Arabayı değiştirmeye karar verdik, bütçemiz aşağı yukarı belli ama başlıkta da yazan 2 opsiyon arasında seçim yapma aşamasındayız, görüşlerinizi (özellikle kullananlardan, ve tecrübelilerden) ve tavsiyelerinizi almaktan memnun olurum, çok yardımcı olmuş olursunuz.
2012 Passat Comfortline 1,4 TSI - düz vites... yaklaşık 66000 TL (araçta comfortline donanımında olan RCD510 yok, onun yerine RCD510 var, veya 2900 tl farkla Zenec, ancak bu para biraz zorlayabilir)
veya
2012 Tiguan Sport&Style 4x2 1,4 TSI- düz vites yaklaşık 68000 TL...
Çok farklı araçlar değil, ve kişisel tercihe göre değişebilir tabii ki, ama ben karar veremiyorum... Benim için önemli olan konfor, sessizlik, ve güvenlik diyebiliriz. 2,5 yaşında çocuğum var, bu yüzden Tiguan a gidiyor aklım... ama Passat da olur mu? gayet olur...
Tamamen farklı bir model vs.. de söylemeye çekinmeyin lütfen. ama 2. el olmayacak, ve saçma sapan olmasa da iyi olur, sırf fanatiklik yapmak için söylemeyin yani :)
Görüşleriniz için şimdiden teşekkürler...
RCD 510 yok RCD 510 var ?
Bence Passatta karar kılarsanız RCD 510 ile istetin, hatta serviste takabiliyorlar. RCD 310 renksiz ve ufak ekran, RCD 510 renkli, dokunmatik ve geniş ekran. Konsolun görüntüsü gerçekten çok değişiyor. Bende 20 gün önce aldım sıfır Passat. Comfortline düz vites TSI ama 70.000 TL'sına aldım, bu da fotoğrafı neden pahalı olduğunu anlamışsınızdır.
sunroof ve xenon yakışmış hocam ;) tek eksiği 17' jant...
Cevaplar için herkese teşekkürler... Sanırım passat olacak ama son aile toplantısından sonra bir müddet erteleme kararı çıktı son anda.. Otomatik vites isteği ağır basınca, ve bayilerin ellerinde olmadığını bildiğimiz için bekleyeceğiz. Tabi kurlar ve fiyatlar ne olur bilemeyiz, bu yüzden belki de iptal etmiş bile olabiliriz... Neyse, bir kampanya falan bekleriz artık :)
Teşekkürler herkese tekrar... bu arada bence yorumları olanlar devam edebilir, fikirler duymak isteriz...
quote:
Orijinalden alıntı: Janjan
quote:
Orijinalden alıntı: Pritt31
quote:
Orijinalden alıntı: Pritt31
quote:
Orijinalden alıntı: Aerobero
Selamlar arkadaşlar...
Arabayı değiştirmeye karar verdik, bütçemiz aşağı yukarı belli ama başlıkta da yazan 2 opsiyon arasında seçim yapma aşamasındayız, görüşlerinizi (özellikle kullananlardan, ve tecrübelilerden) ve tavsiyelerinizi almaktan memnun olurum, çok yardımcı olmuş olursunuz.
2012 Passat Comfortline 1,4 TSI - düz vites... yaklaşık 66000 TL (araçta comfortline donanımında olan RCD510 yok, onun yerine RCD510 var, veya 2900 tl farkla Zenec, ancak bu para biraz zorlayabilir)
veya
2012 Tiguan Sport&Style 4x2 1,4 TSI- düz vites yaklaşık 68000 TL...
Çok farklı araçlar değil, ve kişisel tercihe göre değişebilir tabii ki, ama ben karar veremiyorum... Benim için önemli olan konfor, sessizlik, ve güvenlik diyebiliriz. 2,5 yaşında çocuğum var, bu yüzden Tiguan a gidiyor aklım... ama Passat da olur mu? gayet olur...
Tamamen farklı bir model vs.. de söylemeye çekinmeyin lütfen. ama 2. el olmayacak, ve saçma sapan olmasa da iyi olur, sırf fanatiklik yapmak için söylemeyin yani :)
Görüşleriniz için şimdiden teşekkürler...
RCD 510 yok RCD 510 var ?
Bence Passatta karar kılarsanız RCD 510 ile istetin, hatta serviste takabiliyorlar. RCD 310 renksiz ve ufak ekran, RCD 510 renkli, dokunmatik ve geniş ekran. Konsolun görüntüsü gerçekten çok değişiyor. Bende 20 gün önce aldım sıfır Passat. Comfortline düz vites TSI ama 70.000 TL'sına aldım, bu da fotoğrafı neden pahalı olduğunu anlamışsınızdır.
sunroof ve xenon yakışmış hocam ;) tek eksiği 17' jant...
Valla jantlardan da gayet memnunum, göze batmıyor yani. Tabii ki '17 olsa daha güzel olurdu.
Bence 1.4 passat için az. Kullanmadım performansını bilmiyorum ama az diye düşünüyorum onun yerine Tigu alman taraftarıyım.
1.4 Tigu kullandım yüksek araç heryönüyle güzel yanlız biraz fazla yakıyor. yakıtı sorun etmem diyorsan alabilirsin...
Ayrıca bence VW ile sınırlı kalma ufkunu genişletttttttttttttttttttttttttt
quote:
Orijinalden alıntı: Fil0zof
Bence 1.4 passat için az. Kullanmadım performansını bilmiyorum ama az diye düşünüyorum onun yerine Tigu alman taraftarıyım.
1.4 Tigu kullandım yüksek araç heryönüyle güzel yanlız biraz fazla yakıyor. yakıtı sorun etmem diyorsan alabilirsin...
Ayrıca bence VW ile sınırlı kalma ufkunu genişletttttttttttttttttttttttttt
Benim şu andaki aracım da 2008 pasat, 1,4 TSI... ve bence gayet iyi performansı var, 3 senedir kullanıyorum... Özellikle performans / yakıt / vergi üçlüsünde çok başarılı olduğunu düşünüyorum. Gerçi şimdi bu ayarda motorları artık birçok marka yapmaya başladı ama nedense başka alınabilecek (isteklerime uyan) araçalar bulamıyorum... (2. el alamadığım için, klasman dışı)
quote:
Orijinalden alıntı: Aerobero
quote:
Orijinalden alıntı: Fil0zof
Bence 1.4 passat için az. Kullanmadım performansını bilmiyorum ama az diye düşünüyorum onun yerine Tigu alman taraftarıyım.
1.4 Tigu kullandım yüksek araç heryönüyle güzel yanlız biraz fazla yakıyor. yakıtı sorun etmem diyorsan alabilirsin...
Ayrıca bence VW ile sınırlı kalma ufkunu genişletttttttttttttttttttttttttt
Benim şu andaki aracım da 2008 pasat, 1,4 TSI... ve bence gayet iyi performansı var, 3 senedir kullanıyorum... Özellikle performans / yakıt / vergi üçlüsünde çok başarılı olduğunu düşünüyorum. Gerçi şimdi bu ayarda motorları artık birçok marka yapmaya başladı ama nedense başka alınabilecek (isteklerime uyan) araçalar bulamıyorum... (2. el alamadığım için, klasman dışı)
hmm özür diliyorum o zaman 1.4 den memnunsanız sıkıntı yok almanız için :))
Ama benim kuzende 1.8 tsi passat var. "s" modda yer uçağı moduna giriyo :))) 1.4 de sanırım o kadar performans beklemek fazla olur.
ama tabi beklentiler önemli :))
Ayrıca bişey merak ettim gidip test ettiniz mi Tiguanı?
quote:
Orijinalden alıntı: Fil0zof
hmm özür diliyorum o zaman 1.4 den memnunsanız sıkıntı yok almanız için :))
Ama benim kuzende 1.8 tsi passat var. "s" modda yer uçağı moduna giriyo :))) 1.4 de sanırım o kadar performans beklemek fazla olur.
ama tabi beklentiler önemli :))
Ayrıca bişey merak ettim gidip test ettiniz mi Tiguanı?
Dediğiniz gibi, beklentiler devreye giriyor. Benim iin aracın yokuşlarda bayılmaması, gerektiği gibi hızlanması ve sıkıtı yaratmaması yeterli. 1,4 TSI motor bu konularda gayet başarılı çünkü çok düşük devirlerde bile tork sıkıntısı yok, güç hep ayağınızın altında... Ama genç birisi, yüksek devirli çok çok süratli bir araç isteyebilir, ki babamın kullandığı 1,4 TSI 140 bg lik DSG Jetta, dediğiniz gibi "S" modunda bunu sağlıyor açıkçası, yani biliyorum nasıl olduğunu... ama böyle bir beklentim yok benim... kimseyle yarışma durumumda yok.. 122 bg lik TSI gayet yeterli, hani diyorlar ya koskoca araca 1,4 olur mu diye, çok da güzel oluyor üstelik :)
Tiguan'ı bu cuma test edecektim, ancak şimdilik araç alımını ertelediğim için bu testi de erteledim...
Kararimizi erteledikten sonra, BMW 316 ya gidip geldikten sonra bugun tekrar vw bayisine gittik ve bu sefer tiguan da karar kildik sanirim. Sport & style arti cam tavan li versiyonunu alacagiz sanirim... Tiguan bu sefer daha guzel geldi ozellikle yeni hali...
Eğer bu ikisi arasında olacaksa passat derim. Opele insignia'ya bakmanızı öneririm bizde tiguan'la arasında kalmıştık eski kasaydı sport&style donanımdaydı tiguan'la insignia(1.4 t) arasında donanım olarak çok fark var. Biz insignia'yı 60.200'e aldık sunroof paketi ile
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme