Şimdi Ara

25.000TL ye kadar otomatik benzinli araç önerisi lazım?? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.970
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Altay Han

    Ikinci el kaygısı var ise honda jazz bakın. 2004-2006 arası Jazz cvt şanzıman ile sorunsuz bir araçtır. Yakıt tüketimi üzmez , içi ve bagajı geniştir.

    Bu konuda bir sıkıntımız var, abim illa ki daha yeni bir araç binmek istiyor, 2005 in üzerinde diyor.
    2006 jazz lara bakmak lazım en azından bir inceleyeyim. Sağolun..
  • İnceledim, elite modeli donanım olarak güzel araç.
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chevrolet-ilk-sahibinden-hatasiz-140824514/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-2010-model-c-3-1.6-vti-conf-otomatik-91680052/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-2009-model-servis-bakimli-otomatik-50000km-grande-punto-140141476/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-sahibinden-2010-tum-bakimlari-yapilmis-otomatik-vites-kazasiz-137872530/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-2008-otomatik-ghia-57.000-km-mtm-kit-lpg-acill-satilik-137997545/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-akyildiz-otomotivden-skoda-fabia-140764907/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-ilk-sahibinden-120-hp-otomatik-vites-207-vti-135688548/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-sahibinden-cok-temiz-otomatik-2010-peugeot-207-131975887/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-1.6-dynamique-paket-full-plusfull-2007-clio-139845942/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-2011-servis-bakimli-36-binde-otomatik-hasar-kaydi-var-ful-modeli-119197671/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-esrefoglu-otomotivden-subaru-impreza-2008-model-128682073/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-subaru-fark-yaratir-110330055/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-suzuki-sahibinden-acil-2007-swift-1.5-at-55-binde-119248728/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-suzuki-2007-model-suzuki-swift-1.5-otomatik-vites-99.000km-139832987/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-suzuki-temiz-2007-otomatik-84-000-km-de-siwift-lpg-li-140254966/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-sahibinden-acil-satilik-136957516/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilhan032 -- 18 Ekim 2013; 20:17:57 >




  • swift tabi, 7 hava yastığı dijital klima da bonusu.
  • @ilhan032 ve @amadeus99, teşekkür ediyorum.

    Dün bir oto galeriye gittik, arkadaşım işletiyordu. Listeye aldığım araçlardan hyundai getz ve honda jazz hariç, diğer tümünün yokuş kalkarken geri kaydırdığını söyledi.

    Şimdi aracı yengem de sürecek, bayan şoför için geri kaymayacak bir otomatik vites olarak seçenekleri iyice daralttıktan sonra hyundai getz ve honda jazz dan başka hangi araçlar var arkadaşlar?
  • Kesinlikle colt öneririm
    Temiz olması durumunda 11 saatte satılabiliyor
    Parca ve bakım masrafları düşük yakıtta cimri performans ve yol tutusu cok iyi
    O fiyat aralığına 2010-2011 model temiz ve düşük km de bulunabilir
  • çok küçük değil ama, makyajlı megane II hb de olabilir. üst sınıfta, bahsi geçen araçlara göre ama ne dersiniz bilemem.
  • punto verelim
  • Aşağıdakilerin hepsi taş gibi arabalardır. Kimisi tam otomatik, kimisi yarı, tam otomatikler biraz fazla yakar sorunsuz konforlu yıllarca binilir.

    5, 10 yaş arası atmosferik ve otomatik araç alınacaksa Japon markalar en iyi seçeneklerdir. (c1 ve 107 Toyota aygodur)

    Mazada 1.3 ve 1.5 Tam otomatik.
    Swift 1.5 tam otomatik.
    Nissan micra 1.2 Cvt
    Sirion 1. ve 2. nesil 1.3 ve 1.5 Tam otomatik.
    Colt yarı oto.
    C1 1.0 yarı oto.
    107 1.0 yarı oto.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi feylesof2150 -- 20 Ekim 2013; 1:05:44 >
  • feylesof2150 kullanıcısına yanıt
    Yanıt için teşekkürler.
    Bu araçlar içinde yokuşta geri kaydırmayan otomatik vites olanlar hangileri?
  • Vtec2 es ya da ls otomatik olabilir.
  • Toyota corolla hb öneririm. Yokuşta geri kaydırmaz. Lpgye de tam uyumludur.
    Örneğin:http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-otomatik-vites-ilk-sahibinden-2006-toyota-corolla-hb-1.6-sol-140642498/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-141191826/detay
  • FSI Golf için arabam.com'un yaptığı testi okumanızı tavsiye ederim.

    Yakıt tüketiminin kullanıcıdan kullanıcıya değişeceğini unutmayalım.

    http://www.arabam.com/o...kswagen-golf-16-fsi/350

    Volkswagen Golf 1.6 FSI

    Onun farkı kalbinde saklı
    Volkswagen'in 70'li yılların ortasında yollara çıkardığı Golf kompakt sınıfın yaratıcısı olarak kabul ediliyor. Satışa sunulduğu dönemde finans darboğazı içerisinde bulunan Alman üretici Golf ile adeta yeniden doğdu. Golf'ün beşinci jenerasyonuysa yılın ilk çeyreğinde tanıtıldı. Yeni Golf Türkiye'ye 1.6 litre 102 HP ve 115 HP benzinli motorlarla ithal ediliyor. 1.9 litre 130 HP dizel ve 2 litre 150 HP'lik benzinli versiyonlar ilerleyen aylarda aileye dahil olacak. Çok farklı değil Beşinci nesil Golf selefinden tasarım olarak büyük farklar içermiyor. Zaten Golf ailesi birinci neslinden bu yana muhafazakar çizgileriyle ilgi görmüştü. Badem formuna kavuşan farlar, kaput üzerinden geçen bombeler, otomobili selefine göre daha modern kılıyor. Yan tasarımı eski versiyona göre daha yüksek duran modelin önemli ayrıntılarından birisi de yan aynalarında bulunuyor. Mercedes modellerini anımsatan aynalar sinyal lambalarını bünyesinde barındırıyor. Toureg tarzlı yeni stop tasarımıysa arka kısmın önemli öğelerinden birisi. Yeni Golf'ün C sütunu Polo modelinden tanıdık. Yenileme operasyonuyla birlikte otomobilin boyutları da büyümüş. 4204 mm'lik boyu eskisine göre 55 mm uzun. Genişliğiyse 1735 mm'de 1759 mm'ye yükselmiş. Golf uzunluk ölçüleriyle en güncel rakibi Astra'nın (4249 mm) gerisinde kalıyor. Ancak genişlik disiplininde rakibine 6 mm'lik bir fark atıyor. Tatmin edici kalite Golf'ün iç mekanında kullanılan malzeme kalitesi sınıfının standartlarını belirleyecek kadar yüksek. Ancak selefine nazaran kalite artışı görünmüyor. Özellikle vites kolunun bulunduğu bölümdeki malzeme kalitesi bizi şaşırttı. Orta konsolun en üstüne havalandırma ızgaraları yerleştirilmiş. Daha alttaysa müzik sistemini görüyoruz. Otomatik klima kumandalarıysa alta konumlandırılmış. Küllük vites kolunun önünde, orta konsolunsa altında. Bu haliyle kullanım açısından çok pratik değil. Golf'ün gösterge tablosu Audi modellerinden tanıdık. Silecek kolunun ucundaki buton yardımıyla değiştirilen yol bilgisayarı bilgilerine tablonun ortasındaki büyük ekrandan ulaşmak mümkün. Otomobilin artan boyutları iç mekanın selefine göre daha geniş olmasını sağlamış. Özellikle arkadaki diz mesafesi başarılı. Golf'ün 350 litrelik bagaj hacmi selefine göre 20 litre daha geniş. Bu hacim yeni Astra ile aynı. Modern motor Uzun yıllar 8 supaplı motorlarda ısrar eden Volkswagen'ın teknoloji isteyenlere cevabı 'FSI' takısıyla tanımlanan motor tipi oldu. Direktenjeksiyonlu bu motorun teknoloji geçmişi 90'lı yılların sonuna dayanıyor. Mitsubishi'nin Carisma modelinde 'GDI' ismiyle satışa sunduğu motor, bir önceki nesil Renault Megane Coupe'de de 'IDE'olarak tanımlanmıştı. Golf'ün FSI motoru daha önce test ettiğimiz 8 supaplı versiyona göre daha atak bir karaktere sahip. 6000 d/d'de 115 HP güç, 4000 d/d'de 155 Nm tork üreten bu motor devir yükseldikçe gücünü hissettiriyor. Yaptığımız testlerde 0'dan 100 km/s hıza 11.5 saniyede ulaştık. 'FSI' motor asıl maharetini yakıt tüketiminde gösteriyor. Testimiz süresince 100 km'de ortalama 7.9 litre kurşunsuz benzin tüketen Golf, 55 litrelik deposuyla 696 km'lik menzile sahip. 102 HP'lik versiyonda tüketimi 8.5 litre olarak ölçmüştük. Güven veriyor Yeni Golf sunduğu kalite ve başarılı motoruyla sınıfının zirvesinde mücadele ediyor. Bir önceki jenerasyonunun sorunlu yol tutuş performansı ortadan kaldırılmış. Virajlarda yana yatma eğilimi artık yok. Ayrıca ESP sisteminin de etkisiyle önden kayma problemi engellenmiş. Böylece Golf yol tutuş konusunda Opel Astra ve Ford Focus'a rakip olacak düzeye gelmiş. Test ettiğimiz Golf'ün gözümüze çarpan herhangi bir dezavantajı bulunmuyor. Otomobilin ABS ve EBD destekli frenleri başarılı bir performans gösteriyor. 100 km/s hızdan durma konumuna gelmek için ihtiyaç duyulan mesafe 37. VW Golf 1.6 Sportline'ın anahtar teslim satış fiyatı 40.930.000.000 TL.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.