Şimdi Ara

3.18(e46) mı 407 1.6 executive mi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.008
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antalya

    Eski bir 407 sahibi olarak söylüyorum, yakma kendini.
    Ama o paraya e46 da alma bence.
    Passat al. C sınıfı uyarsa Focus titanium al.

    focus pek hoşuma gitmiyor dizayn olarak passatda dizelini bulmak zor sanırım bu fiyat aralığına temiz olarak 1.8 t ler ise tüpe uyumlu tam olarak bilemiyorum sizin bilginiz varsa sevinirim.ayrıca 407 niz kaç modeldi ve ne sorunlar yaşadınız cevaplarsanız çok ii olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smlkpln

    quote:

    Orijinalden alıntı: webbie

    BMW;
    +
    Daha eğlenceli,
    Daha kaliteli donanım,
    Daha iyi yol tutuş,
    Arkadan çekiş...

    407;
    +
    Daha düşük yakıt tüketimi,
    Daha düşük parça ve servis maliyeti,
    Daha fazla konfor,
    Daha yeni...

    Kalbim BMW der ama bugüne kadar bu konuda kalbimi dinlemenin zararını devamlı gördüğüm için 407 derim.

    ne gibi bir zarar geldiki

    BMW değil ama Suzuki ve Ford'un tercih edilmeyen araçlarını, sırf hoşuma gittikleri için ve ikinci el piyasasını hiçbir şekilde düşünmeyerek aldım. Arabayı almak kolaydı, ama yürütmek insanın canını sıkabiliyor.

    BMW'den ise, çok yakın bir arkadaşımın canı fazlasıyla yandı. BMW 320d gerçek anlamda dolu bir araç aldı ve ikinci el olarak aldı. Aldıktan yaklaşık bir sene sonra şanzıman dağıldı ve birkaç sorun daha çıktı aynı anda. O gün cebinden çıkarıp masaya koyduğu para tam 10 milyardı. Aradan biraz zaman geçti ve turbo sorun çıkardı. Çıkma bir turbo taktırma hatasına düştü ve 3200 TL (Sıfırlar atıldıktan sonraki dönem) ödedi ama turbosu yine sorun çıkardı.

    Şimdi ne ben ne de o duygusal davranmıyoruz. Bir daha Türkiye'de otomobil alacak olursam, Renault ve Fiat alırım sanırım. Tabii mantık genelde bu zamanlarda işliyor, almaya gelince yine gaza geliyorum :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: webbie

    quote:

    Orijinalden alıntı: smlkpln

    quote:

    Orijinalden alıntı: webbie

    BMW;
    +
    Daha eğlenceli,
    Daha kaliteli donanım,
    Daha iyi yol tutuş,
    Arkadan çekiş...

    407;
    +
    Daha düşük yakıt tüketimi,
    Daha düşük parça ve servis maliyeti,
    Daha fazla konfor,
    Daha yeni...

    Kalbim BMW der ama bugüne kadar bu konuda kalbimi dinlemenin zararını devamlı gördüğüm için 407 derim.

    ne gibi bir zarar geldiki

    BMW değil ama Suzuki ve Ford'un tercih edilmeyen araçlarını, sırf hoşuma gittikleri için ve ikinci el piyasasını hiçbir şekilde düşünmeyerek aldım. Arabayı almak kolaydı, ama yürütmek insanın canını sıkabiliyor.

    BMW'den ise, çok yakın bir arkadaşımın canı fazlasıyla yandı. BMW 320d gerçek anlamda dolu bir araç aldı ve ikinci el olarak aldı. Aldıktan yaklaşık bir sene sonra şanzıman dağıldı ve birkaç sorun daha çıktı aynı anda. O gün cebinden çıkarıp masaya koyduğu para tam 10 milyardı. Aradan biraz zaman geçti ve turbo sorun çıkardı. Çıkma bir turbo taktırma hatasına düştü ve 3200 TL (Sıfırlar atıldıktan sonraki dönem) ödedi ama turbosu yine sorun çıkardı.

    Şimdi ne ben ne de o duygusal davranmıyoruz. Bir daha Türkiye'de otomobil alacak olursam, Renault ve Fiat alırım sanırım. Tabii mantık genelde bu zamanlarda işliyor, almaya gelince yine gaza geliyorum :)

    cidden bundan sonra biraz korktum açıkcası bmw den




  • Forumdaşım, aslında BMW sahipleri benden daha iyi yorumlarlar, ben sadece çok yakınımdaki bir insanın başına gelenleri anlattım. Siz aldığınızda, kesinlikle böyle şeyler olur ya da olmaz diyemem, ama olursa, altınızdaki arabanın lüks bir araba olduğunu ve keyfine oranla maliyetinin de olduğunu unutmamanız gerek.

    Ayrıca, tamamı için geçerli olmasa da, BMW genelde genç işidir ve çok da kibar kullanılmaz. Hele ayağınızında altında o gaz pedalı varken (kendimden biliyorum) ne kadar efendi olursanız olun, şeytana uyma ihtimaliniz yüksektir.

    Sonuçta, ben olsam çok temiz olduğuna emin olmadığım, yani çok yakından bilmediğim bir BMW'ye bulaşmam. Aslında, dizel bir otomobile de bulaşmam ve bu durumda 407 de olumsuz benim açımdan. (Eğer ki aracın geçmişini net bir şekilde öğrenemiyorsam)

    Düzeltme: 407, aklımda dizel olarak kalmış ama değilmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi webbie -- 17 Mart 2012; 14:41:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blue_Knight

    o fiyata düşük km de çok rahat bulursunuz 407 dizel ama ben o fiyata mondeo titanium donanımı tavsiye ederim

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webbie

    Forumdaşım, aslında BMW sahipleri benden daha iyi yorumlarlar, ben sadece çok yakınımdaki bir insanın başına gelenleri anlattım. Siz aldığınızda, kesinlikle böyle şeyler olur ya da olmaz diyemem, ama olursa, altınızdaki arabanın lüks bir araba olduğunu ve keyfine oranla maliyetinin de olduğunu unutmamanız gerek.

    Ayrıca, tamamı için geçerli olmasa da, BMW genelde genç işidir ve çok da kibar kullanılmaz. Hele ayağınızında altında o gaz pedalı varken (kendimden biliyorum) ne kadar efendi olursanız olun, şeytana uyma ihtimaliniz yüksektir.

    Sonuçta, ben olsam çok temiz olduğuna emin olmadığım, yani çok yakından bilmediğim bir BMW'ye bulaşmam. Aslında, dizel bir otomobile de bulaşmam ve bu durumda 407 de olumsuz benim açımdan. (Eğer ki aracın geçmişini net bir şekilde öğrenemiyorsam)

    Düzeltme: 407, aklımda dizel olarak kalmış ama değilmiş.

    çok sağol bilgilendirme için bütün arkadaşlara teşşekür ederim yorumları için




  • bugün passatlar aklıma takıldı 1.8 t ler bilgisi olan yakıt konusunda 150000altında bulmak çok zor sizce alnırmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smlkpln

    bugün passatlar aklıma takıldı 1.8 t ler bilgisi olan yakıt konusunda 150000altında bulmak çok zor sizce alnırmı

    Forumdaşım, anladığım kadarıyla hem performansı üst düzeyde, hem konforlu hem de fiyatı görece makul bir araç bakıyorsunuz. Ama lütfen yaşını başını almış ve turboşarj ünitesi araçlar yerine, atmosferik olanlara bakın. En azından masraf çıkarma durumunda başınızı çok daha az ağrıtır.

    Benim size tavsiye edeceğim tek araç, Honda Accord 2.4 motor seçeneği olan ve bir önceki kasadır. İstediğiniz, aradığınız herşeyi tek başına barındıran bir araçtır. LPG'ye de uyumlu olduğunu sanıyorum.

    Kişisel görüşüm; 197 beygir güce, 232 NM torka sahip, otomatik vitesli, motoru sorunsuzluğu ile ün salmış, donanım olarak da birçok D segmenti araçtan (güncel kasalar da dahil olmak üzere) fazlası olan Honda Accord varken, turbolu araçlar ya da masrafı fena halde can yakabilecek lüks segment araçlara bakmayın.

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: webbie

    quote:

    Orijinalden alıntı: smlkpln

    bugün passatlar aklıma takıldı 1.8 t ler bilgisi olan yakıt konusunda 150000altında bulmak çok zor sizce alnırmı

    Forumdaşım, anladığım kadarıyla hem performansı üst düzeyde, hem konforlu hem de fiyatı görece makul bir araç bakıyorsunuz. Ama lütfen yaşını başını almış ve turboşarj ünitesi araçlar yerine, atmosferik olanlara bakın. En azından masraf çıkarma durumunda başınızı çok daha az ağrıtır.

    Benim size tavsiye edeceğim tek araç, Honda Accord 2.4 motor seçeneği olan ve bir önceki kasadır. İstediğiniz, aradığınız herşeyi tek başına barındıran bir araçtır. LPG'ye de uyumlu olduğunu sanıyorum.

    Kişisel görüşüm; 197 beygir güce, 232 NM torka sahip, otomatik vitesli, motoru sorunsuzluğu ile ün salmış, donanım olarak da birçok D segmenti araçtan (güncel kasalar da dahil olmak üzere) fazlası olan Honda Accord varken, turbolu araçlar ya da masrafı fena halde can yakabilecek lüks segment araçlara bakmayın.

    Saygılar...

    yakıt konusunda nasıl peki test bilgileri değilde yakınlarınızdan birinde varmı pratikde kaç kr yakıyor teori verilen değerleri tutyormu 2.4 çok büyük gibi geldi




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.