Şimdi Ara

35 milyara a3 (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ya ambientede olan bazı seyler ambition da yok o yusden oyle yapmıslar , yani ambiente konforlu ambition da sportif ( konforsuz diil ama ole iste )



    2006 nın onu boyle

     35 milyara a3


    2004 tekilerin onu de boyle

     35 milyara a3



    bunlar paketlerdeki donanımlar attraction baz olan model ( audilover a tesekkurler )



     35 milyara a3
    )


    ama opsiyon listesi 2 sayfa ve biraz kazık acıkcası :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseaz -- 14 Nisan 2006; 22:43:35 >




  • walla ön ızgaraya krom çektirip 2006 model yapmak mumkun gib gozukuyo

    denzel ve raifokten arkdaslara da tşkkurler

    denzel bu senin canavarmı sis farı yok ordan anladım
  • Bazı opsiyonları da veriim :) Ama opsiyonlar cok kazık

    Verdiim fiyatları 1.8 ve 1.37 ile carpın (%18kdv + %37 otv )

    park sensoru 350 €
    xenon + far yıkama + yukseklik ayarı 760€
    sunroof 790€
    metalik boya 610 €
    bose muzik sistemi 510€
    tiptronicler icin direksiyondan kumandalı 3kollu direksiyon 510€

    daha 1yıgın opsiyon var ama bunlar en onemlileri :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: trapezoid

    walla ön ızgaraya krom çektirip 2006 model yapmak mumkun gib gozukuyo

    denzel ve raifokten arkdaslara da tşkkurler

    denzel bu senin canavarmı sis farı yok ordan anladım


    benimkiydi o ama degistirdim resmi gorgusuzluk gibi olmasın :) sis farını 1-2 haftaya taktırıcam :) olmadı xenon u da ekleris

    bu da ic mekan cok kalitelidir :) ambientenin içi.kenardaki filelerden anladım bende de var + arka koltuklarda var otobus gibi

     35 milyara a3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseaz -- 14 Nisan 2006; 22:58:42 >




  • teşekkürler kardeşler.öncelikle 3 kapılı düşünmüyorum çocuk var biraz aile işi olsun istiyorum.ama gençlik var o yüzden hatchback diyorum yaş kemale ermeden.birde şu anda başka marka düşünmüyorum.biraderde 2005 a4 var hasta oldum.biliyorum o fiyata 0 araçlar dizeller alınabiir ama 0 düşünmüyorum.1-2 sene içinde satma durumum olabilir dizelede gerek yok zaten yılda yaptıgım taş çatlasa 10 bin km.banada internette fiyatlar biraz şişik geldi gerçekten.peşin verince baz versiyonu 35 e alırız insallah fsi olmasına da gerek yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: custun

    teşekkürler kardeşler.öncelikle 3 kapılı düşünmüyorum çocuk var biraz aile işi olsun istiyorum.ama gençlik var o yüzden hatchback diyorum yaş kemale ermeden.birde şu anda başka marka düşünmüyorum.biraderde 2005 a4 var hasta oldum.biliyorum o fiyata 0 araçlar dizeller alınabiir ama 0 düşünmüyorum.1-2 sene içinde satma durumum olabilir dizelede gerek yok zaten yılda yaptıgım taş çatlasa 10 bin km.banada internette fiyatlar biraz şişik geldi gerçekten.peşin verince baz versiyonu 35 e alırız insallah fsi olmasına da gerek yok


    en ii secimi yapıosun abicim :) Gercekten cok kaliteli ve surusu zevkli hatta benim icin balkondan cıkıp izlemesi bile zevkli :D cok km yapmıosan dizele gerek yok , performans onemli diil diosan fsi a bile gerek yok :) baz versiyonunda zaten digerlerinde olan guvenlik standart.Pek farkı da yok..

    Hayırlısı diim ben :)




  • ben hala parana yazık diyorum git o paraya 2003 passat tdı filan al olmadı 1.8t al güç nedir konfor nedir hız nedir a3 1.6 sahiplerine ayar vermek nedir görmüş ol
  • iyide bu arabayla yarış yapmayacamki aradıgım konfor güvenlik onlarda fazlasıyla var bu arabada.beygir gücüne göre seçim yapmam.a3 sahibi olayımda araba durdugu yerden o saydıklarının hepsine ayar veriyor zaten.audi ve wv içkalıtesini kıyaslayamam bile



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi custun -- 15 Nisan 2006; 22:48:24 >
  • ben sana yarış yap demiyorumki sollamaya çıktığında ayağının altında güç olduğunu bil ani kararlarını verirken gücün senden yana olduğunu bilip daha rahat davran pasif deyil aktif güvenlik daha önemlidir bence ve aktif güvenlik sadece abs asr ile olmaz dikkat ederseniz son yıllarda sollamaya çıkıp karşıdan gelen araçların altına giren araçaların sayısı ne kadar arttı bunun sebebi bizi vergi yükleri yüzünden 1.6 motorlara mahkum eden develtte aranmalı gerçi insanlarda suç bi yere kadar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    ben sana yarış yap demiyorumki sollamaya çıktığında ayağının altında güç olduğunu bil ani kararlarını verirken gücün senden yana olduğunu bilip daha rahat davran pasif deyil aktif güvenlik daha önemlidir bence ve aktif güvenlik sadece abs asr ile olmaz dikkat ederseniz son yıllarda sollamaya çıkıp karşıdan gelen araçların altına giren araçaların sayısı ne kadar arttı bunun sebebi bizi vergi yükleri yüzünden 1.6 motorlara mahkum eden develtte aranmalı gerçi insanlarda suç bi yere kadar


    Gorende 1.0 motora biniosun zannedecek.Ayar ver falan bunlar hoş seyler diil ;) Yakında ayarı alırsan diger tarafı boylarsın.Arkadas cok guzel cevap vermis.a3 zaten durdugu yerde ayarı veriyor ;) Sen yanından 200hp civicle gec arkamı donup bakmam bile.Bakanda olmaz hani.O yusden yanımdan 200le gecen olmus takmam 1yerime. Camımı kapatır dış dunyayla iliskimi keser acarım muzigimide , o varsın gecsin.. Sen bu aracın gucunden de suphe etme once bin sonra yazık o paraya de ;)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    ben sana yarış yap demiyorumki sollamaya çıktığında ayağının altında güç olduğunu bil ani kararlarını verirken gücün senden yana olduğunu bilip daha rahat davran pasif deyil aktif güvenlik daha önemlidir bence ve aktif güvenlik sadece abs asr ile olmaz dikkat ederseniz son yıllarda sollamaya çıkıp karşıdan gelen araçların altına giren araçaların sayısı ne kadar arttı bunun sebebi bizi vergi yükleri yüzünden 1.6 motorlara mahkum eden develtte aranmalı gerçi insanlarda suç bi yere kadar


    Gorende 1.0 motora biniosun zannedecek.Ayar ver falan bunlar hoş seyler diil ;) Yakında ayarı alırsan diger tarafı boylarsın.Arkadas cok guzel cevap vermis.a3 zaten durdugu yerde ayarı veriyor ;) Sen yanından 200hp civicle gec arkamı donup bakmam bile.Bakanda olmaz hani.O yusden yanımdan 200le gecen olmus takmam 1yerime. Camımı kapatır dış dunyayla iliskimi keser acarım muzigimide , o varsın gecsin.. Sen bu aracın gucunden de suphe etme once bin sonra yazık o paraya de ;)



    dönüp bakmaya bilirsin ama ben sollamaya çıktığımda dizlerim titremeden çıkabiliyorum

    sen camını kapatırken motorun ıslığını duyabilmek için açıyorum

    ayrıca a3 ü bilmem ama golfteki 1.6 nın ne olduğunu iyi biliyorum a3 ün golften hafif olmadığını düşünürsek çokta atik bi makina deyil hele iş ara hızlanmalara kaldıysa allah hem sabır hem kolaylık versin


    ama dediyim gibi beklentiler farklı ben sadece düşüncelerimi söylüyorum

    bu arada aracım honda deyil




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium


    quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    ben sana yarış yap demiyorumki sollamaya çıktığında ayağının altında güç olduğunu bil ani kararlarını verirken gücün senden yana olduğunu bilip daha rahat davran pasif deyil aktif güvenlik daha önemlidir bence ve aktif güvenlik sadece abs asr ile olmaz dikkat ederseniz son yıllarda sollamaya çıkıp karşıdan gelen araçların altına giren araçaların sayısı ne kadar arttı bunun sebebi bizi vergi yükleri yüzünden 1.6 motorlara mahkum eden develtte aranmalı gerçi insanlarda suç bi yere kadar


    Gorende 1.0 motora biniosun zannedecek.Ayar ver falan bunlar hoş seyler diil ;) Yakında ayarı alırsan diger tarafı boylarsın.Arkadas cok guzel cevap vermis.a3 zaten durdugu yerde ayarı veriyor ;) Sen yanından 200hp civicle gec arkamı donup bakmam bile.Bakanda olmaz hani.O yusden yanımdan 200le gecen olmus takmam 1yerime. Camımı kapatır dış dunyayla iliskimi keser acarım muzigimide , o varsın gecsin.. Sen bu aracın gucunden de suphe etme once bin sonra yazık o paraya de ;)



    dönüp bakmaya bilirsin ama ben sollamaya çıktığımda dizlerim titremeden çıkabiliyorum

    sen camını kapatırken motorun ıslığını duyabilmek için açıyorum

    ayrıca a3 ü bilmem ama golfteki 1.6 nın ne olduğunu iyi biliyorum a3 ün golften hafif olmadığını düşünürsek çokta atik bi makina deyil hele iş ara hızlanmalara kaldıysa allah hem sabır hem kolaylık versin


    ama dediyim gibi beklentiler farklı ben sadece düşüncelerimi söylüyorum

    bu arada aracım honda deyil



    Beklentilerimiz farklı demek ki ;) sen aractan gurultu + ıslık mıslık istiosun ben konfor :) ayrıca ben hic1 sollamada ayagımı titretmedim , arac 4400mm ise 4500mm olan yere girer cıkarım korkmam , altımdaki a3 e de guvenirim ;) Varsın ıslık calmasın

    Bu arada sen nerde arac solluosun ya :D karsı seritten arac gelmesini bekleyip silme mi giriosun ?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium


    quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    ben sana yarış yap demiyorumki sollamaya çıktığında ayağının altında güç olduğunu bil ani kararlarını verirken gücün senden yana olduğunu bilip daha rahat davran pasif deyil aktif güvenlik daha önemlidir bence ve aktif güvenlik sadece abs asr ile olmaz dikkat ederseniz son yıllarda sollamaya çıkıp karşıdan gelen araçların altına giren araçaların sayısı ne kadar arttı bunun sebebi bizi vergi yükleri yüzünden 1.6 motorlara mahkum eden develtte aranmalı gerçi insanlarda suç bi yere kadar


    Gorende 1.0 motora biniosun zannedecek.Ayar ver falan bunlar hoş seyler diil ;) Yakında ayarı alırsan diger tarafı boylarsın.Arkadas cok guzel cevap vermis.a3 zaten durdugu yerde ayarı veriyor ;) Sen yanından 200hp civicle gec arkamı donup bakmam bile.Bakanda olmaz hani.O yusden yanımdan 200le gecen olmus takmam 1yerime. Camımı kapatır dış dunyayla iliskimi keser acarım muzigimide , o varsın gecsin.. Sen bu aracın gucunden de suphe etme once bin sonra yazık o paraya de ;)



    dönüp bakmaya bilirsin ama ben sollamaya çıktığımda dizlerim titremeden çıkabiliyorum

    sen camını kapatırken motorun ıslığını duyabilmek için açıyorum

    ayrıca a3 ü bilmem ama golfteki 1.6 nın ne olduğunu iyi biliyorum a3 ün golften hafif olmadığını düşünürsek çokta atik bi makina deyil hele iş ara hızlanmalara kaldıysa allah hem sabır hem kolaylık versin


    ama dediyim gibi beklentiler farklı ben sadece düşüncelerimi söylüyorum

    bu arada aracım honda deyil



    Beklentilerimiz farklı demek ki ;) sen aractan gurultu + ıslık mıslık istiosun ben konfor :) ayrıca ben hic1 sollamada ayagımı titretmedim , arac 4400mm ise 4500mm olan yere girer cıkarım korkmam , altımdaki a3 e de guvenirim ;) Varsın ıslık calmasın

    Bu arada sen nerde arac solluosun ya :D karsı seritten arac gelmesini bekleyip silme mi giriosun ?



    silme geçmem ama sollama ne kadar kısa olursa o kadar iyidir her yol gidiş geliş ayrı deyildir ortak kullanılan yollarda kafa kafaya gelmek hiç hoş bi durum deyil

    ayrıca ıslık diye bahsettiyim turbo ıslığıdır uzun yolda 160 km ile giderken maksimum devrini deyilde orta devirleri olan 3000 devir gibi bir devirde çalışan turbolu bir araçta inanılmaz güzel çıkar rüzgarın sesiyle birlikte kafa şişiren müziklerden uzaklaşıp biraz hava almanızı zihninizin açılmasını sağlar tabi zevk meselesi

    tabi ben genelde uzun yol yapıyorum şehir içinde kullanıcam diyorsanız 1.6 motorda yetebilir ama o kadar kötü alıştımki 1.6 motorlar bana çok ruhsuz ve hantal geliyorlar kendi aracımla sol şeritten sağa sadece yol vermeyenleri sollamak için çıkarken geçenlerde uzun bir aradan sonra sürdüyüm 1.6 bora ile sol şeride çıkmaya tereddüt ediyordum acaba gücü yetermi geçebilirmi ya ben geçerken gaza yüklenirse rezilde olurmuyum acaba diye kırk tane tilki dolaşıyor aklımda

    bu birazda alışkanlık meselesi insan güce çok çabuk alışıyor ve yokluğunu çok aratıyor




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium


    quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium


    quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    ben sana yarış yap demiyorumki sollamaya çıktığında ayağının altında güç olduğunu bil ani kararlarını verirken gücün senden yana olduğunu bilip daha rahat davran pasif deyil aktif güvenlik daha önemlidir bence ve aktif güvenlik sadece abs asr ile olmaz dikkat ederseniz son yıllarda sollamaya çıkıp karşıdan gelen araçların altına giren araçaların sayısı ne kadar arttı bunun sebebi bizi vergi yükleri yüzünden 1.6 motorlara mahkum eden develtte aranmalı gerçi insanlarda suç bi yere kadar


    Gorende 1.0 motora biniosun zannedecek.Ayar ver falan bunlar hoş seyler diil ;) Yakında ayarı alırsan diger tarafı boylarsın.Arkadas cok guzel cevap vermis.a3 zaten durdugu yerde ayarı veriyor ;) Sen yanından 200hp civicle gec arkamı donup bakmam bile.Bakanda olmaz hani.O yusden yanımdan 200le gecen olmus takmam 1yerime. Camımı kapatır dış dunyayla iliskimi keser acarım muzigimide , o varsın gecsin.. Sen bu aracın gucunden de suphe etme once bin sonra yazık o paraya de ;)



    dönüp bakmaya bilirsin ama ben sollamaya çıktığımda dizlerim titremeden çıkabiliyorum

    sen camını kapatırken motorun ıslığını duyabilmek için açıyorum

    ayrıca a3 ü bilmem ama golfteki 1.6 nın ne olduğunu iyi biliyorum a3 ün golften hafif olmadığını düşünürsek çokta atik bi makina deyil hele iş ara hızlanmalara kaldıysa allah hem sabır hem kolaylık versin


    ama dediyim gibi beklentiler farklı ben sadece düşüncelerimi söylüyorum

    bu arada aracım honda deyil



    Beklentilerimiz farklı demek ki ;) sen aractan gurultu + ıslık mıslık istiosun ben konfor :) ayrıca ben hic1 sollamada ayagımı titretmedim , arac 4400mm ise 4500mm olan yere girer cıkarım korkmam , altımdaki a3 e de guvenirim ;) Varsın ıslık calmasın

    Bu arada sen nerde arac solluosun ya :D karsı seritten arac gelmesini bekleyip silme mi giriosun ?



    silme geçmem ama sollama ne kadar kısa olursa o kadar iyidir her yol gidiş geliş ayrı deyildir ortak kullanılan yollarda kafa kafaya gelmek hiç hoş bi durum deyil

    ayrıca ıslık diye bahsettiyim turbo ıslığıdır uzun yolda 160 km ile giderken maksimum devrini deyilde orta devirleri olan 3000 devir gibi bir devirde çalışan turbolu bir araçta inanılmaz güzel çıkar rüzgarın sesiyle birlikte kafa şişiren müziklerden uzaklaşıp biraz hava almanızı zihninizin açılmasını sağlar tabi zevk meselesi

    tabi ben genelde uzun yol yapıyorum şehir içinde kullanıcam diyorsanız 1.6 motorda yetebilir ama o kadar kötü alıştımki 1.6 motorlar bana çok ruhsuz ve hantal geliyorlar kendi aracımla sol şeritten sağa sadece yol vermeyenleri sollamak için çıkarken geçenlerde uzun bir aradan sonra sürdüyüm 1.6 bora ile sol şeride çıkmaya tereddüt ediyordum acaba gücü yetermi geçebilirmi ya ben geçerken gaza yüklenirse rezilde olurmuyum acaba diye kırk tane tilki dolaşıyor aklımda

    bu birazda alışkanlık meselesi insan güce çok çabuk alışıyor ve yokluğunu çok aratıyor


    tabi ki vergi vs. olmasa 20 tfsi ni almay bende isterim ama sehir icindeyim + ogr + vergisi zartı zurtu derken ucar gider bende benzinin altından kalkamam. Ama kesinlikle soldan giderken korkum olmaz :) Ben zaten hızı pek sevmem ama sehir icinde aradan dereden gitmeyi severim :) Zaten aradan dereden giderken pek sol seride cıkmam :) Bizim millet yavas giderken solda gider :D




  • denzel senınkı fsi mi bu kdr performanslı diosun 1.6 düzmü 1.6 fsi mı?

    bide fiyat farkı ne kdr arasında bile varmı?
  • benim duz ama cok hız yapmam , performansı da normal yane arkadasın dedigi gib cok kotu diil.Ben memnunum sehir icinde zaten cok hız yapmam :)

    1.6 FSI da tiptronic yok , o yusden duz vites alıcaklar icin cok ii.Hem 115hp hemde 2lt falan az yakıyor.

    coupe fiyatlar.

    1.6 26.006 €
    1.6 FSI 27.060 €
    1.6 tiptr. 28.586 €


    sportback fiyatlar

    1.6 27.151 €
    1.6 FSI 28.218 €
    1.6 tiptr. 29.695 €
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

    benim duz ama cok hız yapmam , performansı da normal yane arkadasın dedigi gib cok kotu diil.Ben memnunum sehir icinde zaten cok hız yapmam :)

    1.6 FSI da tiptronic yok , o yusden duz vites alıcaklar icin cok ii.Hem 115hp hemde 2lt falan az yakıyor.

    coupe fiyatlar.

    1.6 26.006 €
    1.6 FSI 27.060 €
    1.6 tiptr. 28.586 €


    sportback fiyatlar

    1.6 27.151 €
    1.6 FSI 28.218 €
    1.6 tiptr. 29.695 €



    denzel saolasın walla armut piş agzıma duş yapıoz bıras ama butun bılgıler senden

    walla 26.000 euro da cok bence orda bitse bide paket fiyatı ustune rahat 30.000 euroyu bulur...tabiki audi kalitesi her turlu 2.el de olsun masraf olarak olsun farklıdır ama eskısı gibi kalitesiz kaliteli araba kavramıda kalmadıkı hepsi kaliteli mesela inceledım gonderdıgın donanım listesini seat ın bi versıyonunda hepsi var ustune bi 10 tane daha donanım var ınanamazsınız yanı sport-up dıye 35.800 ytl tabi o seat bu audi olayda orda bıtıyo bende 1 aya kdr alıcam ama 2.el a3 dusunuyodum makyajlanmasaydı sımdı seat a yoneldım fiyatıda cok ii geldi donanıma gore o olcak heralde artk..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: trapezoid


    quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

    benim duz ama cok hız yapmam , performansı da normal yane arkadasın dedigi gib cok kotu diil.Ben memnunum sehir icinde zaten cok hız yapmam :)

    1.6 FSI da tiptronic yok , o yusden duz vites alıcaklar icin cok ii.Hem 115hp hemde 2lt falan az yakıyor.

    coupe fiyatlar.

    1.6 26.006 �
    1.6 FSI 27.060 �
    1.6 tiptr. 28.586 �


    sportback fiyatlar

    1.6 27.151 �
    1.6 FSI 28.218 �
    1.6 tiptr. 29.695 �



    denzel saolasın walla armut piş agzıma duş yapıoz bıras ama butun bılgıler senden

    walla 26.000 euro da cok bence orda bitse bide paket fiyatı ustune rahat 30.000 euroyu bulur...tabiki audi kalitesi her turlu 2.el de olsun masraf olarak olsun farklıdır ama eskısı gibi kalitesiz kaliteli araba kavramıda kalmadıkı hepsi kaliteli mesela inceledım gonderdıgın donanım listesini seat ın bi versıyonunda hepsi var ustune bi 10 tane daha donanım var ınanamazsınız yanı sport-up dıye 35.800 ytl tabi o seat bu audi olayda orda bıtıyo bende 1 aya kdr alıcam ama 2.el a3 dusunuyodum makyajlanmasaydı sımdı seat a yoneldım fiyatıda cok ii geldi donanıma gore o olcak heralde artk..


    Ben sana solemistim bi topicte :) seat ta a3 un tum donanımları var full + bodykit li 35.500 du :) Hatta sende bana madem ole sen nie kazık yedin be kardesim demistin

    Benim hayalimde a3 vardı :) Yasım 19 , 16 yasımdan beri istiodum o yusden bana 3.30 Cİ haric ne verseler degismem :D Zevk meselesi , bana guzel gelen baskasına guzel gelmez.

    Tabi seat leonda cok ii ben test surus yapmadım ama yarım saat kadar inceledim aracı.Motor ve yuruyen aksam a3 le aynı imiş (satıs elemanı soyledi).Yalnız ic mekanda işcilik kalitesi pek hosuma gitmedi + bagajı cok sacma :) Yani stepne dısarda duruo tumsek olarak.Yine o paraya alınabilecek en ii 0 arac bence...

    Senin icin hayrılısı dostum :)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    ben sana yarış yap demiyorumki sollamaya çıktığında ayağının altında güç olduğunu bil ani kararlarını verirken gücün senden yana olduğunu bilip daha rahat davran pasif deyil aktif güvenlik daha önemlidir bence ve aktif güvenlik sadece abs asr ile olmaz dikkat ederseniz son yıllarda sollamaya çıkıp karşıdan gelen araçların altına giren araçaların sayısı ne kadar arttı bunun sebebi bizi vergi yükleri yüzünden 1.6 motorlara mahkum eden develtte aranmalı gerçi insanlarda suç bi yere kadar

    ben küçük bir şehirde yaşıyorum aracı %90 şehir içinde kullnıyorum o bahsettigin sollamaları yapabilecek yollarımız yok.dar ve çok kalabalık.olsada yapmam zaten de tarzım değil.sene de yapacagımız bir veya ikikez şehirdışı uzun yol onun içinde degmez büyük motorlu araba almaya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi custun -- 16 Nisan 2006; 22:29:44 >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.