Şimdi Ara

2012 nin en iyi B Sınıfı Araçları (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.999
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili


    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    b sınıfın en ıyı aracları corsa fabıa polo dur.clıo 4 goruntuden ıbaret.150 ıle gıttıgınde kendını guvende hıssedemıyorsun.alman arabası b sınıfı bıle olsa kendını guvende hısettırıyor.

    Iyi sallamissin gercekten.Clio IV ile kac kere 150 ile yol aldinda ahkam kesiyorsun.Clio III bile sinifinda en iyi yuksek hizda serit degistirmeye verilerine sahipken nereden uyduruyorsunuz böyle seyleri merak ettim.

    ben clıo 4 unude symbollude clıo 1 ıde hepsını kullanmıs bırıyım.buna ek olarak megane 3 fluencıde kullandım.fluence ı bıraz ayrı tutuyorum dıgerlerı yola yapısma hıssı vermıyor 150 ve ustunde.polo da 130 140 da sankı gıtmıyor ızlenımı verıyor araba.keza fabıa da oyle.ben kullanmadıgım arabalar hakkında yorum yapmıyorumdaa sen hukuk bıtırmeden renault nun avukatlıgını yapıyorsun tebrık ederım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili


    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    b sınıfın en ıyı aracları corsa fabıa polo dur.clıo 4 goruntuden ıbaret.150 ıle gıttıgınde kendını guvende hıssedemıyorsun.alman arabası b sınıfı bıle olsa kendını guvende hısettırıyor.

    Iyi sallamissin gercekten.Clio IV ile kac kere 150 ile yol aldinda ahkam kesiyorsun.Clio III bile sinifinda en iyi yuksek hizda serit degistirmeye verilerine sahipken nereden uyduruyorsunuz böyle seyleri merak ettim.

    ben clıo 4 unude symbollude clıo 1 ıde hepsını kullanmıs bırıyım.buna ek olarak megane 3 fluencıde kullandım.fluence ı bıraz ayrı tutuyorum dıgerlerı yola yapısma hıssı vermıyor 150 ve ustunde.polo da 130 140 da sankı gıtmıyor ızlenımı verıyor araba.keza fabıa da oyle.ben kullanmadıgım arabalar hakkında yorum yapmıyorumdaa sen hukuk bıtırmeden renault nun avukatlıgını yapıyorsun tebrık ederım.




  • jazz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: fottili


    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    b sınıfın en ıyı aracları corsa fabıa polo dur.clıo 4 goruntuden ıbaret.150 ıle gıttıgınde kendını guvende hıssedemıyorsun.alman arabası b sınıfı bıle olsa kendını guvende hısettırıyor.

    Iyi sallamissin gercekten.Clio IV ile kac kere 150 ile yol aldinda ahkam kesiyorsun.Clio III bile sinifinda en iyi yuksek hizda serit degistirmeye verilerine sahipken nereden uyduruyorsunuz böyle seyleri merak ettim.

    ben clıo 4 unude symbollude clıo 1 ıde hepsını kullanmıs bırıyım.buna ek olarak megane 3 fluencıde kullandım.fluence ı bıraz ayrı tutuyorum dıgerlerı yola yapısma hıssı vermıyor 150 ve ustunde.polo da 130 140 da sankı gıtmıyor ızlenımı verıyor araba.keza fabıa da oyle.ben kullanmadıgım arabalar hakkında yorum yapmıyorumdaa sen hukuk bıtırmeden renault nun avukatlıgını yapıyorsun tebrık ederım.

    Senin gibileri cok gordum ben o yuzden Renault'nun yada baska markaların avukatlığını yapmak vazife oldu bana.
    Bir onceki kasa Polo ve ClioIII ile defalarca yuksek hizda seyahat yaptim kullandim bu araclari.Senin bahsettigin sekilde bir fark kesinlikle hissetmedim.Hatta Clio III hafif ve hissiz direksiyonuna ragmen gayet stabil ve guven veren bir otomobildir.Clio IV'u test ettim, test dedigim 3-5 kilometrelik degil arac hakkinda net izlenim edinecek kadar uzundu.Clio III'e gore daha basık kabine,daha net ve guzel bir direksiyona sahip ve abartmiyorum neredeyse ust sinifa ulasan yol tutusa sen burada guven vermiyor dersen sana yalanci sahit gibi davranirim kusura bakma.Senin aklin Clio symbolde kalmis sanirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fottili -- 11 Şubat 2013; 19:04:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: fottili


    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    b sınıfın en ıyı aracları corsa fabıa polo dur.clıo 4 goruntuden ıbaret.150 ıle gıttıgınde kendını guvende hıssedemıyorsun.alman arabası b sınıfı bıle olsa kendını guvende hısettırıyor.

    Iyi sallamissin gercekten.Clio IV ile kac kere 150 ile yol aldinda ahkam kesiyorsun.Clio III bile sinifinda en iyi yuksek hizda serit degistirmeye verilerine sahipken nereden uyduruyorsunuz böyle seyleri merak ettim.

    ben clıo 4 unude symbollude clıo 1 ıde hepsını kullanmıs bırıyım.buna ek olarak megane 3 fluencıde kullandım.fluence ı bıraz ayrı tutuyorum dıgerlerı yola yapısma hıssı vermıyor 150 ve ustunde.polo da 130 140 da sankı gıtmıyor ızlenımı verıyor araba.keza fabıa da oyle.ben kullanmadıgım arabalar hakkında yorum yapmıyorumdaa sen hukuk bıtırmeden renault nun avukatlıgını yapıyorsun tebrık ederım.

    Senin gibileri cok gordum ben o yuzden Renault'nun yada baska markaların avukatlığını yapmak vazife oldu bana.
    Bir onceki kasa Polo ve ClioIII ile defalarca yuksek hizda seyahat yaptim kullandim bu araclari.Senin bahsettigin sekilde bir fark kesinlikle hissetmedim.Hatta Clio III hafif ve hissiz direksiyonuna ragmen gayet stabil ve guven veren bir otomobildir.Clio IV'u test ettim, test dedigim 3-5 kilometrelik degil arac hakkinda net izlenim edinecek kadar uzundu.Clio III'e gore daha basık kabine,daha net ve guzel bir direksiyona sahip ve abartmiyorum neredeyse ust sinifa ulasan yol tutusa sen burada guven vermiyor dersen sana yalanci sahit gibi davranirim kusura bakma.Senin aklin Clio symbolde kalmis sanirim.

    senın bu kadar ovgu ıle bahsettıgın arabanın camurlukları hala plastık degılmı.ayrıca clıo 4 un bı guzellıgını daha anlatayım yagmurdan onumu goremezken yagmur sensoru kafasına gore çalısıyordu start stopu bazen durdugunda calısıyor bazen calısmıyordu.sen clıo yu begenmeye devam et .ayrıca hıc kusura kalma renault yuksek süratte ne yol tutuyor ne de guvende hısettırıyor bu benım gorusum kı kullananların coguda bu goruste.sen renault ya duydugun sempatının dısa vurumunu sergılemıssın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: fottili


    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    b sınıfın en ıyı aracları corsa fabıa polo dur.clıo 4 goruntuden ıbaret.150 ıle gıttıgınde kendını guvende hıssedemıyorsun.alman arabası b sınıfı bıle olsa kendını guvende hısettırıyor.

    Iyi sallamissin gercekten.Clio IV ile kac kere 150 ile yol aldinda ahkam kesiyorsun.Clio III bile sinifinda en iyi yuksek hizda serit degistirmeye verilerine sahipken nereden uyduruyorsunuz böyle seyleri merak ettim.

    ben clıo 4 unude symbollude clıo 1 ıde hepsını kullanmıs bırıyım.buna ek olarak megane 3 fluencıde kullandım.fluence ı bıraz ayrı tutuyorum dıgerlerı yola yapısma hıssı vermıyor 150 ve ustunde.polo da 130 140 da sankı gıtmıyor ızlenımı verıyor araba.keza fabıa da oyle.ben kullanmadıgım arabalar hakkında yorum yapmıyorumdaa sen hukuk bıtırmeden renault nun avukatlıgını yapıyorsun tebrık ederım.

    Senin gibileri cok gordum ben o yuzden Renault'nun yada baska markaların avukatlığını yapmak vazife oldu bana.
    Bir onceki kasa Polo ve ClioIII ile defalarca yuksek hizda seyahat yaptim kullandim bu araclari.Senin bahsettigin sekilde bir fark kesinlikle hissetmedim.Hatta Clio III hafif ve hissiz direksiyonuna ragmen gayet stabil ve guven veren bir otomobildir.Clio IV'u test ettim, test dedigim 3-5 kilometrelik degil arac hakkinda net izlenim edinecek kadar uzundu.Clio III'e gore daha basık kabine,daha net ve guzel bir direksiyona sahip ve abartmiyorum neredeyse ust sinifa ulasan yol tutusa sen burada guven vermiyor dersen sana yalanci sahit gibi davranirim kusura bakma.Senin aklin Clio symbolde kalmis sanirim.

    senın bu kadar ovgu ıle bahsettıgın arabanın camurlukları hala plastık degılmı.ayrıca clıo 4 un bı guzellıgını daha anlatayım yagmurdan onumu goremezken yagmur sensoru kafasına gore çalısıyordu start stopu bazen durdugunda calısıyor bazen calısmıyordu.sen clıo yu begenmeye devam et .ayrıca hıc kusura kalma renault yuksek süratte ne yol tutuyor ne de guvende hısettırıyor bu benım gorusum kı kullananların coguda bu goruste.sen renault ya duydugun sempatının dısa vurumunu sergılemıssın.

    Camurlugun plastik olmasina gore yorum yapan biriyle neyi tartisayim ki.Benim tavsiyem senin gibileri hic kimsenin takmamasi Clio Iv sinifindaki araclara gore nasil yol tutuyor ve ne kadar guven veren bir otomobil test etsinler yada hali hazirda profosyenel bir cok testi okusunlar yeterlidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    Burda en çok çeken mazda 2'nin geçen yıllara ragmen en iyi araçlar listesinde başlarda olması.

    Ben de 3 sene boyunca Mazda 2 kullandım ve dediğinize kesinlikle katılıyorum.

    2007'den beridir tam 6 senedir yollarda olan bir model. 1 kere makyaj yedi ve ülkemizde çok satmaması nedeniyle hala yaşlı durmayan başarılı bir model.
  • dacia logan symbol adıyla geliyormuş. Artık tutupta clio var symbol niye yok falan demeyin arkadaşlar. Zaten 301 ve c elysee'de belli. Ben 2013'te yeni gelen bi tek rapid'i ekleriz diye düşünüyorum şu an. Onunda dizeli bayagı bi kazık olmuş
  • Mazda .
  • Arkadaşlar ben B sınıfında iddali 2 araç olan Hyundai i20 ve Clio IV'ü test ettim ve detaylıca inceledim.


    Sizin için de tarafsız bir şekilde yorumladım



    Clio IV burada

    Hyundai i20 ise burada

    Sadece bu araçlar da değil okantestetti de farklı araçlar hakkında farklı ve tarafsız yorumları okuyabilirsiniz. Amacım merak edenleri ve alacak olanları bilgilendirmek. Umarım bu amacıma ulaşabiliyorumdur. :)




  • Clio 4
  • Arkadaşlar hatchback B sınıfı araçlar olan Hyundai i20 ve Clio 4 'den sonra B sınıfı sedanların yeni üyesi Peugeot 301'in detaylı incelemesini de yaptım... Umarım beğenirsiniz...

    Peugeot 301 incelemesi için tıklayınız
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.