Şimdi Ara

25000 YTL ne alırsınız? Alfa, Honda, Bsınıfı,C sınıfı, Dizel... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.725
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Alfa al ve kırmızı hapı yut. Bir daha başka bir araca bakmazsın bile. Ayrıca donanım iyiymiş. 25'e verecekse Km'si ve model yılıda çok iyi.
    Eğer dizel alıyım ekonomi olsun dersen neyse ama benzinli bir araçda fena olmaz dersen.
  • Şimdi 25.000 YTL ye sıfır araba alabilirsin ama donanım olarak fazla birşey yoktur araçta. Ama düşük kilometreli donanım olarak full+full olarak tabir edilen bir araç almak bence daha mantıklıdır. Honde Civik bence bulunabilir. Alfa demek isterdim ama sanıyorum servis ve yedek parça ücretleri Honda'dan daha pahalıdır.
  • Alfa'ların servis ve yedek parça ücreti sanıldığı kadar pahalı değil. TOFAŞ bazlı servisler bakıyor. Bir BMW, Mercedes veya Volvo ile karıştırmak yersiz. Annem Civic'ine 60 bin yaptırdı arkasından 2 ay sonra ben 60 bin yaptırdım. Arada 100-150 ancak oynadı. Ayrıca Alfa servislerinde gördüğünüz itina ve ilgi insana kendini iyi hissettiriyor. Gerçekten Premium hissetmek ama fiyat olarak daha az ödemek var.
    Gerçi Civic'ler daha az problem çıkartır Alfa'ya göre ama Alfa'da problematik olup olmamak biraz o gün fabrikadan çıkan aracın şansına birazda kişinin kullanmasına göre değişiyor.
    Uyarmak istediğim en önemli nokta şu.
    Alfa'lar sert bazda süspansiyona sahip ve agresif sürüşlerde bol çukura düşülürse alt takımlar sakatlanabiliyır.
    Dikkatli ve sakin sürmek lazım. Hızlı sürüş kaymak otobanda veya yolun emin olunan kısımlarında olsa iyi olur.




  • aslan besliyeceksen yediğine karışmayacaksın derler ya. alfa sahibi olmaya gücün yetiyorsa bence başka arabaya bakma. sanırım alfaya tutkun var. bırak içine sinen bir araba olsun. aklın kalmasın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cemocancem

    bende senin gibi düşünüyordum. Gittim 0km bi yaris aldım.


    Peki hocam benim gibi düşünüyordun ama gittin sıfır Yaris'i aldın. Şu anki aklınla yine Yaris alır mısın aynı durumda? Yoksa ulan gittik Yaris aldık keşke Alfa'yı alsaydım falan diyor musun?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sportivo -- 7 Haziran 2007; 0:09:59 >
  • güzel soru bnde hep merak etmişimdir
  • Alfa başka bişey. Sürmesi ayrı keyif. Ancak bazı handikapları da yok değil. Bir kere diğer araçlardan fazla yakar, bunu unutma. 147'si olan bir arkadaşım vardı. Her benzinlikten benzin alamadığını bile söylüyordu. Araç resmen benzin seçiyordu. Benzin masrafından bıkıp başka araç almıştı.
    Diğer taraftan da satış sırasında değerini çok kaybeder. Bunları göz önünde bulundurmalısın bence.
  • Kafanda Alfa varsa git al başka hiç bir araba tatmin etmez seni
  • Alfa yı kullandıktan sonra bora,eski civic gibi sıradan

    ya da sıfır yaris gibi küçük otomobillere dönüp

    bakmayacağına eminim.

    zaten alfa nın yanına bu araçları koysan dönüp kimse bakmaz

    gerek yol tutuş gerek frenaj ve direksiyon olarak 156 referans bir araçtır.

    içi dümdüz odun tasarımlı araçlara benzemez

    devirli makinadır. 4000 devir üzeri motor sesi de insanı mest eder.

    120 hp gibi yürür.variator değişmiş mi onu öğren.kronik problemdir.değişmesi gerekiyor.

    değiştikten sonra sorun yok

    tek olumsuz yani şehir içi çok yakıyor.onu da sıralı tüp ile çözebilirsin.
  • Alfanın tek kötü yanı alışkanlık yapıyor. 1 hafta önce bisüre 147 kullandım şimdi hangi arabayı kullansam 147 gibi değil diyorum.
    Alfa gerçekten apayrı bi çizgi. Alfalar bana göre konfeksiyon pantalon değilde terzide özel benim için yapılmış pantalon gibi.
    Diğer otomobillerde bana göre konfeksiyon pantalon gibi sıradan geliyor.
  • 2005 yeni kasa focus trend
  • Orjinalden alıntı: Sportivo


    25.000 ytl ye sıfır megane mı?



    Dostum istersen polimek yaratma. Yazılanları iyi oku, arada virgül var. Hiçbir yerde sıfır Megane lafı yok. Merak etme mühendisim matematiği senden iyi bildiğime eminim.


    bu işin matematikle alakası yok. koyduğun virgül ifadendeki muğlaklığı kaldıramamış.
  • dizel rio alırdım,tipide sınıfının en iyiysi sayılır ( sümbül,city ve era nın yanında)...

     25000 YTL ne alırsınız? Alfa, Honda, Bsınıfı,C sınıfı, Dizel...


     25000 YTL ne alırsınız? Alfa, Honda, Bsınıfı,C sınıfı, Dizel...




  • 156 düşünüp rio gibi araçlara bakma arkadaşım sakın ola. dediğin aracın km model ve fiyat bence çok iyi kesinlikle hemen alın derim.Ama bi incelemede bulunun çünkü diğer o model aynı donanım araçlar 4-5bin daha fazla.ama deilen gibi vectralarada bakın derim. sorunsuzdur vectralarda iyidir. ama 156 bu makyajlı versiyon iç dış çok daha güzel son günlerin klasik lafı birde lpg koydukmu tamam
  • yanlis anlama beni ama auris ve corollanin icini ve malzemesini beğenmeyip cerato ve kia yi beğenmen garip geliyor bana.. bu araclarin malzemesi ve işciliği toyotadan kötü sadece motor elle tutulur toyotanin yaninda...

    yok fiyat kalite diyorsan cerato corollaya yakin fiyatlarla satiliyor..rio bile yarisle ayni para hemen hemen...
    quote:

    Orjinalden alıntı: alibekir

    dizel rio alırdım,tipide sınıfının en iyiysi sayılır ( sümbül,city ve era nın yanında)...

     25000 YTL ne alırsınız? Alfa, Honda, Bsınıfı,C sınıfı, Dizel...


     25000 YTL ne alırsınız? Alfa, Honda, Bsınıfı,C sınıfı, Dizel...





  • 156nın yanında diğerleri feci sönük kalıyor.. bence kalbinin sesini dinle sonrada twin sparkın 6500 devirdeki çığlıklarını dinle
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Alfa yı kullandıktan sonra bora,eski civic gibi sıradan

    ya da sıfır yaris gibi küçük otomobillere dönüp

    bakmayacağına eminim.

    zaten alfa nın yanına bu araçları koysan dönüp kimse bakmaz

    gerek yol tutuş gerek frenaj ve direksiyon olarak 156 referans bir araçtır.

    içi dümdüz odun tasarımlı araçlara benzemez

    devirli makinadır. 4000 devir üzeri motor sesi de insanı mest eder.

    120 hp gibi yürür.variator değişmiş mi onu öğren.kronik problemdir.değişmesi gerekiyor.

    değiştikten sonra sorun yok

    tek olumsuz yani şehir içi çok yakıyor.onu da sıralı tüp ile çözebilirsin.





    Varyatör problem çıkardı mı diye sordum, şu ana kadar hiç problem yaşanmadı dedi, zaten aracı kullanırken özellikle içerden ve dışarıdan motor sesini dikkatlice dinledim, sadece 1000-1500 devir aralığında ilk gaza basarken rölantide hafif ve çok ince titreşim geliyor motordan. Onun dışında varyatör sesi( bilindik dizel sesi) yok. Aslında adam problem çıkardı ve varyatörü değiştirdim dese daha memnun olurdum açıkçası ama problem çıkmadı diyor. Benim mahallede 2 tane daha 2004 156 var. Onlara da sormuştum varyatör hiç bela olmadı dediler. Galiba 2004 sonrası kasalarda sorun her arabada yaşanmıyor, yaşansa da düzeliyor değiştikten sonra. Zaten adamın bakıma götürdüğü yetkili Alfa Romeo servisi benim eve 10km. Haftasonu gidip soracağım servis kayıtlarını.

    Arabayı 2. ve 3. viteste 5000-6000 devire kadar asıldım. Koltuğa yapıştırmıyor ama güçlü ivmeyi de hissediyorsunuz. Şanzıman oranları kısa olduğu için en ufak gaza dokunmaya 3000-4000 deviri buluyor araba. Vites küçültürken ise çok tatlı mırıldanıyor. Orta dirsek dayama çok rahat, eli viteste araba kullananlar için yaratılmış sanki.

    Süspansiyon sertliğine gelirse. 147'yi bilmiyorum ama 156 bence konforlu bir araç. Bir Astra'nın süspansiyonu ne kadar sertse bunun da öyle. Aşırı sert bir süspansiyonu var demek gerçekçi olmaz. Bir Golf V'den bir fırt daha sert diyebiliriz. Hödük gibi lakalara dalmadığın sürece aşırı problem yaşamazsın. Yol tutuş ise muazzam. Araba bir kere yana yatmıyor ve hiç savulma hissi vermiyor. Otoban çıkışlarında yön değiştiren geniş ama çok sert 180 derecelik tam tur U virajlar vardır bilirsiniz. Öyle bir viraja 4. vites 90-100 gibi girip viraja yaklaşırken fren + 3. vitese aldım aracı. Önümde bir Mazda 3 vardı. 156 virajı çok rahat sanki düz yolda gider gibi döndü ve Mazda 3'ün kıyısından geçip gittim. Viraj çıkışında çok arkamda kalmıştı.

    Bundan 1 sene önce İzmir Pınarbaşı pistinde 2000 motorlu eski kasa bir 156 ile 4 tur atmıştım. Esas o zaman hayran kalmıştım yol tutuşuna çünkü çok rahat virajları dönüp viraj çıkışlarında gaza topuk yapınca araba ok gibi atlıyordu ileri. Tabii 2000 motorla 1600'ün performansını kıyaslamamak lazım. Bence çok fark var. Ama 1600 cc'ler içinde 156 ile kıyaslanacak araç çok az.(yeni VW TSI'ları saymıyorum).




  • yarın Alfa Romeo yetkili servise gidiyorum,ellerinde bir kaç 156 varmış, bakalım ne çıkacak
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.