bebek olmasa 3oda 1salon özgürlük discovery tavsiye edicem ama
Valla Nissan Almeradan sonra Kamyon bile keyifli gelir zannımca. Aslında Smaxlerin ön konsolu falan beni cezbetmiyor değil. Hatta o tarz araçlara yönelmemin en büyük nedeni o ön konsolun şatafatı. Ama dedim ya Caddy 102ps kullandım hatta çekincelerim vardı bayi görevlisine sordum kasayı taşıyabiliyor mu diye o da test ettirdi sağolsun memnun kaldım. Nissan 98bg ama benzinli olduğu için torku düşük yokuşlarda bayılıyor. zaten 1200 kilo birde biz bindikmi 1.5 ton oluyor araba ne yapsın gariban. az kahrımızı çekmedi haksızlık etmeyeyim şimdi.
hani dediniz ya kamyon bile keyifli gelir işte bu sebepten caddy deneyiminize itibar etmemenizi tavsiye ederim kesinlikle verimli değil pahalı işletme maliyetleride yüksek her yıl muayene hız sınırları gibi eksileri var yükünüz yoksa aile için kesinlikle ticari bakmayın..
bebek olmasa 3oda 1salon özgürlük discovery tavsiye edicem ama
Valla Nissan Almeradan sonra Kamyon bile keyifli gelir zannımca. Aslında Smaxlerin ön konsolu falan beni cezbetmiyor değil. Hatta o tarz araçlara yönelmemin en büyük nedeni o ön konsolun şatafatı. Ama dedim ya Caddy 102ps kullandım hatta çekincelerim vardı bayi görevlisine sordum kasayı taşıyabiliyor mu diye o da test ettirdi sağolsun memnun kaldım. Nissan 98bg ama benzinli olduğu için torku düşük yokuşlarda bayılıyor. zaten 1200 kilo birde biz bindikmi 1.5 ton oluyor araba ne yapsın gariban. az kahrımızı çekmedi haksızlık etmeyeyim şimdi.
hani dediniz ya kamyon bile keyifli gelir işte bu sebepten caddy deneyiminize itibar etmemenizi tavsiye ederim kesinlikle verimli değil pahalı işletme maliyetleride yüksek her yıl muayene hız sınırları gibi eksileri var yükünüz yoksa aile için kesinlikle ticari bakmayın..
quote:
Orijinalden alıntı: remer
Yoğun eleştiriler üzerine mesajı tekrar kısa ve öz şekilde yazmaya karar verdim. Önceki mesajımı üşenmeyip okuyan ve cevap veren herkese teşekkürler. 1.86 ve 1.76 iki yetişkinin öne bindiğinde arkada iki kapı yanında çocuk koltuğu olacak ortada da 1.70'lik bir yetişkinin uzun yolda rahat edebileceği arkada bagajı geniş az yakan az buçuk performanslı bir araç bakıyorum. yıl boyu iki üç haftada bir 3,4 saatlik yola giderim geri kalanı şehir içi kullanım. işe arabayla gideceğim. viano kısa şasi aslında smax le neredeyse aynı boy ama oturma düzeni daha ergonomik geldi. yetişkinin ortaya geçebilmesi çok sorun olurmuki smaxde? otomatik vites ve park sensörü de şart. Caravelle önermeyin çünkü kısa şasisi olmadığı ve donanımı zayıf olduğu için onu eledim. Caddy tarzı araçlarda arka orta koltuk dar geldi onu da eledim. Yani sözün kısası viano ve grand scenic, opel zafira tourer, peugeot 5008, seat alhambra, viano kısa şasi arasında kaldım. bunların motorları, performansları,yakıtları,otomatik vitesleri,donanımları,sorunları,koltuk genişlikleri,bagaj genişlikleri ve vergi kasko gibi masrafları hakkında bilgi verirseniz sevinirim.
5008 gayet seri ve atak 112 hp 285 tork üretiyor.....5008 tam sizlik
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerka48 -- 16 Nisan 2013; 21:21:25 >
viano ambiente kısa kasanın boyu(4763cm), pek çok D segment sedanlarla aynı boyda veya kısa şehir içi kullanmak tabi biraz sıkıntı olur. ben kısa kasayı hiç görmedim, arka koltukla bagaj kapağı arasındaki mesafeyi bagaj olarak kullanacağım. belki arka koltuğunun birini yatırıp veya ileri doğru kaydırıp bagaj alanımı büyütebilirim. inceleme yaparsam ayrıntılı fotoğrafları burda paylaşırım. kısa kasaların bagaj hacmi ile alaklı bilgisi ve fotosu olanlar paylaşırsa çok memnun oluruz.
quote:
Orijinalden alıntı: mastertigu
Bu araçlar arasından tercihim SMAX yada Zafira Tourer olurdu sizde yazmışsınız zaten 2 araçta sizi memnun eder.
quote:
Orijinalden alıntı: remer
herşeyi yazmışsın eyvallahta bütçe ne? Lancia Delta modeline bir bakmanı öneririm,çok geniş o aracın içi,ayrıca arka koltukları bağımsız ayarlanabilmekte. Delta size küçük gelirse Zafira ve Smax modelleri bu konunun uzmanıdır,motorları da güçlüdür.
Açıkçası bütçe konusuna Smaxi düşünebilecek kadar çıkabilirim. Sonuçta kredi çekeceğim. Dediğim gibi uzun yıllar binip seveceğim bir araç olsun da 70-80 olsun keseyi zorlayacağız. Viano ya da Smaxin dizeli 120 bin civarında onları da temiz bir ikinci el bulabilirsem düşünebilirim.
quote:
Orijinalden alıntı: remer
Açıkçası bütçe konusuna Smaxi düşünebilecek kadar çıkabilirim. Sonuçta kredi çekeceğim. Dediğim gibi uzun yıllar binip seveceğim bir araç olsun da 70-80 olsun keseyi zorlayacağız. Viano ya da Smaxin dizeli 120 bin civarında onları da temiz bir ikinci el bulabilirsem düşünebilirim.
Bazı özellikle dar tasarlanmış çocuk koltukları dışında 2 çocuk koltuğundan sonra ortada yetişkinin oturabileceği araba az, hatta türkiye pazarını ele alırsak yok gibi bir şey.
S-max'in ve alhambranın da bu konuda çok iyi olacağını sanmıyorum. Bu ki modelin de arka koltuklarda sundukları omuz mesafeleri bir scenic veya 508'den 5-6 cm fazla sadece.
Ama 3 koltuğun bağımsız ileri geri hareket edebildiği araçlarda orta koltuğu geri, diğerlerini ileri alarak ortadakinin konforu sağlanabilir. İç hacimden ziyade bu konuya odaklanmanızı tavsiye ederim.
hocam çok km yapan birisi değilsen, benzinli araç da işimi görür dersen seat alhambra ya bakın mutlaka. 78,000 tl lik fiyatı ile çok cazip ve s max ın üst segmenti büyük ve güzel araç diye düşünüyorum. tecrübem yok, sadece düşüncem böyle.
Bu nasıl?
quote:
Orijinalden alıntı: derememo
hocam çok km yapan birisi değilsen, benzinli araç da işimi görür dersen seat alhambra ya bakın mutlaka. 78,000 tl lik fiyatı ile çok cazip ve s max ın üst segmenti büyük ve güzel araç diye düşünüyorum. tecrübem yok, sadece düşüncem böyle.
Yok çok kilometre yapmıyorum. İşle ev arası 2 km, ayda taş çatlasın 2 kere 500km şehir dışı yol yaparım o kadar. Seat Alhambra Smax'ten üst sınıf demişsiniz ama aynı sınıf değiller mi boyutları birbirlerine çok yakın hatta genişlik olarak smax daha geniş aynalar dahil 2154 seat 2081mm. ayrıca motor hacmi olarak da Smax daha büyük hacimli motor kullanıyor. Yanlış mıyım acaba?
quote:
Orijinalden alıntı: matgab
Bu nasıl?
Aslında fiyat olarak oldukça cezbedici ama ne bileyim motor gücü falan çok düşük gibi geldi. 90 bg 200nm tork. artı ön konsol oldukça sade. Yani finansman konusunda çok sıkıntı duyuyor olsam kesinlikle buna yönelirdim. çoğu ekstra donanım günlük hayatta o kadar işimize yaramıyor onlara para vermeye değmez diye düşünürdüm ama şimdi biraz da janjanlı olsun istiyorum aracın içi. Düğmeleri kurcalayım hergün yeni bir özellik keşfedeyim. şöyle sürücü koltuğuna oturduğumda pilot kabinine oturmuşum gibi hissedeyim istiyorum.
Freemont, bütçe yeterliyse tabi,
Mesela şunun gibi.
quote:
Orijinalden alıntı: kimiferhat
Freemont, bütçe yeterliyse tabi,
düşünmedim değil ancak bunun yeni bir araç olması ve kronik problemlerinin olup olmayacağını bilmediğimden cesaret edemedim. Aslında Dodge Journey'ken de hep arzuladığım bir araçtı. Bir de bunlar suv olarak geçiyor sanırım o zaman da mtv daha fazla oluyor sanırım.
quote:
Orijinalden alıntı: remer
quote:
Orijinalden alıntı: kimiferhat
Freemont, bütçe yeterliyse tabi,
düşünmedim değil ancak bunun yeni bir araç olması ve kronik problemlerinin olup olmayacağını bilmediğimden cesaret edemedim. Aslında Dodge Journey'ken de hep arzuladığım bir araçtı. Bir de bunlar suv olarak geçiyor sanırım o zaman da mtv daha fazla oluyor sanırım.
"Otomobil, kaptıkaçtı, arazi taşıtı ve benzerleri" için aynı MTV tarifesi geçerlidir..
Yeni bir araç olmasından dolayı kronik problemi olabileceğinden korkmanıza gerek yok. Bildiğiniz gibi yıllardır üretilen Dodge Journey'in aynısıdır. Üzerindeki 2 değişiklikten biri; eski 140 hp'lik VW motoruna göre daha dayanıklı ve yıllardır Fiat'ın Doblo dahil bir çok modelinde kullanılan 2.0 MultiJet ünite kullanılması, bir de iç trim değişikliği. Bunlar da kronik problem oluşturma riski olan konular değil.
Yani aracın yeni olmasından korkmanızı gerektirecek bir risk unsuru yok..
quote:
Orijinalden alıntı: remer
quote:
Orijinalden alıntı: kimiferhat
Freemont, bütçe yeterliyse tabi,
düşünmedim değil ancak bunun yeni bir araç olması ve kronik problemlerinin olup olmayacağını bilmediğimden cesaret edemedim. Aslında Dodge Journey'ken de hep arzuladığım bir araçtı. Bir de bunlar suv olarak geçiyor sanırım o zaman da mtv daha fazla oluyor sanırım.
yeni bir arac degil, dodge journey'le ayni arac.
Şimdi sizin +2 koltuğa ihtiyacınız var mı yok mu?
İkinci el mercedes R alın bir ömür değiştirmeyebilirsiniz...
quote:
Orijinalden alıntı: Integrale
quote:
Orijinalden alıntı: remer
quote:
Orijinalden alıntı: kimiferhat
Freemont, bütçe yeterliyse tabi,
düşünmedim değil ancak bunun yeni bir araç olması ve kronik problemlerinin olup olmayacağını bilmediğimden cesaret edemedim. Aslında Dodge Journey'ken de hep arzuladığım bir araçtı. Bir de bunlar suv olarak geçiyor sanırım o zaman da mtv daha fazla oluyor sanırım.
"Otomobil, kaptıkaçtı, arazi taşıtı ve benzerleri" için aynı MTV tarifesi geçerlidir..
Yeni bir araç olmasından dolayı kronik problemi olabileceğinden korkmanıza gerek yok. Bildiğiniz gibi yıllardır üretilen Dodge Journey'in aynısıdır. Üzerindeki 2 değişiklikten biri; eski 140 hp'lik VW motoruna göre daha dayanıklı ve yıllardır Fiat'ın Doblo dahil bir çok modelinde kullanılan 2.0 MultiJet ünite kullanılması, bir de iç trim değişikliği. Bunlar da kronik problem oluşturma riski olan konular değil.
Yani aracın yeni olmasından korkmanızı gerektirecek bir risk unsuru yok..
Anladım yani aslında geçmişi olan bir kasa ile motoru birleştirmişler yani
quote:
Orijinalden alıntı: aykutsal
Şimdi sizin +2 koltuğa ihtiyacınız var mı yok mu?
İkinci el mercedes R alın bir ömür değiştirmeyebilirsiniz...
Aslında rutin olarak en arkadaki koltukları kullanmayı düşünmüyorum ancak orta koltuğa yetişkin sığmazsa çocukları arka koltuğa oturttup 2. Sıra koltukların ikisini yatırıp valizleri oraya koyabilirim. Mersedes R serisine de bakmıştım ama hem çok pahalılar 100 bin kmden aşağı araç yok ve en az 50000 avro fiyatlarI hem de motor hacimlerii büyük çok yakar gibi