Şimdi Ara

205 / 50.R.16 / 87.V için HANGİ LASTİK TAVSİYE EDERSİNİZ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
3.784
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • michelin pilot beyler.. bridgestone'un eşdeğer fiyat aralığındaki modellerinden daha iyidir diye düşünüyorum
  • Beyler sakin olun birbirimizi kırmayalım haddimizi de aşmayalım
  • şuan pilot primacy kullanıyorum ama eski lastiklerim potenza gIII dü. o lastiği tek geçerim walla. daha bu lastiği kışın test etmek nasip olmadı araba daha 500km de. ama pilotun kışın performansına 5 üzerinden 2 vermişler.
  • MİCHELİN ÜLKEMİZ KOŞULARI İÇİN İYİ BİR MARKA DEĞİLDİR HİÇ DÜŞÜNME..(BİLDİĞİM İÇİN DİYORUM)
    BRİGESSTONE TOURANZA ...MÜKEMMEL. LASTİĞİN İÇİ ISLAK ZEMİN DIŞI KURU ZEMİN... AUDİ VE VW KULLANIYOR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ototeknik -- 30 Ağustos 2005, 18:22:02 >




  • 6 sene sonra hort
  • Öncelikle bir lastik 4 mevsim kullanılmaz. Performans için lastik arıyorsan BRIDGESTONE al derim...
  • Lastik davlumbaza nasıl sürter?

    Taban genişleyince mi?

    Yoksa çap büyüyünce mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Lastik davlumbaza nasıl sürter?

    Taban genişleyince mi?

    Yoksa çap büyüyünce mi?

    Her ne kadar konu hortlamış olsada cevaplayayım.
    İkisinde de sürtebilir
    Yanak ORANI değişmeden taban aşırı arttırılırsa sürter, sebebi örneğin 205/55 R16 bir lastikte 55 yanak oranı aslında tabanın %55i anlamındadır, bu durumda 205 yerine 285 taban kullanılırsa lastiğin çapı 65mm x %55 oranında artar.
    Taban değişmeden yanaklar artarsada zaten otomatikman çap büyür.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.