Şimdi Ara

2014 Corolla Casus Fotoğraflar (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
188
Cevap
1
Favori
24.210
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordz

    quote:

    Orijinalden alıntı: anlhcylmz

    Çok param olsada dedeme satın alsam birtane.

    Liseyi bitirince dedende sana alır bir tane...


    Avatarının altındaki amblemle ne kadar doğru orantılı bir mesaj. Ben liseyi bitireli 5 yıl oldu. Sizin ne kadar oldu bilemiyorum ama liseliler gibi fanatiklik yapıp elaleme laf etmeyi bırakın!!!!!!!!!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    gene 1.6 atmosferik 120 beygir 150 tork,ruh 0

    nerden aldınız bu bilgiyi 130 dan aşağı olmaz bence

    ayrıca vvt-i motorlar gayet devirli ve iyidir. benzer sistemdir ama bir vtec değildir o ayrı.

    dalga geçiyorum,Toyotanın yıllardır,ruhlu seri atik turbolu motoru yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    gene 1.6 atmosferik 120 beygir 150 tork,ruh 0

    nerden aldınız bu bilgiyi 130 dan aşağı olmaz bence

    ayrıca vvt-i motorlar gayet devirli ve iyidir. benzer sistemdir ama bir vtec değildir o ayrı.

    dalga geçiyorum,Toyotanın yıllardır,ruhlu seri atik turbolu motoru yok

    ruhlu seri atik olmak için turbo şart değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SxXXxN

     2014 Corolla Casus Fotoğraflar


    Eğer tasarım buysa gayet hoş olmuş bence, sürekli tasarıma laf atanların nasıl bir tasarım beklediğini çok merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    gene 1.6 atmosferik 120 beygir 150 tork,ruh 0

    nerden aldınız bu bilgiyi 130 dan aşağı olmaz bence

    ayrıca vvt-i motorlar gayet devirli ve iyidir. benzer sistemdir ama bir vtec değildir o ayrı.

    Toyota motorları vteclerden daha iyi bence. Corollanın 124 hp liği neyse ama auristeki 1.6 132hp vtec 125 hp yi yer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    gene 1.6 atmosferik 120 beygir 150 tork,ruh 0

    nerden aldınız bu bilgiyi 130 dan aşağı olmaz bence

    ayrıca vvt-i motorlar gayet devirli ve iyidir. benzer sistemdir ama bir vtec değildir o ayrı.

    Toyota motorları vteclerden daha iyi bence. Corollanın 124 hp liği neyse ama auristeki 1.6 132hp vtec 125 hp yi yer.

    zaten ben yer yemez muhabbeti olarak değil alınan haz olarak değerlendirdim.ayrıca zor yer ama tartışmak istemiyorum çünkü hondacı falan değilim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anlhcylmz

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordz

    quote:

    Orijinalden alıntı: anlhcylmz

    Çok param olsada dedeme satın alsam birtane.

    Liseyi bitirince dedende sana alır bir tane...


    Avatarının altındaki amblemle ne kadar doğru orantılı bir mesaj. Ben liseyi bitireli 5 yıl oldu. Sizin ne kadar oldu bilemiyorum ama liseliler gibi fanatiklik yapıp elaleme laf etmeyi bırakın!!!!!!!!!!!

    Hepsi bir tarafa mesajın neresi fanatik onu anlayamadım :)

    Lise meselesini çocukça bir mesaj yazdığını düşündüğümden iğnelemek için yazdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordz -- 19 Eylül 2012; 11:44:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    quote:

    Orijinalden alıntı: paratoner2010

    ŞU d4d lerdeki yağ yakma problemi ve mmt sorunlarını çözdüğü gün gider toyota alırım.

    Toyota değişken subap zamanlamasına geçtiği gün bozdu motorlarının ayarını. O günden sonra yağ yakma sorunu kronik oldu.
    Bence daha çok beklersiniz hem dizel hem benzinlisi yağ yakıyor.

    abi zaten değişken sübap zamanlamasının ilk mucidi zaten honda VTEC'tir ve 1996'da ilk civic vti(160lık) aracına koymuştur.VVTI diye sonradan toyota yaptı ancak beceremedi.Bazı arkadaşlar toyota onu yer bunu yer şimdi 135hp yok 124 hp diyorlar da yazdığım model ve yılına bakın.Sene 1996 ve VTEC 160 hp.sonuç;kimin bu işin doğru ve sorunsuz mucidi olduğu, ilerlediği ve kimin neyi seneler öncesinden bile yiyeceği ortada
    NOT: honda fanatiği değilim gerçekler ortada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ygt07 -- 19 Eylül 2012; 11:57:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant
    Toyota değişken subap zamanlamasına geçtiği gün bozdu motorlarının ayarını. O günden sonra yağ yakma sorunu kronik oldu.
    Bence daha çok beklersiniz hem dizel hem benzinlisi yağ yakıyor.

    Ben benzinli valvematik motor kullanıyorum yağ yakma diye birşey yok , bir sürü arkadaşım dostumda da var benzinli olarak.Kulaktan dolma bilgilerle yazı yazmayın.Kaynak varmı elinizde..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    ...bide bmw dizel motoru eklenecek ..

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/newvehicles/1series/5door/2011/showroom/technical_data/

    bmw 1 serisinde kullanılan 1.6 litre 116 beygir 260 tork'a sahip linkteki motor mu kullanılacak acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ygt07

    quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    quote:

    Orijinalden alıntı: paratoner2010

    ŞU d4d lerdeki yağ yakma problemi ve mmt sorunlarını çözdüğü gün gider toyota alırım.

    Toyota değişken subap zamanlamasına geçtiği gün bozdu motorlarının ayarını. O günden sonra yağ yakma sorunu kronik oldu.
    Bence daha çok beklersiniz hem dizel hem benzinlisi yağ yakıyor.

    abi zaten değişken sübap zamanlamasının ilk mucidi zaten honda VTEC'tir ve 1996'da ilk civic vti(160lık) aracına koymuştur.VVTI diye sonradan toyota yaptı ancak beceremedi.Bazı arkadaşlar toyota onu yer bunu yer şimdi 135hp yok 124 hp diyorlar da yazdığım model ve yılına bakın.Sene 1996 ve VTEC 160 hp.sonuç;kimin bu işin doğru ve sorunsuz mucidi olduğu, ilerlediği ve kimin neyi seneler öncesinden bile yiyeceği ortada
    NOT: honda fanatiği değilim gerçekler ortada

    Model yılıyla bir alakası yok, sene 1996da honda 160hp yaptı diye en iyi motor hondanın demek çok saçma. Toyotanın da 200li yıllarda 1.8 192hp, 225 hplik motorları vardı ona bakarsan. Gerçi yamaha motoruydu ama olsun. Güncel motorlarda da motor olarak kıyaslarsak hondanın bariz bir üstünlüğü yok. Adı vtec diye abartmaya da gerek yok. Güç olarak, tork olarak da rakiplerinin gerisinde kaldı.




  • toyotanın yağ yaktığını yada motorda sorun çıkardığını duymadım.sadece mmt şanzımanlar sorunlu diye biliyorum.
    arkadaşlar artık atmosferik motor olayı biraz eskide kalmadımı gerçektende..
    biturbolar twinchargerlar size yüksek beygirler verirken çok asılmadığınızdada yeterli şekilde yakıtta tasarruf sağlayabiliyor(tabi türkiye şartlarını göz önüne alırsak yinede yakıyor)
    toyota bir kaç efsane model hariç hep daha çok böyle sade kendince sağlam araçlar üretmeye çalışmıştır.
    ben toyotanın tasarımda efsane olsun vs diye kendini kastığına inanmıyorum.
    ztn toyotayı alan alıyor kesim belli o yüzden adam kar ettiği halde birdaha birdaha kasıp feci spor modeller üretmesine gerek yok.
    ha diyceksiniz ki gt86 çıktı.
    arkadaşlar vicdanınıza bir sorun
    120 bin tl verceksiniz atmosferik 200 bg 210 civarı torku olan bir araç alacaksınız.tmm hadi beygir size yetti diyelim yada tork
    iç malzeme kalitesi ne alemde?ben fotolarda gördüğüm kadarıyla ahım şahım birşey yok ortada
    tmm sürüş pozisyonu ve yol tutuşla yan arasındaki ince farkı iyi ayarladıkları yazıyor tüm dergilerde.
    ama aynı dergilerde bu araçların bir an önce turbolanması gerektiğini yan performansını bmw gibi akıcı şekilde devam ettirecek güç ve beygir oranında geride kaldığıda yazıyor.
    bir şeyler eksik bu gt86 da
    bence toyota bu aracı baz piyasaya sürdü yani piyasayı yokluyor.ztn dergilerdede yazdığı gibi örneğin brz si gelecekmiş 300 bg civarı turbolu bir motorla
    toyota da gt86 r vs birşey çıkarır.

    120 bin tl den bahsediyorsunuz arkadaşlar.
    ayrıca konu biraz sapmış doğal olarak gt86 ya kaymış ama yeni corolladanda bir ümidim yok
    bnce toyota ikinci vw vakası gibi birşey
    donanım ile fiyatı karşılaştıralım oha diyelim hep birlikte ne dersiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackjack.exe

    toyotanın yağ yaktığını yada motorda sorun çıkardığını duymadım.sadece mmt şanzımanlar sorunlu diye biliyorum.
    arkadaşlar artık atmosferik motor olayı biraz eskide kalmadımı gerçektende..
    biturbolar twinchargerlar size yüksek beygirler verirken çok asılmadığınızdada yeterli şekilde yakıtta tasarruf sağlayabiliyor(tabi türkiye şartlarını göz önüne alırsak yinede yakıyor)
    toyota bir kaç efsane model hariç hep daha çok böyle sade kendince sağlam araçlar üretmeye çalışmıştır.
    ben toyotanın tasarımda efsane olsun vs diye kendini kastığına inanmıyorum.
    ztn toyotayı alan alıyor kesim belli o yüzden adam kar ettiği halde birdaha birdaha kasıp feci spor modeller üretmesine gerek yok.
    ha diyceksiniz ki gt86 çıktı.
    arkadaşlar vicdanınıza bir sorun
    120 bin tl verceksiniz atmosferik 200 bg 210 civarı torku olan bir araç alacaksınız.tmm hadi beygir size yetti diyelim yada tork
    iç malzeme kalitesi ne alemde?ben fotolarda gördüğüm kadarıyla ahım şahım birşey yok ortada
    tmm sürüş pozisyonu ve yol tutuşla yan arasındaki ince farkı iyi ayarladıkları yazıyor tüm dergilerde.
    ama aynı dergilerde bu araçların bir an önce turbolanması gerektiğini yan performansını bmw gibi akıcı şekilde devam ettirecek güç ve beygir oranında geride kaldığıda yazıyor.
    bir şeyler eksik bu gt86 da
    bence toyota bu aracı baz piyasaya sürdü yani piyasayı yokluyor.ztn dergilerdede yazdığı gibi örneğin brz si gelecekmiş 300 bg civarı turbolu bir motorla
    toyota da gt86 r vs birşey çıkarır.

    120 bin tl den bahsediyorsunuz arkadaşlar.
    ayrıca konu biraz sapmış doğal olarak gt86 ya kaymış ama yeni corolladanda bir ümidim yok
    bnce toyota ikinci vw vakası gibi birşey
    donanım ile fiyatı karşılaştıralım oha diyelim hep birlikte ne dersiniz?

    Ben bir sene kullandığım Toyota mı sırf yağ eksiltiyor diye 52 bin km de sattım. Benimle aynı donemde Toyota alan 4 kisi daha var onlarında aracı yağ eksiltiyor. Kronik bir durum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: blackjack.exe

    toyotanın yağ yaktığını yada motorda sorun çıkardığını duymadım.sadece mmt şanzımanlar sorunlu diye biliyorum.
    arkadaşlar artık atmosferik motor olayı biraz eskide kalmadımı gerçektende..
    biturbolar twinchargerlar size yüksek beygirler verirken çok asılmadığınızdada yeterli şekilde yakıtta tasarruf sağlayabiliyor(tabi türkiye şartlarını göz önüne alırsak yinede yakıyor)
    toyota bir kaç efsane model hariç hep daha çok böyle sade kendince sağlam araçlar üretmeye çalışmıştır.
    ben toyotanın tasarımda efsane olsun vs diye kendini kastığına inanmıyorum.
    ztn toyotayı alan alıyor kesim belli o yüzden adam kar ettiği halde birdaha birdaha kasıp feci spor modeller üretmesine gerek yok.
    ha diyceksiniz ki gt86 çıktı.
    arkadaşlar vicdanınıza bir sorun
    120 bin tl verceksiniz atmosferik 200 bg 210 civarı torku olan bir araç alacaksınız.tmm hadi beygir size yetti diyelim yada tork
    iç malzeme kalitesi ne alemde?ben fotolarda gördüğüm kadarıyla ahım şahım birşey yok ortada
    tmm sürüş pozisyonu ve yol tutuşla yan arasındaki ince farkı iyi ayarladıkları yazıyor tüm dergilerde.
    ama aynı dergilerde bu araçların bir an önce turbolanması gerektiğini yan performansını bmw gibi akıcı şekilde devam ettirecek güç ve beygir oranında geride kaldığıda yazıyor.
    bir şeyler eksik bu gt86 da
    bence toyota bu aracı baz piyasaya sürdü yani piyasayı yokluyor.ztn dergilerdede yazdığı gibi örneğin brz si gelecekmiş 300 bg civarı turbolu bir motorla
    toyota da gt86 r vs birşey çıkarır.

    120 bin tl den bahsediyorsunuz arkadaşlar.
    ayrıca konu biraz sapmış doğal olarak gt86 ya kaymış ama yeni corolladanda bir ümidim yok
    bnce toyota ikinci vw vakası gibi birşey
    donanım ile fiyatı karşılaştıralım oha diyelim hep birlikte ne dersiniz?

    Ben bir sene kullandığım Toyota mı sırf yağ eksiltiyor diye 52 bin km de sattım. Benimle aynı donemde Toyota alan 4 kisi daha var onlarında aracı yağ eksiltiyor. Kronik bir durum

    bizdede benzinli 2007 corolla, 2012 auris ve 2007 avensis var

    kankamın iş yerinde 2 adet 2011 corolla d4d ,1 adet 2012 auris d4d var

    hiç ama hiç yağ yakma diye birşey görmedim çok ilginç

    hatta benim avensis 21.000 kmdir aynı yağla geziyor hiç eksilme yok

    sizde hangi modeli vardı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avensis42 -- 20 Eylül 2012; 2:19:35 >




  • Bakalım ne kadar sıradan ve çirkin bir araç gelcek merak ediyorum.

    Toyota belki sorunsuz,ekonomik araçlar üretiyor olabilir fakat çoğu modelinde kullanım zevki yok,sürücüyle iletişim zayıf,tasarımları zayıf gerçekten ruhsuz arabalar üretiyor.Hani sadece taşıt başka birşey değil.

    Benim için otomobil ayrı bir zevktir en azından.

    Otomobili sadece A noktasından B noktasına hızlıca gidebilmek amacıyla kullandığımda veya mecbur kaldığımda bir toyota sahibi olurum herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Bakalım ne kadar sıradan ve çirkin bir araç gelcek merak ediyorum.

    Toyota belki sorunsuz,ekonomik araçlar üretiyor olabilir fakat çoğu modelinde kullanım zevki yok,sürücüyle iletişim zayıf,tasarımları zayıf gerçekten ruhsuz arabalar üretiyor.Hani sadece taşıt başka birşey değil.

    Benim için otomobil ayrı bir zevktir en azından.

    Otomobili sadece A noktasından B noktasına hızlıca gidebilmek amacıyla kullandığımda veya mecbur kaldığımda bir toyota sahibi olurum herhalde.

    zaten bütün dünyada insanların çoğunluğu otomobilleri a noktasında b noktasına sorunsuz gitmek için kullandığından dolayı toyota çok satıyor...

    malesef ülkemizde insanlarımız otomobillerini neredeyse koyunlarına alıp beraber yatacaklar...

    tasarımları zayıf, ruhsuz, sürücüyle iletişim zayıf diyorsunuz peki bu söyledikleriniz avalon camry mark x land cruiser için de geçerlimi acaba çok merak ettim

    mesela ben avensis kullaıyorum öncesinde passatım vardı ondan öncede vectram... şu anda avensis ile gayet iyi iletişim kurabiliyorum ...mesela iletişim derken nasıl yani sevişeceğiz mi araçlarla :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avensis42 -- 20 Eylül 2012; 2:32:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: blackjack.exe

    toyotanın yağ yaktığını yada motorda sorun çıkardığını duymadım.sadece mmt şanzımanlar sorunlu diye biliyorum.
    arkadaşlar artık atmosferik motor olayı biraz eskide kalmadımı gerçektende..
    biturbolar twinchargerlar size yüksek beygirler verirken çok asılmadığınızdada yeterli şekilde yakıtta tasarruf sağlayabiliyor(tabi türkiye şartlarını göz önüne alırsak yinede yakıyor)
    toyota bir kaç efsane model hariç hep daha çok böyle sade kendince sağlam araçlar üretmeye çalışmıştır.
    ben toyotanın tasarımda efsane olsun vs diye kendini kastığına inanmıyorum.
    ztn toyotayı alan alıyor kesim belli o yüzden adam kar ettiği halde birdaha birdaha kasıp feci spor modeller üretmesine gerek yok.
    ha diyceksiniz ki gt86 çıktı.
    arkadaşlar vicdanınıza bir sorun
    120 bin tl verceksiniz atmosferik 200 bg 210 civarı torku olan bir araç alacaksınız.tmm hadi beygir size yetti diyelim yada tork
    iç malzeme kalitesi ne alemde?ben fotolarda gördüğüm kadarıyla ahım şahım birşey yok ortada
    tmm sürüş pozisyonu ve yol tutuşla yan arasındaki ince farkı iyi ayarladıkları yazıyor tüm dergilerde.
    ama aynı dergilerde bu araçların bir an önce turbolanması gerektiğini yan performansını bmw gibi akıcı şekilde devam ettirecek güç ve beygir oranında geride kaldığıda yazıyor.
    bir şeyler eksik bu gt86 da
    bence toyota bu aracı baz piyasaya sürdü yani piyasayı yokluyor.ztn dergilerdede yazdığı gibi örneğin brz si gelecekmiş 300 bg civarı turbolu bir motorla
    toyota da gt86 r vs birşey çıkarır.

    120 bin tl den bahsediyorsunuz arkadaşlar.
    ayrıca konu biraz sapmış doğal olarak gt86 ya kaymış ama yeni corolladanda bir ümidim yok
    bnce toyota ikinci vw vakası gibi birşey
    donanım ile fiyatı karşılaştıralım oha diyelim hep birlikte ne dersiniz?

    Ben bir sene kullandığım Toyota mı sırf yağ eksiltiyor diye 52 bin km de sattım. Benimle aynı donemde Toyota alan 4 kisi daha var onlarında aracı yağ eksiltiyor. Kronik bir durum

    bizdede benzinli 2007 corolla, 2012 auris ve 2007 avensis var

    kankamın iş yerinde 2 adet 2011 corolla d4d ,1 adet 2012 auris d4d var

    hiç ama hiç yağ yakma diye birşey görmedim çok ilginç

    hatta benim avensis 21.000 kmdir aynı yağla geziyor hiç eksilme yok

    sizde hangi modeli vardı

    2010 auris d4d idi benim araç. Bakımdan yaklaşık 7-8 bin km sonra yağ Işığı yakıyordu 2 Lt civarı yağ koyuyordum. Hep serviste aynı şikayette bulunuyordum. En sonunda turbo ve yağ pompasını değiştirdik dediler artık olmaz dediler evet olmadı sadece yağ Işığı yanmadı ama kontrol ettigimde yine eksiltme vardı. Işık olayında kandırmaca yaptılar muhtemelen o donemde çok şikayet gelmiş olacak ki 2011 sonrasında satılan araçlara aynı uygulamayı yaptılar. Satış temsilcisi oldukça samimi oldugum birisidir hala sorarım yağ olayını çözdünüz mü diye evet çözdük artık dizel motorları BMW den alacağız dedi. Bütün firmalar 15 - 20 binde bakıma çağırıyor Toyota sırf yağ ve yağ filtresini değiştirmek için çağırıyor çünkü 15 bin olsa yağ kalmiycak motorda. Hava filtresi 20 binde bir değiştiriyor mesala.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Bakalım ne kadar sıradan ve çirkin bir araç gelcek merak ediyorum.

    Toyota belki sorunsuz,ekonomik araçlar üretiyor olabilir fakat çoğu modelinde kullanım zevki yok,sürücüyle iletişim zayıf,tasarımları zayıf gerçekten ruhsuz arabalar üretiyor.Hani sadece taşıt başka birşey değil.

    Benim için otomobil ayrı bir zevktir en azından.

    Otomobili sadece A noktasından B noktasına hızlıca gidebilmek amacıyla kullandığımda veya mecbur kaldığımda bir toyota sahibi olurum herhalde.

    zaten bütün dünyada insanların çoğunluğu otomobilleri a noktasında b noktasına sorunsuz gitmek için kullandığından dolayı toyota çok satıyor...

    malesef ülkemizde insanlarımız otomobillerini neredeyse koyunlarına alıp beraber yatacaklar...

    tasarımları zayıf, ruhsuz, sürücüyle iletişim zayıf diyorsunuz peki bu söyledikleriniz avalon camry mark x land cruiser için de geçerlimi acaba çok merak ettim

    mesela ben avensis kullaıyorum öncesinde passatım vardı ondan öncede vectram... şu anda avensis ile gayet iyi iletişim kurabiliyorum ...mesela iletişim derken nasıl yani sevişeceğiz mi araçlarla :)

    İletişim: tüm camlar tam otm olmalı mesala
    Yol bilgisayarına ulaşım tuşu akıl mantık çerçevesinde bir yere konulmalı.
    Müzik kalitesi olsa birazcık.
    Seyahat esnasında ön cami yıkadığında sag tarafta şelale oluşmasa.
    Yol sesini daha az alsa.
    Çağın gerisinde kalmayan motor sanziman ikilileri kullansa.
    İlk aklıma gelenler bunlar.
    Not :Dünya'nın en çok satan otomobili için yazdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackjack.exe

    toyotanın yağ yaktığını yada motorda sorun çıkardığını duymadım.sadece mmt şanzımanlar sorunlu diye biliyorum.
    arkadaşlar artık atmosferik motor olayı biraz eskide kalmadımı gerçektende..
    biturbolar twinchargerlar size yüksek beygirler verirken çok asılmadığınızdada yeterli şekilde yakıtta tasarruf sağlayabiliyor(tabi türkiye şartlarını göz önüne alırsak yinede yakıyor)
    toyota bir kaç efsane model hariç hep daha çok böyle sade kendince sağlam araçlar üretmeye çalışmıştır.
    ben toyotanın tasarımda efsane olsun vs diye kendini kastığına inanmıyorum.
    ztn toyotayı alan alıyor kesim belli o yüzden adam kar ettiği halde birdaha birdaha kasıp feci spor modeller üretmesine gerek yok.
    ha diyceksiniz ki gt86 çıktı.
    arkadaşlar vicdanınıza bir sorun
    120 bin tl verceksiniz atmosferik 200 bg 210 civarı torku olan bir araç alacaksınız.tmm hadi beygir size yetti diyelim yada tork
    iç malzeme kalitesi ne alemde?ben fotolarda gördüğüm kadarıyla ahım şahım birşey yok ortada
    tmm sürüş pozisyonu ve yol tutuşla yan arasındaki ince farkı iyi ayarladıkları yazıyor tüm dergilerde.
    ama aynı dergilerde bu araçların bir an önce turbolanması gerektiğini yan performansını bmw gibi akıcı şekilde devam ettirecek güç ve beygir oranında geride kaldığıda yazıyor.
    bir şeyler eksik bu gt86 da
    bence toyota bu aracı baz piyasaya sürdü yani piyasayı yokluyor.ztn dergilerdede yazdığı gibi örneğin brz si gelecekmiş 300 bg civarı turbolu bir motorla
    toyota da gt86 r vs birşey çıkarır.

    120 bin tl den bahsediyorsunuz arkadaşlar.
    ayrıca konu biraz sapmış doğal olarak gt86 ya kaymış ama yeni corolladanda bir ümidim yok
    bnce toyota ikinci vw vakası gibi birşey
    donanım ile fiyatı karşılaştıralım oha diyelim hep birlikte ne dersiniz?

    Zaten toyota da Türkiyede 3-5 tane satarız diye gt86yı çıkardı. Yok fiyatı şu kadarmış bilmem ne. Yeni çıkmasına, 200hp olmasına rağmen şu an dünyada satılan en çok spor arabalarından bir tanesi olduğunu biliyor musunuz? Ülkemize göre neden değerlendiriyorsunuz?

    Donanım ile fiyata oha deme mevzusu corolla için geçerli, harbiden oha. Yaris dizeller için de geçerli. Ama aurisin, avensisin hakkını yememek lazım. İkisi de şu an c sınıfının en alınası araçları.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: blackjack.exe

    toyotanın yağ yaktığını yada motorda sorun çıkardığını duymadım.sadece mmt şanzımanlar sorunlu diye biliyorum.
    arkadaşlar artık atmosferik motor olayı biraz eskide kalmadımı gerçektende..
    biturbolar twinchargerlar size yüksek beygirler verirken çok asılmadığınızdada yeterli şekilde yakıtta tasarruf sağlayabiliyor(tabi türkiye şartlarını göz önüne alırsak yinede yakıyor)
    toyota bir kaç efsane model hariç hep daha çok böyle sade kendince sağlam araçlar üretmeye çalışmıştır.
    ben toyotanın tasarımda efsane olsun vs diye kendini kastığına inanmıyorum.
    ztn toyotayı alan alıyor kesim belli o yüzden adam kar ettiği halde birdaha birdaha kasıp feci spor modeller üretmesine gerek yok.
    ha diyceksiniz ki gt86 çıktı.
    arkadaşlar vicdanınıza bir sorun
    120 bin tl verceksiniz atmosferik 200 bg 210 civarı torku olan bir araç alacaksınız.tmm hadi beygir size yetti diyelim yada tork
    iç malzeme kalitesi ne alemde?ben fotolarda gördüğüm kadarıyla ahım şahım birşey yok ortada
    tmm sürüş pozisyonu ve yol tutuşla yan arasındaki ince farkı iyi ayarladıkları yazıyor tüm dergilerde.
    ama aynı dergilerde bu araçların bir an önce turbolanması gerektiğini yan performansını bmw gibi akıcı şekilde devam ettirecek güç ve beygir oranında geride kaldığıda yazıyor.
    bir şeyler eksik bu gt86 da
    bence toyota bu aracı baz piyasaya sürdü yani piyasayı yokluyor.ztn dergilerdede yazdığı gibi örneğin brz si gelecekmiş 300 bg civarı turbolu bir motorla
    toyota da gt86 r vs birşey çıkarır.

    120 bin tl den bahsediyorsunuz arkadaşlar.
    ayrıca konu biraz sapmış doğal olarak gt86 ya kaymış ama yeni corolladanda bir ümidim yok
    bnce toyota ikinci vw vakası gibi birşey
    donanım ile fiyatı karşılaştıralım oha diyelim hep birlikte ne dersiniz?

    Ben bir sene kullandığım Toyota mı sırf yağ eksiltiyor diye 52 bin km de sattım. Benimle aynı donemde Toyota alan 4 kisi daha var onlarında aracı yağ eksiltiyor. Kronik bir durum

    bizdede benzinli 2007 corolla, 2012 auris ve 2007 avensis var

    kankamın iş yerinde 2 adet 2011 corolla d4d ,1 adet 2012 auris d4d var

    hiç ama hiç yağ yakma diye birşey görmedim çok ilginç

    hatta benim avensis 21.000 kmdir aynı yağla geziyor hiç eksilme yok

    sizde hangi modeli vardı

    2010 auris d4d idi benim araç. Bakımdan yaklaşık 7-8 bin km sonra yağ Işığı yakıyordu 2 Lt civarı yağ koyuyordum. Hep serviste aynı şikayette bulunuyordum. En sonunda turbo ve yağ pompasını değiştirdik dediler artık olmaz dediler evet olmadı sadece yağ Işığı yanmadı ama kontrol ettigimde yine eksiltme vardı. Işık olayında kandırmaca yaptılar muhtemelen o donemde çok şikayet gelmiş olacak ki 2011 sonrasında satılan araçlara aynı uygulamayı yaptılar. Satış temsilcisi oldukça samimi oldugum birisidir hala sorarım yağ olayını çözdünüz mü diye evet çözdük artık dizel motorları BMW den alacağız dedi. Bütün firmalar 15 - 20 binde bakıma çağırıyor Toyota sırf yağ ve yağ filtresini değiştirmek için çağırıyor çünkü 15 bin olsa yağ kalmiycak motorda. Hava filtresi 20 binde bir değiştiriyor mesala.

    sizin araç makyajlımıydı torku kaçtı ?




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.