Şimdi Ara

2018 focus 1.5 tdci powershift izlenimlerim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
11.193
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Daha önce 2017 model focus kullandığım için biliyorum ben klima dan gayet memnun kalmıştım . Siz neden begenmediniz anlamadım . Ama klimayı hemen açıp anında soğutmasını beklemeyin araç hareket ettikçe klima dan gelen hava kademeli olarak soğumaya başlıyor.
    Kendi segmentinde Megane dan sonra en kaliteli araç olduğunu düşünüyorum golf falan hikaye.
    Adam daha önce megane bindiği için haşa huzurdan öyle demiş başkan yoksa güzelmiş ama meganın yanında beş para etmezmiş

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Focusun klima problemi sıkışık trafikte ortaya çıkıyor. Klimadan gelen hava gitgide serinliğini kaybediyor ve bir süre sonra ılık üflemeye başlıyor. Daha önce başka bir araba görmediğim durumdan da bahsedeyim, eğer araba yeterli devirde değilse klima açıkken motor sıcaklığı düşüyor, motor sıcaklığının çeyrek kadrana kadar düştüğüne sayısız kez şahit oldum.

    Bir ford hayranı olarak maalesef Focusun çok fazla eksiği mevcut, sürüşü sınıfına göre kusursuz ancak iç donanım ve oyuncaklar vasat.

    Ek not : 3 farklı focusu aylarca kullandım sadece birisi titaniumdu klima sorunu hepsinde vardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Bizde evlilik yıldönümü, doğum günü vs hepsinde hediye olarak öpücük var, başka hediye olmaz :)

    Focus'a o kadar para verilir mi yahu. Levorg alınır o paraya Bir de devir arabaya çok para verilecek devir değil gibi.
    Hocam kusura bakmayın ama çok pintisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • reoix kullanıcısına yanıt
    Aynen dediğiniz gibi oldu. Dün öğle sıcağında kadıköy moda taraflarına gitmek zorunda kaldım. Klima en son kademede açıktı ona rağmen bir süre sonra yetmemeye başladı. Arkada çocuk uyuyor, öğle sıcağında camları açtım. Rezillikti. Akşam tekrar çıktım, klima çalışıyordu.

    Japon araçlarından geçince bu tür şeyler çok sinir bozucu geliyor. Abuk subuk sıkıntılarla uğraşmak zorunda kalıyorsunuz. Aynı şeyleri fiat grubunda da yaşadım. Uzun yolda geliyorum, her şey normal. Klima bir anda sol tarafa soğuk, sağ tarafa sıcak üflemeye başladı. Klimayı resetliyorum, kapatıp açıyorum, arabayı durduruyorum yine fayda etmiyor. En son rüzgar gürültüsü dinleyerek terleye terleye yolculuk yaptım. Adam bilmem hangi sinyalde bile hata olduğunu ekranda söylüyor(çok güzel, japonlarda zor görürsünüz) ama böyle de abuk subuk şeyler çıkarıyor.
  • Focus kliması 2500 devirde ancak iş görmeye başlıyor 2500 devirin altında varla yok arası ben bunu bir çok kez Ford a şikayet olarak yazdım Servise söyledim fakat kompresör ömrü açısından bu şekilde çalıştığını söylediler. Klima üzerine Hyundai nin arabalarını tek geçerim, 40 derece sıcakta bile içeride camlara buz bağlatıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    Yorumum kişisel degil, zaten sizde belirtmişsiniz bu arabadan kaynaklıdır diye, bluetooth olmadıgına göre arac trendx donanım . Benim aracımla aynı sadece 1.6 benzinli.

    Siz menüde gezinirken sıcaklık bulmuşsunuz:) ben onu bilmiyorum açıkcası,
    Sıcaklık göstergesi mevcut sağ üst köşede ekranın, devamlıda orda.
    Evet bluetooth büyük eksiklik, aux bile yok, usb destegi var
    Usb destediğini bluetootda çevirdim basit dongle ile müzikleri uygulamalarda dinleyebiliyorsunuz.

    Yol tutuşu iyi olup yumuşak süspansiyon görmedim açıkcası,
    Birşeylerden ödün vermek gerekiyor ama süspansiyon çok iyi ayarlanmış bence insanın tümsek kasisten geçesi geliyor o derecede Tık Tık:)

    1.6 benzinli yol bilgisayarı ankara antalya 4.9 lt
    Antalya ankara 6 litre yaktı o inişlerin çıkışı bu şekilde

    Yine belirtmişsiniz arabadan olabilir diye, benim klima buz
    Aracın içerisi yeterli seviyede soguk olduktan sonra klima yönünü ön cama verin.
    Kademe hız sesi cogu arabada böyle vw hariç kademe 2 yeterli bence

    Yeni focusun titanum donanımını inceledim hiç dolu gibi durmuyor bildiğin boş ...
    Boşunuda inceledim , durum felaket komple boş, arabanın iskeleti var hissi verdi bana.

    Sizler için saçma olabilir bana eski focusya günelik teki aynaların içinde trim sesi engellemek için kücük sünger mevcut, yeni focusta yok :)
    Torpido eski focusda silikon gömmeli trim engelleyici var
    Yeni focus kücük sünger koymuş.

    Basit çözümler maliyeti olmayan parcayı maliyet gibi gösterip koymamaları içler acısı.

    Yeni focusun tek artısı iç hacim diz mesafesi fazlasıyla genişlemiş, baş mesafeleri aynı.
    Kendi aracının konsolunu daha cok sevdim yenisine göre.

    Ford volkswagen gibi kücük oyun yapıp koltuk tasarım ve kumaş seçimi iyi oldaydı, havalandırma ızgarası kibar görünümlü oldaydı 1 yerine iki satardı.

    Yeni focus fazlasıyla makyaja açıl şekilde yapılmış durumda.
    Makyajlı kada kısmen düşünülebilir.
    Focus 2.5 taki motordan daha fazla tüketmiş şaşırdım bende geçen sene 1.6 tdcı motorlu aracımla 110 130 arası 4 kişi 5.5 6 larda yakmıştı fakat o günki rüzgar durumu bile etkiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    Yorumum kişisel degil, zaten sizde belirtmişsiniz bu arabadan kaynaklıdır diye, bluetooth olmadıgına göre arac trendx donanım . Benim aracımla aynı sadece 1.6 benzinli.

    Siz menüde gezinirken sıcaklık bulmuşsunuz:) ben onu bilmiyorum açıkcası,
    Sıcaklık göstergesi mevcut sağ üst köşede ekranın, devamlıda orda.
    Evet bluetooth büyük eksiklik, aux bile yok, usb destegi var
    Usb destediğini bluetootda çevirdim basit dongle ile müzikleri uygulamalarda dinleyebiliyorsunuz.

    Yol tutuşu iyi olup yumuşak süspansiyon görmedim açıkcası,
    Birşeylerden ödün vermek gerekiyor ama süspansiyon çok iyi ayarlanmış bence insanın tümsek kasisten geçesi geliyor o derecede Tık Tık:)

    1.6 benzinli yol bilgisayarı ankara antalya 4.9 lt
    Antalya ankara 6 litre yaktı o inişlerin çıkışı bu şekilde

    Yine belirtmişsiniz arabadan olabilir diye, benim klima buz
    Aracın içerisi yeterli seviyede soguk olduktan sonra klima yönünü ön cama verin.
    Kademe hız sesi cogu arabada böyle vw hariç kademe 2 yeterli bence

    Yeni focusun titanum donanımını inceledim hiç dolu gibi durmuyor bildiğin boş ...
    Boşunuda inceledim , durum felaket komple boş, arabanın iskeleti var hissi verdi bana.

    Sizler için saçma olabilir bana eski focusya günelik teki aynaların içinde trim sesi engellemek için kücük sünger mevcut, yeni focusta yok :)
    Torpido eski focusda silikon gömmeli trim engelleyici var
    Yeni focus kücük sünger koymuş.

    Basit çözümler maliyeti olmayan parcayı maliyet gibi gösterip koymamaları içler acısı.

    Yeni focusun tek artısı iç hacim diz mesafesi fazlasıyla genişlemiş, baş mesafeleri aynı.
    Kendi aracının konsolunu daha cok sevdim yenisine göre.

    Ford volkswagen gibi kücük oyun yapıp koltuk tasarım ve kumaş seçimi iyi oldaydı, havalandırma ızgarası kibar görünümlü oldaydı 1 yerine iki satardı.

    Yeni focus fazlasıyla makyaja açıl şekilde yapılmış durumda.
    Makyajlı kada kısmen düşünülebilir.
    Focus 2.5 taki motordan daha fazla tüketmiş şaşırdım bende geçen sene 1.6 tdcı motorlu aracımla 110 130 arası 4 kişi 5.5 6 larda yakmıştı fakat o günki rüzgar durumu bile etkiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gördüğüm en iyi klima Nissan almera da idi namussuz buz gibi yapıyordu içeride üşüyordum resmen

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ses sistemini unutmuşum, onu da ekledim.

    Ses sistemi : son zamanlarda bindiğim en vasat ses sistemli araçlardan bir tanesi. Usb den müzik açıyorum, ses yarı düzeyi geçince netlik bozuluyor. Hiç bir düzeyde zaten iddialı bir ses yok. 2011 imprezayı, auris beğenmezdim, onların ses sistemi hiç fena değilmiş :) son seste bile netliğini koruyan, bassları içimde hissettiren, hepsinden daha yüksek, dolgun, berrak ses veren nakamichi ses sistemli 99 lexusumu tekrar buradan anıyorum. Özledim seni lexus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Geçen kim geçer kanlında mıydı focus testine bakıyorum, konforu daha iyi olan var ama yol tutuşu daha iyi olan yok diyor. Bu ne demek? Rakipleri biraz daha konfor için tutuştan feragat etmiş onlar da konfordan feragat edip benzeri konuma gelebilir. Direksiyon biraz da uğraştırır ama süspansiyon o kadar zorlamaz. Bunların hepsi seçim meselesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Filolardan çıkanlar piyasaya pompalandığında 1.5 TDCi PowerShift 110.000 TL civarına çakılır ve ölü fiyatına alır bineriz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • etusch kullanıcısına yanıt
    Teste bakmak durumunda kaldım bunu yazdığın için böyle bir yorum göremediğim gibi, adam konforu kimi orta sınıf otomobillerden iyiyken yol tutuş karakteri direksiyon vb son derece başarılı demiş. Kaldı ki Focusun asıl güzel yanı da budur, çok hızlı viraj alması falan değildir çoğu otomobil Focus gibi viraja girer çıkar. Önemli olan sürücü etkileşimi, şasinin limitlerde gaza direksiyona cevap verebilmesi ve arabanın ne yaptığını hissettirmesidir. Bu da deneyimli sürücüyü otomobili virajlarda zorlamaya iter, keyif verir. Bu başarımları da yüksek konforla harmanlaması yani komple bir yüksek sürüş kalitesi paketi sunmasıdır.

    Örneğin bir İ30 da konfor-sürüş dinamiği harmanı sunar ama seviye Focus düzeyine çıkamıyor. Ya limitlerde Focusun ayarlanabilirliğinde değil, ya yol üzerinde hafif sekmeler yapıyor, yada derin çukurlarda salınım. Bir yer toplarlasalar başka bir konuma zaaf çıkıyor. Belki altyapı benzediği için birkaç burç vb harici parça değiştirmeden Focus ayarına yaklaştırabilirsin, ancak bunun için arabanın üzerinde Ford şasi geliştirme uzmanlarının veya Hyundai N bölümünün çalışması gerekir. Bu işi kusursuz dengede ayarlamak sandığının aksine çok zor.




  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    28:50 -29:10 arası


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • etusch kullanıcısına yanıt
    Bu yeni Focus, benim bahsettiğim ve konudaki araba eski nesil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.