Şimdi Ara

2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
970
Cevap
27
Favori
170.689
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Favori aracım Duster'di zaten de otomatik olmadığı için sanderoya kaydık. Eşim için alacağım ama duster istanbul trafiğinde bayan için zor olmaz mı? Çünkü gövde çok geniş. Bak şimdi kafam iyice kaıştı. EDC çift kavrama olunca karar vermek zor gibi. Neyse o zaman 1 ay daha bekleyeceğim tekrar buradan yazarım size. Bilgi için teşekkürler.
  • Hocam sanırım bu araç yaptığım araştırmalara göre 1 hafta sonra yapılacak Paris Otomobil fuarında sergilenecek. Aynı ay içerisinde Türkiye'de olması mümkün mü acaba? Birde 2017 model sandero olarak geçiyor. Kasıma da razıyım yani :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NightmareII

    Hocam sanırım bu araç yaptığım araştırmalara göre 1 hafta sonra yapılacak Paris Otomobil fuarında sergilenecek. Aynı ay içerisinde Türkiye'de olması mümkün mü acaba? Birde 2017 model sandero olarak geçiyor. Kasıma da razıyım yani :D

    Ekim olmaz kasim olur.
    Yeni yıl girmeden satışa sunulacak sonuçta.

    Ekim ayında makyajlı i10 da Pariste tanıtılacak ama aynı anda Türkiyede satışa da sunulacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam hocam bekleme ve takipteyim. :)
  • Dacianın diğer ülkelerdeki sitelerine baktım bazılarında bu reklem var Parist tanıtımı yapılacak deniyor ama ülkemizdeki sitede ne ses nede bir seda...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NightmareII -- 24 Eylül 2016; 23:29:09 >
  • Duster edc dizel otomatik olarak çıkacak 60 bin tl den aşağı olmaz fiyatı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dürüstmezarci

    Duster edc dizel otomatik olarak çıkacak 60 bin tl den aşağı olmaz fiyatı.

    Şu anda Ambiance 1.5 dci 90 bg manuel fiyatı 60 bin küsür... :D Gidip ambiance modele edc koyacaklarını da hiç sanmıyorum. En boşu 70 binden aşağı olmaz bence.. Dolusu da 80 bine yaklaşır.
  • Ben bayi ile görüştüm dizel edc li bir duster için en az 77000 i görür dedi. Ben yine vazgeçtim. ☺ Forever Sandero stepway. Tabi makyajlı kasa 😆



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NightmareII -- 25 Eylül 2016; 9:27:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NightmareII N kullanıcısına yanıt
    Hocam ibiza 1.0 eco tsı dsg modelini düşünmez misiniz. Bende ilk stepway le başladım ibiza da karar verdim. Hem şanzıman hem konfor hemde özellik olarak daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dürüstmezarci -- 25 Eylül 2016; 10:31:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hacim ve görsellik cezbediyor. Kucuk olmasına rağmen bir sedan gibi bagajı var. Birde parça ucuzluğu söz konusu. Haklisiniz kalite beklemek yersiz olur ama diğer yönden artıları çok fazla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ibiza 1.0 eco tsı dsg modeli iyi bir secenekfakat 3konu göz önünde tutulursa
    1-daha pahalı yaklaşık 55 bintl
    2-daha küçük daha az yüksek
    3-dsg şanzıman saatlı bombaya benzetilmesi ne zaman arza verceği şans gibi onarımı zor vede pahalı olması
    bunlar dışında daha iyi bir seçenek...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agah07

    ibiza 1.0 eco tsı dsg modeli iyi bir secenekfakat 3konu göz önünde tutulursa
    1-daha pahalı yaklaşık 55 bintl
    2-daha küçük daha az yüksek
    3-dsg şanzıman saatlı bombaya benzetilmesi ne zaman arza verceği şans gibi onarımı zor vede pahalı olması
    bunlar dışında daha iyi bir seçenek...

    Bir de ek olarak 0.9 turboya lpg taktırma seçeneğin var. Şahsen ben düşünmüyorum. Ama ilerde benzin fiyatından bunalırsam bir seçenek olarak önümde. Kaldı ki 2. elde alacak adam da bunu göz önünde bulunduracaktır. İncelemedim ama eminim İbiza da iyi bir seçenektir. Yine tercih meselesi şahsen ben yüksek araba seviyorum. Özellikle şehir içi için mükemmel. Uzun yolculuklar için alçak arabalar daha konforlu. Sürüş alanınıza göre bir tercih yapabilirsiniz. Hayırlı olsun. Bence güzel bir araba.

    Bagaj mevzusuna gelince... Bir kaç gün önce polonun bagajını gördüm. Ağzım kulaklarıma vardı resmen :) Sandero'nun bagajının yanında çok küçük geldi gözüme. :D Züğürt tesellisi işte :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi varan100 -- 25 Eylül 2016; 11:43:15 >




  • Ya dsg iyi güzel tabi çift kavrama konforu ayrı bir şey ama bir debriyaj değişimine bile 7000 TL çekiyor servis arabayı 90 100 bin km kullanmak için alıyoruz resmen. Yine de tercihim yüksek araç. Tek kavrama kötü tabi sakin kullanmazsan. Sakin kullanımlar için çok bence çok çok iyi. Alman menşeili araçlar için Türkiye trafigi ve yollar uygun değil bence. Yazık olur verecegim paraya diye düşünüyorum. Helede istanbul trafiği 2 gün önce 0 km bir opel ile toyota gözümün onunde kafa kafaya tokusunca yazık dedim. En iyisi yüksek ve ekonomik. Araçlarda ne kadar elektromekanik o kadar konfor ve bir o kadar maddi dert anlamına geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agah07

    ibiza 1.0 eco tsı dsg modeli iyi bir secenekfakat 3konu göz önünde tutulursa
    1-daha pahalı yaklaşık 55 bintl
    2-daha küçük daha az yüksek
    3-dsg şanzıman saatlı bombaya benzetilmesi ne zaman arza verceği şans gibi onarımı zor vede pahalı olması
    bunlar dışında daha iyi bir seçenek...

    Hocam fiyat 51500 liste fiyatından indirim yapıyorlar. Boyut hacim olarak haklısınız. Ama tek kavramalı yarı otomatik şansızman dsg den daha riskli. Arka cam otomatik, dijital klima, Cruise kontrol,dijital ekran, motor sesini içine almaması,ve tabi volkswagen motoruna sahip. 4650 tl fark için değer bu fazla özellikler.. Tork hızlanma ve yakıt tüketimi ni yazmıyorum bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dürüstmezarci -- 25 Eylül 2016; 11:53:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dürüstmezarci kullanıcısına yanıt
    Nette biraz bakındım ancak iyi bir inceleme bulamadım. Rica etsem dsg'ye göre dezavantajı nedir paylaşabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunları tartismak mantıksız bence. Araç ekonomiklik üzerine dizayn edilmiş. Konfor istesek gider 70 80 binden başlayan otomatik aynı yükseklik ve hacimdeki avrupa arabalara bakardık zaten. Fiat 500 L bile 77000 otomatigi. İbiza yi tip olarak begenmiyorum. Hacim ve yere yakınlığı yönünden arabayı eşim de kullanacağı için Birde istanbul trafiği şahsen hiç düşünmedim. En mantıklı seçenek sandero dizel yada benzin otomatik geliyor bana 5 sene sonra da satarım gider model yükselirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Niyetim konuyu kirletmek veya başka taraflara dallandırmak değil ama burada bahsi geçen mevzu için detay öğrenebilirsek, aracı almayı düşünenler için fikir vermesi açısından bir referans noktası olabilir.

    Sorumun cevabı arkadaşları rahatsız edecekse özelden de alabilirim; dsg'ye göre bu easy-r şanzımanın ne gibi eksileri var acaba?
  • Sanrupid kullanıcısına yanıt
    Easy r şansıman tek kavramalı olduğundan seri kullanımda geçişleri hissettirir, dsg şanzımanda çift kavramalıdır vitesi daha hızlı değiştirir geçişleri daha az hissedersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanrupid kullanıcısına yanıt
    dsg (çift kavrama) konforludur motora daha iyi uyum sağlar fakat arza durumlarında tamiri zor vede çok pahalıdır
    easy-r (robotik) manuel vitese yakın değerler vardır amaç daha çok debriyajın görevini yapmaya dayalıdır konfor manuel gibi geçişler sarsıntılı olabilir kullanım durumuna göre alışılıbilir bir sistem arza durumunda onarılması daha kolay vede ucuzdur
  • @dürüstmezarcı; Öyleyse sonuç yine dönüp dolaşıp işin konfor kısmına geliyor. Önceki mesajda "daha riskli" diye bir ifade kullandığınız için özellikle sormuştum dezavantajı nedir diye. Çift-tek kavrama konforu haricinde bir dezavantajı yok o zaman? Neden daha riskli dediğinizi anlayamadım.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.