Şimdi Ara

2012 Toyota Hilux & 2012 Ford Ranger (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
14.531
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • İnsanlar genelde bu tip araçlarda vergi nedeniyle 4x2 tercih ediyor. Bu yüzden arkası hafif olması nedeniyle savrulmaya oldukça meyilli olan bu araçlarda ESP kesinlikle olmalı.
    Bence 4x2 alınacaksa amarok 4x4 alınacaksa şu an bahsedilen araçların hepsi güzel.
  • Amarok yeni bir arac oldugundan, dayaniklilik konusunu zaman gosterecektir.

    SUV kalitesinde konfor, donanim dolulugu ve yakit ekonomisi olarak dusunulunce, Amarok 4x4 MT ve 4x4 AT bizzat kullaniyorum, memnunum ve heryonden beklentileri karsilayacak kadar mukemmel oldugunu soylemeliyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dhkn -- 5 Temmuz 2013; 10:47:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota hilux veya mitsubishi L200 tavsiye ederim.2 sine de bindim.Araçların arazi, asfalt performansları, sessizlikleri, konforu çok iyiydi.
  • Dedekorkutt kullanıcısına yanıt
    Desteksiz atmadan önce aşağıdaki fotoğrafa bir bakın. Ben Amarok 4x4 CVT'yi İstanbul içinde hergün kullanıyorum ve kullanıma bağlı olarak ort.8.5-9.5 arası yakıyor.
     2012 Toyota Hilux & 2012 Ford Ranger
  • Dağ tepe sadece iş için kullanacaksanız ISUZU'dan şaşmayın derim. Motor ve şansuman problemsiz ve ekstra dayanımlıdır. İş konfora lükse kalırsa bilmem...
  • desteksiz atmadan önce fordun 4x4 konforu ve teknolojisi amaroktan iyi ve kalitelidir. ford kalite dayaniklilik bakımından suv gibi konfora sürüşe sahiptir ayrıca off roaddaki basarilari dünya capinda bilinmektedir.piyasaya yeni girmis bir kamyonet olan amarok bu beklentileri veremiyor herkes aldıgına bin pisman hemen satiyor kendiside amarogunu satmis baska bir arac almistir.fazla rekabete girme bakarsın mındar olursun :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Desteksiz atmadan önce aşağıdaki fotoğrafa bir bakın. Ben Amarok 4x4 CVT'yi İstanbul içinde hergün kullanıyorum ve kullanıma bağlı olarak ort.8.5-9.5 arası yakıyor.
     2012 Toyota Hilux & 2012 Ford Ranger

    bende fordu hergün kulaniyorum.istersen sen destekli sallamada bosuna oralıgı karıstırmayalım. yakıtı az yakabilir rangerla aynı ama ranger daha az yakıyor otomatikte daha basarili 4x2 de de basarili sadece otomatik kilima esp yok ama alt yapisi sorunlu bir aracı alıpta sonra satamamak var :) sen sattın kurtuldun hadi hayırlısı senin icin :)




  • Dedekorkutt kullanıcısına yanıt
    Ben Amarok 4x4 MT'yi kurtulmak için satsaydım satar satmaz gidip 4x4 AT modelini almazdım. Herhalde bu hareketim memnuniyetimi gösterir.

    Ben hiç bir konuda desteksiz atma gibi bir karektere sahip değilimdir. Tüm paylaşımlarımı delillere dayandırırım. Aşağıdaki bilgi ve link doğruları söylediğimin ve de doğru araç tercihi yaptığımın delilidir.


    Araba dergisinden alıntı:

    "2.2lt Ford Ranger modellerinde 255 70/R16 ebadında lastikler kullanılıyor. Lastik değişim zamanı geldiğinde Aralık 2012 fiyatlarıyla gözden çıkaracağınız miktar lastik başına 320TL – 500 TL arasında değişiyor.
    Fabrika değerlerine göre 2.2lt Duratorq motor manuel şanzımanla ve 4x2 çekiş sistemiyle şehir içinde 9.0lt yakıt tüketim değerlerine sahip. Aynı modelin otomatik şanzımanlısında bu değer 11.1lt’ye kadar çıkıyor.
    Yine açıklanan fabrika verileri, 4x4 bir modelde şehir içi yakıt tüketim değerinin 9.9lt’den aşağıya düşmeyeceğini söylüyor."



    Buda alıntı yaptığım yerin linki:

    http://www.arabadergisi.com/guncel-haberler/yeni-ford-ranger-mi-volkswagen-amarok-mu-ajjjh.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Ben Amarok 4x4 MT'yi kurtulmak için satsaydım satar satmaz gidip 4x4 AT modelini almazdım. Herhalde bu hareketim memnuniyetimi gösterir.

    Ben hiç bir konuda desteksiz atma gibi bir karektere sahip değilimdir. Tüm paylaşımlarımı delillere dayandırırım. Aşağıdaki bilgi ve link doğruları söylediğimin ve de doğru araç tercihi yaptığımın delilidir.


    Araba dergisinden alıntı:

    "2.2lt Ford Ranger modellerinde 255 70/R16 ebadında lastikler kullanılıyor. Lastik değişim zamanı geldiğinde Aralık 2012 fiyatlarıyla gözden çıkaracağınız miktar lastik başına 320TL – 500 TL arasında değişiyor.
    Fabrika değerlerine göre 2.2lt Duratorq motor manuel şanzımanla ve 4x2 çekiş sistemiyle şehir içinde 9.0lt yakıt tüketim değerlerine sahip. Aynı modelin otomatik şanzımanlısında bu değer 11.1lt’ye kadar çıkıyor.
    Yine açıklanan fabrika verileri, 4x4 bir modelde şehir içi yakıt tüketim değerinin 9.9lt’den aşağıya düşmeyeceğini söylüyor."



    Buda alıntı yaptığım yerin linki:

    http://www.arabadergisi.com/guncel-haberler/yeni-ford-ranger-mi-volkswagen-amarok-mu-ajjjh.html

    valla sana su kadarını söyliyim amarok 4x4 A/T bende almak istiyorum cünkü neden diceksin? vergisi çok düşük.biliyoırsunki wildtrack vergisi 4.900 buluyor 3.2 motor olmasi sebebi ile.4x2 ranger için söyliyebilecegim uzun vadede kulanmak istersen mesela 5 yıl 10 yıl dag tas bayır dersen hem konfor alanında hem dayanıklılık alanında ideal .


    fordun 3.2 wildtrack modeli amaroktan çok daha iyi hem teknoloji hem konfor hem özelik bakımından lider.f fakat vergisi malesefki bas belası.ben amarogun konforunu begeniyorum uzun yolda güzel bana sadece araziye göre amarok iyi deil demek kalıyor yani kibar araba mesela ford pick icin geliştirildi her türlü arazi kosullarına uyum icin ama amarok biraz sehir soytarısı gibi bilmiyorum yani araba cok güzel kibar insan o arabayı araziye sokmak istemez.ford biliyorsunki bu iste lider konumda su anki teknolojisi amerikadan geliyor aracla konusuyorsun ic led aydınlatma her türlü konfor var elektirikli hafızalı koltuklar ilgi çekici.


    Şimdi Gerçekten Gönül ister ford sen alırsın amarok oldu . haklısında çünkü konfor ve vergi 4x2 4x4 ideal cazip yani.

    Ben 4x4 A/T aldıgınızı bilmiyordum. kusura bakmayın görmedim.Hayırlısı olsun allah kaza bela vermesin güle güle kulanın.
    ben size sey sormak istiyorum kiliması otomatik ya sürücüye ayrı yolcuya ayrı üflüyebiliyormu ?birde off road dügmesi A/T de neden yok Teşşekürler Saygılar.




  • Dedekorkutt kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Aynı dilekler sizin için.

    Klima ve üflemesi gayet yeterli.

    Offroad tuşu var. Yokuş çıkış ve inişleri ağır devirde yapması ve arazi moduna geçirme amaçlı kullanılıyor. Bunun dışında araç zaten sürekli 4x4.
  • tercihimi toyota hiluxtan yana kullandım. yılbaşından bu yana kullanıyorum aracı çok memnunum hiçbir sıkıntım yok. arac yerden yüksek olmasına rağmen konforu çok iyi. telefon,bt ve multimedya ekran olması araç sürerken çok rahatlık sağlıyor. diğer pikapların hiçbirinde bunlar yok ve yaklaşık 10bin tl'ye varan fiyat farkı var arada.

    *geri görüş kamerası
    *elektrikli katlanır yan aynalar
    *bluetoth telefon, multimedya, navigasyon
    *yağmur ve far sensörü
    *krom kapı kolu, ayna, tampon vs vs..
    daha bir çok özellik toyota hilux ta mevcut.
  • brkrcp B kullanıcısına yanıt
    Hocam konuyu biraz hortlatmak gibi olacak ama tam da şu an bu kararsızlık aşamasındayım. Ben konu açacaktım birebir aynı konuyu görünce açacağıma hortlatayım dedim :)

    Öncelikle genel olarak araçtan biraz bahsederseniz çok sevinirim. Donanım olarak hilux görünüş olarak ranger önde bana göre. Ancak hilux'un vitesi beni tamamen soğutuyor araçtan. Bununla ilgili bir modifiye falan yaptınız mı? Yada böyle birşeye imkan veriyor mu?

    Teşekkürler..
  • Zapt-ı Na Mümkün Z kullanıcısına yanıt
    Profilden baktıysan alıntıladıgın adam 1 yıldır foruma girmiyor
  • Valla hiç aklıma gelmedi ona bakmak :)
  • Zapt-ı Na Mümkün Z kullanıcısına yanıt
    olsun
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.