bir zamanlar fiyatı da güzel baz donanımı 34.000 tl idi
şimdi 42.000 olmuş
döviz artı çamura yattı falan denilecek şimdi ama fiyat çok önemli
satmak istiyorsa uygun fiyatta olmalı
honda sorunsuz otomobil üretiyor fakat yüzü çabuk eskiyor.
ben yeni araç aldığım için şimdilik düşünmüyorum.
ama iki üç yıl sonra 1.6 dizel otomatik bir honda accort neden olmasın.
Biraz da konfora önem verseler keşke mesela arka koltuklar için de havalandırma çıkışı koyabilirlerdi Golf 5 te bile var. O kısım bence kaba durmuş. Dış tasarım olarak da beğendim.
Carbuyer incelemesi
quote:
Orijinalden alıntı: senersongur
Carbuyer incelemesi
bence hiç gelmesin tr ye videonun sonundaki fiyat bilgisine dikkatinizi çekerim
Bu yıl sonunda bu kasa ile 1.6 dizel versiyonun geleceği bilgisini aldım bugün bayiiden.
yukarida bir kac arkadas otomatik/i-shift versiyonu gelmeyecek demis ama meraktayim, sizce hic gelmez mi? acik konusmak gerekirse diger b sinifi araclara verecegim paranin uzerine biraz daha koyup civic hb'ye mi donsem diye dusunuyorum. (civic hb fiyatlarinin yeni civic sedan fiyatlariyla paralel olacagini umarak).
quote:
Orijinalden alıntı: arabasevdasi
Golf'ten minimum 2-3 bin lira ucuz olmalı. Aynen Auris gibi. Bagimsiz arka süspansiyon kaldirilmis, lazer kaynak degil, ikinci eli Golf'ten zayıf. Golf ile aynı fiyat olmamalı.
Yoktu ki eski kasada da. Ayrıca not eski kasanın yol tutuşu referans focusla aynı (belki daha iyi) idi.
Teşekkürler, haluk 23 de düzeltmişti. Daha güçsüz sedanda olunca hb'de de otomatik olarak vardır diye düşünmüştüm.
Auto Express dergisi incelemesi:
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
İngiltere için açıklanan 3 motor seçeneği var:
1. 1.4 100 ps i-vtec atmosferik benzinli,
2. 1.8 142 ps i-vtec atmosferik benzinli,
3. 2.2 150 ps i-dtec turbo dizel.
120 bg'lik 1.6 turbo dizel motor sonbaharda kullanılmaya başlanacak.
1.6 dan 120 hp elde ediliyo da 2.2 den 150 hp çok verimsiz bence tasarımına diyecek sözüm yok
quote:
Orijinalden alıntı: onurcandmt
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
İngiltere için açıklanan 3 motor seçeneği var:
1. 1.4 100 ps i-vtec atmosferik benzinli,
2. 1.8 142 ps i-vtec atmosferik benzinli,
3. 2.2 150 ps i-dtec turbo dizel.
120 bg'lik 1.6 turbo dizel motor sonbaharda kullanılmaya başlanacak.
1.6 dan 120 hp elde ediliyo da 2.2 den 150 hp çok verimsiz bence tasarımına diyecek sözüm yok
Tamamen emisyon değerleri ve motor ömrü - sorunsuzluk ile ilgili bir durum.
Aynı 2.2 lt'lik dizel motorun 180 bg'lik versiyonu da mevcut:
Bu yıl sonunda bu kasa ile 1.6 dizel versiyonun geleceği bilgisini aldım bugün bayiiden.
Haluk abi dizelde otomatik secenegi olucak mi bilgin var mi?
Henüz bir bilgim yok Hakancım.
Araç bu sefer çok daha elektronik ve bu sefer özellikle Türkiye'de Honda'nın sorunsuzluk imajında sıkıntı çıkacağını düşünüyorum. Umarım yanılırım.
Dizel/otomatik kombinasyonu için henüz resmi bir açıklama yok ancak yabancı bir internet sitesinin haberine göre tüm modeller için yeni nesil CVT türevi şanzımanlar geliştiriliyormuş.Bu durumda 1.6 dizel motorda da otomatik şanzıman sunulması olası görünüyor.
quote:
New transmissions
In addition, Honda has designed three continuously variable transmissions, one for mid-sized cars such as the Accord, and two for smaller vehicles such as the Civic, Fit and minicars.
Honda is betting big on continuously variable transmission technology, and will use it as its base automatic transmission offering across all four-cylinder engines.
Although current CVTs have a "rubber band" feeling similar to a slipping clutch under acceleration, the Honda system has less feeling of slippage, said Hideki Wakamatsu, general manager of Honda r&d.
Also, the engine control software has been remapped so there is less hunting between the engine and CVT for optimal engine revs and transmission ratios during sudden acceleration, Wakamatsu said.
Honda will continue to offer manual transmissions for markets such as Europe that prefer stick shifts. And traditional stepped-gear automatics will be offered for vehicles such as sport sedans and sports cars where more immediate performance impact is needed, Wakamatsu said
Kendimi zorluyorum bu ucubeyi beğenmek için ama yok olmuyor,
Eski kasasına bayılmıştık ilk gördüğümüzde ama sonradan o da yumurta gibi görünmeye başlamıştı.
Bence Civic sedan'a dizel koymamalarının tek nedeni de bu aracın tutar bir dalının olmaması.
Keşke eskisine makyaj falan yapılsaydı, bundan daha iyi olurdu..
Haluk bey 1.6 dizel full olan hb civic için ortalama fiyat tahmininiz var mıdır acaba? teşekkür ederim iyi günler
quote:
Orijinalden alıntı: efecan06
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
İç mekan:
herşey çok güzelde şu el freni işi bozmuş çok çirkin duruyor çok kaba..
Neyseki el freni çekilmiş hali bu.
Daha kötüsü olabilir ve de araç giderken de bu halde olabilirdi.
quote:
Orijinalden alıntı: zorsolist
Haluk bey 1.6 dizel full olan hb civic için ortalama fiyat tahmininiz var mıdır acaba? teşekkür ederim iyi günler
Önceki mesajlarımda yazdığım, altta tekrar verdiğim İngilteredeki full versiyon gibi ciddi dolu bir araç olursa minimum 65 olur diye bekliyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
İngilterede hb versiyonda üst paketlerde mevcut olan donanımlar:
- Anahtarsız giriş ve çalıştırma - Cam tavan - Uzun ve kısa hüzmelerin ikisinin birden xenon olduğu bi-xenon farlar - HDD destekli navigasyon sistemi. - Beklemelerde aracı durdurup çalıştıran stop-start sistemi - Otomatik kararan ayna - Geri görüş kamerası - Yağmur, far, park sensörleri - Deri koltuk - Lastik basınç göstergesi - Hız sabitleme
Bunlar da en üst donanımda opsiyon olan seçenekler:
- Aracın hızını öndeki araca göre ayarlayan Adaptive Cruise Control (ACC) sistemi - Öndeki aracın ani fren yapması durumunda frenleri devreye alıp çarpışmayı engellemeye ya da çarpışma şiddetini azaltmaya çalışan Collision Mitigation Braking System (CMBS)
Ama bunlardan deri koltuk, ve başka birkaç donanım daha olmazsa (ACC ve CMBS'yi zaten geçtim), lansman fiyatıyla 60'dan başlar gibime geliyor.