Şimdi Ara

36.000 BEYGİRLİK TURBOJET MOTORLAR,,, (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • f1 motorlarında turbo yasaklanmadan evvel 1.5 l den 1000 Hp üzeri alınabiliyordu.

    bugünkü teknoloji ile daha da fazla alınır.

    ancak f1 motorunun ömrü bellidir .

    üreticiler f1 de sınırlarını zorluyorlar .

    ellerinde daha ileri teknoloji elbet var ancak bu teknolojiyi insanların hizmetine sunmak bellirli testlerden de geçmesini gerektiriyor.

    olayı bilişim sektörü ile ilintili hale gtirmenin bir anlamı yok.

    ayrıca jet motorları ile otomobil motorlarının hiç ilgisi yok.
  • Güzel açıklanmış.

    Araba yapıp satan bir markanın öncelikli fikri, bundan alacağımız en fazla gücü alalım ve satalım demek değildir. Bırakın Honda vs.'yi, Ferrari bile böyle yapmaz.

    Bu bir sorumluluk ve ticaret işidir, üretilen motorun en önemli önceliği, bir binek otomobil için, 300.000 kilometre kadar sorunsuz çalışabilmesidir. 10.000 kilometre ömür biçtikten sonra ondan 1000 beygir de alınır.

    Her sektörde ve her malda en güncel teknolojiyi değil, çalışmalarına 5-10-15 yıl önce başlanmış ve denene denene bu hale gelmiş şeyleri kullanırız, bunun sebebi de denenmişlik, güvenilirlik gibi kriterlerin oturması ve test edilmesidir.

    Bilgisayar işlemcileri bile yılı yılına takip etmezler güncel teknolojiyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eveready -- 17 Kasım 2006; 11:40:50 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.