Şimdi Ara

2014 F1 Otomobilleri - Tasarım ve Detaylar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.887
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  2014 F1 Otomobilleri - Tasarım ve Detaylar

    2014 F1 otomobili çizimi.


    2012 aracı ile karşılaştırıldığında, 2014 tasarımları önemli ölçüde değişmiş: daha dar ön kanat, alçak burun ve daha geniş bir arka kısımla birlikte difüzör de alçaltılmış durumda. Bu da daha fazla yere basma gücü demek.


     2014 F1 Otomobilleri - Tasarım ve Detaylar


    Beklenen Aerodinamik ve Kural Değişiklikleri

    - Ön kanat genişliği 1,800mm'den 1,600mm'ye kadar küçüldü.
    - Pitler artık daha sessizleşecek. Pit yolunda araçlar artık elektrik gücünden yararlanacak. - (Bu konuda takımlar tarafından itirazlar var)
    - Araçların minimum ağırlığı 640kg'dan 690kg'a yükseltildi.
    - Minimum güç ünitesi ağırlığı (Enerji geri kazanım sistemi de dahil olmak üzere) 155kg. olarak belirlendi. Daha önce sadece motor tek başına minimum 95kg. geliyordu.
    - Vites sayısı 8'e yükseldi. (F1 2014'de işimiz daha da zorlaşacak :/ )


    ---Konuyu zamanla ve yeni bilgiler geldikçe/öğrendikçe güncellemeye çalışacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi No-One -- 10 Ekim 2013; 3:28:15 >







  • Ve işte V6'mız. Nam-ı diğer "Vakum Temizleyici"

  • Çok iyi bir konu olmuş, tebrik ederim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • F1 i kaybettik başımız sağolsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurakBilgin

    F1 i kaybettik başımız sağolsun

    Motor konusunda temin ettikleri şey eğer buysa durum gerçekten çok vahim.

    @Sercann35

    Teşekkürler.
  • yararlı bir konu olmuş teşekkürler. Bu ön kanatlar 2009 öncesi boyut mu yoksa onlardan büyük mü? Yeni motorlarla turda kaç saniyelik bir yavaşlama söz konusu olabilir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OneMoreChance

    yararlı bir konu olmuş teşekkürler. Bu ön kanatlar 2009 öncesi boyut mu yoksa onlardan büyük mü? Yeni motorlarla turda kaç saniyelik bir yavaşlama söz konusu olabilir?

    2008'de 1400mm'ydi. 2009'da 1800'e yükseltmişlerdi. Şimdi ikisinin arasında bir değer olacak; 1600, 1650 gibi. V6'ların ise turlara nasıl etki edeceğini hiç bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wayfaring

    Ve işte V6'mız. Nam-ı diğer "Vakum Temizleyici"

    javascript:void(AddText(''))
    F1in Tez Sesini Özleyecem GP2 Arabası gibi ses çıkartıyor vakum temizleyici :Pjavascript:void(AddText('[:\'(]'))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wayfaring

    Ve işte V6'mız. Nam-ı diğer "Vakum Temizleyici"



    Re-za-let. Zaten F1 pek izlemiyordum artık tamamıyla bırakırım heralde, iyice suyu çıktı.
  • Eski yarışlara v12lere bakıp iç çekiyorum
  • Tur başına 2.5-3 sn yavaşlayacağı konuşuluyordu.
    Zaten GP2 lerden 5 saniye falan hızlıydılar şimdi iyice denkleştirdiler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.