Şimdi Ara

26'' LCD Tavsiyesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.011
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: modamanya1

    sizdeki tv yi alırlar .servise söyleyin yeni ürün gelmeden vermem diye. ama her koşulda size servis fişi vermeleri gerekiyor ki değiştirmede sorun cıkarsa elinizde belgeniz olsun. arıza tarihiniz gözüksün.

    Birazdan gelecekler.Elimde ilk kurulum yapıldığında ki servis fişi var ama o işime yaramayacak galiba ama ben yine de tavsiyelerine uyacağım hocam teşekkürler.
  • o montaj fişi onu saymayın. arızalı çıktığına dair mutlaka fişinizi alın. bunlarla iligli şikayetvar.comda bir çok mağdur yorumları var
  • 10 dakika önce servis geldi.Telefon ile müşteri hizmetlerine durumu aktardı sonra müşteri hizmetleri beni istedi telefona.Panel arızasından dolayı dış kasa hariç bütün parçaların değişeceğini buna bağlı olarak 1 yıl garantinin uzayacağını söyledi.Bende ürünün kusurlu ürün olduğunu kutu açılır açılmaz böyle bir problemi olan bir ürünü niye servis görmesine müsade edeyim dedi bire bir değişimini talep ettim eğer siz gerekli mercilere iletemiyorsanız ben iletirim dedim peki ürünün değişimini yapılacaktır dedi. Serviste ki elemanlar bu hafta içerinde yeni ürün gelir biz yine gelmeden önce size haber veririz deyip gittiler.Problemli ürünü de bende.
  • evet vestel bunu yapıyor biliyorum.+1 yıl fazladan garanti verip değişimden vaz geçiriyorlar. normal süreçte olan arızalar için yapılabilir ama ilk daha kutudan çıkar çıkmaz sorun çıkarmış. iyi yapmışsınız değiştirmekte. 1 haftadan fazla sürer değişim olması. siz belli aralıklarda arayın müşteri hizmletlerini
  • quote:

    Orijinalden alıntı: modamanya1

    evet vestel bunu yapıyor biliyorum.+1 yıl fazladan garanti verip değişimden vaz geçiriyorlar. normal süreçte olan arızalar için yapılabilir ama ilk daha kutudan çıkar çıkmaz sorun çıkarmış. iyi yapmışsınız değiştirmekte. 1 haftadan fazla sürer değişim olması. siz belli aralıklarda arayın müşteri hizmletlerini


    Hocam kendileri bilir ben problemli tvyi kullanıyorum ama elinde sonunda yeni ürünü getirecekler kaçarı yok.
  • Yeni televizyon geldi kurulumunu yaptılar.Size ürün hakkında inceleme yapacağımı söylemişti ama ne yazık ki kablo tv de görüntü kalitesinin düşüklüğü nedeniyle şuanda gerçekleştiremeyeceğim.Teledünya Hd ye basvuru yaptım 1 hafta içinde kurulumun gerçekleşeceğini söylediler.Resimlerle birlikte incelememi teledünya kurulumundan sonra paylaşacağım.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.