Abimde 5 senedir Picasso ya biniyor mcp oda ..baskı balata değişti halen biniyor volant değişmedi buna istinaden söyledim mcp şanzımanlar çok masraf açmaz dedim çelişki nerde ? İlerde baskı balata değişir biner anlamında sonuçta illaki bindiği kadar ilerde bakım yaptiricak diğer tam otomatiklere göre daha masrafsız demek istedim umarım anladınız < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
2015 Kia ceed 1.6crdi hb concept plus mı?2015 Citröen C4 1.6e-hdi mı? (2. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
baskı balata volant işçilik dahil 2500tl gibi bir fiyat dediler ki 120bin kmde değişecek. Daha çok var yani.
-
Volantın değişimine gerek yok. Sadece baskı balata 1500tye l halloluyor ki bu da normal. 120bin kmde değişmesi lazım dediler. 180bin km de yapar ama önerilen 120bin km.
-
Bayramda istanbuldan trabzona gittim. Rize'ye geçtim Trabzon'a geri geldim. Ordan Malatya'ya indim. Malatya'dan Adıyaman'a nemrut dağına çıktım. Adıyaman'dan sonra Şanlıurfa, Gaziantep, Kahramanmaraş. Maraştan sonra Burdur'a bastım Sagalassos'a. Ordan Denizli Pamukkale ve son olarak da Bursa. Şehir içi gezmeler dahil toplamda 4800 civarı yol yaptım. Çok şükür bir arıza vs şu ana kadar vermedi.
-
Ceed 128 hp olan versiyon ise tam otomatik istanbul şehir içinde 9 ltden aşağısını göremezsiniz. 136lık olan ise dsg gibi çift kavrama şehir içi 7-7.5 lerde gezersiniz.
Donanım olarak ceed üzmez dolu araç bir miktar daha çıkabilirseniz premium paket öneririm anahtarsız çalıştırma, hafızalı elektrikli koltuk, otomatik park, hayalet ekran gibi donanımlar eklemiş olursunuz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
quote:
Orijinalden alıntı: zingfthVolantın değişimine gerek yok. Sadece baskı balata 1500tye l halloluyor ki bu da normal. 120bin kmde değişmesi lazım dediler. 180bin km de yapar ama önerilen 120bin km.
Sizinle ayni araci kullaniyorum.
Her baski balata degisiminde yeni volant onerilir,
Servise ya da iyi bir özel servise gittiginizde alacaginiz yanit ayni olacak, orjinal yedek parça ile 5-6 bin tl arasi masraf çikarir ve her defasinda kalibrasyon yazilimi uygulanip test yapilir.
Yakin zamanda benim aracimda da baski, balata ve volant degişecek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Emekkk
2020 Eylül ayında parçaları kendim alarak cebimden toplam 4500 TL masraf çıkardı ucuz değil yani bu arada hareketli volan var volan değişmeyip bin km sonra titreme başlayınca ekstra işçilik kitlenince ozaman kafayı taşlara vurursun artık neden degismedim diye neyse sattım kurtuldum çok konforsuz bir şanzıman mcp şehir içi dur kalk trafik için kafa sallama yapıyordu sürekli dur kalkta illa manuele çekmek gerekiyordu yol boyu vitesle oyna dur sanki manuel araç gibi
Benim abim maslakta tamirci baskı balata değişti kalibrasyonu kendi yaptı sorunsuz biniyor tamirci sonuçta ondan iyi bilemeyiz adam yıllardır picassoya biniyor ve çok memnun... MCP şanzımanın manuel otomatiklestirilmis olduğunu biliyosun tabiki çok konforlu şanzıman değil bunu zaten inkar eden yok ...manuelden otomatiklestirilmis şanzımanlarin içinde yine en sorunsuza yakını mcp çok masraf açmadan kurtarabilicegin bunu anlatmaya çalışıyorum inatla servislerden duydugunuza inanıyorsunuz servis tabiki herşeyi degiselim ilerde sorun olur der amaçları para kazanmak müşteri düşünmek değil bu ülke de...Not gerçekten kullanımı tam otomatik vites gibi konforlu değil sarsıntılı vites geçişleri hissettiriyor bunda hemfikirim herkesle
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BabyLatte -- 8 Ağustos 2021; 14:26:31 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Servisin dediğini değil yaşadığımı anlatıyorum İstanbul trafiğine gelmez başka şehirde köyde kasabada olanı bilemiyorum ben 3 sene 26 bin km kullandım
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Emekkk
Servisin dediğini değil yaşadığımı anlatıyorum İstanbul trafiğine gelmez başka şehirde köyde kasabada olanı bilemiyorum ben 3 sene 26 bin km kullandımValla ben İstanbulda yaşıyorum, tam trafikte kullanılcak araç. MCP şanzıman beni rahatsız etmiyor ki deneyip aldım zaten ve en iyi yanı da şehir içi yakıtı aracın çok az. Tam istanbul trafiği için üretilmiş.
-
Ah bi cvt kullansan :D neyse ben 3 sene başka marka sürmusum sanırım inşallah dik bir yokuşta dur kalk kalmazsın mmt şanzımana göre tabiki iyi mcp ama konforsuz olduğunu değiştirmiyor kaza basipta gitmesini beklerken kafa atınca az sövdurmedi
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bmw, mercedes, toyota vs çok araç kullandım farkı biliyorum ama c4 yarı otomatik seri ya da agresif kullanılcak bir araç değil. Nerde nasıl gerektiği gibi gazlarsan rahatsız etmez bunu demek istedim. Yoksa citröen babamın malı değil yani niye öveyim ))
-
Kesinlikle bende çok severek kullandım çok dolu bir araç tasarruflu fakat lanet Kartal Kadıköy trafiğinde bezdirdi beni sakin bir yerde olsa idim satmazdim
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X