Şimdi Ara

2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
928
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Geçtiğimiz hafta sızıntı görselleriyle karşımıza çıkan yeni nesil Toyota Harrier bugün resmi olarak tanıtıldı. Yıl sonuna doğru Japonya’da satışa çıkacak dördüncü nesil crossover’ın ilk resmi görselleri ve bazı teknik detayları paylaşıldı.



    Yeni Toyota Harrier, Japon markanın yeni TNGA (GA-K) platformu üzerine inşa edildi. Yani Harrier için yeni RAV4’ün platform ikizi diyebiliriz. Yeni platformla birlikte Harrier’ın gövdesi selefine kıyasla az da olsa büyümüş. Toplam uzunlukta ve genişlikte 20 mm, aks mesafesinde ise 30 mm artış söz konusu. Yükseklik ise daha dinamik bir görünüm elde etmek için 30 mm düşürülmüş.



    Bu yeni platformun Harrier’a daha yere yakın ağırlık merkezine ve yüksek mukavemete sahip bir gövde kazandırdığına dikkat çeken Toyota, bu sayede hem sürüş performansı hem de konfor açısından tatmin edici sonuçlar elde edildiğinin altını çiziyor. Ayrıca, bu iyileştirmeleri desteklemek adına önde MacPherson süspansiyona arkada ise çift salıncaklı süspansiyon sistemine yer verildiği de gelen bilgiler arasında.





    TNGA (GA-K) platformunun yeni Toyota Harrier’a kazandırdıkları arasında markanın en son Dynamic Force motoru ve Direct Shift-CVT de bulunuyor. Kaputun altında 171 beygir güç ve 207 Nm tork üreten 2.0 litre dört silindirli Dynamic Force benzinli motor bulunuyor. Üretilen güç ve tork, standart olarak kullanılan Direct Shift-CVT vasıtasıyla ön tekerleklere aktarılıyor. Bunun yanı sıra Harrier’ı opsiyonel olarak dört tekerlekten çekişli bir araç olarak tercih etmek de mümkün.



    Ayrıca Bkz.Avrupa Birliği'nden yerli otomobile tasarım tescili



    Yeni nesil Toyota Harrier’ın hibrit versiyonlarında da önden çekiş ve dört tekerlekten çekiş seçenekleri mevcut. Önden çekişli versiyonda 178 beygir güç üreten 2.5 litre dört silindirli benzinli motor, ön aksa yerleştirilen elektrik motoru ile kombine edilmiş. Bu sayede toplamda 218 beygir güç elde edilmiş. Dört tekerlekten çekişli versiyonda ise arkada bir elektrik motoru daha bulunuyor ve üretilen toplam güç 222 beygir. Her iki hibrit versiyon da e-CVT ile donatılmış.



    T-Connect SD navigasyon sisteminin kontrol edildiği 12.3 inç dokunmatik ekran, elektrikli perdeye ve elektrokromatik camlara sahip panoramik tavan gibi donanımlarıyla dikkat çeken yeni nesil Harrier’da Toyota Safety Sense paketi standart olarak sunuluyor. Bu paket içerisinde yaya ve bisikletli algılama özelliğine sahip ön çarpışma önleme asistanı ve aracın virajlarda dışa doğru kaymasını önlemek için frenleri kontrol eden aktif viraj asistanı gibi sürüş yardımcıları bulunuyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede
    2021 Toyota Harrier, yeni teknolojileri ve hibrit versiyonlarıyla sahnede







  • Jaguar F-Pace genel aerodinamiği itibariyle.

  • Dikey kalkış yapabilse iyi olurmuş :)

  • Ben de Jaguar'a benzettim ama güzel olmuş, son zamanlarda kia, hyundai ve toyota tasarımları çok gelişti

  • Törki iz nat cıpen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Amerika'da Highlander Japonya'da ise aynı araba Toyota Harrier olarak satılıyor. Toyota, Lexus mühendisleriyle ile birlikte çalışmış araçta Lexustan izler görmek mümkün Türkiye fiyatını düşünmek bile istemiyorum

  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt
    Highlander la alakası yok bu aracın. Lexus rx kökenli bir model. Lexusun japonyada satamamasının bir nedeni de bu araç. Lexusun en çok tutulan modeli rx. Bu araç onun muadili. Bunun gibi başka kaliteli, japonya ya özel Toyota modelleri de var. Crown, markx vs



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 15 Nisan 2020; 17:19:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu bildiğin yeni Highlander. Ne kadar Lexus RX temelli olsada altyapısı Highlander'a ait. Dikkatli incelerseniz hemen farkedersiniz bu aracın yeni Highlander olduğunu biraz boyutları değişmiş hepsi o kadar

  • buna rahat 550 -600 bin isterler...kim alacak???
  • Highlander ile bu aracın hiçbir alakası yok, highlander pikap (tacoma) şasisi üzerine geliştirilmiş off road amaçlı gerçek bir 4wd suvdur. Bu ise tamamen asfalt amaçlı üretilmiş awd bir suv. Kıyaslanabilir değiller, biri elma diğeri armut.
  • LC70 kullanıcısına yanıt
    Siz de highlander la 4runner ı karıştırdınız galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt
    Doğruymuş.

    2013 e kadar lexus rx platformu kullanırken 2013 ve sonrası modelde Rav4, highlander, nx le ortak platform kullanmış.

    Bu yeni çıkacak modeli bilmiyorum ama değişeceğini sanmıyorum.

    Highlander Rav4 ten büyük ama ortak platformmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • toyotanın begendigim ilk arabası her halde
  • yaaaa çok güzel duruyor bu amaaa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Siz de highlander la 4runner ı karıştırdınız galiba.
    Doğru valla. :)))

    Highlander'e benzeten arkadaşlardan kusura bakmasın, karıştırdım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.