Şimdi Ara

32.000 TL'ye Kadar Öneri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
1
Favori
1.569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @masterap

    Teşekkürler bilgiler için, 208'leri de araştıracağım

    @tu1907

    Ön paneline az daha uğraşsalarmış ilk akla gelecek arabalardan biri olurdu sanırım, siz ne aldınız?

    @çağlar2323

    S40 dizel bu fiyat aralığında bir elin parmakları kadar çıkıyor çok tutulmamış sanırım, benzinlisi de LPG ile İstanbulda 28-30 kuruş civarı yakacaktır. Toledo da aynı şekilde dizelleri nerdeyse 180.000 km'den başlıyor. İnternet fiyatları sadece baz alındığında tabi. İkisi de ilk baktıklarımdandı tasarım olarak aklıma gelen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emr3_

    @masterap

    Teşekkürler bilgiler için, 208'leri de araştıracağım

    @tu1907

    Ön paneline az daha uğraşsalarmış ilk akla gelecek arabalardan biri olurdu sanırım, siz ne aldınız?

    @çağlar2323

    S40 dizel bu fiyat aralığında bir elin parmakları kadar çıkıyor çok tutulmamış sanırım, benzinlisi de LPG ile İstanbulda 28-30 kuruş civarı yakacaktır. Toledo da aynı şekilde dizelleri nerdeyse 180.000 km'den başlıyor. İnternet fiyatları sadece baz alındığında tabi. İkisi de ilk baktıklarımdandı tasarım olarak aklıma gelen

    Dediklerim benzinli/lpg icin s40 eski kasa 2004 classic diye tabir edilen yakit olarak 30 kurusu bulur ama toledo da benzin/lpg 27 kurusu gecmez

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • emr3_ kullanıcısına yanıt
    Ben o Zaman Focus 2 aldım çok binmedim şimdi leon aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazda 2 hakkında fikri olan var mı?

    SAtışı yok şuan, parça konusu sııntı olur mu? Az/çok yakıt konusu nedir?
  • Yorumlari okudugumda punto ve c4 otomatikler biraz daha gerçekçi geldi. Kac yasinda olmasi uygun olur maksimum?? Punto performansi nasildir? Şirket de otomatik linea var fiyasko

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aserkang kullanıcısına yanıt
    Clio Symbol 1.5 dCi uzun yol ve şehiriçi test etme fırsatım olmuştu gayet seri bir araçtı düşük devirlerde özellikle yakıtına göre, 75 hp 200 nm motor, 1146 kg ağırlığa sahip. Punto da 75 hp 190 nm motor, 1090 kg. Teknik veriler olarak Punto'nun az da olsa daha seri olması gerekir, pratikte de çok fark edeceğini düşünmüyorum beklentiniz çok yüksek değilse
  • O bütçede punto, punto evo 1.3 dizel olabilir, Aveo 1.3 ls yada lt donanım olabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • temiz punto evo bulunur o paraya
  • Peki punto otomatik mi megane 2 mi??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik düşünmüyorsaniz. Nissan Almera 1.5 Tekna modeline bakın derim. 2004-2007 arası modelleri mevcut. 28-30 bin civarına çok temiz düşük kilometreli bir Almera bulabilirsiniz. Üstelik araç lpgye uyumlu. Yakıtı da gayet makul.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik olarak ne önerirsiniz hocam bu fiyat bandına??
  • Tesekkurler @verikar . Bazilari mantikli bazilari degil gibi 2009 wosvogen golf zor ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 25 bin lira dolaylarında Getz için ne dersiniz? Fikirlerinizi alabilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tertemiz Getz alınır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Entropi Canavarı kullanıcısına yanıt
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-2010-model-hyundai-getz-89000-kmde-dizel-piril-piril-28.750-tl-297522276/detay/

    2-3 bin daha yukarda pazarlık yapılabilir fotoğraflarda da gayet temiz gözüküyor, benim favorilerimdeydi fakat benim iş haziran başına doğru sarktı durmaz heralde o zamana kadar




  • emr3_ kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.

    Yine 25 bine bir tanıdığımın var onu tercih edeceğim sanırım. Uzun yolda sıkıntı çıkartır mı getz? kronik bi sorunu var mıdır?
  • 2011 tam otamatik i20 var. Alinir mi ? Bildiginiz bir sıkıntı var mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar tekrardan, hala araç arıyorum bütçemi 35'e kadar çektim pazarlıkla vs biraz da indirilebilir diye.

    Fiesta titanium ve punto evo multijetlere ağırlık vermiş durumdayım ama hasarsız ya da 2-3 bin liralık hasarlı bile çok zor malum sitede, ya da 150-200 bin km bandına çıkmak gerekiyor. Dizel için bu kmler tedirgin edici genel yargı, sizce 8-10 bin lira civarı hasarları normal karşılayıp 80-120 bin km arası araçlara bakmak daha mı mantıklı yoksa hasarsız/düşük hasarlı arayıp 150 bin km sınırının üstüne çıkmak mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emr3_

    Merhabalar tekrardan, hala araç arıyorum bütçemi 35'e kadar çektim pazarlıkla vs biraz da indirilebilir diye.

    Fiesta titanium ve punto evo multijetlere ağırlık vermiş durumdayım ama hasarsız ya da 2-3 bin liralık hasarlı bile çok zor malum sitede, ya da 150-200 bin km bandına çıkmak gerekiyor. Dizel için bu kmler tedirgin edici genel yargı, sizce 8-10 bin lira civarı hasarları normal karşılayıp 80-120 bin km arası araçlara bakmak daha mı mantıklı yoksa hasarsız/düşük hasarlı arayıp 150 bin km sınırının üstüne çıkmak mı?

    32.000 TL ye temiz dizel araba bulmak zor. Hele İstanbulda imkansız gibi bişey. Yıllık 12 bin km için dizel arabaya gerek yok bence

    Benzinli olabilir LPG den uzak dur.Bişeylerden feragat edeceksiniz..Hasar kaydına kilometreye çok takılırsanız araba bulamassınız. Temiz,hasarsız,düşük km araçlarda pahalı haliyle

    Bence en iyisi Bakımlı araba bulmak hasar kaydına çok takılma,tabi ağır veya pert olmadığı sürece. Arabanın bakımlısı İyidir.
    Ben 28.000 TL hasar kaydı olan araba aldım. Ama servislerin şişirdiği rakamlar tabi. O araba 70.000 orjinal km deydi. motoru şanzımanı kusursuz bakımlı çok güzel diye aldım

    Ama satarken biraz zorlandım Bizim insanımız çok ön yargılı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emr3_

    Merhabalar tekrardan, hala araç arıyorum bütçemi 35'e kadar çektim pazarlıkla vs biraz da indirilebilir diye.

    Fiesta titanium ve punto evo multijetlere ağırlık vermiş durumdayım ama hasarsız ya da 2-3 bin liralık hasarlı bile çok zor malum sitede, ya da 150-200 bin km bandına çıkmak gerekiyor. Dizel için bu kmler tedirgin edici genel yargı, sizce 8-10 bin lira civarı hasarları normal karşılayıp 80-120 bin km arası araçlara bakmak daha mı mantıklı yoksa hasarsız/düşük hasarlı arayıp 150 bin km sınırının üstüne çıkmak mı?

    308 ve bravo bakın hocam
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.