Şimdi Ara

2015 Astra J ve 2008 Astra H Arasındaki Masraf Farkı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
2.356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    İki motor da bir miktar sıkıntılı ama K daki motor daha çok arızalandı. Bu araçların kullandığı yağ değişti, motor yazılımı değişti ama yine de kurtaramadılar.
    K daki motoru bilmeyen yok zaten J deki sıkıntılardan bahsedebilir misiniz?
  • Bu motor lpg yide sevmez genel olarak opel motorları lpg sevmez çünkü zaten ecotec motorlar diğer motorlara kıyasla daha hararetli çalışırlar (98 derece civarlarında) bir de lpg nin getirdiği ekstra yük motor için çok zararlı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FurkanEmir411 -- 18 Mayıs 2020; 12:21:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 yılı Aralık ayında Astra J HB 1.4 turbo Active Select aldım ve halen kullanıyorum..Değil motor arızası periyodik bakım haricinde servise gitmedim.K kasada bazı piston kırma problemleri çıktığını forumdan okudum.Kronik arıza mı bilemiyorum ? Arıza oranı yüzde kaç ve ne şekilde kullanılan bir araçta cıktı bilemiyorum? O nedenle yorum yapamam. Benimle aynı dönemde çok yakın bir arkadaşım Astra nın dizel sedan modelini almıştı..Dizel partikül filtresinin kısa sürede tıkanması dolayısı ile sistem hata veriyordu. Bir iki kez servise gitti sonra yazılım güncellemesi vs hallettiler. Onun haricinde aracından memnun ve halen kullanıyor.
    Astra HB yeni kasayı bekliyorum..Eğer C sınıfı HB olarak devam edersem ve fiyatı da cebime uygunsa gene Astra yı seçerim..Forumda bazı kullanıcılar özellikle de genç arkadaşlar var, mesela X markanın Y modelinin filanca problemi ile ilgili bir başlık okuyor.Ayrıntıyı bilmiyor belki konuyu sonuna kadar takip de edemiyor ancak bir kere hafızasına kazındı ya başka bir konu açıldığında bilgili olduğunu göstermek için hemen benzer bir ileti yazıyor..Bu böyle çığ gibi büyüyüp gidiyor.
    Sonuçta problemsiz araç yok ..bir kaç tane aşırı kronik arıza çıkaran model, bir iki müşteri odaklı olmayan firma ve dünya çapındaki sorunları binleri aşmış malum şanzıman dışında her türlü aracı kullanırım..Ufak tefek sorunlar her üründe çıkar..önemli olan firmanın yaklaşımı ve çözüm hızıdır.
    Herkese sağlıklı günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    Bu motor lpg yide sevmez genel olarak opel motorları lpg sevmez çünkü zaten ecotec motorlar diğer motorlara kıyasla daha hararetli çalışırlar (98 derece civarlarında) bir de lpg nin getirdiği ekstra yük motor için çok zararlı.
    Yanlışınız var. Direkt enjeksiyon olmayan araçta LSPI olması teknik olarak mümkün değil. K kasalar direk enjeksiyonlu, J kasalar çok noktadan enjeksiyonlu.
    Lubrizol Additives 360youtube
    Low Speed, Pre-Ignition (LSPI)
    https://www.youtube.com/watch?v=SzssfImJjZA




  • Doğrudur, baktım bende şimdi tekrardan öyleymiş o zaman bu 1.4T J lerin başka bir sorunu mu var yoksa denk gelip mi arızalanıyor onu da öğrenmek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    2013 yılı Aralık ayında Astra J HB 1.4 turbo Active Select aldım ve halen kullanıyorum..Değil motor arızası periyodik bakım haricinde servise gitmedim.K kasada bazı piston kırma problemleri çıktığını forumdan okudum.Kronik arıza mı bilemiyorum ? Arıza oranı yüzde kaç ve ne şekilde kullanılan bir araçta cıktı bilemiyorum? O nedenle yorum yapamam. Benimle aynı dönemde çok yakın bir arkadaşım Astra nın dizel sedan modelini almıştı..Dizel partikül filtresinin kısa sürede tıkanması dolayısı ile sistem hata veriyordu. Bir iki kez servise gitti sonra yazılım güncellemesi vs hallettiler. Onun haricinde aracından memnun ve halen kullanıyor.
    Astra HB yeni kasayı bekliyorum..Eğer C sınıfı HB olarak devam edersem ve fiyatı da cebime uygunsa gene Astra yı seçerim..Forumda bazı kullanıcılar özellikle de genç arkadaşlar var, mesela X markanın Y modelinin filanca problemi ile ilgili bir başlık okuyor.Ayrıntıyı bilmiyor belki konuyu sonuna kadar takip de edemiyor ancak bir kere hafızasına kazındı ya başka bir konu açıldığında bilgili olduğunu göstermek için hemen benzer bir ileti yazıyor..Bu böyle çığ gibi büyüyüp gidiyor.
    Sonuçta problemsiz araç yok ..bir kaç tane aşırı kronik arıza çıkaran model, bir iki müşteri odaklı olmayan firma ve dünya çapındaki sorunları binleri aşmış malum şanzıman dışında her türlü aracı kullanırım..Ufak tefek sorunlar her üründe çıkar..önemli olan firmanın yaklaşımı ve çözüm hızıdır.
    Herkese sağlıklı günler
    Aracınız gayet güzel hocam güle güle kullanın. Ben zaten J kasalarda bir problem duymamıştım ama yine de bir sorayım dedim. Muhtemelen sizin dediğiniz gibi düşünüyor insanlar.

    K kasadaki motor cidden sıkıntılı. Yağ değişimi tarzında birkaç hamlesi oldu opelin ama sıkıntılar tamamıyla bitmedi. Makyajlı kasada o motoru bırakıp 3 silindirli başka bir 1.4 motora geçtiler zaten. O motor da pek güven vermiyor bana hem üç silindirli hem cvt şanzımanlı. Toyota ve honda dışında sorun çıkarmayan cvt sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor. Ne varsa eskide var. 1 litre fazla yaksa da kafam rahat en azından.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    Doğrudur, baktım bende şimdi tekrardan öyleymiş o zaman bu 1.4T J lerin başka bir sorunu mu var yoksa denk gelip mi arızalanıyor onu da öğrenmek lazım.
    Muhakkak sorun çıkaranları da vardır ama uzun süredir piyasada olan bir motor ve belli bir sorun ile anıldığını duymadım ben.

    K kasadaki 150 lik motor öyle değil ama sıfır alıp 30-40 bin kilometreye gelenlerin neredeyse tamamı LSPI sorununu yaşadı.
  • K kasada Opel yağı değiştirdi yazılımı değiştirdi yine kurtaramadı, otomatik arabayı manuelde kullanıp devri çok düşürmeden kullananlar ömrünü uzattı Şimdi PSA Astrayı nasıl konumlandıracak yeni jenerasyonda merak ediyorum, sevdiğim bir model.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 Astra J 1.4T lpgli kullanıyorum. 100 bini devirdim 80+sı lpgli. Sadece su eksiltmeyle ilgili sorun yaşadım(1.4Tlerde kroniktir). LSPI J kasada çok nadir karşılaşılan bir sorundur. Olanlarda ise sebebi yanlış yağ seçimi, yazılım ve aracın çok zorlanmasıdır. Zira aynı koşullarda kullanılan tsi larda pistonlarla ilgili ciddi sorunlar çıkmıştır.

    Acemiyseniz Cosmo donanıma hiç bulaşmayın zira Afl farın tanesi 4-5 bin tl. Ufak bir kazada 12-15 bin tl lik masrafla karşılaşabilirsiniz. Sport donanım bolca mevcut. Performansla işim yok derseniz 1.3cdti da alabilirsiniz. 1.6cdti çok iyidir yalnız biraz tüketir.

    Bir de dizellerde Dpf var. İlk arabanız, dikkat etmeniz, ona uygun kullanmanız gerekecek. Sürekli şehir içi ve sıkışık trafikte kullanırsanız dpf niz dolacak. Çevre yolunda üst devirlerde kullanmanız gerekecek.

    Lpg ile 1.4t 1.6cdti dan daha ekonomiktir. 1.4T Gm tarafından fabrikasyon Lpg ile gelen tek versiyondur. Ülkemize fabrikasyon lpgli Astra gelmedi ancak İnsignia 1.4T lerde (Astra ile aynı motor)fabrikasyon lpgli versiyonları görebilirsiniz. Lpg uyumu 1.6 atmosferik gibi sorunlu değildir.

    Fiyat olarak daha ucuz 1.4t. Tercih sizin seçenek bol.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.