Şimdi Ara

2020 Volkswagen Polo Highline - kampana fren (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
5.730
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkesin gömeceği sandero stepway 100den 0a 38.3 metrede duruyor
    Direksiyondayoutube
    Yeni (2013) Dacia Sandero 1.5 dCi 75 HP test (0-100 km/h, 100-0 km/h)
    https://www.youtube.com/watch?v=ELU832gDWRY&feature=youtu.be

    Ağırlığı fazla olan 4 disk frenli S60 39.1 metre
    Direksiyondayoutube
    2012 Volvo S60 T4 (1.6 lt-180 HP) Powershift test (0-100 km/s, 100-0 km/s)
    https://www.youtube.com/watch?v=6ytmw9aXg50&feature=youtu.be

    Ön yargılı olmayın arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • vOLVO ıle Stepwayın agırlıklarıda bır degıl ama karsılastırırkene agır arac 4 dıskde olsa daha gec bazen durabılıyor BAS sıstem olur ıse elektrık donanımında daha ıyı perfonmans verıyor..
  • 2 tane vw araci olan biri olarak bu durumu esefle kiniyorum.

    Polo yerine i20 alin daha iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vaya589 kullanıcısına yanıt
    Çevirisi ne zaman gelir arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vaya589

    2020 de bu kadar fıyatlara kampana fren olurmu ? Mılletlen dalgamı gecıyorlar anlamadım ben ..
    Fiyatlarda bir anormallik yok hocam.Para değersiz ve vergi yüksek yoksa bu arabalar 11-12 bin Euro'luk arabalar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A Segmenti Hyundai i10 da bile arkalar disk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 100 bine başlangıç b sınıfı araba bile alamamamızın nedenini biliyor yetmez ama evet diyoruz sonra vw ve reno tu kaka oluyor. Bakalım daha neler göreceğiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Fuego

    Clio'yla alay eden, gözlerine perdesi inmiş VAG tayfası gelir birazdan
    Valla haklısınız ilk gördüğümde bu ne demiştim ama fren mesafesi olarak bir sıkıntısını görmedim. Clio da çok kullandım onda da sıkıntı yoktu ama dalga geçerdik frenleri kampana diye başımıza geldi VW de donanım olarak çok sıkıntısı var. Yıl 2020 hala mekanik el freni var, en üst donanımda hız sabitleyici yok hız limitleyici var saçma sapan bir politika.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UnchaineD -- 17 Şubat 2020; 1:40:55 >
  • Kampana fren sadece ıslak hava ve kumlu koşullarda sıkıntı olmaz, bunun dışında belirli km. lerde fren ayarı yaptırmak gerekir.Kampananın balatası eskidikçe kampanaya uzaklaşır iyi tutmamaya başlar.ayar yaptırılmazsa ani frenlemede araç öne kapaklanır, ve kızaklamaya başlar.
  • ama tok kapisi vay
    yahu su olayi bile savunan vag yalakalari var insan hayret ediyor ya tabi bir suru para vermisler olumune savunmalari lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Disk frenin kampanaya göre avantajı ısıyı hızlı tahliye etmektir freni sık pompaladığınızda kampana kapalı bir sistem olduğu için diske göre daha geç soğur dolayısıyla fren mesafesi uzar

    Örneğin virajlı bir dağ yolundan aşağı iniyorsunuz frene art arda basmanız gerekir bu durumda kampana hemen ısınır ve ısıyı disk kadar kolay tahliye edemediği için iyi tutmamaya başlar fren mesafesi uzar ve araç öne yığılma yapar dengenizi kaybedersiniz

    İlk yaptığınız frende kampananın fren mesafesinin kısa olması daha iyi olduğu anlamına gelmez ısıyı her hangi bir disk fren kadar hızlı atması mümkün değildir bu sebeple disk fren her zaman daha güvenlidir ve bu yüzden maliyeti yüksektir.

    1992 model mazda 626 aracımda 4 tekere disk fren varken 2020 yılında volkswagenin hala kampana kullanıyor olması rezaletin 4 teker bulmuş halidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maliyet meselesi siz 100 bin para veriyorum bune fln diyorsunuzda paran para değilki Vw giriş seviyesi aracı poloda kampana görünce neden şaşırıyorsun? B-C sınıf araçlarda görmek kadar normal bişey yok ; B small cars , C compact cars oda small family cars/medium cars ikiside alt sınıf araçlar 100-150 bin verince adam gibi bişeye binmiş olmuyoruz malesef... Bende B segment kullanıyorum neye bindiğiminde farkındayım. Bu arabalardan mithiş bir konfor manevra kabiliyeti vs beklentim yok. Olan varsa Passenger cars baksın (D segment)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öne yığılma veya kızaklama gibi bir durum söz konusu olamaz, ABS ve ESP neden var? Frene basınca zaten araba öne yığılır fizik kuralı (eylemsizlik) anormal bir durum yok. Kampana sandığın kadar hızlı ısınmıyor ek olarak arka frenlere uygulanan güç öne kıyasla daha az. Ön arka disk frenli araçlar 2-3 kez ön değiştirir arka yeni yeni biter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Clio Icon 4 DİSK FREN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu paraya kampana olur mu, şu kadar para veriyoruz led far yok, oto. klima yok. bla bla... Bizim insanımızın anlamadığı arabanın fiyatının aslında o verdiği para olmadığı.
  • En büyük Honda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanNoyan4134

    Öne yığılma veya kızaklama gibi bir durum söz konusu olamaz, ABS ve ESP neden var? Frene basınca zaten araba öne yığılır fizik kuralı (eylemsizlik) anormal bir durum yok. Kampana sandığın kadar hızlı ısınmıyor ek olarak arka frenlere uygulanan güç öne kıyasla daha az. Ön arka disk frenli araçlar 2-3 kez ön değiştirir arka yeni yeni biter.
    Linkini attığım videoda 02:00 'inci dakkaya kadar izlerseniz yeterli bilgi sahibi olursunuz.İlerde kampanalı araç kullanırsanız da bu bilgiyi kullanırsınız.
    130 bin km kampanalı araç kullanmış ve deneyimlemiş birisi olarak video da güzel bir şekilde anlatmışlar.Hiç bir zaman mekaniğin yerini elektronik tutmaz, abs ve esp nin incelen balatayı ayar yaparak kampananın kenarına yaklaştırma gibi bir işlevi yoktur.O yüzden mekanik olarak malesef kampana ayarı belirli km'lerde yapılması lazım.Kampananın balatasının aşındığını el freninin çok yukarda tutması veya çok dik yokuşta el freninin hiç tutmamasıyla anlayabilirsiniz.Saygılarımla




  • kizashi kullanıcısına yanıt
    122.000km ye geldi aracım sadece 1 kez el freni sebebiyle ayar yaptırmak zorunda kaldım, balata azalınca zaten değiştirmen lazım ayarla olacak iş değil, bende son tıkta tutuyordu öncesinde hiç tutmuyordu balatayı değiştirdim telini ayarlattım mis gibi oldu şimdi 100bin km kafa rahat. Mekanikte Elektronikte birbirinin yerini tutar, tamamen eski kafalı görüş çünkü günümüzde kullandığımız araçların neredeyse tamamı elektronik sistemlerle yürüyor, mekanik eskide kaldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FurkanNoyan4134 -- 17 Şubat 2020; 20:30:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arka kampan disk olayını çok abarttınız. Fren işini daha çok ön taraf üstlenir, arkalar dengeyi sağlar. Yukarıda bir arkadaş daha yazmış, ön balataları 2-3 kez değiştirdiğinizde arkaları anca 1 defa değiştirirsiniz.

    A, B segment araçların kullanım amaçları genellikle şehiriçi olduğundan ha kampana ha disk çok önemli olduğunu sanmıyorum.

    1992 Mazda 626 kullanan arkadaş da merak etmesin o yıllarda D segment araçların hepsi Passat dahil disk ön-arka fren kullanıyordu. Mazda'ya özel bir şey değil.
  • Balatanın bitmesi ile kampana ayarı farklı şeyler.Arka fren balatası diskli frende de kampanalı frende de geç biter.Ancak arkası diskli bir araç ayar gerektirmez.Diskli araçtaki problem genelde diskin yamulması, düzensiz aşınması ve kaliperlerin boşluk yapmasıdır.Arkası Kampanalı bir araç mutlaka ayar gerektirir,kampana frenlerin arada açılıp içinin temizlenmesi, kontrolü ve ayarının yapılması lazım.Bu size veya bana göre değişmez.Otomobilden anlayan bir insan bunu bilir, anlamayana da zorla anlatacak halimiz yok.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.