı şahini oldu gibi bişey... ben gene korede olsa yabancı ülke üretim derim...en azından teknolojileri iyi.. bizim bi akraba 2004 te connect aldı torpidoda ışıklandırma yoktu halamlarda 1975 taunus vardı 20m alman üretimiydi galiba ordan almışlardı onda vardı buna ne diceksiniz bakalaım..lineayı savunanlar...
not:yanlış anlamayın beni kavga yada tartışmaya gelmedım bastan aşa okudum konuyu kore gm..bursa karşılaştırılması yapılmış ona takıldım ben sadece hadi hayırlısı olsun
aveonun donanımlarını bilmiyorum, bilmediğim için soruyorum, lineada olmayıp aveoda olan hangi donanımlar var?
quote:
Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN
quote:
Orijinalden alıntı: samed61
abicim 6 saat önce samsun opel reisteydim chevroletle aynı yerde satılıyor opel merivamız mevcut 1.3 cdti essentia 2005 model..orda gözüme ilk önce corsa kestirdim 37600 liraya en baz modelini..sonra aveoya kaydı gözüm...gittim satış danışmanından önce ön bilgi aldım ve çıktık test sürüşüne 4 kişiydik arabada ve 1.3 75 bygir dizel kullandım lt modeliydi galıba 3 cesitmiş bunlar ls lt ltz orta donanımlı modelını kullandım sedan sürdüm..normal trafige cıktım gayet oturaklı çekişi bizim arabaya bin basar tarzda vites dişli aralıkları gayet iyi tork gübü güzel...donanımlar zaten orta en boş modelinde bile o paraya güzel donanımlar var en dolusuda 42 bin lira zaten yokyok onda...bende şahsen göz ucuyla bakıyodum aveoya ama bindikten sonra harbiden araba yani bian arabamızdan soğudum bizde düşünoyoruz bir tane aveo ama hatcback değil sedan tavsiye ederim..bagaj inanılmaz büyük açınca yuh dedim yarısını arka koltuklara verseler tadından yenmez vallahi..içi ön arka gayet rahat oturması kalkması kendim 187 boyundayım sıkıntı yook benım ıcın öyle diyeyim... tercih senin tabi lineaya söyle bi yorum yapayım evet üst konulardan bırı yorum yapmış... linea şuanın doğanı şahini oldu gibi bişey... ben gene korede olsa yabancı ülke üretim derim...en azından teknolojileri iyi.. bizim bi akraba 2004 te connect aldı torpidoda ışıklandırma yoktu halamlarda 1975 taunus vardı 20m alman üretimiydi galiba ordan almışlardı onda vardı buna ne diceksiniz bakalaım..lineayı savunanlar...
not:yanlış anlamayın beni kavga yada tartışmaya gelmedım bastan aşa okudum konuyu kore gm..bursa karşılaştırılması yapılmış ona takıldım ben sadece hadi hayırlısı olsun
aveonun donanımlarını bilmiyorum, bilmediğim için soruyorum, lineada olmayıp aveoda olan hangi donanımlar var?
aveo nun EN BOŞ MODELİNDE olan donanımları yazayım
Yeni Aveo Standart Özellikler (En Boşunda Bile Olan Donanımlar)
Yeni kasa + 8 hava yastığı + ESP + Hız Sabitleme (CRUİSE CONTROL) + klima + Yokuş Kalkış Desteği + ABS + EBD + BAS (Fren Destek sistemi) + TCS + ESC (elektronik stabilite kontrol)
LT ve LTZ lerde bluetooth, usb vs. v.s gibi bi sürü donanım var.
Ayrıca @samed61 arkadaşımın dedigi gibi yeni aveo oturaklı ve yol tutuşu çok iyi bir araba.
fakat ne yazıkki hala eski aveoyu düşünüp de yeni aveoyu kötüleyen bilinçsiz insanlar var.
linea almaktansa hiç ama hiç tereddüt etmeden yeni aveo alırdım.
B segmentinde dünyanın en güvenli arabası. donanım olarak sınıfının en iyi donanımına sahip. motoru kendini kanıtlamış 1.3 multijet. B sınıfında alayına kafa tutan oturaklılık ve yol tutuş. e daha ne ? .)
quote:
Orijinalden alıntı: `bELa
quote:
Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN
quote:
Orijinalden alıntı: samed61
abicim 6 saat önce samsun opel reisteydim chevroletle aynı yerde satılıyor opel merivamız mevcut 1.3 cdti essentia 2005 model..orda gözüme ilk önce corsa kestirdim 37600 liraya en baz modelini..sonra aveoya kaydı gözüm...gittim satış danışmanından önce ön bilgi aldım ve çıktık test sürüşüne 4 kişiydik arabada ve 1.3 75 bygir dizel kullandım lt modeliydi galıba 3 cesitmiş bunlar ls lt ltz orta donanımlı modelını kullandım sedan sürdüm..normal trafige cıktım gayet oturaklı çekişi bizim arabaya bin basar tarzda vites dişli aralıkları gayet iyi tork gübü güzel...donanımlar zaten orta en boş modelinde bile o paraya güzel donanımlar var en dolusuda 42 bin lira zaten yokyok onda...bende şahsen göz ucuyla bakıyodum aveoya ama bindikten sonra harbiden araba yani bian arabamızdan soğudum bizde düşünoyoruz bir tane aveo ama hatcback değil sedan tavsiye ederim..bagaj inanılmaz büyük açınca yuh dedim yarısını arka koltuklara verseler tadından yenmez vallahi..içi ön arka gayet rahat oturması kalkması kendim 187 boyundayım sıkıntı yook benım ıcın öyle diyeyim... tercih senin tabi lineaya söyle bi yorum yapayım evet üst konulardan bırı yorum yapmış... linea şuanın doğanı şahini oldu gibi bişey... ben gene korede olsa yabancı ülke üretim derim...en azından teknolojileri iyi.. bizim bi akraba 2004 te connect aldı torpidoda ışıklandırma yoktu halamlarda 1975 taunus vardı 20m alman üretimiydi galiba ordan almışlardı onda vardı buna ne diceksiniz bakalaım..lineayı savunanlar...
not:yanlış anlamayın beni kavga yada tartışmaya gelmedım bastan aşa okudum konuyu kore gm..bursa karşılaştırılması yapılmış ona takıldım ben sadece hadi hayırlısı olsun
aveonun donanımlarını bilmiyorum, bilmediğim için soruyorum, lineada olmayıp aveoda olan hangi donanımlar var?
aveo nun EN BOŞ MODELİNDE olan donanımları yazayım
Yeni Aveo Standart Özellikler (En Boşunda Bile Olan Donanımlar)
Yeni kasa + 8 hava yastığı + ESP + Hız Sabitleme (CRUİSE CONTROL) + klima + Yokuş Kalkış Desteği + ABS + EBD + BAS (Fren Destek sistemi) + TCS + ESC (elektronik stabilite kontrol)
LT ve LTZ lerde bluetooth, usb vs. v.s gibi bi sürü donanım var.
Ayrıca @samed61 arkadaşımın dedigi gibi yeni aveo oturaklı ve yol tutuşu çok iyi bir araba.
fakat ne yazıkki hala eski aveoyu düşünüp de yeni aveoyu kötüleyen bilinçsiz insanlar var.
linea almaktansa hiç ama hiç tereddüt etmeden yeni aveo alırdım.
B segmentinde dünyanın en güvenli arabası. donanım olarak sınıfının en iyi donanımına sahip. motoru kendini kanıtlamış 1.3 multijet. B sınıfında alayına kafa tutan oturaklılık ve yol tutuş. e daha ne ? .)
konuyu açan arkadaşın bütçesini bilmiyorum, ama lineanın dolusunda da bunların hepsi var, modern zamanın şahini doğanı demek haksızlık oluyor yani. Yol tutuşu konusunda aveo ne kadar iyi bilmiyorum ama linea kötü, onun dışında dolu modellerini kıyaslayınca linea daha iyi görünüyor bence, tabi arada fiyat farkı olacaktır.
quote:
Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN
quote:
Orijinalden alıntı: `bELa
quote:
Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN
quote:
Orijinalden alıntı: samed61
abicim 6 saat önce samsun opel reisteydim chevroletle aynı yerde satılıyor opel merivamız mevcut 1.3 cdti essentia 2005 model..orda gözüme ilk önce corsa kestirdim 37600 liraya en baz modelini..sonra aveoya kaydı gözüm...gittim satış danışmanından önce ön bilgi aldım ve çıktık test sürüşüne 4 kişiydik arabada ve 1.3 75 bygir dizel kullandım lt modeliydi galıba 3 cesitmiş bunlar ls lt ltz orta donanımlı modelını kullandım sedan sürdüm..normal trafige cıktım gayet oturaklı çekişi bizim arabaya bin basar tarzda vites dişli aralıkları gayet iyi tork gübü güzel...donanımlar zaten orta en boş modelinde bile o paraya güzel donanımlar var en dolusuda 42 bin lira zaten yokyok onda...bende şahsen göz ucuyla bakıyodum aveoya ama bindikten sonra harbiden araba yani bian arabamızdan soğudum bizde düşünoyoruz bir tane aveo ama hatcback değil sedan tavsiye ederim..bagaj inanılmaz büyük açınca yuh dedim yarısını arka koltuklara verseler tadından yenmez vallahi..içi ön arka gayet rahat oturması kalkması kendim 187 boyundayım sıkıntı yook benım ıcın öyle diyeyim... tercih senin tabi lineaya söyle bi yorum yapayım evet üst konulardan bırı yorum yapmış... linea şuanın doğanı şahini oldu gibi bişey... ben gene korede olsa yabancı ülke üretim derim...en azından teknolojileri iyi.. bizim bi akraba 2004 te connect aldı torpidoda ışıklandırma yoktu halamlarda 1975 taunus vardı 20m alman üretimiydi galiba ordan almışlardı onda vardı buna ne diceksiniz bakalaım..lineayı savunanlar...
not:yanlış anlamayın beni kavga yada tartışmaya gelmedım bastan aşa okudum konuyu kore gm..bursa karşılaştırılması yapılmış ona takıldım ben sadece hadi hayırlısı olsun
aveonun donanımlarını bilmiyorum, bilmediğim için soruyorum, lineada olmayıp aveoda olan hangi donanımlar var?
aveo nun EN BOŞ MODELİNDE olan donanımları yazayım
Yeni Aveo Standart Özellikler (En Boşunda Bile Olan Donanımlar)
Yeni kasa + 8 hava yastığı + ESP + Hız Sabitleme (CRUİSE CONTROL) + klima + Yokuş Kalkış Desteği + ABS + EBD + BAS (Fren Destek sistemi) + TCS + ESC (elektronik stabilite kontrol)
LT ve LTZ lerde bluetooth, usb vs. v.s gibi bi sürü donanım var.
Ayrıca @samed61 arkadaşımın dedigi gibi yeni aveo oturaklı ve yol tutuşu çok iyi bir araba.
fakat ne yazıkki hala eski aveoyu düşünüp de yeni aveoyu kötüleyen bilinçsiz insanlar var.
linea almaktansa hiç ama hiç tereddüt etmeden yeni aveo alırdım.
B segmentinde dünyanın en güvenli arabası. donanım olarak sınıfının en iyi donanımına sahip. motoru kendini kanıtlamış 1.3 multijet. B sınıfında alayına kafa tutan oturaklılık ve yol tutuş. e daha ne ? .)
konuyu açan arkadaşın bütçesini bilmiyorum, ama lineanın dolusunda da bunların hepsi var, modern zamanın şahini doğanı demek haksızlık oluyor yani. Yol tutuşu konusunda aveo ne kadar iyi bilmiyorum ama linea kötü, onun dışında dolu modellerini kıyaslayınca linea daha iyi görünüyor bence, tabi arada fiyat farkı olacaktır.
hocam şöyle söyleyeyim motor sesi lineadan az arkadaş saymış özellikleri ama birini atlamış en boş modelinde birde start stop özelliği mevcut ve ilk defa kullandım cokda hosuma gitti. artı servisi çok kötü fiatın sadece kendi bölgem için diyeyim..amcam 2010 classic doblo aldı..ve ufak bi kaza atlattı kaskodan cam cam lastiği jant ve lastik değişcekti gitmişler stepneyi takmışlar...ince cam takmışlar...ve lastik kenarında kullandıkları lastikte berbat bi lastik..daha ne diyeyim... dicek lafım yok.. chevrolet lineadan daha geniş ve arka cam mesafesi daha uzun dikkat ettiyseniz...en boş modeli biile yakışşıklı arabanın..kötü araba yok hepsi güzel ama...özellik ve fiyat ta önemli..fiyat listelerine bakmadım ama.... aveonun en boş özelliklei arabası akşam ustu gorustum işte.. 37 bınlıra arabamızla takas yaparsak nakit alırsak bişiler daha olur dedi...satış danışmanı.. bence binilcek arabalardan birisi..artı lineanın ön kokpiti dar ford focus gibi..sığmıyorum ben kendi adıma diyim...
quote:
Orijinalden alıntı: samed61
quote:
Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN
quote:
Orijinalden alıntı: `bELa
quote:
Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN
quote:
Orijinalden alıntı: samed61
abicim 6 saat önce samsun opel reisteydim chevroletle aynı yerde satılıyor opel merivamız mevcut 1.3 cdti essentia 2005 model..orda gözüme ilk önce corsa kestirdim 37600 liraya en baz modelini..sonra aveoya kaydı gözüm...gittim satış danışmanından önce ön bilgi aldım ve çıktık test sürüşüne 4 kişiydik arabada ve 1.3 75 bygir dizel kullandım lt modeliydi galıba 3 cesitmiş bunlar ls lt ltz orta donanımlı modelını kullandım sedan sürdüm..normal trafige cıktım gayet oturaklı çekişi bizim arabaya bin basar tarzda vites dişli aralıkları gayet iyi tork gübü güzel...donanımlar zaten orta en boş modelinde bile o paraya güzel donanımlar var en dolusuda 42 bin lira zaten yokyok onda...bende şahsen göz ucuyla bakıyodum aveoya ama bindikten sonra harbiden araba yani bian arabamızdan soğudum bizde düşünoyoruz bir tane aveo ama hatcback değil sedan tavsiye ederim..bagaj inanılmaz büyük açınca yuh dedim yarısını arka koltuklara verseler tadından yenmez vallahi..içi ön arka gayet rahat oturması kalkması kendim 187 boyundayım sıkıntı yook benım ıcın öyle diyeyim... tercih senin tabi lineaya söyle bi yorum yapayım evet üst konulardan bırı yorum yapmış... linea şuanın doğanı şahini oldu gibi bişey... ben gene korede olsa yabancı ülke üretim derim...en azından teknolojileri iyi.. bizim bi akraba 2004 te connect aldı torpidoda ışıklandırma yoktu halamlarda 1975 taunus vardı 20m alman üretimiydi galiba ordan almışlardı onda vardı buna ne diceksiniz bakalaım..lineayı savunanlar...
not:yanlış anlamayın beni kavga yada tartışmaya gelmedım bastan aşa okudum konuyu kore gm..bursa karşılaştırılması yapılmış ona takıldım ben sadece hadi hayırlısı olsun
aveonun donanımlarını bilmiyorum, bilmediğim için soruyorum, lineada olmayıp aveoda olan hangi donanımlar var?
aveo nun EN BOŞ MODELİNDE olan donanımları yazayım
Yeni Aveo Standart Özellikler (En Boşunda Bile Olan Donanımlar)
Yeni kasa + 8 hava yastığı + ESP + Hız Sabitleme (CRUİSE CONTROL) + klima + Yokuş Kalkış Desteği + ABS + EBD + BAS (Fren Destek sistemi) + TCS + ESC (elektronik stabilite kontrol)
LT ve LTZ lerde bluetooth, usb vs. v.s gibi bi sürü donanım var.
Ayrıca @samed61 arkadaşımın dedigi gibi yeni aveo oturaklı ve yol tutuşu çok iyi bir araba.
fakat ne yazıkki hala eski aveoyu düşünüp de yeni aveoyu kötüleyen bilinçsiz insanlar var.
linea almaktansa hiç ama hiç tereddüt etmeden yeni aveo alırdım.
B segmentinde dünyanın en güvenli arabası. donanım olarak sınıfının en iyi donanımına sahip. motoru kendini kanıtlamış 1.3 multijet. B sınıfında alayına kafa tutan oturaklılık ve yol tutuş. e daha ne ? .)
konuyu açan arkadaşın bütçesini bilmiyorum, ama lineanın dolusunda da bunların hepsi var, modern zamanın şahini doğanı demek haksızlık oluyor yani. Yol tutuşu konusunda aveo ne kadar iyi bilmiyorum ama linea kötü, onun dışında dolu modellerini kıyaslayınca linea daha iyi görünüyor bence, tabi arada fiyat farkı olacaktır.
hocam şöyle söyleyeyim motor sesi lineadan az arkadaş saymış özellikleri ama birini atlamış en boş modelinde birde start stop özelliği mevcut ve ilk defa kullandım cokda hosuma gitti. artı servisi çok kötü fiatın sadece kendi bölgem için diyeyim..amcam 2010 classic doblo aldı..ve ufak bi kaza atlattı kaskodan cam cam lastiği jant ve lastik değişcekti gitmişler stepneyi takmışlar...ince cam takmışlar...ve lastik kenarında kullandıkları lastikte berbat bi lastik..daha ne diyeyim... dicek lafım yok.. chevrolet lineadan daha geniş ve arka cam mesafesi daha uzun dikkat ettiyseniz...en boş modeli biile yakışşıklı arabanın..kötü araba yok hepsi güzel ama...özellik ve fiyat ta önemli..fiyat listelerine bakmadım ama.... aveonun en boş özelliklei arabası akşam ustu gorustum işte.. 37 bınlıra arabamızla takas yaparsak nakit alırsak bişiler daha olur dedi...satış danışmanı.. bence binilcek arabalardan birisi..artı lineanın ön kokpiti dar ford focus gibi..sığmıyorum ben kendi adıma diyim...
doğrudur dedikleriniz saygı duyarım ama modern şahin doğan demek haksızlık oluyor lineaya.
quote:
Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN
quote:
Orijinalden alıntı: samed61
quote:
Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN
quote:
Orijinalden alıntı: `bELa
quote:
Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN
quote:
Orijinalden alıntı: samed61
abicim 6 saat önce samsun opel reisteydim chevroletle aynı yerde satılıyor opel merivamız mevcut 1.3 cdti essentia 2005 model..orda gözüme ilk önce corsa kestirdim 37600 liraya en baz modelini..sonra aveoya kaydı gözüm...gittim satış danışmanından önce ön bilgi aldım ve çıktık test sürüşüne 4 kişiydik arabada ve 1.3 75 bygir dizel kullandım lt modeliydi galıba 3 cesitmiş bunlar ls lt ltz orta donanımlı modelını kullandım sedan sürdüm..normal trafige cıktım gayet oturaklı çekişi bizim arabaya bin basar tarzda vites dişli aralıkları gayet iyi tork gübü güzel...donanımlar zaten orta en boş modelinde bile o paraya güzel donanımlar var en dolusuda 42 bin lira zaten yokyok onda...bende şahsen göz ucuyla bakıyodum aveoya ama bindikten sonra harbiden araba yani bian arabamızdan soğudum bizde düşünoyoruz bir tane aveo ama hatcback değil sedan tavsiye ederim..bagaj inanılmaz büyük açınca yuh dedim yarısını arka koltuklara verseler tadından yenmez vallahi..içi ön arka gayet rahat oturması kalkması kendim 187 boyundayım sıkıntı yook benım ıcın öyle diyeyim... tercih senin tabi lineaya söyle bi yorum yapayım evet üst konulardan bırı yorum yapmış... linea şuanın doğanı şahini oldu gibi bişey... ben gene korede olsa yabancı ülke üretim derim...en azından teknolojileri iyi.. bizim bi akraba 2004 te connect aldı torpidoda ışıklandırma yoktu halamlarda 1975 taunus vardı 20m alman üretimiydi galiba ordan almışlardı onda vardı buna ne diceksiniz bakalaım..lineayı savunanlar...
not:yanlış anlamayın beni kavga yada tartışmaya gelmedım bastan aşa okudum konuyu kore gm..bursa karşılaştırılması yapılmış ona takıldım ben sadece hadi hayırlısı olsun
aveonun donanımlarını bilmiyorum, bilmediğim için soruyorum, lineada olmayıp aveoda olan hangi donanımlar var?
aveo nun EN BOŞ MODELİNDE olan donanımları yazayım
Yeni Aveo Standart Özellikler (En Boşunda Bile Olan Donanımlar)
Yeni kasa + 8 hava yastığı + ESP + Hız Sabitleme (CRUİSE CONTROL) + klima + Yokuş Kalkış Desteği + ABS + EBD + BAS (Fren Destek sistemi) + TCS + ESC (elektronik stabilite kontrol)
LT ve LTZ lerde bluetooth, usb vs. v.s gibi bi sürü donanım var.
Ayrıca @samed61 arkadaşımın dedigi gibi yeni aveo oturaklı ve yol tutuşu çok iyi bir araba.
fakat ne yazıkki hala eski aveoyu düşünüp de yeni aveoyu kötüleyen bilinçsiz insanlar var.
linea almaktansa hiç ama hiç tereddüt etmeden yeni aveo alırdım.
B segmentinde dünyanın en güvenli arabası. donanım olarak sınıfının en iyi donanımına sahip. motoru kendini kanıtlamış 1.3 multijet. B sınıfında alayına kafa tutan oturaklılık ve yol tutuş. e daha ne ? .)
konuyu açan arkadaşın bütçesini bilmiyorum, ama lineanın dolusunda da bunların hepsi var, modern zamanın şahini doğanı demek haksızlık oluyor yani. Yol tutuşu konusunda aveo ne kadar iyi bilmiyorum ama linea kötü, onun dışında dolu modellerini kıyaslayınca linea daha iyi görünüyor bence, tabi arada fiyat farkı olacaktır.
hocam şöyle söyleyeyim motor sesi lineadan az arkadaş saymış özellikleri ama birini atlamış en boş modelinde birde start stop özelliği mevcut ve ilk defa kullandım cokda hosuma gitti. artı servisi çok kötü fiatın sadece kendi bölgem için diyeyim..amcam 2010 classic doblo aldı..ve ufak bi kaza atlattı kaskodan cam cam lastiği jant ve lastik değişcekti gitmişler stepneyi takmışlar...ince cam takmışlar...ve lastik kenarında kullandıkları lastikte berbat bi lastik..daha ne diyeyim... dicek lafım yok.. chevrolet lineadan daha geniş ve arka cam mesafesi daha uzun dikkat ettiyseniz...en boş modeli biile yakışşıklı arabanın..kötü araba yok hepsi güzel ama...özellik ve fiyat ta önemli..fiyat listelerine bakmadım ama.... aveonun en boş özelliklei arabası akşam ustu gorustum işte.. 37 bınlıra arabamızla takas yaparsak nakit alırsak bişiler daha olur dedi...satış danışmanı.. bence binilcek arabalardan birisi..artı lineanın ön kokpiti dar ford focus gibi..sığmıyorum ben kendi adıma diyim...
doğrudur dedikleriniz saygı duyarım ama modern şahin doğan demek haksızlık oluyor lineaya.
abicim haksızlık değil 2 3 seneye olur dıye dusunuyorum bence gercekten cok var pıyasada...bır dogan 88 de ansıl kasa degıstıyse 2000 kadar geldıyse ben aşalamıyorum harbıden helal olsun yanı... arba kirlense bile yakışıyor böyle bi kasası var ben severim doğan şahin grubunu...12 yıl boyunca kasasi değişmeyen nadirdir yani arabalar içinde..mercedes bile 86 95 arası e200 üretmiş doğana bakarsak 2 katı nerdeyse...ama olcagı ol lineanın yanı...
quote:
Orijinalden alıntı: samed61
quote:
Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN
quote:
Orijinalden alıntı: samed61
quote:
Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN
quote:
Orijinalden alıntı: `bELa
quote:
Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN
quote:
Orijinalden alıntı: samed61
abicim 6 saat önce samsun opel reisteydim chevroletle aynı yerde satılıyor opel merivamız mevcut 1.3 cdti essentia 2005 model..orda gözüme ilk önce corsa kestirdim 37600 liraya en baz modelini..sonra aveoya kaydı gözüm...gittim satış danışmanından önce ön bilgi aldım ve çıktık test sürüşüne 4 kişiydik arabada ve 1.3 75 bygir dizel kullandım lt modeliydi galıba 3 cesitmiş bunlar ls lt ltz orta donanımlı modelını kullandım sedan sürdüm..normal trafige cıktım gayet oturaklı çekişi bizim arabaya bin basar tarzda vites dişli aralıkları gayet iyi tork gübü güzel...donanımlar zaten orta en boş modelinde bile o paraya güzel donanımlar var en dolusuda 42 bin lira zaten yokyok onda...bende şahsen göz ucuyla bakıyodum aveoya ama bindikten sonra harbiden araba yani bian arabamızdan soğudum bizde düşünoyoruz bir tane aveo ama hatcback değil sedan tavsiye ederim..bagaj inanılmaz büyük açınca yuh dedim yarısını arka koltuklara verseler tadından yenmez vallahi..içi ön arka gayet rahat oturması kalkması kendim 187 boyundayım sıkıntı yook benım ıcın öyle diyeyim... tercih senin tabi lineaya söyle bi yorum yapayım evet üst konulardan bırı yorum yapmış... linea şuanın doğanı şahini oldu gibi bişey... ben gene korede olsa yabancı ülke üretim derim...en azından teknolojileri iyi.. bizim bi akraba 2004 te connect aldı torpidoda ışıklandırma yoktu halamlarda 1975 taunus vardı 20m alman üretimiydi galiba ordan almışlardı onda vardı buna ne diceksiniz bakalaım..lineayı savunanlar...
not:yanlış anlamayın beni kavga yada tartışmaya gelmedım bastan aşa okudum konuyu kore gm..bursa karşılaştırılması yapılmış ona takıldım ben sadece hadi hayırlısı olsun
aveonun donanımlarını bilmiyorum, bilmediğim için soruyorum, lineada olmayıp aveoda olan hangi donanımlar var?
aveo nun EN BOŞ MODELİNDE olan donanımları yazayım
Yeni Aveo Standart Özellikler (En Boşunda Bile Olan Donanımlar)
Yeni kasa + 8 hava yastığı + ESP + Hız Sabitleme (CRUİSE CONTROL) + klima + Yokuş Kalkış Desteği + ABS + EBD + BAS (Fren Destek sistemi) + TCS + ESC (elektronik stabilite kontrol)
LT ve LTZ lerde bluetooth, usb vs. v.s gibi bi sürü donanım var.
Ayrıca @samed61 arkadaşımın dedigi gibi yeni aveo oturaklı ve yol tutuşu çok iyi bir araba.
fakat ne yazıkki hala eski aveoyu düşünüp de yeni aveoyu kötüleyen bilinçsiz insanlar var.
linea almaktansa hiç ama hiç tereddüt etmeden yeni aveo alırdım.
B segmentinde dünyanın en güvenli arabası. donanım olarak sınıfının en iyi donanımına sahip. motoru kendini kanıtlamış 1.3 multijet. B sınıfında alayına kafa tutan oturaklılık ve yol tutuş. e daha ne ? .)
konuyu açan arkadaşın bütçesini bilmiyorum, ama lineanın dolusunda da bunların hepsi var, modern zamanın şahini doğanı demek haksızlık oluyor yani. Yol tutuşu konusunda aveo ne kadar iyi bilmiyorum ama linea kötü, onun dışında dolu modellerini kıyaslayınca linea daha iyi görünüyor bence, tabi arada fiyat farkı olacaktır.
hocam şöyle söyleyeyim motor sesi lineadan az arkadaş saymış özellikleri ama birini atlamış en boş modelinde birde start stop özelliği mevcut ve ilk defa kullandım cokda hosuma gitti. artı servisi çok kötü fiatın sadece kendi bölgem için diyeyim..amcam 2010 classic doblo aldı..ve ufak bi kaza atlattı kaskodan cam cam lastiği jant ve lastik değişcekti gitmişler stepneyi takmışlar...ince cam takmışlar...ve lastik kenarında kullandıkları lastikte berbat bi lastik..daha ne diyeyim... dicek lafım yok.. chevrolet lineadan daha geniş ve arka cam mesafesi daha uzun dikkat ettiyseniz...en boş modeli biile yakışşıklı arabanın..kötü araba yok hepsi güzel ama...özellik ve fiyat ta önemli..fiyat listelerine bakmadım ama.... aveonun en boş özelliklei arabası akşam ustu gorustum işte.. 37 bınlıra arabamızla takas yaparsak nakit alırsak bişiler daha olur dedi...satış danışmanı.. bence binilcek arabalardan birisi..artı lineanın ön kokpiti dar ford focus gibi..sığmıyorum ben kendi adıma diyim...
doğrudur dedikleriniz saygı duyarım ama modern şahin doğan demek haksızlık oluyor lineaya.
abicim haksızlık değil 2 3 seneye olur dıye dusunuyorum bence gercekten cok var pıyasada...bır dogan 88 de ansıl kasa degıstıyse 2000 kadar geldıyse ben aşalamıyorum harbıden helal olsun yanı... arba kirlense bile yakışıyor böyle bi kasası var ben severim doğan şahin grubunu...12 yıl boyunca kasasi değişmeyen nadirdir yani arabalar içinde..mercedes bile 86 95 arası e200 üretmiş doğana bakarsak 2 katı nerdeyse...ama olcagı ol lineanın yanı...
fiyat performans aracı olduğu için çok var. Aveonun da hedefi linea gibi olmak, sadece daha yeteri kadar satamamış, 1-2 yıla aveo da şahin doğan olacak o zaman..
Yeni Aveo Hatchback ve Sedan’da, yeni teknolojik sistemler kullanılarak, aracın şasi ve gövde yapısının mükemmel uyum içinde çalışmasına imkan tanındı. Bu da Yeni Aveo’ya sürüş esnasında, yüksek düzeyde denge imkanı sağlıyor. İyi sürüş konforu ve yüksek aktif güvenlik için ,Yeni Aveo’nun tüm modellerinde ön süspansiyonunda McPherson kullanıldı. Yeni Aveo Hatchback ve Sedan da ABS, BAS ( Fren Destek Sistemi), TCS ( Traction Control) destekli elektronik stabilite kontrol programı (ESC), 8 (sürücü, yolcu, yan ve perde) Hava Yastığı ve Cruise Control standart olarak sunuluyor. Çelik emniyet kafesi ve ISOFIX çocuk koltuğu bağlantı sistemleri ile aracınızda maksimum koruma elde ederken, yolunuzu aydınlatması için belirlenen bir süre boyunca açık kalabilen follow-me-home (eve kadar takip et) far sistemide standart olarak sunulan özellikler arasındaki yerini alıyor. Amerika’da Chevrolet Sonic olarak satılacak olan Chevrolet’nin yeni global B segmenti aracı, Yeni Aveo Hatchback ve Sedan tüm benzinli motor ve şanzıman seçenekleri Temmuz ayında , dizel motor ve şanzıman seçenekleri ise Ekim ayında Türkiye’de pazara sunulacak.
Yol Tutuş ve Dinamik Sürüş
Yeni Aveo’nun cazibesine katkıda bulunan en önemli özelliklerinden birisi sportif sürüşe olanak tanıyor olmasıdır. B segmentinin en iddialı modeli konumunu sağlamak için Yeni Aveo’da sürüş konforunu üst seviyelerde tutumak üzere duyarlı yol tutuş özelliklerini barındıran bir dizi yeni teknolojik özelliklerden yararlanıldı. Yeni Aveo, tüm küresel pazar için geliştirilen bir otomobildir. Mühendisler Yeni Aveo’yu özellikle Avrupalı müşterilerin sürüş zevkine uygun hale getirmek için otomobile daha sportif bir görünüm vererek, aracı geniş çaptaki sürüş koşulları için dengelediler.
Yeni Aveo , sessiz ve rahat bir sürüş deneyimi sunuyor. Geliştirilmiş gürültü kontrol sistemleri sayesinde gürültü sönümleme perfromansı %10 ile 40 arasında iyileştirilmiştir. 0.30 oranındaki sürüklenme katsayısı ile, Yeni Aveo otoban hızlarında 40.5 desibel şiddetinde mükemmel bir ses düzeyine sahiptir. Her bir güç aktarma sistemine uygulanan özel sönümleyici malzemeler ses oluşumlarını azaltmakta büyük rol oynarlar.
Aveo adeta tüm yol yüzeylerine uyumlu, stabil ve konforlu bir sürüş imkanı sunuyor. Genellikle yüksek fiyatlı otomobillerde bulunan araç dinamiklerini sunarken, sürüş keyfinden de ödün vermiyor. Yapısal tasarımına ve güç aktarım sistemlerine yapılan birbirinden farklı iyileştirmeler daha sessiz bir otomobil olduğu iddiasını kanıtlıyor.
1.509 mm tekerlek iz genişliği, 2.525 mm’lik ön-arka aks aralığı ile Yeni Aveo dengeli ve mükemmel bir sürüş deneyimi sunuyor.
Yeni Aveo Hatchback ve Sedan’da, yeni teknolojik sistemler kullanılarak, aracın şasi ve gövde yapısının mükemmel uyum içinde çalışmasına imkan tanındı. Bu da Yeni Aveo’ya sürüş esnasında, yüksek düzeyde denge imkanı sağlıyor. İyi sürüş konforu ve yüksek aktif güvenlik için ,Yeni Aveo’nun tüm modellerinde ön süspansiyonunda McPherson kullanıldı. Yeni Aveo Hatchback ve Sedan da, ABS, BAS ( Fren Destek Sistemi), TCS ( Traction Control) destekli elektronik stabilite kontrol programı (ESC), 8 (sürücü, yolcu, yan ve perde) Hava Yastığı ve Cruise Control standart olarak sunuluyor. Bir dizi elektronik sistem, sürücünün günlük trafikte ve daha zorlu sürüş koşullarında Aveo ile daha iyi manevra yapmasına yardımcı oluyor. Dönüş çapı (kaldırımdan-kaldırıma), 10.1 metredir. Bu özellik ile Yeni Aveo segmentinin en iyileri arasında yer almaktadır.
Yeni Aveo, Önde disk ve arkada kampanalı fren sistemine sahiptir. Ön fren diskleri hava soğutmalıdır.
İki Farklı İddialı Tasarım
Yeni Aveo’nun dış tasarımı, sektöre taptaze bir gençlik dokunuşu ve sportiflik getirecek. Ön kısımda, merkezi olarak konumlandırılmış daha büyük baskın papyon logo ile birlikte Aveo’nun geniş, çiftli ızgarası Chevrolet kimliğini vurguluyor.
Aveo’yu diğerlerinden ayıran en önemli özelliği, motosikletten ilham almış farlarıdır. Chevrolet Spark modelinde olduğu gibi, Aveo hatchback’in arka kapı kolları, kapının üst bölümüne yerleştirilmiş ve bu da otomobile sportif bir görünüm katmıştır. Yeni Aveo hatchback’in arka stopları, aracın ön tasarımıyla uyum içindedır. Buna zıt olarak, Aveo Sedan’ın arka stopları çift mercek şeklinde aerodinamik olarak dizayn edilmiştir. Yeni Aveo Sedan, 4039 mm uzunluğa sahip hatchback modelinden 360 mm daha uzundur.
Tüm tekerlekler, Chevrolet’nin beş kollu tasarımına sahip ve donamına göre 15” ve 16” çelik veya alaşımlı jantlar ile sunulmaktadır.
İç Mekanda Sportif ve Teknolojik
Beklentilerin üstünde ferah bir iç mekâna sahip Yeni Chevrolet Aveo konfor ve pratikliği birleştirerek size cömert bir iç hacim sunuyor. Yeni Aveo’nun iç mekan tasarımına uygulanan çok sayıdaki ayrıntı, genellikle daha yüksek segment otomobillerde görülen daha üstün bir kaliteye sahip. Trim seviyelerinde ise , iç tasarımda sedan ve hatchback modeller arasında bir fark görülmemektedir.
Cruze modelinden aşina olduğumuz, Yeni Aveo’nun ayırt edici ikili kokpiti, dünyanın en ikonik spor otomobillerinden biri olan Chevrolet Corvette’den alınmıştır. Motorsikletten esinlenilmiş gösterge paneli ve müzik sisteminin yer aldığı ön konsolda kullanılan Chevrolet’nin kendine özgü buz mavisi aydınlatması mükemmel bir uyumla birleşerek, iç mekanda şıklığı en üst seviyeye taşırken, çağdaş bir görünüme ulaşılıyor. Bluetooth bağlantısı, iPod/MP3 çalar, USB ve Aux girişi gibi modern müzik sistemi özelliklerinin yanı sıra, çift torpido gözü ile telefonunuz ve diğer cihazlarınız için pratik bir saklama alanı sunan Yeni Chevrolet Aveo, sürücü ve yolcular için konfor ve eğlenceyi birleştiriyor. Üstelik, direksiyondan kumandalı müzik sistemi özelliği ile tüm bu müzik sistemi öğelerini tek bir yerden kumanda ediliyor.
Yeni Chevrolet Aveo, size öyle büyük bir alan sunuyor ki, özellikle arka koltuklar tamamen katlandığında bavullarınızdan, alışveriş poşetlerine kadar tüm eşyalarınızı rahatça yerleştirmenize imkan tanıyor. Bagajda ve ön yolcu koltuğunun altında bulunan ek saklama gözleri iç mekanda size pratiklik sağlıyor. Üstelik, sizin için kusursuz bir şekilde tasarlanmış iç mekanda, ekstra sürüş konforu için sürücü koltuğunun yüksekliğini ve direksiyona mesafesini ayarlamak mümkün.
Yeni Aveo Sedan’in gövdesi 502 litrelik bagaj hacmi ile onu sınıfının en iyisi konumuna çıkarıyor. Aveo hatchback’de ise arka koltuklar katlandığında bagaj hacmi 653 litreye yükseliyor.
Verimli ve Yakıt Tasarrufu Sağlayan Motor Seçenekleri
Günümüzde, otomobil pazarına yeni giren bir modelden beklenen, yüksek performans ve dayanıklılıkla birlikte mükemmel yakıt ekonomisi, düşük karbonmonoksit salımını sunmasıdır.
Hem Hatchback, hem Sedan gövde tipi ile piyasaya çıkacak olan Yeni Aveo’da da 1.2lt (86 hp) ve 1.4lt (100hp) şeklinde 2 değişik benzinli motor seçeneği ve pazara ilk defa sunulan 1.3lt (75hp) ve 1.3lt ( 95hp) şeklinde 2 değişik yeni dizel motor seçeneği bulunuyor. 1.3 litre turbo-dizel Yeni Aveo’da , yüksek performanslı common-rail sistemi, elektronik olarak kontrol edilen değişken geometrili turbo ve intercooler özelliklerine sahiptir. Yeni Aveo Hatchback ve Sedan tüm 1.3 lt yeni dizel motor versiyonlarında start/stop teknolojisi ile pazara sunulacak.
GM ailesinin küçük motorlarının piyasaya sürülmesiyle, Aveo’nun motor sistemi güçlü bir performans ve mükemmel bir dayanıklılık sağlayan bir dizi yeniliklerden faydalanıyor.
Motorların silindir bloğu, dökme demir ve çift parçalı bir yapıya sahiptir. Bu sağlam temel, olağanüstü bir denge, akıcılık ve daha sessiz bir sürüş hissini garanti ediyor. Mühendisler, sıkıştırma oranını 10.5:1’e çıkarmayı başardılar, böylece yakıt tasarrufu sağlandı ve emisyonlar iyileştirildi.
1.2 ve 1.4 litre benzin motorlarının her ikisinde de üstten çift egzantrikli ve değişken supap zaman ayar sistemi bulunuyor. Dört supaplı motor tasarımı, emiş ve egzos portlarının optimize edilmesinin yanı sıra hava akışının da artırılmasını sağlıyor. Motor hızına ve çalışma koşullarına bağlı olarak, değişken supap zaman ayarı, yakıt tüketimini azaltırken geniş motor hızlarında optimum performansı sağlar.
Yeni Aveo serisi için en küçük hacimli olması beklenen 1.2 litre benzin motoru 4000 rpm’de 86 hp ve 115 Nm tork sağlıyor. Manüel şanzımanında , 1.2 litre motorun performans rakamları, maksimum hız 183 km/s ve 0-100 hızlanmasını 13.6 saniyede gerçekleştirir. Şehiriçi-Şehirdışı ortalama manüel vitesli kullanımdaki yakıt tüketimi, 5.1 litre/100 km, emisyonlar 119 CO2/km.’dir. 1.4 litre benzinli motor ise, 4000 rpm’de 100 hp ve 130 Nm tork sağlıyor.
Chevrolet’in 6 ileri tam otomatik şanzıman seçeneği Yeni Aveo Hatchback ve Sedan modelinin 1.4lt (100 hp) motor seçeneğinde sunulacak. Motor seçeneğine göre manuel şanzımanda 5-ileri vites ve otomatik şanzımanda 6-ileri vites seçeneği ile Yeni Aveo’lar pazardaki yer alacak. Tüm benzinli motor seçeneklerinde, değişken supap zamanlaması ve yeni dizel motorlar için common rail yakıt enjeksiyonu gibi en son teknolojilerden yararlanıldı.
Parantez içindeki otomatik şanzımana ilişkin rakamlar
Güvenlik
Yeni Aveo, küçük otomobil segmentindeki en güvenli otomobillerden biri olmak üzere bir dizi güvenlik özellikleri ve ileri teknolojide elektronik kontrol sistemleri ile donatıldı.
Yeni Aveo Hatchback ve Sedan’da, yeni teknolojik sistemler kullanılarak, aracın şasi ve gövde yapısının mükemmel uyum içinde çalışmasına imkan tanındı. Bu da Yeni Aveo’ya sürüş esnasında, yüksek düzeyde denge sağlıyor.
Yüksek dayanımlı çelikler ise sağlam bir gövde yapısını sağlamaktadır. Yeni Aveo’nun gövde yapısının yüzde 60’sından fazlasın da yüksek dayanımlı çelik kullanıldı. Ultra yüksek dayanımlı çelik, Aveo’nun motor beşiği, ön ve yandan alınan darbelerde enerjiyi dağıtmaktadır. Bu da Yeni Aveo’da yolculuk eden kişilerin emniyetinin optimize edilmesini sağlayan bir diğer yapısal elemandır.
Güçlendirilmiş karoseri , A ve B-direkleri, yolcu bölmesinin bütünlüğünü sağlıyor. Kaza halinde aracın takla atması durumunda, tavan, aracın ağırlığının dört katından daha fazla olan yüklere dayanabilecek güçtedir. Mühendisler ayrıca, yeni Aveo’da diz ve ayak yaralanmalarını minimize etmek üzere katlanabilir pedal sisteminide kullandılar.
Yeni Aveo’da 8 adet (sürücü ve yolcu için tek kademeli hava yastığı, yan ve perde) hava yastığı standart olarak sunuluyor.
Tercihe bağlı bir özellik olarak, arka park sensörü sürücüyü doğrudan Aveo’nun arkasında yer alan kişilerin ve nesnelerin yakınlığı hakkında sesli sinyal yoluyla uyarır. Ayrıca, Yeni Aveo’da otomobil hırsızlığına karşı immobilizer emniyet sistemi bulunmaktadır.
Yeni Aveo’nun tüm koltuklarında üç noktalı emniyet kemeri ; sürücü ve ön yolcu koltuklarda ise aktif gergili emniyet kemerleri bulunuyor. Arka koltuklarda, sisteme dahil isofix çocuk koltuğu hazırlığı bulunuyor. Yaya güvenliği konusunda , Aveo’yu tasarlayan mühendisler postansiyel bir darbenin gücünü azaltmak üzere tamponları özel olarak geliştirdiler. Tampon sistemi, tampon kirişini çevreleyen bir enerji emici içeriyor.
Otomobil-yaya kazalarındaki ciddi fiziksel yaralanmanın bir diğer büyük kaynağı da, motor bloğuyla olan ikincil bir çarpışmadır. Bu nedenle, yeni Aveo’da motor kaputu ile motor bloğu arasına daha büyük bir açıklık konulmuştur.
Yuh ya bunada yeni linea diyenler var.
Bu listeye baktım. LİNEA baz modelin benzinli veya DİZEL OTOMATİK VİTESİ....34.000 Lira... Saygılarımla..
insanlarımıza diyecek laf bulamıyorum.nasıl linea dersiniz hiç mi vicdanınız yok can taşımıyormusunuz. EuroNCAP 5 yıldız tesadüfen mi aldı aveo linea yapanlar EuroNCAP 5 yıldız alamayacaklarını adları gibi biliyorlar.bile bile milletin kanına giriyorlar resmen cinayet Nasılsa türk milleti alıyor birde hindistan rusya falan lineayı gerekte yok boşa masraf etmeye koç para kazansın kazalarda ölen ölsün insandan bol ne var. cinayet işleniyor. linea diyenler bırakın şuymuş buymuş artısı falanı çoluk çocuğunuz biniyor vicdanınız sızlar sonra önce adamlarsa hodri meydan EuroNCAP görelim kaç alınıyor. bence 3 yıldıza ulaşması zor
EuroNCAP zorunlu olacak yapmıyan düşük alan merdiven altı üretimleri yasaklayacan sattırmayacan can millet düşmanlarına
quote:
Orijinalden alıntı: CAD34
Galiba Linea'da kasa değiştirecek. Bu yüzden AVEO.
Hayır linea sadece ön ızgara değişikliği olacak yani kasa değişimi değil de ufak bir makyaj söz konusu.Aveo 5 yıldızlı doğru ancak linea da 5 yıldızlı punto platformunu kullanıyor.Bence Linea.
ŞAKAMI BU TABİKİ AVEO 1.3 DİZEL 95HP
kesinlikle linea
bizde linea var ay sonunada aveo HB geliyor.linea nın uzun yolunu beğeniyorum 150 160 civarı giderken tedirgin etmiyor.linea da aveo sedan da bazı açılardan baktığınızda dar uzun görünüyor,ikisinide almayın diyeceğim ama uygun sedan da başka yok.HB olursa aveo punto fiesta.
benim o kadar param olsa linea alırım. bir kere fiat a binmiş olursunuz. opel in ikinci ürününe binmezsiniz.