Şimdi Ara

3 Haftalık Ekran Kartımı Fanı Kırıldı Diye Garanti Dışı Bıraktılar! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TeamAnimus

    Ekran kartı modelim: MSI GTX650 1GB OC N650-1GD5/OCV1

    Ya beyler fan şu an kullanılamaz durumda çünkü 3 adet pervanesi parmağım çarptığı için kırıldı ve yük altında ekran kartı bütün kasayı titretiyor ve çok fazla ses yapıyor. Ki bugüne kadar da bir çok defa parmaığımı kaptırdım fanlara ama hiçbirinde böyle bir şey olmamıştı.

    Şimdi ise teknik servis ücreti karşılamak istediğim halde ürünün temelli garanti dışı bırakıldığını söylüyor. Ayrıca fan değişim ücretine de 35$+KDV diyor!

    Bu konuda yapabileceğim bir şey var mı? Bu kadar yeni bir ürünün garanti dışı kalması çok sinir edici bir durum üstelik fan kırılmasından sonra kullanılmadı bile. Hangi mantığa dayanarak fanı kırılan ürünü garanti dışı bırakıyorlar? Eğer böyle bir sistem avrsa ekranı kırılan her akıllı telefon garanti dışı kalır kalmaz mı?

    Üstteki fanın etrafında bulunan plastik kapağı çıkarın sonra kart üzerindeki metal bloğa 80/92/120mm lik herhangi bir fanı plastik cırtlarla bağlayın eskisinden daha serin çalışır




  • Madem paranız bu kadar kıymetliydi dikkat ediverseydiniz şahsen ekran kartıma bebek gibi bakarım. %100 kullanıcı hatası ekran kartının fanı parmaklamak için yapılmıyor. Kısacası paranıza önem verseydiniz ya çok dikkatli olurdunuz yada hiç fanı ellemezdiniz. Yani hiç mağdur moduna girmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sercan226 -- 14 Şubat 2014; 20:55:01 >
  • TeamAnimus kullanıcısına yanıt
    Kartı temelli garanti dışı bırakmaları ile ilgili tüketici hakem heyetine başvurun mutlaka.
  • Sercan226 S kullanıcısına yanıt
    Eyvallah kardeş çok yardımcı oldun.

    İki dk'nı ayır da konuda yazdıklarımı oku. Konu fan kırılmasıyla mı yoksa ürünün temelli garanti dışı bırakılmasıyla mı alakalı?

    Mağdur modundaymışım.. Ergenim ya kardeş her gün moddan moda girmeyi çok seviyom ben. O günde boş boş dolanıyom yine, çünkü işim boşluk benim, fan parmaklayayım dedim o yüzden kırıldı zaten.
  • scorpion4201 S kullanıcısına yanıt
    Tavsiyeniz için saolun hocam, fakat 23 Mart'ta YGS var o yüzden zaman da ayıramayacağım. Masabaşından çözmeye çalışıyorum. O sebepten MSI Global ile iletişime geçtim, onlardan da aynı yanıt gelirse malesef yapabileceğim pek birşey kalmayacak.
  • TeamAnimus kullanıcısına yanıt
    YGS de başarılar dilerim uğraşacak bir şey yok aslında gidip bir dilekçe vereceksiniz o kadar tabi yine de siz bilirsiniz inşallah lehinize sonuçlanır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B.M.W

    quote:

    Orijinalden alıntı: TeamAnimus

    Ekran kartı modelim: MSI GTX650 1GB OC N650-1GD5/OCV1

    Ya beyler fan şu an kullanılamaz durumda çünkü 3 adet pervanesi parmağım çarptığı için kırıldı ve yük altında ekran kartı bütün kasayı titretiyor ve çok fazla ses yapıyor. Ki bugüne kadar da bir çok defa parmaığımı kaptırdım fanlara ama hiçbirinde böyle bir şey olmamıştı.

    Şimdi ise teknik servis ücreti karşılamak istediğim halde ürünün temelli garanti dışı bırakıldığını söylüyor. Ayrıca fan değişim ücretine de 35$+KDV diyor!

    Bu konuda yapabileceğim bir şey var mı? Bu kadar yeni bir ürünün garanti dışı kalması çok sinir edici bir durum üstelik fan kırılmasından sonra kullanılmadı bile. Hangi mantığa dayanarak fanı kırılan ürünü garanti dışı bırakıyorlar? Eğer böyle bir sistem avrsa ekranı kırılan her akıllı telefon garanti dışı kalır kalmaz mı?

    Üstteki fanın etrafında bulunan plastik kapağı çıkarın sonra kart üzerindeki metal bloğa 80/92/120mm lik herhangi bir fanı plastik cırtlarla bağlayın eskisinden daha serin çalışır

    Aynen bu yöntemi uygula.Dediği gibi daha serin çalışır.




  • scorpion4201 S kullanıcısına yanıt
    Eğer o kadar zaman gerektirmeyen bir süreçse elbette ki zaman ayırabilirim hocam. İlginiz için gerçekten çok saolun, teşekkürler.
  • Peki hocam, garanti durumu çözülmezse eğer şu andan benzer ya da aynı fanı satın alana kadar dediğiniz yöntemi uygularım.
  • TeamAnimus kullanıcısına yanıt
    Biliyorum okudum tamamen garanti dışı kalması çokta normal birşey. Ergen derken ? Sana öyle bir ithamda bulunmadım yanlış anladın heralde. Tanıdığım bir kaç kişide aynı sorunu yaşadı onlarında ekran kartı tamamen garanti kapsamından çıkarıldı. Fakat dilekçe filan vermediler aslında dilekçedende pek sonuç çıkacağını sanmam ama deneyebilirsin şansını. Kolay gele...
  • TeamAnimus kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi çok vakit almaz bir danışmanda fayda var ha dersen ki süreç , evet süreç uzun sürer ama kart sende kalacağı için sorun olmaz geçici çözüm önerilerini değerlendirebilirsin bu arada :-)
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.