Şimdi Ara

32 gb usb bellek 20 lira normal mi?hepsiburada.com (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
1
Favori
2.943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ben de farkında değilim ama siparişin iptalini istemişim.

    Kendiliğimden iptal etmeyi düşünüyordum gerçi ancak böyle bir mesajın hiç de nezaket kuralları içinde olmadığını düşünüyorum.

    Alışverişlerinizde hepsiburada.com’u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
    12.03.2010 tarihinde vermiş olduğunuz 41434263 numaralı sipariş, isteğiniz üzerine iptal edildi.

    Sizi hep aramızda, hepsiburada.com’da görmek dileğiyle.

    www.hepsiahasuradan.com

    "Bu arada belirtmekte fayda var. DH nin bu başlığı kapatması da yakındır."
    Kimse birbirini bulamasın, yazışamasın diye. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mertop -- 12 Mart 2010; 17:13:28 >




  • HB ile aramda geçen mesajlaşmalar aşağıda:
    Not: Alttan üste doğru okuyun.


    quote:

    12.03.2010 16:47:55 RE :

    Benimle aynı durumu yaşayıp tüketici lehine sonuçlanmış davalarınız olduğunu hatırlatırım.. Tüketici Mahkemesi'nde görüşmek üzere..

    12.03.2010 16:48:29 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

    Konu ile ilgili olarak yasal işlem yapılmış bulunmakta olup bu doğrultuda farklı bir bilgi iletilememektedir.

    Saygılarımızla...


    12.03.2010 16:41:07 RE :

    Öncelikle yapılan hata ne sistemsel ne de yazılımsal olmayıp, linkini verdiğiniz sayfada belirttiğiniz ibare tüketiciyi bağlamamaktadır. Satıcı ve tüketici arasında esas olan "SATIŞ SÖZLEŞMESİ"dir. Aramızda yapılan sözleşmede böyle bir madde yoktur. Kaldı ki, daha önce fiyatı yanlış yazılı ürünleri gönderdiğiniz de oldu. Her neyse, lütfen Tüketici Hakları Kanunu'nun 12. maddesini okuyunuz. Konuyu uzatmaya gerek yok, siparişim tarafıma gönderilemzse Tüketici Heyeti'ne başvuracağım. Bilginize.. Madde 12. ? (4822. Değ) Perakende satışa arz edilen malların veya ambalajlarının yahut kaplarının üzerine kolaylıkla görülebilir, okunabilir şekilde o malla ilgili tüm vergiler dahil fiyat, üretim yeri ve ayırıcı özelliklerini içeren etiket konulması, etiket konulması mümkün olmayan hallerde aynı bilgileri kapsayan listelerin görülebilecek şekilde uygun yerlere asılması zorunludur. Hizmetlerin tarife ve fiyatlarını gösteren listeler de birinci fıkraya göre düzenlenerek asılır. Etiket, fiyat ve tarife listelerinde belirtilen fiyat ile kasa fiyatı arasında fark olması durumunda tüketici lehine olan fiyat üzerinden satış yapılır. Fiyatı; Bakanlar Kurulu, kamu kurum ve kuruluşları veya kamu kurumu niteliğinde meslek kuruluşları tarafından belirlenen mal veya hizmetlerin, belirlenen bu fiyatın üzerinde bir fiyatla satışa sunulması yasaktır. Bakanlık, etiket ve tarife listelerinin şeklini, içeriğini, usul ve esaslarını bir yönetmelikle düzenler. Bakanlık ve belediyeler, bu madde hükümlerinin uygulanması ve izlenmesine ilişkin işleri yürütmekle ayrı ayrı görevlidirler.

    12.03.2010 16:43:21 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.


    Satış sözleşmesinde de fiyat hatasından dolayı iptal sipariş ile ilgili olarak bilgi yer almakta olup sözleşmeden de takibini sağlıyabilirsiniz.

    Saygılarımızla...

    12.03.2010 16:22:45 İptal talebinde bulunmadığım halde iptal edildi.-5

    Merhaba, 54780178 nolu siparişim hakkında "benim isteğim üzerine" iptal edildi şeklinde bir mesaj aldım. Ben bu siparişin iptalini istemedim. Bana sormadan siz kendiniz iptal ettiniz. Eğer ürünüm bana yollanmazsa aldığım ekran görüntüleri ve satış sözleşmesi ile Tüketici Mahkeme'sine durumu bildireceğim. Elimde siparişin benim tarafımdan iptal edilmediğine dair belgeler var. Ayrıca, satış sözleşmesini de gayet detaylı okudum, isterse 1 yıl sürsün, hakkımı arayacağımdan şüpheniz olmasın. Dediğim gibi eğer sipariş verdiğim ürünler tarafıma gönderilmezse Pazartesi ilk iş elimdeki belgeler + sözleşme ile Tüketici Heyeti'ne gerekli başvuruyu yapacağım. Bilginize..

    12.03.2010 16:30:54 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.


    Öncelikle alışverişlerinizde hepsiburada.com’u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

    Üzülerek belirtiriz ki; A-Data 32 GB USB Classic 803 Black Bellek- RAMUCL32768ADT10 siparişiniz sistemsel bir fiyat hatası nedeniyle iptal edilmiştir. Siparişinize bağlı olarak size en kısa sürede geri ödeme yapılacaktır.Gün içerisinde telefon aracılığı ile tarafınıza bilgi verilecektir

    Bildiğiniz gibi, sistemin yol açabileceği bu tip fiyat hataları sitemizde belirtilmiştir.
    Dilerseniz bu konuda aşağıdaki linki tıklayarak detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
    http://www.hepsiburada.com/musteri.aspx?id=127&type=1
    Elimizde olmayan nedenlerle gerçekleşen bu sistemsel hata için tekrar özür diler,
    göstereceğiniz anlayış için şimdiden teşekkür ederiz.

    Sizi hep aramızda, hepsiburada.com’da görmek dileğiyle.

    www.hepsiburada.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dejaay

     32 gb usb bellek 20 lira normal mi?hepsiburada.com


    Biraz önce tüketici masasına tel.f ettim.. İlgili siteye posta ile(e-posta değil) siparişinizin neden iptal edildiği ile ilgili yazı yazıp gönderin" dediler. Oradan gelecek cevapla işlemleri başlatalım diyorlar..



    Göndereceğin mektubun bir kopyasını buraya koyabilir misin? Bir de Tüketici Masası'na giderken şu belgeleri yanımda götürmeyi düşünüyorum. Gereksiz olanlar varsa götürmeyeyim:

    -Satış sözleşmesi (xps olarak kaydettim, yazıcıdan bu şekilde çıktı alacağım?)

    Aşağıdaki görüntülerin de yazıcıdan çıktısını alacağım:
    -Siparişimin onaylandığına dair ekran görüntüsü (jpg)
    -Siparişimin iptal edilmiş haline dair ekran görüntüsü (jpg)
    -HB müşteri hizmetleri ile yaptığım yazışmalar (jpg)
    -HB müşteri hizmetlerinin "isteğiniz üzerine iptal ettik" mesajının ekran görüntüsü (jpg)
    -HB sitesinde ürünün temin edilemediğne dair ekran görüntüsü (jpg)


    Ekran görüntüleri kabul edilir mi? Yukarıdakilere ek olarak götürmem gereken başka belgeler var mı?

    Son olarak, Tuzla'da oturuyorum, ilk defa böyle bir durumla karşılaştım, tam olarak nereye başvuracağımı bilmiyorum.

    Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xapheon

    Onaylanmayı bekleyen bir dekontunuz bulunmamaktadır.

    Para çekimini onaylayamadan böyle yazdı.Delirecem vallahi.Ne yapmam lazım nereye başvurucam para iadesi için ?


    Bu sorduğum soruya cevap vermediler halen.Banka bilgilerimi giremeden internetteki sorun yüzünden sayfa kapandı.Banka bilgilerini yazamadım.Acaba parayı gönderdiğim hesaba yollarlar mı bilgileri yazamasam bile ?
  • Bende sadece siparişiniz istediğiniz üzerine iptal edilmiştir gibi seviyesiz ve yalan bir yazı yolladıkları için Pazartesi kendileriyle yasal olarak uğraşmaya başlayacağım :) . Ayrıca satış sözleşmesinde sistemsel yok bilmemnesel hata diye bir ibare yok .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quaker -- 12 Mart 2010; 17:42:32 >
  • Bu ürünün kampanya yada tanıtım amaçlı bu fiyata verilmediği ortaya çıkmış oldu, alanların hepsininde bildiği gibi 150-200tl ye satılan bu ürüne bir çalışanının yada sisteminin hatası yüzünden 20tl ye sahip olmak üzere tüketici mahkemesine gidenleri kınıyorum. Bu hırsızlık gibidir.
    Bende 1 tane almıştım ve para iadesini kabul ettim.
  • Konu kısaca bu şekilde arkadaşlar... Herkes olayı anladı. Görüş alışverişlerini özelden, mailden..vs yapabilirsiniz.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Hakem heyetine başvurum sonucunda hepsiburadanın siparişi sistemsel fiyat hatası nedeniyle iptal etmesi haksız bulundu ve adı geçen ürünün 24.87 tl üzerinden tarafıma gönderilmesi kararı verilmiştir.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.