Şimdi Ara

300 tl kira ile satılan elektrikli fluence ne oldu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
939
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dostlar bu forumda bir süre önce aylık 300 TL kira ile, 60 bin TL Fluence tartışması yaşanmıştı. Daha doğrusu 2012'de piyasaya çıkacaktı. Piyasayı kavurması bekleniyordu. Bu tonunu 90 milyara sattıkları lityum altın akülü, Plastik aksamı son derece kaliteli, şanzumansız ve en kalite elektrik motorlu, (300 Tl'lik çamaşır makinalarının elektrik motornun büyüğü)(aynı teknoloji) Fluence ne oldu?? Ha oda türk malıda o yüzden sordum????



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wagnerx -- 16 Ocak 2012; 19:46:31 >



  • Evet aylık 123 Euro kira bedeli kesinleşmiş. yani bugünkü kurla 310 TL. hayırlı olsun. Aynı fiyata.
    Ortalama 6 litre yakan bir dizel otomobil 1360 km yol yapar. Bu arada elektrikde bedava değil. Evinizdeki elektrik faturasında aylık 100 Tl dan az olmamk üzere artş olacaktır. onuda hesaba katarsanız. Ölü bile doğmamış.
  • sanırım hayal kırıklığı olacak bu otomobil ,
    menzili çok az ,400km yol almak için 3 kez şarj etmek gerekiyor
    şarj süresi 4 saat sürüyor .şehir içi kullananlar tercih eder sanırım .
  • bu 450 Tl maliyetle elektrik dahil kimse tercih etmez
  • bu arabalar şehir içi kullanımı olan şirket filoları için
  • yollarda şarjı bitip kalmış çok araç görürüz.(tabi bu şartlar altında araç alan olursa)

    esasında seyyar akü işine girmek lazım. ama baya bir sermaye ister :)

    - Akücü geldi akücüüüüüü...
  • Söylenecek çok şey var ama yazıp yazıp siliyorum.

    Diğer dezavantajları (uzun yol sıkıntısı, menzil, şarj süresi) bir kenara bıraktım. Fransa'da 79 € kirayı bize 123€ yaptın bir de üstüne 15.000 km sonra kiraya zam getiriyorsun. Bu aracın neresi avantajlı olacak ? Bir de araca ayrı, aküye ayrı kasko yapılacak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    Söylenecek çok şey var ama yazıp yazıp siliyorum.

    Diğer dezavantajları (uzun yol sıkıntısı, menzil, şarj süresi) bir kenara bıraktım. Fransa'da 79 € kirayı bize 123€ yaptın bir de üstüne 15.000 km sonra kiraya zam getiriyorsun. Bu aracın neresi avantajlı olacak ? Bir de araca ayrı, aküye ayrı kasko yapılacak...





    Yahu bende bunu anlamıyorum. Biz salakmıyız. Veya benim insanım iyisini hak etmiyor mu?. Yahu o kadar reklam yapıyorsun 450 Tl sabit maliyetten bahseden yok. Bu nasıl hesap. Amerikada böyle kira desen var ya hiç kimse yanına uğramaz. Fransa'da maaşlar acaba bizim ülkedeki gibi mi? Oratalama gelirin daha yüksek olduğu bir yerde bile kira daha az.




  • Diyeceğim ki bu araçlar bu yüksek aylık kira bedeliyle hiç aracın üzerinden inmeyenler için uygundur ama değil çünkü yapılabilen km kısıtlı ve şarj süresi uzun. Şehirler arası kullanıma uygun değil. Bir çok eksisi var bu araç yerine az yakan dizel bir araç yada lpg li bir araç çok daha fazla iş görür.
  • Ellerinde patlayacak o kadar basit.
  • Bir hesap yaptım kira artı elektrik maliyeti ile hafta içi günlerde her gün 22,5 TL haracayabilirsiniz. Yani taksi parası olarak. Diyeceksiniz ki. Ama diğer seçenekte arabanın sahibi oluyorsunuz. Hayır hiçbişin sahibi olmuyorsunuz her zmn bu 450 Tl'yi ödüyorsunuz. 60 Bin Tl sisteme giriş parası gibi bişi. İkinci elde insanlar niye para versinki zaten her ay 450 Tl ödeyecek. Kredisini ödeyemedin satmak istedin 450 Tl taksimetre çalışıyor sürekli. Satmak için üstüne para bile vermek zorunda kalabilirsin. Bu işte ciddi tuhaflık var. Tüketicilerin sesini çıkarması lzm.

    Taksiye binin daha iyi. Hiç olmassa şöför sefası sürersiniz. Bu Titandan beter yahu. Şu saadet zincirleri vardı ya. Onu kast ediyorum. Bu sonsuza kadar sürecek 450 TL'yi bakın buradan yazıyorum: Yarın tüketici mahkemelerine bile başvuran çok olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wagnerx -- 16 Ocak 2012; 23:00:12 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.