Şimdi Ara

308 =KALİTESİZLİK (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
134
Cevap
1
Favori
5.041
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İki farklı 308 kullandım ( bir tanesi 40 bin km nin üzerindeydi ). Hiç bir trim sesi duymadım, 18' jantlara rağmen.

    Motor ve vites kutusuna hiç girmiyorum sınıfının en iyi dizel ve benzinli motorlarından HDI ve THP. Yeni vites kutusu düşük viteste alt devirlerdeki bir kaç küçük kusur dışında çok başarılı.

    Malzeme kalitesi ve işçiliğine laf eden arkadaşları anlamak cidden zor. Konsolun üstü bugüne kadar gördüğüm en yumuşak plastik. Vites kolunun çevresinde kullanılan alüminyum görünümlü malzeme sınıfının üzerinde ve en ufak bir oynama bile yok. Bunun dışında kapı üstleri biraz zayıf, sert plastik kullanılmış. Sağ ve soldaki havalandırma kanallarının çevresinde bir kaç işçilik kusuru var bunun dışında bir kusur veya kalitesizlik yok iç mekanda. Ergonomi anlamında da bir kusur yok. 208 de direksiyon göstergeleri kapatıyor fakat 308 de bu sıkıntı çözülmüş.

    Bir arkadaş direksiyonun küçük olmasından şikayet etmiş. Küçük direksiyon benim çok hoşuma gitti. Hisli bir direksiyon olmamasına rağmen direksiyonun küçük ebadı sayesinde çok keyifli olmuş.

    308 sınıfının en hafif otomobillerinden biri olmasına rağmen çok rafine bir otomobil. Bu bir mühendislik başarısı aynı durum Mazda 3 için de geçerli.

    Ekrana gelince dokunmatiği çok başarılı değil fakat ekranın grafikleri çok iyi. Kullanması son derece basit ve iç güdüsel. Ayrıca gayet hızlı çalışıyor hiç bir takılma yok. Dokunmatiği de daha hassas olsaydı kusursuz bir ekran olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MKVll

    yazdığınız eksilere ek olarak yüzeysel bir incelemeyle benim tesbit ettiklerim bunlardır

    arka görüş açısı çok dar
    koltukları sert ve çok yüksek
    torpidoda kilit yok ve içi kadife değil
    direksiyon çok ufak oyuncak gibi
    arka havalandırma yok
    kulakçık yok
    cam tavanı açılmıyor
    bağımsız süspansiyonlu alınamıyor torsiyona mecbursun
    2. eli zaten yok


    Doğrudur hocam ama benim yazdıklarım aracın en büyük olumsuzlukları, diğerlerini o kadar önemsemem şahsen.
    Golf'ünde en çok satan 1.6 TDI versiyonunda arka taraf torsiyon.
    Ufak Direksiyonu ben sevdim, oldukça yumuşak, ve ayarı iyi yapınca göstergeler Gözüküyor sıkıntı yok. Golf'ün koltukları daha kaliteli orası doğru.
    Kulakçıkları Sport paketi ile alabiliyorsunuz, orta konsola gelen Sport tuşuyla aracın hoparlörlerinden yapay motor sesi geliyor ve direksiyon anında sertleşiyor.
    Ve kulakçıklara verdiği tepki hız olarak gerçekten çok seri.
    Torpidoda kilit olup olmamasını çoğu insan takmaz. Kadife yok evet, keşke olsaymış, 508de var, bu kadife olayı ince ama çok hoş bir detay, Premiumlar hariç sadece Golfte var sınıfında.
    İkinci eli yok denemez, ama piyasası golfe oranla bir hayli hareketsiz. 1-2 yaşında maks. 20-30 binde dopdolu Allure 1.6 e-HDi manuel bir aracı 65 bine alabilmek mümkün, yeteri kadar değer kaybına uğramış bir aracı uyguna alıp uzun seneler kullanılabilir. İkinci elde fiyat olarak golften daha uyguna, aynı şeylerin çoğunu vaad eden bir araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arabanin icinde bir suru bozuk para pet sise vb cöp olursa arabadan cok ses gelir.
    Ben arabami ne zaman yikatsam sessizlesir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tabii yaklaşık 100 bin lira verince insan d sınıfı araç konforu / işçiliği bekliyor. fiyatlar abarmış diye beklentileri abartmayalım 2 katı para ödüyoruz diye arabalar sınıf atlamıyor .
  • yazdığınız eksilere ek olarak yüzeysel bir incelemeyle benim tesbit ettiklerim bunlardır

    arka görüş açısı çok dar (geri gorus kamerasi var)
    koltukları sert ve çok yüksek (amerikan arabasi tavsiye ederim)
    torpidoda kilit yok ve içi kadife değil (bak bu dogru ve c sinifi icin cok onemli!)
    direksiyon çok ufak oyuncak gibi (buyuk direksiyon ile hamallik yapmaya devam et. Formula 1 araclarina da mi laf ediyorsun?)
    arka havalandırma yok (daha arka havalandirmayi ihtiyactan kurcayalan gormedim. Arkacam otomatik;)
    kulakçık yok (Bu sanzimani kullaninca gerek olmadigini anlayacaksin)
    cam tavanı açılmıyor (yeni discovery sport v.b. baktim onlarda da acilmiyor. Sefil land rover!)
    bağımsız süspansiyonlu alınamıyor torsiyona mecbursun(vw ve audi a3 v.s. arkada torsiyon kullaniyor. Onlardaki gibi yol tutmayan ve hoplantan bir torsiyon olmadigini kullansaydin anlardin)
    2. eli zaten yok (evet .. Sen alma diye)
    Yazip cizmissin. Tek sey soylemek yeter aslinda;

    Sanziman patlak dsg degil, japon Aisin...

    Cekilebilirsin..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    Fransız araçlarını çevremde kimseye aldırmayan ben bile 308i görünce civic aracımı verip aldım,

    Yolda dikkat çekici, estetik çizgiler konforu civicten soGerek dizel motorundan, gerekse şanzımanından, gerek performansından şuan çok memnunum, araçla 150-160km kadar çıktım Antalya yolunda hiç rahatsızlık vermedi bu sürate rağmen.

    Bir Golf sevdalısı olarak, bu benim şahsi görüşümdür beni bağlar,

    Ne zaman ki dsg değişir veya düzelir o zamana kadar golfle işim olmaz....308le devam....



    Sadece cam tavan açılsa o saçma sapan digital klima düğmeleri olmasa kesinlikle alırdım 308 bencede güzel araba her ne kadar bagaj geniş olsun diye arka diz mesafesini bitirmiş olsalar bile




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ampul_patlatan

    yazdığınız eksilere ek olarak yüzeysel bir incelemeyle benim tesbit ettiklerim bunlardır

    arka görüş açısı çok dar (geri gorus kamerasi var)
    koltukları sert ve çok yüksek (amerikan arabasi tavsiye ederim)
    torpidoda kilit yok ve içi kadife değil (bak bu dogru ve c sinifi icin cok onemli!)
    direksiyon çok ufak oyuncak gibi (buyuk direksiyon ile hamallik yapmaya devam et. Formula 1 araclarina da mi laf ediyorsun?)
    arka havalandırma yok (daha arka havalandirmayi ihtiyactan kurcayalan gormedim. Arkacam otomatik;)
    kulakçık yok (Bu sanzimani kullaninca gerek olmadigini anlayacaksin)
    cam tavanı açılmıyor (yeni discovery sport v.b. baktim onlarda da acilmiyor. Sefil land rover!)
    bağımsız süspansiyonlu alınamıyor torsiyona mecbursun(vw ve audi a3 v.s. arkada torsiyon kullaniyor. Onlardaki gibi yol tutmayan ve hoplantan bir torsiyon olmadigini kullansaydin anlardin)
    2. eli zaten yok (evet .. Sen alma diye)
    Yazip cizmissin. Tek sey soylemek yeter aslinda;

    Sanziman patlak dsg degil, japon Aisin...

    Cekilebilirsin..

    kendimize göre gördüğümüz eksileri forumda yazmak suç oldu demekki, tamam 308 dünyanın en iyi en kusursuz arabası

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ampul_patlatan

    yazdığınız eksilere ek olarak yüzeysel bir incelemeyle benim tesbit ettiklerim bunlardır

    arka görüş açısı çok dar (geri gorus kamerasi var)
    koltukları sert ve çok yüksek (amerikan arabasi tavsiye ederim)
    torpidoda kilit yok ve içi kadife değil (bak bu dogru ve c sinifi icin cok onemli!)
    direksiyon çok ufak oyuncak gibi (buyuk direksiyon ile hamallik yapmaya devam et. Formula 1 araclarina da mi laf ediyorsun?)
    arka havalandırma yok (daha arka havalandirmayi ihtiyactan kurcayalan gormedim. Arkacam otomatik;)
    kulakçık yok (Bu sanzimani kullaninca gerek olmadigini anlayacaksin)
    cam tavanı açılmıyor (yeni discovery sport v.b. baktim onlarda da acilmiyor. Sefil land rover!)
    bağımsız süspansiyonlu alınamıyor torsiyona mecbursun(vw ve audi a3 v.s. arkada torsiyon kullaniyor. Onlardaki gibi yol tutmayan ve hoplantan bir torsiyon olmadigini kullansaydin anlardin)
    2. eli zaten yok (evet .. Sen alma diye)
    Yazip cizmissin. Tek sey soylemek yeter aslinda;

    Sanziman patlak dsg degil, japon Aisin...

    Cekilebilirsin..

    Şampiyon dünden beri hıncın geçmemiş!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi öğretmen07 -- 8 Aralık 2015; 13:19:33 >




  • Yav he he...
  • Ya yıl olmuş 2015 hala torpidosunda kilit olmayan far altı gözünde kadife kaplama olmayan C segmenti arabalar var.

    Boş+Boş Golf'te bile her yer kadife kaplı bal dök yala. Gel gelelim cc-usb girişi-otomatik far yok. Ama kaliteli kadife kaplı her yer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 95bin tl verdikten sonra golf alırım, focus alırım, astra alırım ama 308 zannetmiyorum
  • Trim sesi bütün C sınıfı araçlarda var. 308'in eski kasası gerçekten kalitesizdi, yeni kasasını pek bilmiyorum ancak trim sesi ile direkt batırmak doğru bir eleştiri olmaz. Şuan Focus sahibiyim, çoğunlukla Ford yetkili servisine gidiyorum ve daha 1000 kilometredeki sıfır Focus sahiplerinin trim sesi şikayeti ile aracı getirdiklerini anlatıyorlar.

    Bugüne kadar bindiğim kilometre ve yaş farketmeksizin tüm araçlarda vardı örnek olarak; Focus, Golf, Jetta, i30, Ceed, Astra hepsinde ama çok/ama az vardı. Kompakt sınıftaki araçların genel sorunu bu. Trim sesi istenmiyorsa premium sınıftaki araçlara yönelinmeli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba0392

    Ya yıl olmuş 2015 hala torpidosunda kilit olmayan far altı gözünde kadife kaplama olmayan C segmenti arabalar var.

    Boş+Boş Golf'te bile her yer kadife kaplı bal dök yala. Gel gelelim cc-usb girişi-otomatik far yok. Ama kaliteli kadife kaplı her yer.

    bir arabanın en dolu paketinde böyle basit donanımlar olmazsa eleştirisin mesela leon un en dolu donanımı olan fr da park sensörü, arka kol dayama yok ekran 5" koltuklar felaket ama maaliyeti düşürmek için çıkarılmış donanım sevilerinde şu bu yok dersen komik duruma düşersin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • MKVll kullanıcısına yanıt
    Yav he koltuklar felaket direksiyonu da balmumundan yapmışlar maliyet düşsün diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba0392

    Yav he koltuklar felaket direksiyonu da balmumundan yapmışlar maliyet düşsün diye

    standart koltukları çok iyi olduğu için opsiyon olarak alkantra satıyor değilmi ? direksiyonun malzemesi son derece kötü ve ince bir direksiyon bal mumumdan olduğunu bilmiyordum oysaki golfün direksiyonu hakiki vienna deriden

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkesin kalite algısı farklıdır. İnsan kullandığı aracından memnunsa o arabadan daha kalitelisi yoktur. Hani 308'e binmiş hatta test etmiş olabilirsiniz. Tatmin etmemiş olabilir, kalite algısı size göre az gelmiş olabilir bunlar olağan karşılanır fakat, oldukça 308 kullanıcısı olan şu forumda "308=KALİTESİZLİK" şeklinde bir başlık açarsanız ancak peugeot kullanıcısını iritre edersiniz.
  • 308 hem pahalı hem de oldukça düşük kaliteli bir araç. Ayrıca tasarımı berbat.

    Bžu modele 308 ALLURE 1.2 PureTech 130hp EAT6 Tam Otomatik S&S (1) 79000 TL istiyorlar.

    Taş çatlasın 55000 TL edecek Benzinli bir araç.

    Yazık günah gerçekten.

    Değil mi shawdowcum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 8 Aralık 2015; 15:17:16 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    308 hem pahalı hem de oldukça düşük kaliteli bir araç. Ayrıca tasarımı berbat.

    Bžu modele 308 ALLURE 1.2 PureTech 130hp EAT6 Tam Otomatik S&S (1) 79000 TL istiyorlar.

    Taş çatlasın 55000 TL edecek Benzinli bir araç.

    Yazık günah gerçekten.

    Değil mi shawdowcum?

    55.000 TL Fazla değilmi?veya honda cıty'ler bile 35.000 tl iken kalitesiz 308 en fazla 30.000 tl eder.Oda 0 Km hatrına
  • pejoların işçiliği biraz zayıftır. konya yolundaki Göralda showroomda bulunan 270 hp lik RCZ R içine oturmuştum. sürücü koltuğunun sırt dayama ayarını yapan kol elimde kalmıştı. çaktırmadan hemen geri yerine bırakmıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhanCLK

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    308 hem pahalı hem de oldukça düşük kaliteli bir araç. Ayrıca tasarımı berbat.

    Bžu modele 308 ALLURE 1.2 PureTech 130hp EAT6 Tam Otomatik S&S (1) 79000 TL istiyorlar.

    Taş çatlasın 55000 TL edecek Benzinli bir araç.

    Yazık günah gerçekten.

    Değil mi shawdowcum?

    55.000 TL Fazla değilmi?veya honda cıty'ler bile 35.000 tl iken kalitesiz 308 en fazla 30.000 tl eder.Oda 0 Km hatrına

    Senersongour çok bonkör olmaya başladı.

    Ben 39.000 TL'den fazla değer biçmez diyodum ama 55.000 TL dedi.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.