Şimdi Ara

3 kez servise gönderilen telefonlarda cihaz değişimi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Nokia E7 telefonumu 15.01.2013 tarihinde KayseriForm / Migros A.Ş 'den almış bulunmaktayım telefon farklı tarihlerde 2 kez servise gönderildi ikisindede ürün onarımı yapıldı denilfi fakat her seferindede arıza onarımı yapılmamıştı telefon nerdeyse alındığı gibi gönderilmişti sadece yazılım güncellemesi yapılmış bi şekilde Servis Firması "teleservice" adında ilgisiz bir şirket Nokia e7 modelli telefonumu almamdaki en büyük etkenlerden birisi ise genpa garantisi olmasıydı bu durumda garanti konusunda bir sorun yaşamıycagım ümidindeydim fakat an itibariyle cihaz 2.kez servisten geldi ve sorun giderildi yazılmasına ragmen kulaklık jackından ses gelmemekte bir çok kulaklıgı denedim nafile yeniden (3.kez olmak üzere) servise göndereceğin fakat aklımı kurcalayan bir hadise bir yerde duymuştum cihaz aynı problemden 3 kere servise gönderilirse yeni cihaz verilir denilmişti aceba bu durumda yeni cihaz almam mümkünmüdür yorumlarınızı bekliyorum forumdaşlar kolay gelsin.







  • N97 mini telefonunu 3-4 kez ayni problemden garantiye gondermem sebebiyle tüketici hakem heyetine dilekçe yazip verdim dilekcemde ayni sorunlarla karsilastigim yazıyordu 3 ay sonra karar lehine sonuclandi media markt firması hediye çeki ile parami iade etti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yarın firma ile gidip görüşücem hocam gerekli evrakları hazırlayıp bende tüketici hakem heyetine göndermeyi düşünüyorum tecrübenizi bizimle paylaştıgınız için teşekkür ederiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRProGamer

    yarın firma ile gidip görüşücem hocam gerekli evrakları hazırlayıp bende tüketici hakem heyetine göndermeyi düşünüyorum tecrübenizi bizimle paylaştıgınız için teşekkür ederiz.

    Elinde yetkili servis formlari varsa ekle dosyana yoksa olumlu sonuç alamayabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevgili FDH sakinleri gün itibariyle yetkili servisten aranmış bulunmaktayım cihazın tamirini 4 kez yapamadıkları neticesinde para iadesine karar kılınmış mutluyum :)) fakat ögrenmekteyimki eskiden tüketici heyetinin ürünün 3 kez tamir olmaması durumunda para iadesine karar kılınmış olduğu durum günümüzde 4'e yükseltilmiş 4.kezde tamir edilmeden gelen ürünlerde para iadesi ise kaçınılmaz hakkınızı sonuna kadar arayın derim bu konuda !
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.